angielski lr 200 przekładkę zaczynam

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » pt kwie 25, 2008 6:43 pm

Sia...dzis na wlasne kaprawe oczy widzialem beemwe na polskich blachach z kiera po prawej stronie...

Znaczy...po co przerabiac...?? Zarejestrowac i jezdzic, a w terenie to i tak bez roznicy...:)21
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » pt kwie 25, 2008 7:39 pm

paradox pisze:Sia...dzis na wlasne kaprawe oczy widzialem beemwe na polskich blachach z kiera po prawej stronie...

Znaczy...po co przerabiac...?? Zarejestrowac i jezdzic, a w terenie to i tak bez roznicy...:)21
Jeszcze niedawno mozna bylo takie cuda rejestrowac.

Dzisiaj juz nie - rozporzadzenie ministra reguluje brak mozliwosci rejestracji auta z kierownica po prawej jako niebezpiecznego dla ruchu.

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » pt kwie 25, 2008 7:52 pm

stasieks pisze:
paradox pisze:Sia...dzis na wlasne kaprawe oczy widzialem beemwe na polskich blachach z kiera po prawej stronie...

Znaczy...po co przerabiac...?? Zarejestrowac i jezdzic, a w terenie to i tak bez roznicy...:)21
Jeszcze niedawno mozna bylo takie cuda rejestrowac.

Dzisiaj juz nie - rozporzadzenie ministra reguluje brak mozliwosci rejestracji auta z kierownica po prawej jako niebezpiecznego dla ruchu.
acha...znaczy ze co...kiera po prawej sama wylata...??
Kurde...nie wiedzialem ze codzien smiercia ryzykuje...:)21

Nawiasem, durnie te ministry...same som niebezpieczne dla ruchu...

A taki chitry mialem plana na jakowegos starszego jaga przytargac...:(
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pt kwie 25, 2008 7:54 pm

Z Jagiem moze się udać , jak go zarejestrujesz na zabytek :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » pt kwie 25, 2008 7:56 pm

Tylko musi mieć ponad 25 lat :)21 :)21
Ostatnio zmieniony pt kwie 25, 2008 8:03 pm przez zaloguj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » pt kwie 25, 2008 8:03 pm

Nuu...moze, pozywiom...
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » pt kwie 25, 2008 8:30 pm

paradox pisze:Nuu...moze, pozywiom...
zabytek odpada


musi jeszcze ileś lat minąć od końca produkcji

no i jeszcze orzeczenie , zabytku , wpis na listę zabytków

dałem sobie spokój z uazem 32 letnim , nie warto zachodu

no i podobno jak byś go rozwalił to można beknąć za niszczenie zabytków ale to tylko mit
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt kwie 25, 2008 9:01 pm

paradox pisze: a w terenie to i tak bez roznicy...:)21
jest roznica
bo wszystkie pieczatki na probach sa po prawej czyli dla pilota a nie szofera :lol:

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt kwie 25, 2008 10:16 pm

manuu pisze:
jpi pisze:
manuu pisze:byłem w gorzowie w starostwie i nie powiedzieli mi zakazie , ale się jeszcze dowiem


a przerabiam bo kupiłem za groszę dobrego w dobrym stanie na dobrym zawieszeniu , . szkoda było nie kupić
picture daj
łocenim
co to jest dobre zawieszenie ??
2 '' oldman emu , amory oldman , stalowe wężyki na hamulcach , osłony dyfra QT , osłona drążków z aluminium , i osłona zbiornika paliwa , zderzak jakaś samoróbka ale wygląda na mocny , no i dałem 3000 funtów
to przeplaciles i to sromotnie :)21
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » pt kwie 25, 2008 10:33 pm

gosc pisze:
manuu pisze:
jpi pisze: picture daj
łocenim
co to jest dobre zawieszenie ??
2 '' oldman emu , amory oldman , stalowe wężyki na hamulcach , osłony dyfra QT , osłona drążków z aluminium , i osłona zbiornika paliwa , zderzak jakaś samoróbka ale wygląda na mocny , no i dałem 3000 funtów
to przeplaciles i to sromotnie :)21
muszę powiedzieć że nie koniecznie

ceny lr w angli są naprawdę bardzo dziwne , ja jak kupowałem też mogłem dać jakieś 1000 mniej . ale to nie zawsze idzie ze stanem , ilością przejechanych kilometrów , i tak dalej


landrower 200 można za 500 funtów kupić , takiego też oglądałem , ale brzydziłem się w nim usiąść , i widziałem za 2200 bez niczego goły jak nic
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » pt kwie 25, 2008 10:54 pm

LR_Olek pisze:
paradox pisze: a w terenie to i tak bez roznicy...:)21
jest roznica
bo wszystkie pieczatki na probach sa po prawej czyli dla pilota a nie szofera :lol:
Noo...nie pomyslalem, to chyba anglikiem nie mozna zjechac w teren...:(
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt kwie 25, 2008 11:16 pm

sys-kom pisze: muszę powiedzieć że nie koniecznie

ceny lr w angli są naprawdę bardzo dziwne , ja jak kupowałem też mogłem dać jakieś 1000 mniej . ale to nie zawsze idzie ze stanem , ilością przejechanych kilometrów , i tak dalej


landrower 200 można za 500 funtów kupić , takiego też oglądałem , ale brzydziłem się w nim usiąść , i widziałem za 2200 bez niczego goły jak nic
pewnie , syf ktory ma byc topiony w blocie ma miec super tapicerke itd :)3 a 3000 jest cena z dupy wzieta i przeplacone conajmniej o 1000 :)3
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » pt kwie 25, 2008 11:29 pm

gosc pisze:
sys-kom pisze: muszę powiedzieć że nie koniecznie

ceny lr w angli są naprawdę bardzo dziwne , ja jak kupowałem też mogłem dać jakieś 1000 mniej . ale to nie zawsze idzie ze stanem , ilością przejechanych kilometrów , i tak dalej


landrower 200 można za 500 funtów kupić , takiego też oglądałem , ale brzydziłem się w nim usiąść , i widziałem za 2200 bez niczego goły jak nic
pewnie , syf ktory ma byc topiony w blocie ma miec super tapicerke itd :)3 a 3000 jest cena z dupy wzieta i przeplacone conajmniej o 1000 :)3
nie wiem nie znam się


http://cgi.ebay.co.uk/1994-LAND-ROVER-D ... dZViewItem


http://cgi.ebay.co.uk/1994-LAND-ROVER-D ... dZViewItem
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt kwie 25, 2008 11:38 pm

@ tarsus sprzedal swoja 300 za 2000 funi z 2 " oslony , snorkel , roofrack , nowe opony i felgi BFG itd . wiec 200 za 3000 z liftem tylko brzmi smiesznie :)3
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt kwie 25, 2008 11:40 pm

albo odwrotnie
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pt kwie 25, 2008 11:42 pm

ten pierwszy bedzie wisial dlugo bo to ile facet chce nieznaczy ze tyle ktos zaplaci , a ta druga ma ogromny przebieg i jest zjedzona strasznie , wiec i cena dobra
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » sob kwie 26, 2008 12:57 am

gosc pisze:@ tarsus sprzedal swoja 300 za 2000 funi z 2 " oslony , snorkel , roofrack , nowe opony i felgi BFG itd . wiec 200 za 3000 z liftem tylko brzmi smiesznie :)3
ważne że gościu jest zadowolony ,
ja jak kupowałem swojego uaza to nowy w tarmocie kosztował 25000 , ja za swojego 1974 r , zapłaciłem 600 zł i wpakowałem 1600 i nie ma nic przerobionego , też się nie opłacało ale o gustach się nie rozmawia
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » sob kwie 26, 2008 12:40 pm

stasieks pisze:
paradox pisze:Sia...dzis na wlasne kaprawe oczy widzialem beemwe na polskich blachach z kiera po prawej stronie...

Znaczy...po co przerabiac...?? Zarejestrowac i jezdzic, a w terenie to i tak bez roznicy...:)21
Jeszcze niedawno mozna bylo takie cuda rejestrowac.

Dzisiaj juz nie - rozporzadzenie ministra reguluje brak mozliwosci rejestracji auta z kierownica po prawej jako niebezpiecznego dla ruchu.
To rozporzadzenie obawiam sie jest niezgodne z pryncypialnym prawem unijnym, bo godzi w swobode przeplywu ludzi, kapitalu, dobr i uslug.
Jesli jest to prawda (poprosze jakis namiar do zrodla) to po pierwsze latwo to podwazyc z powodu j/w, a po drugie znowu jestemy w czyms wyjatkowi - wszedzie w uni mozna zarejestrowac auto dzialajace w jakimkolwiek innym kraju uni, odbija sie to tylko na ubezpieczeniu (no i soczewki lamp trza zmieniac)

manuu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 25, 2008 10:43 am
Lokalizacja: baczyna

Post autor: manuu » sob kwie 26, 2008 3:16 pm

ale burza się rozpętała
. hehe


już rozebrałem gnoja , przełożyłem hamulce, koszt przełożenia hamulców 45 zł za wężyki i 20 za płyny , no i 35 za zarabiarkę końcówek , ale narzędzi się nie liczą

a przekładnie kupiłem po regeneracji za 540 zł nie wiem czy dużo czy nie , wiec może dzisiaj będzie jeszcze kierownica ,

ale ile funtów znalazłem za kokpitem hehe ,

widziałem różne landrovery ale że tak ktoś zakonserwuje podłogę to bym nie pomyślał

cały tył z aluminium i wszędzie jakaś masa uszczelniająca .

jak kupie jakąś cyfrówkę to zdjęcia porobię

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » sob kwie 26, 2008 4:37 pm

szybko :o

Awatar użytkownika
Muchozol
Posty: 694
Rejestracja: sob paź 25, 2003 5:10 am

Post autor: Muchozol » sob kwie 26, 2008 7:34 pm

robert_smoldzino pisze:To rozporzadzenie obawiam sie jest niezgodne z pryncypialnym prawem unijnym, bo godzi w swobode przeplywu ludzi, kapitalu, dobr i uslug.
Jesli jest to prawda (poprosze jakis namiar do zrodla) to po pierwsze latwo to podwazyc z powodu j/w, a po drugie znowu jestemy w czyms wyjatkowi - wszedzie w uni mozna zarejestrowac auto dzialajace w jakimkolwiek innym kraju uni, odbija sie to tylko na ubezpieczeniu (no i soczewki lamp trza zmieniac)
a proszę bardzo :wink:

Kod: Zaznacz cały

Warszawa, 15 lutego 2008 r. 

MINISTER INFRASTRUKTURY 
TD5t-0701-04/08 

Pan 
Bronisław Komorowski 
Marszałek Sejmu 
Rzeczypospolitej Polskiej 

Szanowny Panie Marszałku! 

Odpowiadając na pismo z dnia 29 stycznia 2008 r. nr SPS-023-717/08 przekazujące 
interpelacje posła Jerzego Kozdronia, w sprawie wyjaśnienia stosowania prawa krajowego 
w zakresie wymagań technicznych, jakie powinny spełniać pojazdy samochodowe 
rejestrowane w Polsce, uprzejmie informuje, że Dyrektywa Rady Nr 70/311/EWG odnoszącą 
sie do układów kierowniczych pojazdów silnikowych i ich przyczep, nie dotyczy usytuowania 
kierownicy w pojeździe. Dyrektywa ta określa szczegółowe warunki techniczne badan 
układów kierowniczych dla pojazdów, bez względu na usytuowanie układu kierowniczego. 
Jest to jedna z 60 Dyrektyw cząstkowych Unii Europejskiej, której spełnienie jest wymagane 
w procedurze homologacji typu pojazdu, czyli pojazdu jako całości. 

Odnosząc sie do pytania 1 zawartego w interpelacji uprzejmie informuje, 
że przedmiotowa Dyrektywa Rady Nr 70/311/EWG została już zaimplementowana 
do polskiego systemu prawnego w Załączniku nr 9 Lp. 5 do rozporządzenia Ministra 
Infrastruktury z dnia 24 października 2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów 
samochodowych i przyczep (Dz. U. Nr 238 poz. 2010 z pózn. zm.). 
Przepis § 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. 
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia 
(Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262, z pózn. zm.), jednoznacznie wskazuje, że kierownica 
w pojeździe o liczbie kół większej ni trzy, którego konstrukcja umożliwia rozwijanie 
prędkości przekraczającej 40 km/h, nie powinna być umieszczona po prawej stronie pojazdu. 
Przepisy zawarte w Konwencji o ruchu drogowym, sporządzonej w Wiedniu w dniu 
8 listopada 1968 r. ( Dz. U. z 1988 r. Nr 5, poz. 40, z pózn. zm. ), mającej na celu zwiększenie 
bezpieczeństwa na drogach, stanowią w szczególności w art. 7 ust. 1, że użytkownicy drogi 
powinni unikać zakłóceń ruchu lub narażania go na niebezpieczeństwo poprzez unikanie 
wszelkiego zachowania, które mogłoby stanowić niebezpieczeństwo lub utrudnianie ruchu, 
narazić na niebezpieczeństwo osoby albo wyrządzić szkodę własności publicznej 
lub prywatnej. 
Jak wynika z powyższego, umiejscowienie kierownicy w pojeździe w stosunku 
do kierunku jazdy jest na tyle istotne, że międzynarodowe przepisy homologacyjne, jak 
i równoważne polskie przepisy nakazują ścisłe rozróżnienie kierunku ruchu, do którego dany 
pojazd jest przystosowany. Jest to szczegółowo odnotowywane w dokumentacji 
homologacyjnej oraz potwierdzane w wyciągu ze świadectwa homologacji wydawanym na 
potrzeby rejestracji pojazdów. Aspekt umiejscowienia kierownicy oraz możliwość zmiany jej 
miejsca muszą być ściśle nadzorowane w procesie dopuszczenia pojazdu do ruchu z uwagi na 
możliwości konstrukcyjne pojazdu. 
Biorąc pod uwagę powyżej przywołane przepisy, a także w oparciu o art. 67 ust. 1 
ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, 
poz. 908, z pózn. zm.), Minister Infrastruktury w wyjątkowych indywidualnych sprawach 
wydaje decyzje administracyjne zezwalające na poruszanie się po drogach polskich pojazdem 
z kierownica umieszczona po prawej stronie (pojazdy specjalne, w których wykonywana 
funkcja wymaga aby kierowca znajdował sie po prawej stronie - np. zamiatarki uliczne; 
pojazdy pracowników ambasad i placówek dyplomatycznych na czas ich pobytu w Polsce - 
na zasadach wzajemności). 

Odnosząc sie do pytania 2 zawartego w interpelacji należy wskazać, że w związku 
z faktem, iż przywołana Dyrektywa Rady Nr 70/311/EWG została już zaimplementowana, 
nie istnieje potrzeba wydania pisma okólnego w przedmiotowej sprawie. Badanie techniczne 
przeprowadzane na stacji kontroli pojazdów przez diagnostę, ma zasadniczy wpływ na 
bezpieczeństwo ruchu drogowego. Diagnosta dokonując przeglądu technicznego pojazdu ma 
za zadanie jednoznacznie określić, czy pojazd spełnia, czy te nie spełnia wymagań 
bezpieczeństwa w ruchu drogowym, określonych szczegółowo w art. 66 ustawy - Prawo 
o ruchu drogowym. Umieszczenie kierownicy po prawej stronie w warunkach ruchu 
prawostronnego jaki obowiązuje w Polsce oraz w większości krajów UE, ma znaczny wpływ 
na pogorszenie bezpieczeństwa na drodze. Takie umieszczenie kierownicy w pojeździe 
utrudnia, a w skrajnych przypadkach uniemożliwia bezpieczne wykonywanie manewrów 
np. wyprzedzania w ruchu drogowym, dlatego te nie właściwe byłoby dopuszczanie 
do ruchu wszystkich pojazdów, w tym take osobowych, z kierownica umieszczona po 
prawej stronie. Tak wiec wynik badania technicznego pojazdu wyposażonego w kierownice 
umieszczona po prawej stronie będzie negatywny. 
Przedstawione powyżej stanowisko oraz argumentacja Ministerstwa Infrastruktury 
w przedmiotowej sprawie znalazła odzwierciedlenie w wyrokach Wojewódzkiego Sadu 
Administracyjnego otrzymującego w mocy decyzje Ministra Infrastruktury w zakresie 
odmowy udzielenia odstępstwa od warunków technicznych w zakresie umieszczenia 
kierownicy po prawej stronie. 

Z poważaniem, 
Z upoważnienia 
Ministra Infrastruktury 
Tadeusz Jarmuziewicz 
Sekretarz Stanu

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » sob kwie 26, 2008 7:53 pm

a dziekuje, ciekawe
tylko ze pojazd sprowadzony z MA juz homologacje z rzeczona dyrektywa unijna odnosi sie do pojazdow przeznaczonych do homologowania
wynika z tego ze chcemy byc jak zwykle swietsi od papierza
prawo unijne jest jednak nieublagane wiec dam sobie czas i pomecze temat na jednym ze swoich pojazdow ;-)
pzdr rozbawiony

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » sob kwie 26, 2008 8:23 pm

zaloguj pisze:szybko :o
200Tdi jest w pelni symetryczne. To znaczy nie musisz jak nie przymierzajac w parchu wymieniac grodzi tylko masz symetrycznie otwory technologiczne z gwintami wszystkim.

Nawet wszelkie kable do akumulatora sa symetryczne i przelozylem akumulator na lewa strone obok filtra w 20 minut bez ciecia zadnych kabli.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » sob kwie 26, 2008 8:29 pm

Nie wszystko jest takie proste np trzeba lekko zmodyfikować pedały :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » sob kwie 26, 2008 9:18 pm

Discotheque pisze:Jak wersja 3D i na czesci to ja chetnie kupie szybe prawa tylna bo w naszym kraju nie mozna jej nigdzie kupic, do wersji 5D jest full szyb a do 3d ni kuta :(
źle szukasz :)
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości