wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » pn lut 18, 2008 8:56 am
jeszcze oblukam filmy co do tych blokad
na strone ownersów cameli tez jakoś mało danych tech, fajne 110 chcą sprzedać (16000 funciakow)
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pn lut 18, 2008 9:01 am
bo uczestnicy rajdu zazwyczaj mieli i mają do nadal mgliste pojęcie o tym sprzęcie który dostali do zabawy
#noichuj
-
4x4piotr
-

- Posty: 291
- Rejestracja: ndz maja 23, 2004 2:48 pm
- Lokalizacja: Ilza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: 4x4piotr » wt lut 19, 2008 6:47 pm

dobra...to rozwijamy temat dyfrow z polosiami od RR przed '86r

po pirwsze primo: czy to sie przeszczepia do lr disco1 bez dotykania czy trza cos dlubac i co; po drugie primo: ile szelestow trza na same klamoty...

ARO>Jeep>KIA>SJ>LRD200>DEF110>Korando>LRD300>NavaraD22>F-150...ewolucja?
-
elmex
-

- Posty: 100
- Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
- Lokalizacja: Kwidzyn
Post
autor: elmex » ndz lut 24, 2008 5:59 pm
W moim Disco 1 wysypał mi się kosz w przednim dyfrze
był 2 satelitowy
zastanawiam się co zrobić
żeby nie były to stare klamoty które wysypią mi się po następnej jezdzie na żwirowni ale też żeby naprawa nie była droższa od auta
może jakieś pomysły
-
elmex
-

- Posty: 100
- Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
- Lokalizacja: Kwidzyn
Post
autor: elmex » ndz lut 24, 2008 6:24 pm
jakie mosty siedziały w Rangu Clasic z 87r.
czy bez żadnych przeróbek będą pasowały do disco 1
jak z przełożeniami
-
tybero

- Posty: 1950
- Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: tybero » ndz lut 24, 2008 6:52 pm
te starsze dyfry mialy wieksze zebatki - troche to bylo lepsze, ale tak tak 2 satalitowe - cudow nie uzyskasz

Mistrzow uprasza sie o spokoj
-
elmex
-

- Posty: 100
- Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
- Lokalizacja: Kwidzyn
Post
autor: elmex » ndz lut 24, 2008 6:55 pm
czy da się sprawdzić czy 2 czy 4 satelitowe bez rozbierania
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz lut 24, 2008 6:56 pm
i masywniejsze osie satelit miały
w ramach rekultywacji zużytego kosza 24 wzerowego można kosz i satelity rozszlifować na stary rozmiar
#noichuj
-
tybero

- Posty: 1950
- Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: tybero » ndz lut 24, 2008 7:00 pm
elmex pisze:czy da się sprawdzić czy 2 czy 4 satelitowe bez rozbierania
w sensie w aucie? nie
ale po wyjeciu gruchy, a bez rozbierania na czesci - tak
Mistrzow uprasza sie o spokoj
-
elmex
-

- Posty: 100
- Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
- Lokalizacja: Kwidzyn
Post
autor: elmex » ndz lut 24, 2008 7:01 pm
chylę czoła wiedzy C&J
podpowiedz co zrobić
jestem początkujący auto mam od miesiąca a tu takie niespodzianki na samym początku
-
elmex
-

- Posty: 100
- Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
- Lokalizacja: Kwidzyn
Post
autor: elmex » ndz lut 24, 2008 7:03 pm
znalazłem ogłoszenie że gość sprzeda most od RR 87r.
podejrzewam że nowy kosz jest droższy niż cały most
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz lut 24, 2008 7:08 pm
z rendza bedą dwusatelitowe dziesięciowzerowe
czterosatelitowy dyfer występował tylko w ściśle okreslonych przypadkach i na rynku wtórnym praktycznie sie nie trafia
#noichuj
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt mar 11, 2008 4:31 pm
tak se czytam i się z lekka dziwię, ponieważ zawsze wydawało mi się że ARB to taka lepsiejsza firma, a Wy tu jakieś soft duty itp.
o co tu biega, poza tym że MDE najlepsze?

LR Rendzi stajla

-
kondziu

- Posty: 544
- Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kondziu » wt mar 11, 2008 5:16 pm
Właśnie zastanawiam się nad srutrakiem a ARB. Nie wiem jak awaryjność ARB zwłaszcza tych wężyków i kompresorków, myślę że sama blokada jest wytrzymała ale po co mi jak np kompresorek czy inny zaworek siądzie i będę mógł tylko nalepką poszpanować. Wiem Maxi jest najlepzy ale chodzi o soft budget. Ktoś zna może stronkę sklepu z Maxi driverami z Australii mam tam znajomych więc może się uda kupic, niestety znajomi nie kumaci w temacie więc muszę sam znaleść i palcem pokazać o co mi chodzi. Szukałem na necie ale nie mogłem znalesć
-
tytusdezoo
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: tytusdezoo » śr mar 12, 2008 7:29 pm
kondziu pisze:Właśnie zastanawiam się nad srutrakiem a ARB. Nie wiem jak awaryjność ARB zwłaszcza tych wężyków i kompresorków, myślę że sama blokada jest wytrzymała ale po co mi jak np kompresorek czy inny zaworek siądzie i będę mógł tylko nalepką poszpanować. Wiem Maxi jest najlepzy ale chodzi o soft budget. Ktoś zna może stronkę sklepu z Maxi driverami z Australii mam tam znajomych więc może się uda kupic, niestety znajomi nie kumaci w temacie więc muszę sam znaleść i palcem pokazać o co mi chodzi. Szukałem na necie ale nie mogłem znalesć
Mam ARB-y 5 lat i nie dotykam nic.Dzialaja wzorowo.Trzeba tylko umiec je zalozyc a potem jezdzic z glowa i nic sie nie psuje.A co do MAXI DRIVA to sobie w Australii mozna juz chyba puste polki ze sklepu kupic, albo puste hale po fabryce bo MD padlo.pisali gdzies o tym na forum
-
kondziu

- Posty: 544
- Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kondziu » śr mar 12, 2008 7:32 pm
Wiem niestety padło ale może skoro w polszy można jeszcze nabyć to i u kangurów pewnie gdzieś pare sztuk się zapodziało.
Co do ARB to masz przód i tył? nie wiem jak to jest przy dwuch blokadach czy jest jakieś rozgałęzienie w kompresorku do dwuch rurek bo przeca nie kupię dwuch kompresorków
-
tytusdezoo
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: tytusdezoo » śr mar 12, 2008 7:40 pm
Przod i tyl dziala na jednym kompresorze, ktory ma dwa zawory i jednym z nich powietrze idzie na przod a drugim na tyl.Zawory te wlaczasz przelacznikami ze srodka auta.Do wlaczania kompresora jest trzeci pstryczek.
-
kondziu

- Posty: 544
- Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kondziu » śr mar 12, 2008 8:14 pm
a jak wyglada sprawa zabezpieczenia kompresora przed wodą i ogólnie wytrzymałości.
-
tytusdezoo
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: wt gru 06, 2005 9:55 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: tytusdezoo » śr mar 12, 2008 11:12 pm
Blokady i kompresor kupilem uzywane/po Ablercie.G/i jak do tej pory wsio dziala.Kompresor lepiej sobie zamontowac tam gdzie woda nie dojdzie.Ale osobistych doswiadczen z kompresorem w wodzie nie mam i nie chce miec.A co do wytrzymalosci to ARB podaje ze mozna nim kola pompowac wiec powinien byc w miare wytrzymaly.Musisz tez wiedziec ze do zalaczenia blokady potrzeba krotkiego cyklu pracy i potem kompr.sam sie wylacza a w razie potrzeby cos sobie od czasu do czasu dmuchnie powietrza w blokade, tak wiec nie ma za bardzo czasu na zepsucie sie..Moj zestaw ma juz tak jak Ci pisalem 5 lat a ile pracowal u Alberta to nie wiem.
-
kondziu

- Posty: 544
- Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kondziu » czw mar 13, 2008 11:34 pm
dzięki za odpowiedź
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości