Disco III spalanie realne vs. wskaznie komuptera

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Post autor: Yoorek » sob mar 22, 2008 7:44 am

Sprawdziłem ostatnie 4 tankowania, na różnych stacjach. za każdym razem ok 2-2,5 l zaniżone wskazanie komputera. Ciekawe czy jest to rzecz - tzn. wskazanie komuptera " - naprawiana" podjadę chyba do serwisu.
pozdr
Y

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » sob mar 22, 2008 11:42 am

nie ciśnieniuj :)21 w serwisie i tak to zleją :lol: poczekaj na przegląd wtedy zrób listę usterek...których na pewno w miarę eksploatacji przybędzie, mniej wizyt w aso a zdrowszy będziesz
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob mar 22, 2008 11:48 am

Bo komputer pokazuje to, co idzie do silnika.
A nie uwzględnia tego, co wycieka bokiem :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » sob mar 22, 2008 11:49 am

pezet pisze:Bo komputer pokazuje to, co idzie do silnika.
A nie uwzględnia tego, co wycieka bokiem :)21
to co mi się właśnie w disco3 podoba to brak wycieków :)21, choć ostatnio coś płynu chłodzącego ubyło ;) na przeglądzie będę reklamację zgłaszał :D
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob mar 22, 2008 12:22 pm

mudder pisze:
pezet pisze:Bo komputer pokazuje to, co idzie do silnika.
A nie uwzględnia tego, co wycieka bokiem :)21
to co mi się właśnie w disco3 podoba to brak wycieków :)21, choć ostatnio coś płynu chłodzącego ubyło ;) na przeglądzie będę reklamację zgłaszał :D
Mi to wycieka, wycieka...

Płyn do spryskiwacza :)

Nie mówię o zużyciu, tylko o wycieku.
Dziura jest :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Post autor: misialek » sob mar 22, 2008 2:52 pm

a mnie już olej z automatu nie wycieka, zwalczyłem chwasta i już nie jest bezszczelny :)21

jeszcze możnaby powalczyć z reduktorem ale chyba takie kapanie to można olać
Ranger, XC70, XTZ660

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » ndz mar 23, 2008 11:12 am

HiJack, przypomnij mi po swietach o tuninngu to opowiem ci rozne rzeczy :)21 na PW.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Poganianie motorka

Post autor: DAŁEK » wt mar 25, 2008 5:36 pm

Witam
Słyszałem co nieco, przez chwile odkładałem na ta zabawę (1,5-2,0kg) sałaty(zależy od ekipy programujacej).
Opinja jest następująca przyrost rzędu 30-40 koni. Trochę więcej moment bo do 519 niutonów. Zużycie paliwa około 12litrów norma i więcej przy przeginaniu. Wady czarna chmura widoczna we wstecznym lusterku. I konieczność aktualizacji „poganiacza” po każdym spotkaniu z komputerem serwisu. Trudno powiedzieć o ile skraca życie silnika ?????
A tak naprawdę fotel włazi w dupsko :)2 , jeździłem chwile takim „bosko było”, jak wróciłem do swojego to co chwilę sprawdzałem czy mi się ręczny hamulec nie włączył. jak łatwo przypuszczać narazie odpuszczam, śiwżonkę mam 15tyś km. moze późniejjjjj. :lol:
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » wt mar 25, 2008 5:46 pm

Da sie zrobic to sensownie.... na prawde.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt mar 25, 2008 5:57 pm

te Panie sensowny...wysłałeś :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Poganianie motorka

Post autor: pezet » wt mar 25, 2008 6:37 pm

DAŁEK pisze:Witam
Słyszałem co nieco, przez chwile odkładałem na ta zabawę (1,5-2,0kg) sałaty(zależy od ekipy programujacej).
Opinja jest następująca ...
Chmury dymu nie powinno być - uwaga - większej niż normalnie.
Każdy diesel czasem przydymi, ale po czipowaniu nie powinno dymienie sie nasilić.

Bardzo ważne gdzie taki tuning się robi.
W Polsce jest zylion "tjunerów", ale może 3-4 faktycznie znających się na rzeczy.
Ważne też, żeby dostrojenie programu odbywało się na hamowni i analizatorze spalin - indywidualnie dla danego auta.

Odpowiednio zaprogramowany komputer nie powinien być zresetowany przez serwis. Ewentualnie, oddając auto do przeglądu, można poprosić, aby nie resetowano ani nie wgrywano apgrejdów do CPU.

Ja wgrywałem do nowiutkiego mondeo tdi, przejechałem 180 tys km bez najmniejszych problemów.
Spalanie było mniejsze niż fabryczne.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

slawek1(sss25)

Post autor: slawek1(sss25) » wt mar 25, 2008 6:56 pm

da sie skalibrowac wskazania poziomu paliwa robi sie to za pomoca IDS i jesli sie nie myle byla na to jakas akcja serwisowa

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Re: Poganianie motorka

Post autor: Yoorek » śr mar 26, 2008 8:02 am

DAŁEK pisze:Witam
Słyszałem co nieco, przez chwile odkładałem na ta zabawę (1,5-2,0kg) sałaty(zależy od ekipy programujacej).
Opinja jest następująca przyrost rzędu 30-40 koni. Trochę więcej moment bo do 519 niutonów. Zużycie paliwa około 12litrów norma i więcej przy przeginaniu. Wady czarna chmura widoczna we wstecznym lusterku. I konieczność aktualizacji „poganiacza” po każdym spotkaniu z komputerem serwisu. Trudno powiedzieć o ile skraca życie silnika ?????
A tak naprawdę fotel włazi w dupsko :)2 , jeździłem chwile takim „bosko było”, jak wróciłem do swojego to co chwilę sprawdzałem czy mi się ręczny hamulec nie włączył. jak łatwo przypuszczać narazie odpuszczam, śiwżonkę mam 15tyś km. moze późniejjjjj. :lol:
Rozumiem, że manual? Bo w automacie nie da się zmierzyć momentu obrotowego (zrzuca biegi w trybie manual). Jeśli chodzi o moc max to wyszło, że mój ma 184 koni. Będę reklamował żeby mi dorzucili te 6 sztuk ;)

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Re: Poganianie motorka

Post autor: TomaszRT » śr mar 26, 2008 8:08 am

Yoorek pisze:Bo w automacie nie da się zmierzyć momentu obrotowego (zrzuca biegi w trybie manual).
Znaczy się, że nie da rady zrobić hamowania w całym zakresie obrotów na jakimkolwiek biegu ?
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr mar 26, 2008 8:40 am

mudder pisze:te Panie sensowny...wysłałeś :)21
Utro wychodzi... bo kłopot techniczny nastał. Ale zwalczony. :)2
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr mar 26, 2008 8:43 am

TU WCZESNIEJ BYLA TRESC KTOREJ BYC NIE MOZE :)21

Pytanie tylko po co z rodzinnego autobusu robić wyścigówke....? :o :)26
Ostatnio zmieniony śr mar 26, 2008 10:50 am przez GAZFAN, łącznie zmieniany 1 raz.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr mar 26, 2008 9:34 am

słuchajcie no fiflak...a to w tej części której nigdy tu nie było i nie musiała być usuwana w związku z tym...do defektera MY07 też występuje?
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr mar 26, 2008 10:35 am

Napisz na PW... nie jasny kod tutaj jest :)21
Jak motór?
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » śr mar 26, 2008 10:38 am

GAZFAN pisze: Procedura odwracalna, przy przeglądzie itd niewidoczna,
Jakto niewidoczna? :o Pierwszy kto wsiadzie takie auto poprowadzic to "zobaczy" :wink: (np mechanik podczas okresowego przegladu itd)

Co do zasadnosci to sie zgadzam, nie kupilem D3 zeby sie scigac :)2

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr mar 26, 2008 10:39 am

HiJack pisze:
GAZFAN pisze: Procedura odwracalna, przy przeglądzie itd niewidoczna,
Jakto niewidoczna? :o Pierwszy kto wsiadzie takie auto poprowadzic to "zobaczy" :wink: (np mechanik podczas okresowego przegladu itd)

Co do zasadnosci to sie zgadzam, nie kupilem D3 zeby sie scigac :)2
Mechanik wsiada, jedzie i niezauwaza... bo mu sie nie chce. :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr mar 26, 2008 10:42 am

GAZFAN pisze:Napisz na PW... nie jasny kod tutaj jest :)21
Jak motór?
kod paskowy
:)21

motór po drodze przez męke zarejestrowany w zeszłym tygodniu, ale jak widać pogoda tnie w pręta...
#noichuj

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » śr mar 26, 2008 10:44 am

GAZFAN pisze:
HiJack pisze: Mechanik wsiada, jedzie i niezauwaza... bo mu sie nie chce. :)21
Tez racja 8)
A propos moj byl ostatnio na pierwszym przegladzie, powiedzieli ze wgrali najnowsze SW i auto jakby zwawsze ..... czyli taki maly tuning za darmo (no powiedzmy) :lol:

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » śr mar 26, 2008 10:50 am

taki nieoficjalny... cicho sza. :)21
Usuwam tamten post, mam nadzieje ze kto chcial przeczytal :)2
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » śr mar 26, 2008 11:27 am

GAZFAN pisze:taki nieoficjalny... cicho sza. :)21
Usuwam tamten post, mam nadzieje ze kto chcial przeczytal :)2
8)
A tak tez nieoficjalnie - spotkalem wczoraj faceta ktory pracuje w fabryce gzie produkuja silniki TDV6 (tak apropos tez ma D3 z tuningiem :wink: ) i zapodal ze od przyszlego roku mozna oczekiwac silnikow o pojemnosci 3.0 w D3. Podobno jest to potrzebne zeby uwzglednic najnowsze normy zanieczyszczen.... i nie nalezy oczekiwac znacznego wzrostu mocy itd...

Awatar użytkownika
DAŁEK
Posty: 336
Rejestracja: czw mar 20, 2008 3:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

opony

Post autor: DAŁEK » czw mar 27, 2008 7:43 pm

Wszyscy się wypisują na forum ogólnie, a może jakiś konkret na 18``, nalepiej A/T ale w fajnym design. Kiedyś oglądałem LR3 w necie na ekstra "laczkach" obuwie bardzo fajne w wyglądzie przypominają opony demo carów. Coś podobnego chyba na folderach ma G4 w Lr3. chetnie poznam producenta i model. Może Gazfan pomoże??? a propos.. masz już płytę z navi na Polskę??? u mnie leży i czeka na Ciebie.
"Świat bez kobiet jest jak ogród bez kwiatów. Łatwiejszy do utrzymania"
D3 ,Y60+PTO+35``

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości