Tylny most - problem
Moderator: Jerry
- Żuczek
-
- Posty: 215
- Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Moje satelity były wyowalizowane a kosz cały.
Samych satelitów jest pewnie kilka typów ale do disco 1 ze zwykłym mostem znalazłem tylko 2 - czym się różnia - nie wiem , Ja kupowałem na oba mosty (udało mi się na jednej dziurze na raz zmielić) te:
http://www.lrseries.com/shop/product/li ... eel&page=1
Od początku sezonu robia i oby tak dalej.
Samych satelitów jest pewnie kilka typów ale do disco 1 ze zwykłym mostem znalazłem tylko 2 - czym się różnia - nie wiem , Ja kupowałem na oba mosty (udało mi się na jednej dziurze na raz zmielić) te:
http://www.lrseries.com/shop/product/li ... eel&page=1
Od początku sezonu robia i oby tak dalej.
Gaz- Designed for Żuczek
No tak. Czyli jak mówiłem: z braku możliwości technicznych weryfikacji bebechów "na ulicy" - najlepszym, choć nie pozbawionym ryzyka rozwiązaniem jest zakup całego mostu od cysetki i jego przekładka w całości. No tak, wiem, musiałbym zmienić flansze bo w cysetce jest z gumą, ale mam nadzieję że nic poza tym...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

No tak, tylko że takich nie ma wiele albo są w cenie podobnej lub wyższej niż cały most...gri74 pisze:cała dobra główka na 10 frezów też załatwi sprawę
Przy okazji: czy mosty:
200TDI/300TDI
TDI/V8
manul/automat
są takie same (przełożenia) czy i tutaj należy się spodziewać niespodzianek ?
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

- Żuczek
-
- Posty: 215
- Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Weryfikacja bebechów w tylnym moście nawet na ulicy jest moim zdaniem dość prosta. Wykręcić 2 półosie, odkręcić wał i kilkanaście nakrętek od główki i juz ją masz w ręku. Olej już spusciłeś więc jedna czynnośc z głowy. Przy zkupie używki mostu możesz trafić na niewie lepszą,
Gaz- Designed for Żuczek
Temat zakończony.
Trochę się wysiliłem i zrobiłem relację foto z wymiany - postaram się ją zamieścić na landklinice.
Czas wymiany całości z uszczelnieniem półosiek - 3 godziny w warunkach polowych na ulicy po deszczu
A generalnie wyrypane było kilka zębów na satelitach no i ośki poskręcane też troszkę były...
Trochę się wysiliłem i zrobiłem relację foto z wymiany - postaram się ją zamieścić na landklinice.
Czas wymiany całości z uszczelnieniem półosiek - 3 godziny w warunkach polowych na ulicy po deszczu

A generalnie wyrypane było kilka zębów na satelitach no i ośki poskręcane też troszkę były...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
... NAuka kosztuje... dałem luz
nie było gdzie sie za robote zabrac... moze to i dobrze bo w 2 dniu jeszcze by doszla naprawa blacharsko lakiernicza... bo było pare pogiętych dachów i jadna suzuka na boku.
Jak sie jeden parch zakopał to przy wyciaganiu 2 drzewka z korzeniami wyrwało... Szkoda Czeslaw że w niedziele nie oglądałeś, w super patrolach tez wybychy były...
teraz rozważam opcje zakupu caleg disco na części ewentualnie jakiejś blokady...

Jak sie jeden parch zakopał to przy wyciaganiu 2 drzewka z korzeniami wyrwało... Szkoda Czeslaw że w niedziele nie oglądałeś, w super patrolach tez wybychy były...
teraz rozważam opcje zakupu caleg disco na części ewentualnie jakiejś blokady...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości