Blokada "dyfra" w 200 TDi

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » wt sie 05, 2008 8:24 am

o to chodziło :wink:
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Post autor: jegerborne » wt sie 05, 2008 8:28 am

tzn o co ??????????? Koledzy temat uważam za wyczerpany dzieki za porady.
Pozdrawiam z miltarnego Bornego Sulinowa popatrzcie tutaj:
http://www.bornesulinowo.pl/
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt sie 05, 2008 8:32 am

Saphira pisze:o to chodziło :wink:
jaja se z pogrzebu robisz :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Post autor: jegerborne » wt sie 05, 2008 8:34 am

TRAWOLT pisze:
Saphira pisze:o to chodziło :wink:
jaja se z pogrzebu robisz :roll: :D
a ktoś zginął ?????
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Post autor: jegerborne » wt sie 05, 2008 8:34 am

TRAWOLT pisze:
Saphira pisze:o to chodziło :wink:
jaja se z pogrzebu robisz :roll: :D
Popatrz na galeria jakie tam są Defendery....
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt sie 05, 2008 8:35 am

jegerborne pisze:a ktoś zginął ?????
taa Twój dyfer :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Post autor: jegerborne » wt sie 05, 2008 8:38 am

TRAWOLT pisze:
jegerborne pisze:a ktoś zginął ?????
taa Twój dyfer :roll: :D
Jeszcze dycha kolego...
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt sie 05, 2008 8:41 am

jegerborne pisze:Jeszcze dycha kolego...
tak tak
...lekarz kazał przytakiwać :roll: :D

ale jeśli ... to może skróć mu cierpienia
wiesz eutanazja i te sprawy
może bardziej humanitarnie by było :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jegerborne
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: pt lip 18, 2008 10:58 am
Lokalizacja: Gross Born/Borne Sulinowo

Post autor: jegerborne » wt sie 05, 2008 9:17 am

TRAWOLT pisze:
jegerborne pisze:Jeszcze dycha kolego...
tak tak
...lekarz kazał przytakiwać :roll: :D

ale jeśli ... to może skróć mu cierpienia
wiesz eutanazja i te sprawy
może bardziej humanitarnie by było :roll: :D
No nic dzięki za słowa otuchy....
Landek to najlepszy kumpel myśliwego...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt sie 05, 2008 11:04 am

jegerborne pisze:No nic dzięki za słowa otuchy....
płosze
wiesz, na mnie zawsze można liczyć w takich sprawach :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw sie 07, 2008 8:38 pm

ale watek tfuuu...rczy :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw sie 07, 2008 8:50 pm

Nie powinno byc problemu z rozlaczaniem natychmiast. To tylko i wylacznie prosta wrecz chamska przesuwka-pierscien. Zasada to wlaczac i wylaczac podczas jazdy na wprost, jezeil sie nie wypnie puscic gaz i dodac gazu.

Ale glowne problemy wynikaja z zuzycia lub braku tulejek plastikowych na mechanizmie wlaczajacym lub zatarcie sie wodzika w obudowie.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw sie 07, 2008 9:04 pm

Discotheque pisze:Zasada to wlaczac i wylaczac podczas jazdy na wprost
no ale najczęściej się przełącza od razu z reduktorem -> więc zatrzymanie
przy "naprężonym" układzie nie zawsze się od razu wyłącza - czyż nie?
Discotheque pisze:jezeil sie nie wypnie puscic gaz i dodac gazu.
no pisałem o "przebutowaniu" ale to chyba nie jest dobre kungfu :D
Discotheque pisze:Ale glowne problemy wynikaja z zuzycia lub braku tulejek plastikowych na mechanizmie wlaczajacym lub zatarcie sie wodzika w obudowie.
wiesz ale nie każdy przed podwieczorkiem rozkłada i składa reduktor dla sportu :wink:
więc cholera wie co kto tam w środku ma lub nie :roll: :D
mi kilkakrotnie rozłączał się po opóźnieniu i się tym nie przejmuję
bo reduktor chodzi tak jak powinien mimo tych wybryków kiedyś tam :D
LR_Olek pisze:ale watek tfuuu...rczy
wątek to może być kryminalny np
a opiniotwórcze to są sondaże :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw sie 07, 2008 9:12 pm

Nie pisze o butowaniu, zawsze zalaczam diff locka w czasie ruchu lub w czasie jazdy i czasami jest to nawet blisko 100kmh. Zasada to "rozluznic" naped czyli zalaczac nie napedzajac ani nie hamujac silnikiem napedu. Po prostu jedziesz, lekko odpuszczasz gaz, zapinasz difflocka i jedziesz dalej i podobnie wylaczasz.

Ta przesuwka od diff locka ma tak zajebisty luz fabrycznie ze trzeba miec niefart zeby sie nie zazebilo :)21

Difflock a przelozenie zredukowane sa od siebie niezaleznym mechanizmem i w zaden sposob nie sa w reduktorze mechanicznie powiazane.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw sie 07, 2008 9:21 pm

Discotheque pisze:Nie powinno byc problemu z rozlaczaniem natychmiast. To tylko i wylacznie prosta wrecz chamska przesuwka-pierscien. Zasada to wlaczac i wylaczac podczas jazdy na wprost, jezeil sie nie wypnie puscic gaz i dodac gazu.

Ale glowne problemy wynikaja z zuzycia lub braku tulejek plastikowych na mechanizmie wlaczajacym lub zatarcie sie wodzika w obudowie.
teee booooo...cian... jaskolki mowia ze wylaczac i wlaczac diflocka trza na postoju...

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sbb » czw sie 07, 2008 9:51 pm

on inaczej jeździ , przeciez pisał kiedys , że biegi zmienia dopiero powyżej 4 tys. obrotów
:)
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt sie 08, 2008 11:30 am

sbb pisze:on inaczej jeździ , przeciez pisał kiedys , że biegi zmienia dopiero powyżej 4 tys. obrotów
:)
to fakt... :lol:

Awatar użytkownika
jacekwr
Posty: 532
Rejestracja: pn sie 06, 2007 9:06 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: jacekwr » pt sie 08, 2008 11:46 am

Discotheque pisze:Nie pisze o butowaniu, zawsze zalaczam diff locka w czasie ruchu lub w czasie jazdy i czasami jest to nawet blisko 100kmh. Zasada to "rozluznic" naped czyli zalaczac nie napedzajac ani nie hamujac silnikiem napedu. Po prostu jedziesz, lekko odpuszczasz gaz, zapinasz difflocka i jedziesz dalej i podobnie wylaczasz.

Ta przesuwka od diff locka ma tak zajebisty luz fabrycznie ze trzeba miec niefart zeby sie nie zazebilo :)21

Difflock a przelozenie zredukowane sa od siebie niezaleznym mechanizmem i w zaden sposob nie sa w reduktorze mechanicznie powiazane.
Eeee... a sprzęgło?!? Nie trzeba?!? ?? :o
From all the things I've lost,
I miss my mind the most...

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt sie 08, 2008 12:38 pm

jacekwr pisze:
Discotheque pisze:Nie pisze o butowaniu, zawsze zalaczam diff locka w czasie ruchu lub w czasie jazdy i czasami jest to nawet blisko 100kmh. Zasada to "rozluznic" naped czyli zalaczac nie napedzajac ani nie hamujac silnikiem napedu. Po prostu jedziesz, lekko odpuszczasz gaz, zapinasz difflocka i jedziesz dalej i podobnie wylaczasz.

Ta przesuwka od diff locka ma tak zajebisty luz fabrycznie ze trzeba miec niefart zeby sie nie zazebilo :)21

Difflock a przelozenie zredukowane sa od siebie niezaleznym mechanizmem i w zaden sposob nie sa w reduktorze mechanicznie powiazane.
Eeee... a sprzęgło?!? Nie trzeba?!? ?? :o
cicho....

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » pt sie 08, 2008 12:48 pm

jacekwr pisze:Eeee... a sprzęgło?!? Nie trzeba?!? ?? :o
Nie mylić difflocka z reduktorem ;)
Zapinać i rozpinać difflocka można normalnie w trakcie jazdy, dla porządku nie obciążając układu hamowaniem lub przyspieszaniem, natomiast z reduktorem jest inaczej i zapięcie go podczas jazdy, nawet przy 15km/h może być niezłym wyczynem, w szczególności bez wciskania sprzęgła ;)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt sie 08, 2008 1:11 pm

ja tam nie jestem ekstremalista i zawsze robie "to" na postoju :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt sie 08, 2008 1:27 pm

LR_Olek pisze:ja tam nie jestem ekstremalista i zawsze robie "to" na postoju :)21
a np. Kosciol zakazuje gumek i zaleca wstrzemiezliwosc seksualna.

W tym temacie tez nie jestes ekstremalista i robisz wedlug instrukcji? :)21


Trza znac swoj samochod, i gdybys postepowal faktycznie wedlug instrukcji to bys pare miechow temu nie stekal ze ukreciles roznicowke w reduktorze butujac po piachu bez zapietego DiffLocka :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: grzegorzh » pt sie 08, 2008 2:04 pm

Discotheque pisze:
LR_Olek pisze:ja tam nie jestem ekstremalista i zawsze robie "to" na postoju :)21
a np. Kosciol zakazuje gumek i zaleca wstrzemiezliwosc seksualna.

W tym temacie tez nie jestes ekstremalista i robisz wedlug instrukcji? :)21


Trza znac swoj samochod, i gdybys postepowal faktycznie wedlug instrukcji to bys pare miechow temu nie stekal ze ukreciles roznicowke w reduktorze butujac po piachu bez zapietego DiffLocka :)21
A bo w ogóle jest taka tendencja do niezapinania difflocka, taki szpan.
Zamiast zapiąć difflocka i reduktor, to jedynka, gaz, sprzęgło i jakoś będzie ;)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt sie 08, 2008 8:43 pm

grzegorzh pisze:
Discotheque pisze:
LR_Olek pisze:ja tam nie jestem ekstremalista i zawsze robie "to" na postoju :)21
a np. Kosciol zakazuje gumek i zaleca wstrzemiezliwosc seksualna.

W tym temacie tez nie jestes ekstremalista i robisz wedlug instrukcji? :)21


Trza znac swoj samochod, i gdybys postepowal faktycznie wedlug instrukcji to bys pare miechow temu nie stekal ze ukreciles roznicowke w reduktorze butujac po piachu bez zapietego DiffLocka :)21
A bo w ogóle jest taka tendencja do niezapinania difflocka, taki szpan.
Zamiast zapiąć difflocka i reduktor, to jedynka, gaz, sprzęgło i jakoś będzie ;)
zawsze zapinam :)21

to nei do mnie mowa, czy wg.teorii bociana mam brac odpowiedzialnosc za faszyste dziewice,ktory jezdzil rzede mna moim wozem?
kiedys musialo dupnac i padlo na mnie nie na faszyste...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt sie 08, 2008 9:24 pm

LR_Olek pisze: zawsze zapinam :)21

to nei do mnie mowa, czy wg.teorii bociana mam brac odpowiedzialnosc za faszyste dziewice,ktory jezdzil rzede mna moim wozem?
kiedys musialo dupnac i padlo na mnie nie na faszyste...

Przeciez mowiles ze nie zapiales na zwirowni wlasnie i Ci dupnelo :)21

A ogolnie to obejrzyj rozebrana roznicowke i powiedz co tam moze zuzyc poprzedni wlasciciel tak ze zrobila sie jakas wada ukryta. To albo dziala albo nie dziala. Jedynie szybszemu dup moze pomoc wyrobienie sie podkladek dystansujacych satelity ale zawsze powodem jest rozpedzenie sie jednego kola lub osi i nagle zatrzymanie ktorego kola lub osi czyli butowanie w terenie lub wzorcowa swieca.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości