wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Mroczny
-

- Posty: 40594
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt gru 25, 2007 9:47 am
zaczekaj
przy zrzuconej głowicy dostęp lepszy

-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » wt gru 25, 2007 10:05 am
Taaa, tylko gdzie jest w Td5 głowica, bo ja za bardzo nie wiem

AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » wt gru 25, 2007 10:08 am
Zaloguj nie przejmuj się zawsze masz Citroen Evasion 2.0l b+g 1997r- do ... jeżdżenia
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
bert
-

- Posty: 15542
- Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
- Lokalizacja: north-west
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bert » wt gru 25, 2007 12:12 pm
no i jak to jest ?
narod w 90 ilus procentach /moze to o gradusy chodzi - co wiele moglo by wytlumaczyc / katolicki a nawet w swieta najwazniejsze ludzkim glosem odezwac sie nic chce. Ino drwi, jajca sobie robi, a natrzasa sie...
Widzis @zaloguj, chyba dzisiaj latwiej poszukac jakiej obory lub chlewa, by po ludzku pogadac o problemach

Podzrowak
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania
-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » wt gru 25, 2007 12:25 pm
Dobry wujku katoliku swoim postem pomogłeś sporo.jakbyś nie zauważył, odpowiedź była cztery posty temu.
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » wt gru 25, 2007 2:05 pm
dzieki ludziska za pomoc

-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » wt gru 25, 2007 10:24 pm
A co znalazłeś? termostat czy awarię?
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » wt gru 25, 2007 10:46 pm
nie szukałem
-7 pizdzi jak ....
poza tym mi sie nie chce i mysle ze to termostat

-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » wt gru 25, 2007 10:47 pm
a i jak jutro ktoś będziecie widział disco jadące jak żółw to napewno moje

-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » wt gru 25, 2007 10:52 pm
Zaloguj, swietuj i nie zajmuj sie pierdołami. Luzy jak rajtuzy

AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » wt gru 25, 2007 11:00 pm
Ważne jest dla mnie to żeby dowieść rodzinke spowrotem do domu
I żeby wskazówka nie wchodziła na czerwone ( jak narazie przez 300 km tylko dochodziła do czerwonego pola na chwilke i opadała i tak chyba ze 3 razy ) wiec to sie chyba przycina termo.

-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » śr gru 26, 2007 8:15 am
zaloguj pisze:Ważne jest dla mnie to żeby dowieść rodzinke spowrotem do domu
I żeby wskazówka nie wchodziła na czerwone ( jak narazie przez 300 km tylko dochodziła do czerwonego pola na chwilke i opadała i tak chyba ze 3 razy ) wiec to sie chyba przycina termo.

To jedz (jedź!) wolniej.
Ja mam zapasowy termostat.
W szufladzie w domu
Bede go musial chyba wozic w aucie

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
krzysiek-gdansk

- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: krzysiek-gdansk » śr gru 26, 2007 10:31 am
zaloguj pisze:przez 300 km tylko dochodziła do czerwonego pola na chwilke i opadała
Otworz licznik i troche przemaluj czerwone pole. Przenies je pol cm w lewo. tak zeby nie wchodzilo na czerwone tylko latalo po bialym
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu

-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » śr gru 26, 2007 8:04 pm
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 10:32 pm przez
zaloguj, łącznie zmieniany 1 raz.
-
jogibabuu

- Posty: 784
- Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: jogibabuu » śr gru 26, 2007 10:05 pm
z powrotem
Mistrzow uprasza sie o spokoj
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » śr gru 26, 2007 10:12 pm
Przypomniało Mi się że miałem kiedyś podobny problem w Disko 300tce. A winą za skoki temperatury okazał się brak masy pomiędzy silnikiem a budą

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr gru 26, 2007 10:32 pm
hoł hoł hoł...jak mawiają w hameryce...
istnieje jeszcze możliwość przy obecnych temperaturach, że gównianej jakości stary i rozwodniony płyn zamarza w chłodnicy a motór w tym czasie pozbawiony obiegu wybucha z przegrzania
ot taki paradoks
jak w v8 zacierające się pompy...oleju

#noichuj
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » śr gru 26, 2007 11:09 pm
czesław&jarząbek pisze:
ot taki paradoks
jak w v8 zacierające się pompy...oleju

zaciekawiłeś mnie tym
Jak można zatrzeć pompę oleju?

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » śr gru 26, 2007 11:17 pm
Jak caly wycieknie, to sie i zatrze.
Jeno nie wiem co pierwsze

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » śr gru 26, 2007 11:19 pm
Tapeworm pisze:
Jak można zatrzeć pompę oleju?

brakiem smarowania
tak samo jak mozna spalic zywym ogniem z plomieniami filtr w akwarium*
*-zanurzony w wodzie
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 11:20 pm przez
LR_Olek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » śr gru 26, 2007 11:19 pm
próba odpalenia po ówczesnym spuszczeniu oleju? Bo słyszałem już o takich wypadkach

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
M-461
-

- Posty: 241
- Rejestracja: wt sty 13, 2004 11:30 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: M-461 » śr gru 26, 2007 11:24 pm
Tapeworm pisze:
zaciekawiłeś mnie tym
Jak można zatrzeć pompę oleju?

No właśnie.
W grę chyba wchodzi tylko samozniszczenie z powodu zużycia.
Na szczęście sama naprawa pompy nie wychodzi drogo, gorzej jak mało bystry użytkownik nie zauważy w porę braku ciśnienia w tedy jest już drogo
-
marek_z_gor

- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marek_z_gor » śr gru 26, 2007 11:28 pm
LR_Olek pisze:Tapeworm pisze:
Jak można zatrzeć pompę oleju?

brakiem smarowania
tak samo jak mozna spalic zywym ogniem z plomieniami filtr w akwarium*
*-zanurzony w wodzie
ale co?, napisz wiecej bo ze spawac sie da pod woda to wiem ale ze jarać coś to nie słyszałem..
przyznaj sie co uczyniłeś rybkom

ass, grass, or gas... nobody rides for free
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » śr gru 26, 2007 11:31 pm
marek_z_gor pisze:LR_Olek pisze:Tapeworm pisze:
Jak można zatrzeć pompę oleju?

brakiem smarowania
tak samo jak mozna spalic zywym ogniem z plomieniami filtr w akwarium*
*-zanurzony w wodzie
ale co?, napisz wiecej bo ze spawac sie da pod woda to wiem ale ze jarać coś to nie słyszałem..
przyznaj sie co uczyniłeś rybkom

ja nic...
tylko klient
nie moge upubliczniac danych na forum i szczegolow

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość