4 satelitowe dyfry przod/tyl lr disco I 200tka

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn lut 18, 2008 8:56 am

jeszcze oblukam filmy co do tych blokad
na strone ownersów cameli tez jakoś mało danych tech, fajne 110 chcą sprzedać (16000 funciakow)
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn lut 18, 2008 9:01 am

bo uczestnicy rajdu zazwyczaj mieli i mają do nadal mgliste pojęcie o tym sprzęcie który dostali do zabawy
#noichuj

Awatar użytkownika
4x4piotr
 
 
Posty: 291
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 2:48 pm
Lokalizacja: Ilza
Kontaktowanie:

taaaaaaaaa

Post autor: 4x4piotr » wt lut 19, 2008 6:47 pm

8) dobra...to rozwijamy temat dyfrow z polosiami od RR przed '86r :roll: po pirwsze primo: czy to sie przeszczepia do lr disco1 bez dotykania czy trza cos dlubac i co; po drugie primo: ile szelestow trza na same klamoty... ??
ARO>Jeep>KIA>SJ>LRD200>DEF110>Korando>LRD300>NavaraD22>F-150...ewolucja?

elmex
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: elmex » ndz lut 24, 2008 5:59 pm

W moim Disco 1 wysypał mi się kosz w przednim dyfrze
był 2 satelitowy
zastanawiam się co zrobić
żeby nie były to stare klamoty które wysypią mi się po następnej jezdzie na żwirowni ale też żeby naprawa nie była droższa od auta
może jakieś pomysły

elmex
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: elmex » ndz lut 24, 2008 6:24 pm

jakie mosty siedziały w Rangu Clasic z 87r.
czy bez żadnych przeróbek będą pasowały do disco 1
jak z przełożeniami

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » ndz lut 24, 2008 6:52 pm

te starsze dyfry mialy wieksze zebatki - troche to bylo lepsze, ale tak tak 2 satalitowe - cudow nie uzyskasz :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

elmex
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: elmex » ndz lut 24, 2008 6:55 pm

czy da się sprawdzić czy 2 czy 4 satelitowe bez rozbierania

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lut 24, 2008 6:56 pm

i masywniejsze osie satelit miały

w ramach rekultywacji zużytego kosza 24 wzerowego można kosz i satelity rozszlifować na stary rozmiar
#noichuj

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » ndz lut 24, 2008 7:00 pm

elmex pisze:czy da się sprawdzić czy 2 czy 4 satelitowe bez rozbierania
w sensie w aucie? nie
ale po wyjeciu gruchy, a bez rozbierania na czesci - tak
Mistrzow uprasza sie o spokoj

elmex
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: elmex » ndz lut 24, 2008 7:01 pm

chylę czoła wiedzy C&J
podpowiedz co zrobić
jestem początkujący auto mam od miesiąca a tu takie niespodzianki na samym początku

elmex
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: elmex » ndz lut 24, 2008 7:03 pm

znalazłem ogłoszenie że gość sprzeda most od RR 87r.
podejrzewam że nowy kosz jest droższy niż cały most

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lut 24, 2008 7:08 pm

z rendza bedą dwusatelitowe dziesięciowzerowe

czterosatelitowy dyfer występował tylko w ściśle okreslonych przypadkach i na rynku wtórnym praktycznie sie nie trafia
#noichuj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt mar 11, 2008 4:31 pm

tak se czytam i się z lekka dziwię, ponieważ zawsze wydawało mi się że ARB to taka lepsiejsza firma, a Wy tu jakieś soft duty itp.
o co tu biega, poza tym że MDE najlepsze? :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » wt mar 11, 2008 5:16 pm

Właśnie zastanawiam się nad srutrakiem a ARB. Nie wiem jak awaryjność ARB zwłaszcza tych wężyków i kompresorków, myślę że sama blokada jest wytrzymała ale po co mi jak np kompresorek czy inny zaworek siądzie i będę mógł tylko nalepką poszpanować. Wiem Maxi jest najlepzy ale chodzi o soft budget. Ktoś zna może stronkę sklepu z Maxi driverami z Australii mam tam znajomych więc może się uda kupic, niestety znajomi nie kumaci w temacie więc muszę sam znaleść i palcem pokazać o co mi chodzi. Szukałem na necie ale nie mogłem znalesć
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

tytusdezoo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
Lokalizacja: Krakow

Post autor: tytusdezoo » śr mar 12, 2008 7:29 pm

kondziu pisze:Właśnie zastanawiam się nad srutrakiem a ARB. Nie wiem jak awaryjność ARB zwłaszcza tych wężyków i kompresorków, myślę że sama blokada jest wytrzymała ale po co mi jak np kompresorek czy inny zaworek siądzie i będę mógł tylko nalepką poszpanować. Wiem Maxi jest najlepzy ale chodzi o soft budget. Ktoś zna może stronkę sklepu z Maxi driverami z Australii mam tam znajomych więc może się uda kupic, niestety znajomi nie kumaci w temacie więc muszę sam znaleść i palcem pokazać o co mi chodzi. Szukałem na necie ale nie mogłem znalesć
Mam ARB-y 5 lat i nie dotykam nic.Dzialaja wzorowo.Trzeba tylko umiec je zalozyc a potem jezdzic z glowa i nic sie nie psuje.A co do MAXI DRIVA to sobie w Australii mozna juz chyba puste polki ze sklepu kupic, albo puste hale po fabryce bo MD padlo.pisali gdzies o tym na forum

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » śr mar 12, 2008 7:32 pm

Wiem niestety padło ale może skoro w polszy można jeszcze nabyć to i u kangurów pewnie gdzieś pare sztuk się zapodziało.
Co do ARB to masz przód i tył? nie wiem jak to jest przy dwuch blokadach czy jest jakieś rozgałęzienie w kompresorku do dwuch rurek bo przeca nie kupię dwuch kompresorków
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

tytusdezoo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
Lokalizacja: Krakow

Post autor: tytusdezoo » śr mar 12, 2008 7:40 pm

Przod i tyl dziala na jednym kompresorze, ktory ma dwa zawory i jednym z nich powietrze idzie na przod a drugim na tyl.Zawory te wlaczasz przelacznikami ze srodka auta.Do wlaczania kompresora jest trzeci pstryczek.

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » śr mar 12, 2008 8:14 pm

a jak wyglada sprawa zabezpieczenia kompresora przed wodą i ogólnie wytrzymałości.
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

tytusdezoo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
Lokalizacja: Krakow

Post autor: tytusdezoo » śr mar 12, 2008 11:12 pm

Blokady i kompresor kupilem uzywane/po Ablercie.G/i jak do tej pory wsio dziala.Kompresor lepiej sobie zamontowac tam gdzie woda nie dojdzie.Ale osobistych doswiadczen z kompresorem w wodzie nie mam i nie chce miec.A co do wytrzymalosci to ARB podaje ze mozna nim kola pompowac wiec powinien byc w miare wytrzymaly.Musisz tez wiedziec ze do zalaczenia blokady potrzeba krotkiego cyklu pracy i potem kompr.sam sie wylacza a w razie potrzeby cos sobie od czasu do czasu dmuchnie powietrza w blokade, tak wiec nie ma za bardzo czasu na zepsucie sie..Moj zestaw ma juz tak jak Ci pisalem 5 lat a ile pracowal u Alberta to nie wiem.

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » czw mar 13, 2008 11:34 pm

dzięki za odpowiedź
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości