Disco II TD5 - traciło moc podczas jazdy i już nie odpala

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr sty 16, 2008 12:08 am

nie tym razem

objawy wskazują na problem paliwowo-prądowy czyli najpewniej na pad pompy paliwa lub jej sterowania

ewentualnie niewydolność układu na tle skrajnie radykalnych eksperymentów paliwowych w funkcji temperatury zewnętrznej

reasumując...albo nie...daruje sobie...

:)21
#noichuj

kai
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pt lis 16, 2007 8:45 am

Post autor: kai » śr sty 16, 2008 9:18 am

wyciagnij komputer, zdejmnij czerwona wtyczke-jesli sa slady oleju wyczysc sprayem do czyszczenia hamulcow. jak jest czysto to zdejmnij pokrywe silnika, pod spodem bedziesz widzial taka wiazke kabli. odepnij ja z kazdego z pompowtryskiwaczy, i wyczysc ta wiazke tym srodkiem do hamulcow. gniazda od pompowtryskiwaczy tez. wysusz powietrzem albo suszarka i powinno byc dobrze.
Kai

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » śr sty 16, 2008 9:39 am

Ad Harakiri - gdyby to było takie proste to luz, ale do serwisu z kompem jest jakieś 120km, więc potrzebna laweta a to już koszt, dlatego najpierw się w imieniu Kolegi pytam bo głupio by było wybulić na lawetę 200-300zł zapewne by Ci w serwisie wymienili za 60zł filtr ;-). Wiemy już co prawda, że to nie filtr, bo został wymieniony. Teraz jest wyciągana pompa paliwa i będzie sprawdzona na krótko czy działa - jeśli nie to w pewnym znanym małopolskim serwisie leży i czeka już dla kolegi pompa za sumkę niemałą. Za jakieś 2 godziny będzie wiadomo czy to pompa i jeśli tak to jutro / pojutrze będzie wiadomo czy auto wróciło do życia po jej wymianie.

Ad C&J - dzięki za podpowiedź, bo właśnie w tym kierunku kolega idzie. Jak wyjdzie, że pompa działa to auto trafia na lawetę i jedzie do serwisu.

Dzięki Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » śr sty 16, 2008 10:36 am

Kolejne wieści z pola walki:

właśnie dzwonił kolega, że wymontowali z lokalesem pompę, sprawdzili i ani drgnie, więc już wiadomo, że pompa do wymiany ;-)

Teraz się jeszcze zastanawiają czy pasuje jakaś inna pompa niż oryginał LR, który kosztuje dużo szelestów.

Może ktoś z Forumowiczów wie czy do Disco 2 - TD5 pasuje inna pompa paliwa w zbiorniku niż oryginał LR?

Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

sss25
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 52
Rejestracja: wt gru 04, 2007 9:12 am
Lokalizacja: Plymouth/Wroclaw

Post autor: sss25 » śr sty 16, 2008 11:13 am

nadmienie tylko ze pompa musi dawac ok 5 atm.
Bezczelnosc konstruktorow LR nie zna granic...

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » śr sty 16, 2008 11:22 am

Jeszcze jedno pytanie, gdyż wiem od Kolegi, że w zbiorniku paliwa miał pełno jakiegoś gluta czy innego syfu, który był również w filtrze paliwa. Kolega przed zamontowanie przepłucze zbiornik i wyleje cały ten glut. W związku z tym pytanie - czy jest sens proflaktycznie (chodzi mi np. o mnie) wymontować zbiornik paliwa i profilaktycznie go przepłukać ? Wiadomo czystszy zbiornik to dobra sprawa jednak pytanko czy przy demontażu zbiornika i sprawnej pompy w celu przepłukania go i wyczyszczenia coś może się stać? Np. pójdą jakieś uszczelki na które znowu będzie trzeba czekać trzy tygodnie i chcąc zrobić dobrze zrobię sobie psikusa?
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr sty 16, 2008 1:24 pm

ACE se uszczelniałeś...profilaktycznie
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » śr sty 16, 2008 1:41 pm

Dzięki C&J - zrozumiałem, czyli dla LR nie wolno być za dobrym ;-)
Bo on mi to ACE zepsuł w podzięce za to że go chciałem w góry zabrać by se pojeździł z drugim prawie takim samym, tylko nie motanym i by pokazał znowu innym prasowanym ryżom co to LR holując je w śniegach na lince. No cóż muszę być dla niego surowszy ;-)

Jak dobrze pójdzie to w przyszłym tygodniu będę miał ten wyciek usunięty :-) i mam nadzieję, że przestanie się na mnie samochód obrażać robiąc mi takie numery bo chciałbym się latem nim wybrać do Krainy Drakuli tylko muszę mieć więcej pewności niż niepewności, że mi nie wykręci żadnego unieruchamiającego numeru ;-)
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość