Biegi 300

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pn lut 18, 2008 8:36 pm

lekką poprawę pracy skrzyni można uzyskać poprzez zastosowanie dodatku molibdenowego z liqui moly - sprawdzone

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » pn lut 18, 2008 8:44 pm

Też dodałem do wyremontowanej skrzyni liqui moly i mam nadzieję, że robi jej dobrze :wink:
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » pn lut 18, 2008 9:50 pm

czesław&jarząbek pisze:z usterką opisaną powyżej można czekać. nauczyć się wkładać czwórkę przez trójkę i spoko...jezdziłem tak chyba ze trzy lata jednym autem.
No, to jutro się upiję ;) Z radości posiadania ideału, oczywiście ;)

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pn lut 18, 2008 9:57 pm

z tym towarzystwem to mit

profesjonaliści cenią sobie raczej własne towarzystwo

w mysl takiej piosenki kocham siebie
OneTen
Discofery 300tdi

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pn lut 18, 2008 10:10 pm

mam teraz dostęp do takiego specyfika - MOTOR LIFE , zakład sprowadził to do grzejącej się panewki , na skrzyni wypróbuje przy zmianie oleju - stosował to ktoś

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pn lut 18, 2008 10:14 pm

ale tu sie juz temat zmienił

chyba ze mowisz o picu tego motor life
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn lut 18, 2008 10:15 pm

kiedyś wypiłem bater vit
ale nie był dobry
:)21
#noichuj

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pn lut 18, 2008 10:17 pm

z jakiej okazji to picie bo nie jestem w temacie :roll:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn lut 18, 2008 10:19 pm

a tak ogólnie...pod nadmiar i niedobór
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » śr lut 20, 2008 2:17 pm

M. life wlałem do serii, silnik od tamtego czasu bierze mełe ilości oleju około 0,2l na 1000km, przed brał duzo wiecej
dla przykładu silnik w motocyklu chłodzonym powietrzem ma znacznie nizsza tem. po wlaniu tego do oliwy.

ps. na regeneracje czesci to bym nie liczył, ale jak zmniejsza tarcie to zły nie jest. :wink:
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Lit
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 10:11 am
Lokalizacja: lubelsko-siemiatycko-łomżyńskie

Post autor: Lit » śr lut 20, 2008 3:05 pm

teraz jestem pewien..czwórka gorzej wchodzi po rozgrzaniu silnika, na zimnym jest ok.
ciekawe co tam zalał poprzedni typek...

ktoś leje do siebie Orlenowski Hipol ATF DII ??
stagnacja ma tendencję wzrostową

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr lut 20, 2008 8:41 pm

Lit pisze: ciekawe co tam zalał poprzedni typek...
moze po prostu sie tam odlal :lol:

Lit
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 10:11 am
Lokalizacja: lubelsko-siemiatycko-łomżyńskie

Post autor: Lit » śr lut 20, 2008 8:57 pm

tego nie mogę wykluczyć...
stagnacja ma tendencję wzrostową

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw lut 21, 2008 9:03 am

moto pisze: dla przykładu silnik w motocyklu chłodzonym powietrzem ma znacznie nizsza tem. po wlaniu tego do oliwy.
jak to zmierzyłeś?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » czw lut 21, 2008 10:31 am

temperature zwykle mierzy sie termometrami :wink:
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Lit
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 10:11 am
Lokalizacja: lubelsko-siemiatycko-łomżyńskie

Post autor: Lit » sob lut 23, 2008 11:38 am

tak, olej zalany do skrzyni był zły...poprzedni właściciel miał wspaniałą wyobraźnię.
wymieniłem olej na właściwy - efekt - czwórka wchodzi z lekkim oporem jest lepiej niż było ale to jednak nie to.
stagnacja ma tendencję wzrostową

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » sob lut 23, 2008 11:41 am

moto pisze:temperature zwykle mierzy sie termometrami :wink:
a włożyłeś se go chyba w d.. znaczy pod pachę.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob lut 23, 2008 11:47 am

co wy tam na pograniczu nie macie aptek i termometrów na podczerwień dla bachorów?

:)21

że już o multimetrze porządnym z czujnikiem temperatury nie wspomnę...
#noichuj

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » sob lut 23, 2008 3:18 pm

do znachora chodzimy.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob lut 23, 2008 4:58 pm

aaa...
to przyłóż rąsie na motór i licz zdrowaśki ile wytrzymasz
potem se do wzoru podstaw...ile stopni potrzeba aby uzyskać dany stopień oparzenia
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » ndz lut 24, 2008 11:01 am

maristez pisze:
moto pisze:temperature zwykle mierzy sie termometrami :wink:
a włożyłeś se go chyba w d.. znaczy pod pachę.

nie cwaniakuj :evil: , C&J napisał powyżej czym sobie możesz to zmierzyc, mnie nieucz, ja niemam z tym problemu.

tak czy owak to wszystko sa termometry, a czy laserowe czy rteciowe....to fizyczna róznica.
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość