szukam właściciela tej landrynki

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » sob cze 14, 2008 7:12 pm

TRAWOLT pisze:
Obrazek
normalnie klub czarnej landrynki :wink:

ps

jakoś niedługo powinien być film z Terenowiady z czarnym prawie w roli głównej :)2 , tylko że się wgrywa od samego rana :x
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » sob cze 14, 2008 8:58 pm

HUSKYTEAM pisze:
Lepiej zgiąć zderzak niż rame.
Wydaje mi się, że lepiej jednak klepać przedni pas niż mieć nietknięty bajerancki zderzak, ale zgiętą ramę - przecież jeżeli zderzak będzie solidniejszy od ramy, to byle dzwon Ci pognie stelaż autka.
dobrze gada. bardzo dobrze, więc patrząc na zderzak z blachy 4mm wiedząc że rama jest z 2mm robiona to aż ciarki przechodzą na myśl co będize jak nagle drzewo wyskoczy ... :)
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
tigerr
Posty: 558
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 10:12 am
Lokalizacja: Gniezno-Gdańsk

Post autor: tigerr » sob cze 14, 2008 9:20 pm

peepee pisze:a znacie moze kogos w poznaniu badz okolicach kto by cos takiego sensownie pospawal ?
mam kolege w gnieźnie który spawał ostatnio do pajero pod wyciągarke i całkiem nieźle mu wyszło i działa.moge dać namiary,jak ma czas to zrobi
tel. 500 590 696

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob cze 14, 2008 10:36 pm

krzyś pisze: patrząc na zderzak z blachy 4mm wiedząc że rama jest z 2mm robiona to aż ciarki przechodzą na myśl co będize jak nagle drzewo wyskoczy ... :)
wydaje mi się, że ciarki to przejdą niezależnie czy będzie się waliło blachą 1mm czy 10mm w drzewo :D

pytanie nr.1 powiedz mi z jakiej blachy jest robiony zderzak UP - który notabene jest zamontowany w dużej ilości dyskotek?

pytanie nr.2 dam Ci kawałek blachy 4mm i profila 120x80x2 co szybciej zegniesz?

pytanie nr.3 załóżmy, że walisz centralnie (tak jak podłużnica ramy) w drzewo czy grubość blachy zderzaka ma znaczenie?

pytanie nr. 4 walisz w drzewo rogiem wozu, co pójdzie szybciej rama oddalona o ok. 50cm czy bok zderzaka na dźwigni tych właśnie 50 cm?

pytanie nr.5 czy sama konstrukcja zderzaka nie ma znaczenia? gdzie jest belka poprzeczna ramy, a gdzie/do czego jest zderzak mocowany?

wydaje mi się, że czepianie się do wad "pancernego" zderzaka jest trochę bez sensu, w sytuacji gdy inne rozwiązania też mają swoje wady. Proste jest to, że nie ma ideału i każdy ma to co lubi :D

idąc Twoim tropem myślenia to może lepiej byłoby w ogóle zdjąć zderzak, wówczas wszystkie uderzenia będą"amortyzowane" przez budę. No normalnie będziesz miał samą strefę zgniotu :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » sob cze 14, 2008 11:03 pm

idąc tropem..... zrobić konstrukcje przemyślaną z cieńszej blachy .... :)
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob cze 14, 2008 11:05 pm

krzyś pisze:idąc tropem..... zrobić konstrukcje przemyślaną z cieńszej blachy .... :)
idąc tropem ... pokaż swój :D
jak będzie siuper to se taki zrobię :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » ndz cze 15, 2008 8:45 am

A tak BTW, jak z formalnego punktu widzenia wygląda, według obowiązujących przepisów unijnych, montowanie zderzaków czy bullbarów samoróbek. Czy wszystkie tego typu akcesoria sprzedawane np. w Niemczech mają odpowiednie atesty? Pamiętam jak ponad rok temu wjeżdżałem do sąsiadów po zakupy przez przejście w Zgorzelcu, to niemieccy celnicy przez dobra chwilę podejrzliwe oglądali i obmacywali bagażnik dachowy (nota bene ładną, solidną wyprawową samoróbkę), zanim wpuścili do siebie.
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » ndz cze 15, 2008 2:04 pm

Na forum ogólnym jest taki temat,
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... sc&start=0
niestety perfekcyjnie zkasztaniony :)21
DEF 300 Tdi

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » ndz cze 15, 2008 3:25 pm

No to idąc tropem, może łącznik miedzy ramą a zderzakiem zrobić jako najsłabszy element i to w dodatku pochłaniający energię?? Coś na wzór puszki po piwie, każdy chyba zgniatał takową - fajnie amortyzuje.
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » ndz cze 15, 2008 5:06 pm

TRAWOLT pisze:
krzyś pisze:idąc tropem..... zrobić konstrukcje przemyślaną z cieńszej blachy .... :)
idąc tropem ... pokaż swój :D
jak będzie siuper to se taki zrobię :roll: :D
ja swojego nie ukrywam, foty ogulnie dotępne nawet u mnie na www. ....

blacha 2,5 do 3 mm, mocowania wciągarki 6mm, konstrukcja zderzaka celowo osłabiona w niktórych konkretnych miejscach. :) Więcej nie zdradze :)
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » ndz cze 15, 2008 5:34 pm

Piotrul pisze:No to idąc tropem, może łącznik miedzy ramą a zderzakiem zrobić jako najsłabszy element i to w dodatku pochłaniający energię?? Coś na wzór puszki po piwie, każdy chyba zgniatał takową - fajnie amortyzuje.
a jak wyciągniesz wklejone auto? :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » ndz cze 15, 2008 5:36 pm

krzyś pisze:foty ogulnie dotępne nawet u mnie na www. ....
takie dostępne, że nikuta nie można ich powiększyć :)3

ale jak dobrze widzę to Ci ruła nad maskę wystaje :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » ndz cze 15, 2008 5:39 pm

wystaje bo ładna była i nie chciałem obrzynać, a i dobrze wiedziec gdzie sie pojazd kończy .
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » ndz cze 15, 2008 5:42 pm

krzyś pisze:wystaje bo ładna była i nie chciałem obrzynać, a i dobrze wiedziec gdzie sie pojazd kończy .
no ale chiba to tak nie do końca z naszymi przepisami jest :D

i napraw stronę żeby można było zdjęcia powiększyć bo g. widać :D
LR Rendzi stajla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość