Piana w układzie chodzenia

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Post autor: sys-kom » wt maja 27, 2008 9:55 pm

nie zdecydowanie nie boli , ale kto tyle piwa w garażu może wypić
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
gori
 
 
Posty: 224
Rejestracja: czw sie 16, 2007 8:48 pm
Lokalizacja: Jura
Kontaktowanie:

Post autor: gori » pt maja 30, 2008 9:41 am

pompa wymieniona - stara juz zaczeła wczodzic w obudowe
nic nie kapie płyn czysty olej na poziomie
ale....
fura nadal mi sie grzeje
dzis zamowilem nowa wiskoze(tak czy owak miałem wymieniac), termostat i czujnik temperatury

Fura jezdzac po miescie nie ma problemu na małych predkosciach tez,
ale jak przycisne na trasie ok 120 temperatura zaczyna niebezpiecznie rosnąc*, to samo w błocie.
Chłodnica umyta dobrze.

Możliwe ze to wydajność chłodnicy i kończy swój żywot?
No i cały czas mam stracha z tą głowicą.

*niebezpiecznie rosnąć - przekracza 3/4 skali dalej nie próbowalem
Disco 300 '97 2,5 Tdi - wyprawówka
Wyprawy 4x4

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt maja 30, 2008 9:47 am

gori pisze:Fura jezdzac po miescie nie ma problemu na małych predkosciach tez,
ale jak przycisne na trasie ok 120 temperatura zaczyna niebezpiecznie rosnąc, to samo w błocie.
u mnie tak samo było - a może jest, czekam na cieplejsze dni do testowania wiskozy :roll: :D

normalna jazda OK
piłowanie na autostradzie rosło
strome długie podjazdy rosło
holowanie przyczepy/samochodu - .ujowo rosło
w błocie nie :D

stawiam na wiskozę :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pt maja 30, 2008 10:02 am

TRAWOLT pisze:
gori pisze:Fura jezdzac po miescie nie ma problemu na małych predkosciach tez,
ale jak przycisne na trasie ok 120 temperatura zaczyna niebezpiecznie rosnąc, to samo w błocie.
u mnie tak samo było - a może jest, czekam na cieplejsze dni do testowania wiskozy :roll: :D

normalna jazda OK
piłowanie na autostradzie rosło
strome długie podjazdy rosło
holowanie przyczepy/samochodu - .ujowo rosło
w błocie nie :D

stawiam na wiskozę :roll: :D
no to możemy sobie rąsie podać :)2
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » pt maja 30, 2008 1:16 pm

gori pisze:...
Fura jezdzac po miescie nie ma problemu na małych predkosciach tez,
ale jak przycisne na trasie ok 120 temperatura zaczyna niebezpiecznie rosnąc*...
*niebezpiecznie rosnąć - przekracza 3/4 skali dalej nie próbowalem

Sprawdź jeszcze czy dobrze jest dopięta obudowa wiatraka. Miałem te same obiawy, wymieniłem termostat i wisko a silnik przy szybszej jeździe w ciepłe dni się nadal się grzał. Diagnoza: nieszczelna obudowa powodowała, że wiatrak nie zasysał powietrza albo wisko chłodziło się fałszywym powietrzem a może suma tych czynników. Tak czy inaczej po prawidłowym zapięciu osłony problem zniknął.
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
gori
 
 
Posty: 224
Rejestracja: czw sie 16, 2007 8:48 pm
Lokalizacja: Jura
Kontaktowanie:

Post autor: gori » pt maja 30, 2008 1:55 pm

wyjąłem termostat - nowy bede mial w poniedziałek
stary nie trzymał osi i był rozwichrowany
po poludniu jede dalej wiec sprawdze jak to sie ma do temperatury
wisko tak czy owak miałem wymieniac wiec sie samo o siebie upomniało

obudowe sprawdze ale wczoraj demontowałem i bylo ok zamontowane

dam znac co i jak
a jak skocze proces naprawy to opisze w landklinice (ogolnie jak jeszcze zmienię chłodnice to bedzie cały układ chłodzenia akurat)
Disco 300 '97 2,5 Tdi - wyprawówka
Wyprawy 4x4

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » pt maja 30, 2008 2:18 pm

jak o płynach i takich tam, chcę cały płyn wymienić i przepłukać układ ale nie mogę namierzyć tej śruby w bloku do spuszczenia... mam rysunek z manuala jakiegoś i opis całej proceduryale ale nijak nie pasuje... może ktoś jakąś fotkę z łopatologicznym wskazaniem dla bystrego inaczej wklei :oops: ?
Gaz- Designed for Żuczek

Awatar użytkownika
gori
 
 
Posty: 224
Rejestracja: czw sie 16, 2007 8:48 pm
Lokalizacja: Jura
Kontaktowanie:

Post autor: gori » pt maja 30, 2008 2:38 pm

A masz w 3 ujęciach i zbiżeniach :)21

Obrazek
Disco 300 '97 2,5 Tdi - wyprawówka
Wyprawy 4x4

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » pt maja 30, 2008 3:09 pm

Dzięki
Teraz załapałem :D
Gaz- Designed for Żuczek

Awatar użytkownika
gori
 
 
Posty: 224
Rejestracja: czw sie 16, 2007 8:48 pm
Lokalizacja: Jura
Kontaktowanie:

Post autor: gori » pn cze 02, 2008 6:03 pm

Visco - taka odpowiedz
Dzis po zalozeniu nowego wiatrem szarpnęło z pod maski
prawie upadłem

A tak serio to przebujałem go troche po trasie i po miescie w korkach i sie nie grzeje
ale.... jestem czujny i przez nastepny tydzień miejsce na desce z termometrem bedzie czesciej odwiedzane niz predkosciomierz

Za tydzień dwa wymienie jeszcze chłodnice i ten układ mam zalatwiony

Zabieram sie za przekładnie, amor skretu koncówki drążków i krzyzaki przed przekładnią co od kierownicy idą. - rebirth in progress

Dzieki wszyskim za zainteresowanie i rady (nawet tym od uszczelki:))
Disco 300 '97 2,5 Tdi - wyprawówka
Wyprawy 4x4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość