110tka lift

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw sty 03, 2008 1:00 am

springi bym teraz dał standardowe - nie hd, a za to amor hd od 130ki, tak jakoś. pływa to tak dopiero od 4-5 cali bez stabilizacji, miałem tak kiedys tył w dysko zrobiony na wyprawę 12.5 cm - bez obciażenia i stabilizatora makabra.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Tarsus

Post autor: Tarsus » czw sty 03, 2008 1:06 am

...no ale jak standardowe springi do liftu +2?
A amor od 130 do przodu i tlu??

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw sty 03, 2008 1:09 am

standardowe w sensie nie hd, a długość off course +2,
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Tarsus

Post autor: Tarsus » czw sty 03, 2008 1:12 am

czyli springi dobrac jakos tak +50przod (wincz) i jakos +300tył a amor 130HD na przód i tył??

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw sty 03, 2008 1:16 am

e-no nie, 50 na przód to mało - zobacz jak Bronco ma: 150,
no bo winch z liną + płyta, a może i zderzak, a może jeszcze doraźnie drugi zapas na maskę
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Tarsus

Post autor: Tarsus » czw sty 03, 2008 1:18 am

Dobra, a masz moze numer katalogowy tych amorów?

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw sty 03, 2008 1:27 am

no mam prokompa, decarboni i koni dla 50 cm,
a hd to ome, koni raid i cos jeszcse, ale znajdziesz to przecież gdziekolwiek w lrm, lro itd.. bez problemu.
własnie nie wiem czy armstrong wystepuje w przyrodzie jako forma bezosobowa najtańsza w wersji hd czy tylko się steruje długoscią - trze czesława ścignąc w tej kwestii.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Tarsus

Post autor: Tarsus » czw sty 03, 2008 1:28 am

no dzieki :)

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw sty 03, 2008 11:57 am

jest jeszcze dobinson który ma przód +2 - 100 kg chyba (na pewno mniej niż OME)

300 na tył jest w porządku bo ogladałem jeszcze + 500 ale tego to sie nie da ugiąć nawet

w moim wypadku prowadzi sie znacznie lepiej i na twardym i szybka jazda po szutrach/dołach

wykrzyż łapie b. ok ale ja miałem już mega oklapnięte zawieszenie przed wymiana wiec może stad taka różnica w jeździe

generalnie to co do tej pory obcierałem brzuchem to jedzie górą - słychac tylko dźwięczne strzelanie spręzyn

na mega wykrzyżu - jaki m i sie udało uzyskać sprężyny z tyłu nie wypadają - nawet nie sprawiają wrażenia że chciałyby

generalnie super
OneTen
Discofery 300tdi

Tarsus

Post autor: Tarsus » czw sty 03, 2008 6:03 pm

O to wlasnie mi chodzi... pytanie czy podobny efekt bedzie w 110 :)21

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw sty 03, 2008 6:10 pm

no ja właśnie pisze o 110
OneTen
Discofery 300tdi

Tarsus

Post autor: Tarsus » czw sty 03, 2008 6:27 pm

Oops ... sorki :)21
Najwazniejsze ze jest widoczna roznica, bo szuranie brzuchem na byle wyboju jakos mi sie nie usmiecha :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw sty 03, 2008 9:14 pm

Najpierw oszpejuj auto, zabuduj tyl, zaloz zderzak i wincha i pojedz na wage.

Wtedy kombinuj z zawiasem.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw sty 03, 2008 9:34 pm

Discotheque pisze:Najpierw oszpejuj auto, zabuduj tyl, zaloz zderzak i wincha i pojedz na wage.

Wtedy kombinuj z zawiasem.
ale jak tozrobi na oryginalnym zawiasie,to nigdzie nie pojedzie bo osiadze na ziemi jak rr na poduszkach dziurawych :)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw sty 03, 2008 9:38 pm

To niech zważy szpej luzem i zapakuje samochód cegłami w strategicznych punktach. I dopiero na wagę :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: 110tka lift

Post autor: czesław&jarząbek » czw sty 03, 2008 10:46 pm

Tarsus pisze:Wrównałem wczoraj niechcący skromną niegroźnie wygladającą góreczke i teraz dumam nad liftem... mojego autobusa...
po pierwsze primo...jezdzić trza łumić
po drugie primo...jezdzić trza łumić
po trzecie primo...jezdzić trza łumić
po czwarte...porównywanie 110 do disco to można psu w dupe wsadzić
po piąte...nie psuć
po następne...dać żelazu szanse
po ostatnie...nie przeszkadzać

piniondze zawsze zdążyta wydać...
#noichuj

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: 110tka lift

Post autor: Wąż » czw sty 03, 2008 10:51 pm

czesław&jarząbek pisze:piniondze zawsze zdążyta wydać...
przez takie gadanie gospodarki w stagnacje popadają :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw sty 03, 2008 10:52 pm

weź sie zdrutuj...
#noichuj

Awatar użytkownika
mik
Posty: 2077
Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: mik » pt sty 04, 2008 2:10 am

Broncosaurus pisze:jest jeszcze dobinson który ma przód +2 - 100 kg chyba (na pewno mniej niż OME) .....
To nie do końca jest tak.
Najpopularniejsza sprężyna do 110 z oferty Dobinsona o symbolu C51-026 jest przeznaczona na dodatkowe obciążenie do 120 kg.
Oczywiście w ofercie znajdują się również sprężyny do większych obciążeń ( do około 160 kg ), poprostu nie są opisane w kartach katalogowych.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt sty 04, 2008 10:16 am

aaaa frotka gdzie ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
mik
Posty: 2077
Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: mik » pt sty 04, 2008 12:53 pm

darkman pisze:aaaa frotka gdzie ?
Pozostała w rodzinie.
Ojciec ma auto na wypady na ryby :wink:

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » sob sty 05, 2008 9:58 am

mik pisze:
darkman pisze:aaaa frotka gdzie ?
Pozostała w rodzinie.
Ojciec ma auto na wypady na ryby :wink:
Z tą różnicą, że ojciec używa wędki - bo Mikowi zdarzało się łowić ........ frotką :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Tarsus

Post autor: Tarsus » sob lut 02, 2008 11:57 pm

Ktoś wie może co to za amorki??
LINK

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » ndz lut 03, 2008 1:01 am

naklejka jakby bearmach
OneTen
Discofery 300tdi

montru
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw sty 19, 2006 9:19 am
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontaktowanie:

Post autor: montru » ndz lut 03, 2008 1:18 pm

4 x Cellular Dynamic Shock Absorbers
takie są a spręzyny britparta :D
lr sI80 sw 50r/ lr 107 sw 56r/ lr sII109 68r/ lr sII 109 pickup 66r/lr 110 300Tdi 87r monstertruck

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości