wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » czw kwie 10, 2008 10:46 am
olaf pisze:pewnie było...ale 33 cale mam tylko w simexie a tego nie mialem jeszcze okazji sprawdzic... moze bedzie i lepiej ale 100 na simexie to i tak za duzo

e no ja to tam extremalista nie jestem coby simexy zapodawać ... na razie
ja mam na myśli bardziej niedzielne przejażdżki czyli BFG MT

LR Rendzi stajla

-
konrad.w1

- Posty: 468
- Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Post
autor: konrad.w1 » czw kwie 10, 2008 9:05 pm
Założyłem sobie nalewki simexo-podobne 235/85 . Mocy na czarnym brakuje i pali jak smok (około 15 na 100 po mieście) .Czy jak się założy reduktor od Defa to w związku z innymi przełożeniami szosowymi będzie spalał mniej?
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw kwie 10, 2008 9:15 pm
teoretycznie tak
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » czw kwie 10, 2008 9:30 pm
Myślę że spalanie nie powinno tak radykalnie pójść do góry po zmianie opon. Może do tego dokłada się też błąd licznika wynikający z założenia większych kapci
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Broncosaurus

- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Post
autor: Broncosaurus » czw kwie 10, 2008 9:31 pm
o ile mię wiadomo to roznice w przełozeniach wystepuja tylko na 1 i 2 biegu
wiec bedzie spalal mniej w jezdzie po parkingu tesco
OneTen
Discofery 300tdi
-
konrad.w1

- Posty: 468
- Rejestracja: czw mar 29, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: Jedlina Zdrój
Post
autor: konrad.w1 » czw kwie 10, 2008 9:35 pm
Pepek pisze:Myślę że spalanie nie powinno tak radykalnie pójść do góry po zmianie opon. Może do tego dokłada się też błąd licznika wynikający z założenia większych kapci
Różnica około 8.5% wzięta pod uwage. Troche górek mam po drodze do roboty i piłować musze na 2 biegu bo na 3 za stromo. Na 235/75 jedzie na trójce bez problemu. pali wtedy około 11/100.
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » czw kwie 10, 2008 9:37 pm
No i następny mit o zaj...ści defowych reduktorów powoli obraca się w proch

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » czw kwie 10, 2008 9:44 pm
czemu ?

-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » czw kwie 10, 2008 9:56 pm
A dla temu że wolny i tak naprawdę do lansu na czarnym na wielkich laczach

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
olaf

- Posty: 529
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 1:34 pm
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: olaf » pt kwie 11, 2008 6:55 am
co do spalania na trasie zgorzelec - myslenice czyli caly czas autostrada z lawetą czyli masa zestawu około 4,7 tony spalił mi 13 litrów predkosc ktora staralem sie utrzymac to ok 100km\h
o ile mię wiadomo to roznice w przełozeniach wystepuja tylko na 1 i 2 biegu
wiec bedzie spalal mniej w jezdzie po parkingu tesco
myśle ze nie masz racji bo zauwazlane jest to jaka predkość obreotowa uzyskiwał na 5 biegu przy 100km/h ok 2500z reduktorem disco a jaka z defowym reduktorem ok 3000... szukam teraz w wachowe literaturze konkretów co do przełozen ale znaleść nie moge, zreszta jak by było tak jak piszesz to mysle ze był by to ideał... mocny na niskich biegach a szybki na wysokich
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pt kwie 11, 2008 5:39 pm
ale jakim cudem zmieniając tylko reduktor zmieniają się wam też przełożenia w skrzyni ?

-
Galik
-

- Posty: 840
- Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Gliwice
Post
autor: Galik » pt kwie 11, 2008 6:46 pm
olaf pisze: szukam teraz w wachowe literaturze konkretów co do przełozen ale znaleść nie moge
o ile się nie myle przełożenia są następujące:
Disco H - 1.21
Defender H- 1.41
W defie od nowego modelu (MY07) jest przełożenie z Disco, gdyż biegów jest więcej, a jedynka jest bardzo krótka.
Jest jeszcze jedno ale - w defach z V8 było także przełożenie dyskotekowe bądź 1.19. Przekładnia główna chyba zawsze 3.54 (?). Jakbym się mylił to proszę fachowców o korekte
pozdrawiam

-
Roch
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: Roch » pt kwie 11, 2008 6:49 pm
N2O pisze:ale jakim cudem zmieniając tylko reduktor zmieniają się wam też przełożenia w skrzyni ?

nie wnikaj, angielskiego humoru i tak nie rozkminisz.
Landrąver Discovęry 200tdi
-
Broncosaurus

- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Post
autor: Broncosaurus » pt kwie 11, 2008 7:04 pm
co racja to racje
reduktor ma inne przełożenie (czyli sie wolniej kreci ten defenderowy)
a mi chodziło o skrzynie bo nie uważałem i nie czytałem jakoś tak dokładnie postów poprzednich
OneTen
Discofery 300tdi
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » pt kwie 11, 2008 7:05 pm
o Bronek, ty też nie pojechałeś do Sanoka
od razu mi raźniej

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Roch
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
- Lokalizacja: 3miasto
Post
autor: Roch » pt kwie 11, 2008 7:17 pm
ech...
szycie...
Landrąver Discovęry 200tdi
-
Broncosaurus

- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Post
autor: Broncosaurus » pt kwie 11, 2008 8:11 pm
nie pojechałem bo samochod nie zrobion
niestety
naklejki se na niego rzeźbie
i zdejmuje stare z drzwi przy pomocy benzin i papieru ść.
OneTen
Discofery 300tdi
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » pt kwie 11, 2008 8:25 pm
ja opijam cudownie uratowany tylny dyfer
okazało się, że to nie dyfer lecz łożyska, oba na raz, bez widocznych luzów
pocieszam się myślą, że w biesach leje

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Broncosaurus

- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Post
autor: Broncosaurus » pt kwie 11, 2008 9:08 pm
[quote="Damian"]
pocieszam się myślą, że w biesach leje

[/quote]
kto kogo

OneTen
Discofery 300tdi
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pt kwie 11, 2008 9:23 pm
Damian pisze:ja opijam cudownie uratowany tylny dyfer
okazało się, że to nie dyfer lecz łożyska, oba na raz, bez widocznych luzów
pocieszam się myślą, że w biesach leje

strzelało tak jakby dyfer się rozpadał ?

-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » pt kwie 11, 2008 10:30 pm
Ja też w dobrym humorze jestem, mimo niemożnosci pojechania ne ten wspaniały zlot

Od tygodnia zakładam głowicę... dzień w dzień coś nowego wychodzi... dziś wreszcie odpaliłem, kompresja jest , będzie zapierdalać

Tylko klawiaturę muszę poprawić bo mi się omsknoł wałek i smarować się nie chce

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » sob kwie 12, 2008 9:16 am
N2O pisze:Damian pisze:ja opijam cudownie uratowany tylny dyfer
okazało się, że to nie dyfer lecz łożyska, oba na raz, bez widocznych luzów
pocieszam się myślą, że w biesach leje

strzelało tak jakby dyfer się rozpadał ?

Dokładnie

Poza tym wycie - badanie stetoskopem wykazało, że wyje...wszystko

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob kwie 12, 2008 8:38 pm
ostatnio miałem to samo w patrolu - okazało się że wianek łożyka nie istnieje

-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » wt kwie 15, 2008 1:59 pm
N2O pisze:ostatnio miałem to samo w patrolu - okazało się że wianek łożyka nie istnieje

dokładnie to samo - wianek zmienił formę i stan skupienia

ale cieszę się, bo okazało się że łożyska od nowości nie były wymieniane - oryginalne Koyo pierwszego montażu
wytrzymały 210 tys. km, w tym 10 tys. km na kołach 33'
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » wt kwie 15, 2008 7:59 pm
no to w parchu koyo wytrzymało 263tyś km.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości