Disco II - z ktorego roku kupowac

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Dymitr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 8:25 pm
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Post autor: Dymitr » pn sty 07, 2008 12:48 pm

Maristez - to moze kolejne zamowienie ode mnie - parametry znasz pewnie:
1. DII po 2002 r
2. diesel
3. tylko automat
4. stan - oczywisty
5. kolor byle nie szary i nie pomarancz
6. 7 osob koniecznie, bo woze jakichs gosci czasami :)
7. generalnie poprosze o niebiedny sprzet.

poprosze o oferty

pzdr
pzdr
Dy

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn sty 07, 2008 1:05 pm

Dymitr pisze:5. kolor byle nie szary i nie pomarancz
pinkOlo w sam raz :)2
znaczy się różowa landrynka :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » pn sty 07, 2008 6:18 pm

Dymitr nie wymiekaj - pomarańczowy jest super, takim właśnie jeżdże :D
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn sty 07, 2008 6:47 pm

standerus pisze:Dymitr nie wymiekaj - pomarańczowy jest super, takim właśnie jeżdże :D
Takie prawie G4 ??

Awatar użytkownika
Dymitr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 8:25 pm
Lokalizacja: Otwock
Kontaktowanie:

Post autor: Dymitr » pn sty 07, 2008 6:57 pm

nie widze siebie z pomaranczy, hehe i nie nosze rozowych lub seledynowych koszul :) w ogole nie nosze koszul
pzdr
Dy

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » czw lip 24, 2008 5:10 pm

grzegorzh pisze:
Dymitr pisze:a co z ta blokada ktora wrocila po 2002 roku? to dobre posuniecie?
Blokada to dobre posunięcie ;) Działa dokładnie tak samo jak w DI.
Pierwsze miejsce w którym widać, że ma blokadę to gałka reduktora.
Bez blokady wszystko załatwia kontrola trakcji. I też jedzie.
Witam brać wielbicieli LR!
Tak się zastanawiam czy plaskacza nie zamienić na Disco II. Miałoby służyć do miasta żonie (Vitarę bym przeznaczył w końcu tylko do błota :wink: :D ) i na wypady urlopowe na razie na narty, w Europę a z czasem może na jakąś wyprawę OR. Tak mi podchodzą roczniki 2002-2004. Elektronika mi nie przeszkadza bo w przeprawie będę walczył suką, a może jakiego wirusa da się zaszczepić?? Chciałbym żeby było szybkie bo nie chciałbym na trasie snuć się za TIR-ami.

Soory za odgrzewanie kotleta ale szukajka mi znalazła coś o blokadach. Oświećcie użytkownika prostej suki jak to działają napędy w zaawansowanych europoejskch wynalazkach. Z pewnym zaskoczeniem przeczytałem że są Disco z otawrtym dyfrem międzyosiowym :o . Wolałbym auto z mechanicznymi blokadami a nie z protezą elektroniczną. A co z blokadami dyfrów w mostach? Disco może mieć takie czy też elektronika?
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » czw lip 24, 2008 6:00 pm

standerus pisze:Z tego co wieść niesie w DII ponoć łatwiejsza diagnostyka
:D :D :D
kto ci takich bajeczek naopowiadal?latwiejsza diagnostyka?zalozymy sie ze dam ci komputer diagnostyczny,podlaczysz sobie go do auta,pokaze ci defekt jakiegos podzespolu powiedzmy 3 pompowtrysk a po wymianie defekt bedzie dalej?

Awatar użytkownika
sla66
 
 
Posty: 3183
Rejestracja: wt mar 21, 2006 11:43 am
Lokalizacja: W-wa pod płotem Nieporętu

Post autor: sla66 » czw lip 24, 2008 6:12 pm

Masmo pisze:Tak się zastanawiam czy plaskacza nie zamienić na Disco II.
:o @Masmo ty też???
‘Nie jestem panem waszych sumień’ Zygmunt II August

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » czw lip 24, 2008 6:25 pm

sla66 pisze:
Masmo pisze:Tak się zastanawiam czy plaskacza nie zamienić na Disco II.
:o @Masmo ty też???
:lol: :lol: :lol: :lol:
Rożne mam pomysły.... z realizacją gorzej :wink: .
Disco zawsze mi się podobało. Może to od oglądania Camel Trophy :wink: .
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
sla66
 
 
Posty: 3183
Rejestracja: wt mar 21, 2006 11:43 am
Lokalizacja: W-wa pod płotem Nieporętu

Post autor: sla66 » czw lip 24, 2008 9:12 pm

Masmo pisze:
sla66 pisze:
Masmo pisze:Tak się zastanawiam czy plaskacza nie zamienić na Disco II.
:o @Masmo ty też???
:lol: :lol: :lol: :lol:
Rożne mam pomysły.... z realizacją gorzej :wink: .
Disco zawsze mi się podobało.
:)20 :)20 :)20 to samo :)19 :)19
Postanowiłem sprzedać nieruchomość i za część kasy nabyć coś większego.
‘Nie jestem panem waszych sumień’ Zygmunt II August

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lip 24, 2008 9:21 pm

Masmo pisze: Tak się zastanawiam czy plaskacza nie zamienić na Disco II. Miałoby służyć do miasta żonie (Vitarę bym przeznaczył w końcu tylko do błota :wink: :D ) i na wypady urlopowe na razie na narty, w Europę a z czasem może na jakąś wyprawę OR. Tak mi podchodzą roczniki 2002-2004. Elektronika mi nie przeszkadza bo w przeprawie będę walczył suką, a może jakiego wirusa da się zaszczepić?? Chciałbym żeby było szybkie bo nie chciałbym na trasie snuć się za TIR-ami.

Soory za odgrzewanie kotleta ale szukajka mi znalazła coś o blokadach. Oświećcie użytkownika prostej suki jak to działają napędy w zaawansowanych europoejskch wynalazkach. Z pewnym zaskoczeniem przeczytałem że są Disco z otawrtym dyfrem międzyosiowym :o . Wolałbym auto z mechanicznymi blokadami a nie z protezą elektroniczną. A co z blokadami dyfrów w mostach? Disco może mieć takie czy też elektronika?
A małżonka pracuje w schronisku na Materhornie, że z tymi blokadami dyfrów będzie jeździła do pracy ?
:D
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw lip 24, 2008 9:24 pm

darkman pisze:
Masmo pisze: Tak się zastanawiam czy plaskacza nie zamienić na Disco II. Miałoby służyć do miasta żonie (Vitarę bym przeznaczył w końcu tylko do błota :wink: :D ) i na wypady urlopowe na razie na narty, w Europę a z czasem może na jakąś wyprawę OR. Tak mi podchodzą roczniki 2002-2004. Elektronika mi nie przeszkadza bo w przeprawie będę walczył suką, a może jakiego wirusa da się zaszczepić?? Chciałbym żeby było szybkie bo nie chciałbym na trasie snuć się za TIR-ami.

Soory za odgrzewanie kotleta ale szukajka mi znalazła coś o blokadach. Oświećcie użytkownika prostej suki jak to działają napędy w zaawansowanych europoejskch wynalazkach. Z pewnym zaskoczeniem przeczytałem że są Disco z otawrtym dyfrem międzyosiowym :o . Wolałbym auto z mechanicznymi blokadami a nie z protezą elektroniczną. A co z blokadami dyfrów w mostach? Disco może mieć takie czy też elektronika?
A małżonka pracuje w schronisku na Materhornie, że z tymi blokadami dyfrów będzie jeździła do pracy ?
:D
po takich pytaniach,to od razu widac ze prawdziwy ofrołder pyta... :)21

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » czw lip 24, 2008 9:32 pm

darkman pisze:
Masmo pisze: ...może na jakąś wyprawę OR. .....
A małżonka pracuje w schronisku na Materhornie, że z tymi blokadami dyfrów będzie jeździła do pracy ?
:D
Małżonka właściwie powinna jeździć płaskim, ale kobita się uparła, że chce wysokio siedzieć :evil: i nie chce mi oddać Vitary. Ta natomiast coraz mniej przypomina auto "na codzień" :wink: . Więc pomyślałem że jak już się uparła to może wsadzić ją do wyprawówki. A blokady w aucie wyprawowym byłyby wskazane. Jakoś do tej pory miałem przekonanie że taki legendarny wóz terenowy ma blokadę. Tylko w Vitarze zapomnieli jej zamontować co ciągle mi się odbija czkawką w terenie. :wink:
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw lip 24, 2008 9:37 pm

Masmo pisze:Jakoś do tej pory miałem przekonanie że taki legendarny wóz terenowy ma blokadę. Tylko w Vitarze zapomnieli jej zamontować co ciągle mi się odbija czkawką w terenie. :wink:
land rovery jezdza bez blokad tam gdzie inne auta musza sie winchowac...

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » czw lip 24, 2008 9:47 pm

LR_Olek pisze:
Masmo pisze:Jakoś do tej pory miałem przekonanie że taki legendarny wóz terenowy ma blokadę. Tylko w Vitarze zapomnieli jej zamontować co ciągle mi się odbija czkawką w terenie. :wink:
land rovery jezdza bez blokad tam gdzie inne auta musza sie winchowac...
Moja V też sobie radzi, ale zawsze może się trafić teren że wykrzyżu nie styknie.... Do Vitary chciałem Lock Righta wrzucić, nawet zakupiłem ale jak sobie pomyślałem że żonka zacznie driftować to sprzedałem LR koledze z forum.

Czyli mają otwarte dyfry, tak?? A w Disco II jest jakaś elektroniczna proteza blokad?? (gdybym np na Saharę się wybrał :wink: :D ). Bo Disco III z tego co wiem coś takiego posiada i podobno nawet to działa w terenie :o .
Generalnie proszę o łopatologicznie wyjaśnienie jakie są opcje napędu w Disco. To co wiem to to że LR mają permanentny 4x4 z miedzyosiowym dyfrem i możliwość jego zblokowania i reduktor. Coś więcej powinien wiedzieć???
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 9:51 pm przez Masmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lip 24, 2008 9:51 pm

Masmo pisze:
darkman pisze:
Masmo pisze: ...może na jakąś wyprawę OR. .....
A małżonka pracuje w schronisku na Materhornie, że z tymi blokadami dyfrów będzie jeździła do pracy ?
:D
Małżonka właściwie powinna jeździć płaskim, ale kobita się uparła, że chce wysokio siedzieć :evil: i nie chce mi oddać Vitary. Ta natomiast coraz mniej przypomina auto "na codzień" :wink: . Więc pomyślałem że jak już się uparła to może wsadzić ją do wyprawówki. A blokady w aucie wyprawowym byłyby wskazane. Jakoś do tej pory miałem przekonanie że taki legendarny wóz terenowy ma blokadę. Tylko w Vitarze zapomnieli jej zamontować co ciągle mi się odbija czkawką w terenie. :wink:
do 1998 włącznie mają dif-locka, a od 2003 są też wersje z DF ale nieczęste. natomiast zawsze możesz żonie coś założyć w sesie jakiegoś lockera, truetracka czy innego arb`a - w zasadzie to pewne udogodnienie dla użytkownika - wybierasz co lubisz nie będąc skazany na firmowy default. z wysokością siedzenia nie ma w dysku większego problemu. kobietom ładnie w tym aucie.
słowem nie pojeździsz za bardzo... masz przerąbane :P

p.s. O! Sahara jest przejezdna bez blokad wystarcza skrzynia rozdzielcza.
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 9:54 pm przez darkman, łącznie zmieniany 1 raz.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
brodafidela
 
 
Posty: 8529
Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: brodafidela » czw lip 24, 2008 9:53 pm

JarekM pisze:
darkman pisze:@Dymitr, kupuj, pomysł dobry. Najfajnieszy rocznik to 2004 i potem sukcesywnie w dół w zzależnoci od kasy jaską chcesz przeznaczyć aż do 1999 zasadniczo.
ale nawet DII zmienił się w 2002 (zmieniono lampy na te okrągłe i wróciła blokada centralnego dyfra)... więc.. trochę różnic jednak jest.
Kurde,
czyli co rocznik 2001 do doopy jest czy jak ?
Brakuje mu coś ? :o

Mówcie ludzie co wiecie, bo w sobote jade po takie autko. I tu nie ma srania w PKS'e, bo troche kasy do wydania jest.
Nie mówie, że będę dorabiał przy ściąganiu drzewa z Babiej Góry, ale raz za czas w jakieś błocko sie nim rusze.
II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw lip 24, 2008 9:54 pm

Masmo pisze:Oświećcie użytkownika prostej suki jak to działają napędy w zaawansowanych europoejskch wynalazkach?
Nie działają :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » czw lip 24, 2008 9:58 pm

darkman pisze:...do 1998 włącznie mają dif-locka, a od 2003 są też wersje z DF ale nieczęste. natomiast zawsze możesz żonie coś założyć w sesie jakiegoś lockera, truetracka czy innego arb`a - w zasadzie to pewne udogodnienie dla użytkownika -.....
Się zgubiłem.... :roll: Mowa o miedzy-osiowym czy w moście tylnym???
Bo jakoś sobie nie wyobrażam prawdziwego auta w teren z otwartym dyfrem miedzy-osiowym. :o :roll:
Co do ARB-a (bo chyba automat do auta głownie na czarne odpada) to faktycznie jak auto znajdzie awansuje na wyprawówkę można (i pewnie trzeba) doposarzyć ale zawsze to parę kzł w plecy. Patrol niby ma w serii ale taki mało kobiecy jest :)3 .
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lip 24, 2008 9:59 pm

2001 całkiem fajny rocznik, nie gorączkuj się.
tzw pozbawiony błędów wieku młodzieńczego dla roczników 1998/99.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
brodafidela
 
 
Posty: 8529
Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
Lokalizacja: kraków

Post autor: brodafidela » czw lip 24, 2008 10:00 pm

darkman pisze:
do 1998 włącznie mają dif-locka, a od 2003 są też wersje z DF ale nieczęste.
A te od 1999 do 2002 co mają - dyszel, chomąto i worek na owies ? ??
Upatrzyłem sobie ładną sztukę 2001 rocznik (odpuściłem LC 95'tkę) - ma byc tyż na wyprawówkę. Brać czy nie brać ? Jeździ to w ogóle ?
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 10:01 pm przez brodafidela, łącznie zmieniany 1 raz.
II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lip 24, 2008 10:01 pm

pezet pisze:
Masmo pisze:Oświećcie użytkownika prostej suki jak to działają napędy w zaawansowanych europoejskch wynalazkach?
Nie działają :)21
no. w zaawansowanych to nie wiemy. land rover to badziew generalnie.
tyle, że fajowy jest.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » czw lip 24, 2008 10:02 pm

-----
Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 10:03 pm przez Masmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » czw lip 24, 2008 10:02 pm

darkman pisze: p.s. O! Sahara jest przejezdna bez blokad wystarcza skrzynia rozdzielcza.
Po ostatnich doświadczeniach jeżdzenia po grząskich piaskach na budowie toy-toyem Corolla kombi we wszystko uwierzę.... Wszystko kwestia ciśnienia.... w żyłach i kołach :wink: :lol:
Ale przyjemnie mieć komfort psychiczny że sobie jeszcze blokadkę włącze :wink: :lol: .[/quote]
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lip 24, 2008 10:03 pm

brodafidela pisze:
darkman pisze:
do 1998 włącznie mają dif-locka, a od 2003 są też wersje z DF ale nieczęste.
A te od 1999 do 2002 co mają - dyszel, chomąto i worek na owies ? ??
Upatrzyłem sobie ładną sztukę 2001 rocznik (odpuściłem LC 95'tkę) - ma byc tyż na wyprawówkę. Brać czy nie brać ? Jeździ to w ogóle ?
jak ma paliwo i nie przeszkadzasz w prowadzeniu to jeździ.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość