Chodzi o to , że auto jest sporo używane w terenie i blokady by się przydały . Tak jak napisałem ma kpl MT-ków , wyciągarkę , jest podniesiony i myślimy nad jakimiś blokadami, dlatego chciałbym się spytać Was o opinie ? Auto jest też używane na codzień do jazdy po mieście etc .jpi pisze:jak to ich propozycja to robią Cię w ch....1_oskar pisze:Panowie , wybaczcie może laickie pytania , ale podepnę się pod temat . Jakie blokady polecacie do Disco II : 70% asfalt , 30% teren . Jest wyciągarka , lift , MT-ki , delikatnie przygotowany . Auto często używane na polowania . Myślałem , żeby przód zostawić taki jak jest , a założyć coś na tył np Maxi Drive ( choć nie wiem czy jest sens ) , ARB albo wspomniane przez Was Detroit . Podobno też , blokada środkowa jest przygotowana , tylko trzeba dokupić jakiś zestaw montażowy , słyszałem od chłopaków w Morganie . Jeśli źle , poprawcie . Z góry dzięki . Pzdr
pojeździj i sam zobacz co potrzebujesz, oponki at lub mt a reszta potem, no i łopata
Detroit Locker - trzaskaczus pospolitus
Moderator: Jerry
podstawowe pytanie ile masz kasy
- arb - +/- 3200, zapinasz kiedy chcesz
- detroit - +/- 3800, sama zapina
- srutrack - 3200 , sama zapina
- maxi drive - 7000 - 13000, ty zapinasz, przestali produkować - napraw?? części??
ilu użytkownikow tyle zdań, maxi raczej do hard użycia, chyba że ktoś ma kasę
nie znam się więc nie doradzę
ps
a jaka jest różnica pomiędzy srutrackiem a detroit locker'em
a no i sprężareczka by się przydała co by można bawić się w obniżanie ciśn., do tego mozna dętki od rolników jakiś lub beadlock'a
- arb - +/- 3200, zapinasz kiedy chcesz
- detroit - +/- 3800, sama zapina
- srutrack - 3200 , sama zapina
- maxi drive - 7000 - 13000, ty zapinasz, przestali produkować - napraw?? części??
ilu użytkownikow tyle zdań, maxi raczej do hard użycia, chyba że ktoś ma kasę
nie znam się więc nie doradzę
ps
a jaka jest różnica pomiędzy srutrackiem a detroit locker'em

a no i sprężareczka by się przydała co by można bawić się w obniżanie ciśn., do tego mozna dętki od rolników jakiś lub beadlock'a
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
stare ceny masz misiu,jpi pisze: - detroit - +/- 3800, sama zapina
- srutrack - 3200 , sama zapina
trutrack 2050
detroit 2350
truertack nic nie zapina, bo to normalny otwarty dyfer tyle ze slimakowy, co powoduje inne przekazywanie moemntu.
a detroit to blokada 100% automatyczna - sprzegla klowe na sprezynach - czyli caly czas zapiete, rozpina sie przy odpowiedniej sile odciagajacej sprezyne wraz z polowka sprzegla klowego - a dzieje sie tak jak masz dobre tarcie w zakrecie i kola maja rozna predkosc obrotowa - tak mniej wiecej.
Ostatnio zmieniony śr kwie 23, 2008 8:34 am przez tybero, łącznie zmieniany 1 raz.
Mistrzow uprasza sie o spokoj
Jest to " szpera " , blokada mechanizmu różnicowego , jest po to aby moment był przekazywane " jednakowo " na koła , niezależne od terenu . Na chłopski rozum , chodzi o to , żeby moc była równomiernie przekazywana na napędzane koła .LR_Olek pisze:a wiesz do czego one sluza?1_oskar pisze: Chodzi o to , że auto jest sporo używane w terenie i blokady by się przydały .
Dobrze odpowiedziałem , czy znowu zrobiłem coś nie tak ?
ceny na podst sklepu z zakładkitybero pisze:stare ceny masz misiu,jpi pisze: - detroit - +/- 3800, sama zapina
- srutrack - 3200 , sama zapina
trutrack 2050
detroit 2350
i po co mnie wyprowadzałeś z błędu, teraz będę miał ciśnienie na zakup


karwa co by tu na allegro jeszcze puścić



a gdzież takie ceny??
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
Śliczne, nie śliczne...Damian pisze:śliczne :)211_oskar pisze:Podobno też , blokada środkowa jest przygotowana , tylko trzeba dokupić jakiś zestaw montażowy , słyszałem od chłopaków w Morganie .
1Oskar, podnoś mydło kucając, bo za bardzo się podkładasz ;)
Poczytaj o blokadzie centralnego dyferencjału w Disco II.
Stare ceny masz Tyberotybero pisze:stare ceny masz misiu,jpi pisze: - detroit - +/- 3800, sama zapina
- srutrack - 3200 , sama zapina
trutrack 2050
detroit 2350
truertack nic nie zapina, bo to normalny otwarty dyfer tyle ze slimakowy, co powoduje inne przekazywanie moemntu.
a detroit to blokada 100% automatyczna - sprzegla klowe na sprezynach - czyli caly czas zapiete, rozpina sie przy odpowiedniej sile odciagajacej sprezyne wraz z polowka sprzegla klowego - a dzieje sie tak jak masz dobre tarcie w zakrecie i kola maja rozna predkosc obrotowa - tak mniej wiecej.

detroit - 1750zł z wysyłką
trutrac - jeszcze taniej

Dobre mosty - bo blokady tanie

Jestem na odwyku!
a za reszte mozesz zaplacic karta czeslawkardGierek pisze:Stare ceny masz Tyberotybero pisze:stare ceny masz misiu,jpi pisze: - detroit - +/- 3800, sama zapina
- srutrack - 3200 , sama zapina
trutrack 2050
detroit 2350
truertack nic nie zapina, bo to normalny otwarty dyfer tyle ze slimakowy, co powoduje inne przekazywanie moemntu.
a detroit to blokada 100% automatyczna - sprzegla klowe na sprezynach - czyli caly czas zapiete, rozpina sie przy odpowiedniej sile odciagajacej sprezyne wraz z polowka sprzegla klowego - a dzieje sie tak jak masz dobre tarcie w zakrecie i kola maja rozna predkosc obrotowa - tak mniej wiecej.![]()
detroit - 1750zł z wysyłką
trutrac - jeszcze taniej![]()
Dobre mosty - bo blokady tanie

Gierek pisze:Stare ceny masz Tyberotybero pisze:stare ceny masz misiu,jpi pisze: - detroit - +/- 3800, sama zapina
- srutrack - 3200 , sama zapina
trutrack 2050
detroit 2350
truertack nic nie zapina, bo to normalny otwarty dyfer tyle ze slimakowy, co powoduje inne przekazywanie moemntu.
a detroit to blokada 100% automatyczna - sprzegla klowe na sprezynach - czyli caly czas zapiete, rozpina sie przy odpowiedniej sile odciagajacej sprezyne wraz z polowka sprzegla klowego - a dzieje sie tak jak masz dobre tarcie w zakrecie i kola maja rozna predkosc obrotowa - tak mniej wiecej.![]()
detroit - 1750zł z wysyłką
trutrac - jeszcze taniej![]()
Dobre mosty - bo blokady tanie
a gdzie takie ceny


DISCO 300
@Tybero czy przy Detroit Locker z tylu zmieniales polosie na HD, bo gdzies na stronach landserwisu wyczytalem ze nalezy wymienic, bynajmniej tak zalecaja.
A przod to chyba juz mus zeby przeguby wymienic i polosie

A przod to chyba juz mus zeby przeguby wymienic i polosie


Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
zalecja z detroitem z tylu, ale tego nie zroblem, bo mnie nie stac 
wytrzymuje 33''x10'' a nie oszczedzam, choc nie mam tez przeladowanego auta.
a z przodu to idzie trutrack, bo jazdy z detroitem sobie nie wyobrazam - to jest normalny dyfer tyle ze slimakowy, czyli nie ma "rwan" jak przy blokadzie, wiec nie trzeba polosi zmianiac - jak na razie dziala

wytrzymuje 33''x10'' a nie oszczedzam, choc nie mam tez przeladowanego auta.
a z przodu to idzie trutrack, bo jazdy z detroitem sobie nie wyobrazam - to jest normalny dyfer tyle ze slimakowy, czyli nie ma "rwan" jak przy blokadzie, wiec nie trzeba polosi zmianiac - jak na razie dziala

Mistrzow uprasza sie o spokoj
Ano, wiec przy szerszych oponkach np 12,5" lepiej zmienic polosie.
Tak wlasnie patrze na ceny i Detroit Locker a Detroit Truetrac sa w takiej samej cenie wiec warto ta blokade zapodac na tyl czytajac opinie uzytkownikow

Tak wlasnie patrze na ceny i Detroit Locker a Detroit Truetrac sa w takiej samej cenie wiec warto ta blokade zapodac na tyl czytajac opinie uzytkownikow

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Zapodaj se do mostów bebechy z przed 86r to nic nie trzeba zmieniać-idiotoodporne sąAdamek pisze:@Tybero czy przy Detroit Locker z tylu zmieniales polosie na HD, bo gdzies na stronach landserwisu wyczytalem ze nalezy wymienic, bynajmniej tak zalecaja.
A przod to chyba juz mus zeby przeguby wymienic i polosie![]()

Jestem na odwyku!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości