LR Disco II lub III...??? przed kupnem...

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: maruda » czw sie 21, 2008 4:54 pm

pwitkow pisze:Dziękuje wszystkim....
Reasumując: lepiej DII po 2003 roku (szukać z blokadą) i automatem... no i może V8. Czyli może coś zza oceanu?
A czemu odradzacie DIII (myślałem o 2005-2006 roku)???
Bo jak to już kiedyś Czesław napisał, to jest forum off-roadowe, a dwu-trzy letnie DIII nie łapie się na tę kategorię choćby ze względu na cenę, więc po prostu nie mamy doświadczeń z takimi autami.
Wiekszość tubylców ma samochochody dziesięcioletnie i starsze.

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw sie 21, 2008 10:49 pm

Moim skromnym zdaniem:
- poduszki są fajne i wygodne ale sprężyny są lepsze. Bo są tańsze w utrzymaniu, bo są mocniejsze, bo nie reagują na błoto/wilgoć, bo łatwiej i pewniej się liftuje.
- TC działa bardzo dobrze (choć w rr z mojego rocznika działa tylko na tył) ale jak jedno koło się mocna zablokuje to TC go nie ruszy. Na podjazdach (długich piaszczystych) nigdy mi nie przeszkadzała ale jak utkwiłem w wąskim a głębokim rowie piaszczystym to 40min wachlowałem przód tył, bo co dojeżdżałem do 50% podjazdy to TC zbyt zwalniał samochód.
- wybrałbym model z automatem bo są wygodniejsze na czarnym i w terenie oraz oczywiście tylko v8.
Poza tym kupiłbym LC 4.2 TD :-)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt sie 22, 2008 8:31 am

hpx4000 pisze:- poduszki są fajne i wygodne ale sprężyny są lepsze
:D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt sie 22, 2008 8:33 am

TRAWOLT pisze: :D
ja tez się cieszę, dzisiaj piątek :P
łoś też człowiek

Jefersson 00
 
 
Posty: 224
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: z bazin

Post autor: Jefersson 00 » pt sie 22, 2008 8:35 am

Karolek_C pisze:AD Damian i Wąż,
A autka są fajne :-) - tutaj masz moje w lekkiej pracy w stawie http://wspak.net/foto/20080712_4x4/htmls/_MG_4944.html

Karolek
a ja na sowich miałem numer 55 - musi byliśmy sąsiadami w kolejce

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt sie 22, 2008 8:36 am

Wiechu pisze:
TRAWOLT pisze: :D
ja tez się cieszę, dzisiaj piątek :P
i założyłeś czerwone skarpetki? :wink: :D
LR Rendzi stajla :)

pwitkow
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw sie 07, 2008 8:18 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pwitkow » pt sie 22, 2008 8:42 am

Bo jak to już kiedyś Czesław napisał, to jest forum off-roadowe, a dwu-trzy letnie DIII nie łapie się na tę kategorię choćby ze względu na cenę, więc po prostu nie mamy doświadczeń z takimi autami.
Wiekszość tubylców ma samochochody dziesięcioletnie i starsze.[/quote]

Czyżby tylko tańsze samochody i tylko 10 letnie to był off-road???

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt sie 22, 2008 8:46 am

pwitkow pisze:Czyżby tylko tańsze samochody i tylko 10 letnie to był off-road???
w pewnym sensie tak
co za przyjemność jeździć nówką sztuką co się nie psuje
o czym byśmy po dwieście razy na forum rozmawiali :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt sie 22, 2008 8:47 am

TRAWOLT pisze: i założyłeś czerwone skarpetki? :wink: :D
prawie,
znaczy się przyjechałem na zakład elerem :D
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt sie 22, 2008 9:04 am

Wiechu pisze:znaczy się przyjechałem na zakład elerem :D
dojechał? :roll: :D

ja jadę jutro swego syfa odebrać :evil:
dziś nie jestem w stanie :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » pt sie 22, 2008 10:02 am

TRAWOLT pisze:
pwitkow pisze:Czyżby tylko tańsze samochody i tylko 10 letnie to był off-road???
w pewnym sensie tak
co za przyjemność jeździć nówką sztuką co się nie psuje
o czym byśmy po dwieście razy na forum rozmawiali :roll: :D
nie psuja sie bardziej niż inne auta
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 11:28 pm przez nowicjusz127, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » pt sie 22, 2008 10:09 am

Ja bym kupił DII z koncówki produkcji. Poszukałbym z difflockiem.
Trochę modyfikacji i mamy kawał porządnego auta do wygodnego podróżowania, wypraw i zabaw wokół komina. :)2
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » pt sie 22, 2008 10:48 am

Ad Jefersson 00,

świat jest mały :-) ale fajnie było!
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pt sie 22, 2008 11:00 am

d3 do offroadu jak najbardziej ale w wydaniu turystycznym, do poważniejszego terenu dyskwalifikuje je: niezależne zawieszenie, waga, elektronika sterująca układem napędowym, ceny części zamiennych(to już kwestia zasobności portfela), to chyba tyle no i do d2 jest zdecydowanie więcej "kitów aftermarketowych" :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt sie 22, 2008 11:00 am

nowicjusz127 pisze:psuja sie psuja
eeetam
co to za psucie
jak nic nie odpada
... ze starości :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt sie 22, 2008 11:01 am

mudder pisze:d2 jest zdecydowanie więcej "kitów aftermarketowych" :)21
ale to pewnie tylko na razie
kwestia czasu tak mi się wydaje :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pt sie 22, 2008 11:06 am

cóż wnet do swojego jakieś at chce założyć i coś pojeździć turystycznie, zobacze wtedy jak będzie się spisywać ale waga prawie 3 ton to już sporo jest :roll:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
harakiri
 
 
Posty: 1013
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 11:42 pm
Lokalizacja: Radom

Post autor: harakiri » pt sie 22, 2008 12:13 pm

Karolek napisz co to za zderzak na focie i jaki winch wszedl bez wycinania grila

Awatar użytkownika
Karolek_C
Posty: 342
Rejestracja: pt gru 29, 2006 11:24 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Karolek_C » pt sie 22, 2008 1:32 pm

Ad Harakiri

pisałem już zylion razy - ScorpionRacing. Winch wchodzi ale z wycinaniem grilla. Nawet jakbym schował puszkę z przekaźnikami to i tak trzeba lekko podcinać grilla - najpierw nie chciałem, ale powiem Ci, że jak się postarasz to można to całkiem ładnie zrobić - mnie tam moje nie razi - zresztą widać na zdjęciu. Wlazł Superwinch EP9. Dojście do wolnego koła czy jak to się mądrze nazywa - by można było wyciągać linę po prostu ciągnąc też jest ok nawet w rękawiczkach.


Karolek
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt sie 22, 2008 2:55 pm

Damian pisze:... skłaniam się ku 300tdi Esquire
No to w tlc masz już pozamiatane chyba :)
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » ndz sie 31, 2008 9:21 pm

pwitkow pisze:Dziękuje wszystkim....
Reasumując: lepiej DII po 2003 roku (szukać z blokadą) i automatem... no i może V8. Czyli może coś zza oceanu?
A czemu odradzacie DIII (myślałem o 2005-2006 roku)???
Jeszcze jeden komentarz do 2005-2006 D3 - sa one wczesne a to z doswiadczenia forum www.disco3.co.uk pokazuje ze sa bardziej podatne na usterki niz najnowsze.... (zaczynajac od MY2007).
Ja swoim przejechalem wschodnia Transpolonie pare tygodni temu - przyznam ze impreza turystyczna ale auto bez problemu dalo rade :)2

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pn wrz 01, 2008 8:33 am

a w 2007 roku kilku niedoświadczonych śmiałków zrobiło swoimi DIII i RRSport trasę Maramureszu prawie cała. na szosówkach :)2
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pn wrz 01, 2008 9:01 am

GAZFAN pisze:a w 2007 roku kilku niedoświadczonych śmiałków zrobiło swoimi DIII i RRSport trasę Maramureszu prawie cała. na szosówkach :)2
Tylko należy wspomnieć, że trasa była do przepycenia dacią :)21
Broncosaurus pisze:
Damian pisze:... skłaniam się ku 300tdi Esquire
No to w tlc masz już pozamiatane chyba :)
A gdzie ja nie mam pozamiatane? ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn wrz 01, 2008 9:12 am

Z ta trasą, to się troszkę mijasz z prawdą
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pn wrz 01, 2008 9:13 am

zapewne, ale o stopniu trudności trasy świadczy też to, że zrobił ją freelander ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość