cisnienie oleju disco 300

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob mar 08, 2008 8:06 pm

dexterek pisze:to moze w koncu wstepnie dojdziemy do jakiejs konkluzji?? bo sie niesamowicie stresuje ta sytuacja :-?
konkluzja sruzja
:)21

15w40 minerał i nowy czujnik jako punkt odniesienia. jak nie bedzie ok to wtedy możesz wrócić i zamulać...
:)21
#noichuj

dexterek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 5:17 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: dexterek » sob mar 08, 2008 8:12 pm

dzieki! a jeszcze jedno: nie chce byc upiedliwy czy cos w tym stylu ale... w ktorym miejscu sie ten czujnik znajduje?? bo bym sobie jutro pogrzebal a zaden LRowy warsztat we wrocku nie jest czynny.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob mar 08, 2008 8:14 pm

co bedziesz grzebał jak nowego czujnika nie masz...na piwo idź...

:)21
#noichuj

dexterek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 5:17 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: dexterek » sob mar 08, 2008 8:18 pm

ale bym moze sobie wykrecil i mial swiadomosc ze cos juz robie zeby znow jezdzil bo zle mi z tym ze tak stoi bezuzytecznie... a piwka nie pije juz. przytylem przez nie chyba z 5kg przez zime :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob mar 08, 2008 8:19 pm

wino czerwone polecam w takim razie...wzmacnia serce
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » sob mar 08, 2008 8:21 pm

dexterek słuchaj pana czesława
niedzielna praca w g...no sie obraca
jak piwa niet, to do kosciółka albo choć troszkę radyjka posłuchać :)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

dexterek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 5:17 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: dexterek » sob mar 08, 2008 8:24 pm

moze i czerwone winko dobre. ale nie bede pil winka przez caly dzien bo bym w poniedzialek do kostnicy albo na odwyk jechal a nie na poszukiwanie czujnika. (ktory nawet nie wiem gdzie jest) :D

dexterek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 5:17 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: dexterek » sob mar 08, 2008 8:35 pm

juz wiem gdzie jest czujnik! nad filtrem oleju :D ale moze faktycznie sobie jutro odpuszcze grzebanie i dzis sie z kolegami wodeczki napije. tak bedzie najlepiej :)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob mar 08, 2008 8:38 pm

Trzeba było być wczoraj na integracji miał byś szansę na trening :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

dexterek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 5:17 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: dexterek » sob mar 08, 2008 8:40 pm

integracji??

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob mar 08, 2008 8:41 pm

Nie masz jeszcze wejścia na Wrocław ??
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

dexterek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 5:17 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: dexterek » sob mar 08, 2008 8:42 pm

nie. jakiego wejscia??

piotr borowiec
 
 
Posty: 1319
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotr borowiec » sob mar 08, 2008 8:43 pm

Dexterek ja kupiłem sobie dwa ORYGINALNE w Długołęce cena normalna bo bez usługi :lol: Gdybyś potrzebował pomocy to nie ma sprawy
Ja miałem tak że przy każdej wymianie oleum. Mechanik brechą czujnik rozwalał i nie działało, nie świecił i już. Zanim w zwykłym warsztacie nie "specjalizującym się" mechanik od pasatów ład i innych plaskaczy palcem pokazał o co chodzi. Teraz wiem, ale już były propozycje, że w elektryce trzeba będzie gmerać bo mam zdupconą na maxa :lol:

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob mar 08, 2008 8:47 pm

dexterek pisze:nie. jakiego wejscia??
Jest regionalne Wrocław4x4. Sprawdż na stronie głównej i wal do Modów o wejście
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

dexterek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 5:17 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: dexterek » sob mar 08, 2008 8:52 pm

dzieki wielkie piotrze borowcu za info!!! w poniedzialek sie u nich zamelduje! i dzieki rowniez Pepek za info o 4x4! tez sie do nich zglosze 8)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob mar 08, 2008 8:55 pm

piotr borowiec pisze:Dexterek ja kupiłem sobie dwa ORYGINALNE w Długołęce cena normalna bo bez usługi :lol: Gdybyś potrzebował pomocy to nie ma sprawy
Ja miałem tak że przy każdej wymianie oleum. Mechanik brechą czujnik rozwalał i nie działało, nie świecił i już. Zanim w zwykłym warsztacie nie "specjalizującym się" mechanik od pasatów ład i innych plaskaczy palcem pokazał o co chodzi. Teraz wiem, ale już były propozycje, że w elektryce trzeba będzie gmerać bo mam zdupconą na maxa :lol:
Co to za morderca co filtr brechą wymienia ??
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

piotr borowiec
 
 
Posty: 1319
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotr borowiec » sob mar 08, 2008 9:01 pm

Znasz, znasz oprawców :wink: a ja na forum nie będę krzyczał
Szkoda tylko bo wydawało by się że równi goście

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob mar 08, 2008 9:06 pm

Panie Prokuratorze ja nic nie widziałem i nigdzie nie byłem :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

piotr borowiec
 
 
Posty: 1319
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotr borowiec » sob mar 08, 2008 9:11 pm

no no, ja tam rozumek mam mały i rączki krótkie, ale że to tak długo funkcjonowało :o coś tam srki u mnie na dachu skrzeczały że się rozpadło. Wiesz coś?

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob mar 08, 2008 9:19 pm

Nie mam uprawnień do wypowiadania się w tym temacie. :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

piotr borowiec
 
 
Posty: 1319
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotr borowiec » sob mar 08, 2008 9:23 pm

Ach te sroki to przez tą wiosne przyspieszoną :)21

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob mar 08, 2008 10:49 pm

Pepek pisze:Panie Prokuratorze ja nic nie widziałem i nigdzie nie byłem :)21
Mamy świadków :D
Mataczysz :)25
:)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

dexterek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 5:17 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: dexterek » sob mar 08, 2008 11:04 pm

przepraszam ze przeszkadzam ale mam nowy fakt dotyczacy cisnienia. uruchomilem silnik i nic sie nie swiecilo, pojechalem wiec na na miasto i kiedy sie silnik nagrzal do normalnej temperatury kontrolka znow zaczela sie swiecic i i wymagala coraz wyzszych obrotow by zgasla.
w takim razie chyba okazuje sie ze czujnik jest w porzadku a powodem jest zly olej ktory grzejac sie staje sie rzadszy i pompa nie jest w stanie go na malych obrotach zassac.
mam racje?? a czy olej mineralny ktory sugeruje czesc grona nie bedzie stawal sie sie na tyle rzadki zeby nie zassala go pompa??

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob mar 08, 2008 11:10 pm

dexterek pisze:przepraszam ze przeszkadzam ale mam nowy fakt dotyczacy cisnienia. uruchomilem silnik i nic sie nie swiecilo, pojechalem wiec na na miasto i kiedy sie silnik nagrzal do normalnej temperatury kontrolka znow zaczela sie swiecic i i wymagala coraz wyzszych obrotow by zgasla.
w takim razie chyba okazuje sie ze czujnik jest w porzadku a powodem jest zly olej ktory grzejac sie staje sie rzadszy i pompa nie jest w stanie go na malych obrotach zassac.
mam racje?? a czy olej mineralny ktory sugeruje czesc grona nie bedzie stawal sie sie na tyle rzadki zeby nie zassala go pompa??
Za dużo myślisz :)25
:)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

dexterek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 5:17 pm
Lokalizacja: Poznan

Post autor: dexterek » sob mar 08, 2008 11:11 pm

duzo mysle bo sie martwie co sie dzieje z moim disco

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość