witam & chip-tuning?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » ndz sie 10, 2008 7:27 pm

pezet pisze:Wybacz borge'mu
postaram się ... ale będzie trudno :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn sie 11, 2008 9:11 am

TRAWOLT pisze:
borge pisze:@ TRAWOLT dzieki za informacje
yyyyy :)24 :D

wiesz na tym forum to mało kto traktuje poważnie moje wypowiedzi
a w szczególności kiedy kończą się: :roll: :D
dobra, już nie kokietuj :roll: złotko!
zasadniczo podkręcone 300 siepsujom szybko i skutecznie, aczkolwiek mają więcej znacznie jadu i fajnie się jeździ ale krótko :roll:
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn sie 11, 2008 9:21 am

darkman pisze: złotko!
:)22

tak mi mów, tak mi dobrze :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » pn sie 11, 2008 9:23 am

eee niewiele Ci do szczęścia potrzeba..
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn sie 11, 2008 9:25 am

Saphira pisze:eee niewiele Ci do szczęścia potrzeba..
trzeba umieć czerpać przyjemność
z nawet najdrobniejszej chwili :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

borge
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 8
Rejestracja: sob lip 05, 2008 5:22 pm
Lokalizacja: Lodz

Post autor: borge » pn sie 11, 2008 10:14 am

pezet pisze:
TRAWOLT pisze:
borge pisze:@ TRAWOLT dzieki za informacje
yyyyy :)24 :D

wiesz na tym forum to mało kto traktuje poważnie moje wypowiedzi
a w szczególności kiedy kończą się: :roll: :D
Wybacz borge'mu - widocznie za krótko jest na forum :)21 :)21 :)21
kazde forum ma specyficzny klimat dzieki ludziom ktorzy je tworza ; )
kieruje sie dokladniej czytac 'przyklejone' posty w dziale LR a szczegolnie ten o kupnie autka

pozdrawiam
G.

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn sie 11, 2008 3:12 pm

kapec pisze:to ja sie tez podlacze. Czy w 300 TDI jest mozliwosc podkrecenia mocy a jezeli jest to w jaki sposob, ewentualnie jakie za i przeciw.
Jest to możliwe, ale i kosztuje troszkę szelestów, duużo czasu i cierpliwości
Napiszę o swoim.
Pierwsza rzecz, wywalony egr, katalizator, zmieniony układ wylotowy.
Sportowy wkład filtra K&N ( nie stożek). Wywalony orginalny IC i założony
olbrzym dedykowany do defa. (tu niestety trzeba było trochę pociąć przedni
pas)
Żeby to działało podkręcona pompa paliwa.
Spalanie w trasie ok 10,5l
Prędkość autostradowa ciągła ok 120km/h
Prędkość maks. ok 150km/h
Opony 31x10,5x15 BFG MT
Dalsze modyfikacje w planie.

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » pn sie 11, 2008 3:59 pm

Toroo pisze:
kapec pisze:to ja sie tez podlacze. Czy w 300 TDI jest mozliwosc podkrecenia mocy a jezeli jest to w jaki sposob, ewentualnie jakie za i przeciw.

Żeby to działało podkręcona pompa paliwa.
Spalanie w trasie ok 10,5l
Prędkość autostradowa ciągła ok 120km/h
Prędkość maks. ok 150km/h
Opony 31x10,5x15 BFG MT
Dalsze modyfikacje w planie.
To ile ta zabawka wcześniej Ci jeździła i paliła że jesteś taki podjarany tymi "osiągami"? :P
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: witam & chip-tuning?

Post autor: grzegorzh » pn sie 11, 2008 5:56 pm

Temat o TD5.
Znane mi jest TD5, co ma 170KM. Momentu nie znam.
Widać dużą różnicę w dynamice pomiędzy tym TD5 a 300TDI.

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn sie 11, 2008 6:22 pm

chudzielec pisze:
To ile ta zabawka wcześniej Ci jeździła i paliła że jesteś taki podjarany tymi "osiągami"? :P
To znajdź autko z liftem powyżej 3cali i takim spalaniem i osiągami.


Na 205/16 autko zamyka licznik, albo jeżeli tak Wolisz przy ekonomicznej jeździe pali sporo poniżej 8l
:wink:

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Re: witam & chip-tuning?

Post autor: Toroo » pn sie 11, 2008 6:35 pm

grzegorzh pisze:Temat o TD5.
Znane mi jest TD5, co ma 170KM. Momentu nie znam.
Widać dużą różnicę w dynamice pomiędzy tym TD5 a 300TDI.
Dokładnie.
TD5 jest silnikiem naprawdę fajnym.
Lecz trudne warunki, dużo wody i kurzu potrafią naprawdę dopiec tej jednostce.
Dwuseta czy nawet czyseta są naprawdę mocno idiotootporne.(do momentu :wink: )

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: witam & chip-tuning?

Post autor: pezet » pn sie 11, 2008 7:56 pm

grzegorzh pisze: Widać dużą różnicę w dynamice pomiędzy tym TD5 a 300TDI.
Żeby to zauważyć, wcale nie trzeba podkręcanego Td5 :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » pn sie 11, 2008 8:34 pm

turbinę można przerobić
Tia, wszystko można, tylko zastanów się PO CO.
1) PO CO tuningowac auto, w którym zrobienie czegokolwiek jest już bez tuningowania koszmarnie drogie?
2) PO CO tuningowac terenówkę, która chocby niewiadomo jak była "podrasowana" i tak będzie gorsza na szosie od seryjnej osobówki?
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn sie 11, 2008 8:42 pm

HUSKYTEAM pisze:
turbinę można przerobić
Tia, wszystko można, tylko zastanów się PO CO.
1) PO CO tuningowac auto, w którym zrobienie czegokolwiek jest już bez tuningowania koszmarnie drogie?
2) PO CO tuningowac terenówkę, która chocby niewiadomo jak była "podrasowana" i tak będzie gorsza na szosie od seryjnej osobówki?
1) nie wiem
2) seryjne 3,5v6 jest szybsze od przeciętnej osobówki.

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » pn sie 11, 2008 9:11 pm

Toroo pisze:
chudzielec pisze:
To ile ta zabawka wcześniej Ci jeździła i paliła że jesteś taki podjarany tymi "osiągami"? :P
To znajdź autko z liftem powyżej 3cali i takim spalaniem i osiągami.


Na 205/16 autko zamyka licznik, albo jeżeli tak Wolisz przy ekonomicznej jeździe pali sporo poniżej 8l
:wink:
Może masz masz jakąś pierdzirure zatkaną?
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
grzegorzh
 
 
Posty: 1140
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: witam & chip-tuning?

Post autor: grzegorzh » pn sie 11, 2008 9:20 pm

pezet pisze:
grzegorzh pisze: Widać dużą różnicę w dynamice pomiędzy tym TD5 a 300TDI.
Żeby to zauważyć, wcale nie trzeba podkręcanego Td5 :)21
I tak i nie ;)
Naprawdę się zbiera nieźle ;)

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn sie 11, 2008 9:45 pm

chudzielec pisze:Może masz masz jakąś pierdzirure zatkaną?

Człeku, pisali mi co by oszołomom mówić nie.
Ale dlaczego ??

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn sie 11, 2008 9:55 pm

HUSKYTEAM pisze:1) PO CO tuningowac auto, w którym zrobienie czegokolwiek jest już bez tuningowania koszmarnie drogie?
ja wiem :D
bo tanie w tuningowaniu maluchy powykupywali :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn sie 11, 2008 9:57 pm

TRAWOLT pisze:
HUSKYTEAM pisze:1) PO CO tuningowac auto, w którym zrobienie czegokolwiek jest już bez tuningowania koszmarnie drogie?
ja wiem :D
bo tanie w tuningowaniu maluchy powykupywali :roll: :D
:)2

Awatar użytkownika
scyzoryk73
Posty: 2058
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami

Re: witam & chip-tuning?

Post autor: scyzoryk73 » pn sie 11, 2008 10:10 pm

Toroo pisze: Dwuseta czy nawet czyseta są naprawdę mocno idiotootporne.(do momentu :wink: )
moja jeszcze mnie wytrzymuje... czasami :P np. w tym tygodniu obleciała mimo drobnej awarii 1560 km i jeszcze z tydzień do naprawy z bólem musi chlastać :)2
wiem, serca nie mam :-? :x
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: witam & chip-tuning?

Post autor: TRAWOLT » pn sie 11, 2008 10:12 pm

scyzoryk73 pisze:moja jeszcze mnie wytrzymuje... czasami :P np. w tym tygodniu obleciała mimo drobnej awarii 1560 km i jeszcze z tydzień do naprawy z bólem musi chlastać :)2
wiem, serca nie mam :-? :x
eeetam
moja od momentu kupna jest do naprawy
nie ma wyboru i musi jeździć :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
scyzoryk73
Posty: 2058
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami

Post autor: scyzoryk73 » pn sie 11, 2008 10:14 pm

no ja to wiem :)2 :wink:
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn sie 11, 2008 10:19 pm

Tak więc od początku.
Ani dwusety, ani czysety w manualu zaczipować się nie da.
Można zwiększyć moc, ale jes to drogie.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn sie 11, 2008 10:21 pm

Toroo pisze:Można zwiększyć moc, ale jes to drogie.
i tak i nie
śrubokręty aż tak drogie nie są :wink: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pn sie 11, 2008 10:24 pm

I Chudzielec musi zrozumieć, że to prawda.

Jeżeli uważa że wyliftowana dyskoteka z podkręconym motorkiem spala
6 literków i jedzie 200km/h to musi zmienić zioło które pali.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość