Tylny most - problem

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » pn sie 25, 2008 1:31 pm

Moje satelity były wyowalizowane a kosz cały.
Samych satelitów jest pewnie kilka typów ale do disco 1 ze zwykłym mostem znalazłem tylko 2 - czym się różnia - nie wiem , Ja kupowałem na oba mosty (udało mi się na jednej dziurze na raz zmielić) te:
http://www.lrseries.com/shop/product/li ... eel&page=1
Od początku sezonu robia i oby tak dalej.
Gaz- Designed for Żuczek

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » pn sie 25, 2008 2:02 pm

No tak. Czyli jak mówiłem: z braku możliwości technicznych weryfikacji bebechów "na ulicy" - najlepszym, choć nie pozbawionym ryzyka rozwiązaniem jest zakup całego mostu od cysetki i jego przekładka w całości. No tak, wiem, musiałbym zmienić flansze bo w cysetce jest z gumą, ale mam nadzieję że nic poza tym...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn sie 25, 2008 2:04 pm

cała dobra główka na 10 frezów też załatwi sprawę
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » pn sie 25, 2008 2:26 pm

gri74 pisze:cała dobra główka na 10 frezów też załatwi sprawę
No tak, tylko że takich nie ma wiele albo są w cenie podobnej lub wyższej niż cały most...

Przy okazji: czy mosty:
200TDI/300TDI
TDI/V8
manul/automat

są takie same (przełożenia) czy i tutaj należy się spodziewać niespodzianek ?
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
Żuczek
 
 
Posty: 215
Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontaktowanie:

Post autor: Żuczek » pn sie 25, 2008 2:58 pm

Weryfikacja bebechów w tylnym moście nawet na ulicy jest moim zdaniem dość prosta. Wykręcić 2 półosie, odkręcić wał i kilkanaście nakrętek od główki i juz ją masz w ręku. Olej już spusciłeś więc jedna czynnośc z głowy. Przy zkupie używki mostu możesz trafić na niewie lepszą,
Gaz- Designed for Żuczek

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn sie 25, 2008 8:29 pm

Przełożenia te same, w defie zresztą też

przy 2 calach, to nawet nie musisz auta podnieść, na upartego ,do wyjęcia główki
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » pn wrz 01, 2008 9:45 am

Temat zakończony.
Trochę się wysiliłem i zrobiłem relację foto z wymiany - postaram się ją zamieścić na landklinice.
Czas wymiany całości z uszczelnieniem półosiek - 3 godziny w warunkach polowych na ulicy po deszczu :D
A generalnie wyrypane było kilka zębów na satelitach no i ośki poskręcane też troszkę były...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
melon76
 
 
Posty: 214
Rejestracja: czw paź 18, 2007 3:05 pm

Post autor: melon76 » ndz wrz 14, 2008 8:28 pm

mnie sie wczoraj tylny most wysypal tak ze dziura sie zrobiła w gruszcze.
w związku z tym, pytanie czy truetrac, arb lub mde wystarczy?czy cos wiecej trzeba bedzie wymieniac?
Bo wymiana na uzywany niwiadomo jaki most chyba mija sie a celem...
ch...ja sie znacie na prowadzeniu rakiety!

Disco 200 tdi 91
http://www.maxfun.com.pl

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz wrz 14, 2008 8:33 pm

sam sie nie wysypał. mocno mu pomogłeś :)21

katowałeś dziś na zespawanym czy dałeś luz?
#noichuj

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » ndz wrz 14, 2008 8:34 pm

zalezy od budżetu...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz wrz 14, 2008 8:48 pm

melon76 pisze:czy cos wiecej trzeba bedzie wymieniac?
kierowce... :)21

Awatar użytkownika
melon76
 
 
Posty: 214
Rejestracja: czw paź 18, 2007 3:05 pm

Post autor: melon76 » pn wrz 15, 2008 9:03 am

... NAuka kosztuje... dałem luz :-( nie było gdzie sie za robote zabrac... moze to i dobrze bo w 2 dniu jeszcze by doszla naprawa blacharsko lakiernicza... bo było pare pogiętych dachów i jadna suzuka na boku.
Jak sie jeden parch zakopał to przy wyciaganiu 2 drzewka z korzeniami wyrwało... Szkoda Czeslaw że w niedziele nie oglądałeś, w super patrolach tez wybychy były...
teraz rozważam opcje zakupu caleg disco na części ewentualnie jakiejś blokady...
ch...ja sie znacie na prowadzeniu rakiety!

Disco 200 tdi 91
http://www.maxfun.com.pl

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn wrz 15, 2008 9:39 am

pamiętaj o tym, że jedno używane disco już masz i że we wszystkich psuje się to samo...

:)21
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości