normalnego LR'a w automacie możesz holować ile chcesz - wystarczy reduktor przerzucić na luz (w P38 Również się da)hpx4000 pisze:Kłowa skrzynia nie jest często spotykana ze względu na cenę, koszty eksploatacji, niedostosowanie jej do normalnych warunków drogowych. Porównywanie do niej seryjnego automata to nieporozumienie. Szybkość zmiany to nie jest najważniejsza cech automata. Raczej brak konieczności w skomplikowanej sytuacji na np. podjeździe zmiany biegów czyli odrywania rąk od kierownicy. Nie można jej zarzucić braku wpływu kierowcy na wybrany bieg. Wszystko regulujesz gazem.
Ściągnąć zepsutego automata możesz na linie, ale na krótkim dystansie (w końcu ma bieg neutralny). Na dalszym dystansie wymaga raczej lawety (taki LR/RR) chyba że jak jeep gdzie ustawiając rodzaj napędy możesz wybrać N.
