a propos ogloszenia - hehehe za zwolnice w hasioku to dal bym sie pokroic

moj niestety nie posiada tego bajeru ino zwykly reduktor
a tak przy temacie RR - wszyscy tak psiocza na te autka a spojrzcie ile tego jezdzi obecnie po drogach....... naprawde duzo...... fakt ceny mocno spadly - fakt trzeba bardzo uwazac przy zakupie - ale:
1. nie przesadzajmy z tymi cenami czesci - nie ma takiej tragedii oczywiscie kupujac rozsadnie - a wiec import z Angli badz zakupy w odpowiednich firmach w PL -
2. najwiekszy problem to kumaty mechanik (posiadajacy komputer i umiejacy go obslugiwac

)
po znalezieniu takowego zycie staje sie prostsze - wariant alternatywny - zakup workshopa za bodajze 9 funciakow i samodzielna edukacja.
3. auto jezdzi fajnie - mozna by rzec nawet odwaznie ze doprowadzone do porzadku jest w miare bezawaryjne - ale to nie jest auto do katowania - jak juz wspomniano - za ciezkie - ale pomijajac to mysle ze szkoda kasy na zakup i jego naprawy w przypadku katowania.......
4. po przeczytaniu forum to chyba malo kto sie zdecyduje na zakup RR

ale to nie jest zle auto i nie przesadzajmy z tym ze wszystkie sa do dupy bo kosztuja 5 czy 10% wartosci nowego - mysle ze trzeba po prostu pojechac albo z mechaniorem albo z zaawansowanym uzytkownikiem auta i duzo spraw sie rozwiaze samoistnie - jak wiemy to jest specyficzne auto w obsludze i prowadzeniu i zakup na nieswiadomke moze byc bolesnym finansowo doznaniem niestety
5. dla autora postu: odpusc sobie RR do lasu - wrzucisz krwiawicego dzika na pake na bezowa tapicerke

oczywiscie ze sa dywaniki ale wiadomo jak jest.... Do takich zastosowan trzeba wziac cos poczciwego, prostego, odpornego na rozne okolicznosci - i proponowalbym np. disco lub (nie bijcie...) patrola lub ew. Gele (ale to juz koszty) - konkretne konstrukcje ktore nawet ranne wracaja zawsze do domu
