EKA code
Moderator: Jerry
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Rób tak jak opisuje ta strona http://www.rangerovers.net/repairdetail ... alarm.html
Czy zaczynamy od pozycji otwórz czy zamknij decyduje chyba tylko pochodzenie auta, czyli czy jest to wersja LHD czy RHD . choć w linku ww. masz wszystkie wyjątki opisane. Zawsze mógł BECM paść
Czy zaczynamy od pozycji otwórz czy zamknij decyduje chyba tylko pochodzenie auta, czyli czy jest to wersja LHD czy RHD . choć w linku ww. masz wszystkie wyjątki opisane. Zawsze mógł BECM paść

Range Rover V8 Outsourcing IT
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
jak ktoś ma problem z immo to się już raczej nie pojawiaWąż pisze:Czesław powiedz nam, jak często pojawia się u ciebie ktoś z problemem z imo?

czasem ja sie pojawiam u nich. ale wtedy jest drożej...
np z wczoraj/dzisiaj
prezesy dużego dealerstwa jednej z popularniejszych marek w tym kraju wzięły w rozliczeniu za sedana wyższej klasy 3landera
i tenże 3lander przestał im nagle zapalać po jezdzie próbnej wczoraj
jako że blisko mieszkam to wyjęczeli żebym podjechał rano z laptokiem
no to podjechałem
prezes już czekał
odbyłem rytuał szamański z przygotowaniem sprzętu do pracy, wziąłem kluczki, przeprowadziłem na wszelki wypadek procedurę "engine blocked press remote" i odpalam
przekręcam kluczyk a tam cyk
no to chłopaki ja poproszę pieniążek za pracę a w sobie odpalcie auto na kabalkach...

oni

przyleciały misie z serwisu z kablami, podpięli drugie auto i sruu...poszło
oni

do widzenia. faktura przyjdzie pocztą.

#noichuj
to, że LRy się psują i czasami jechać nie chcą to norma, ale coś mi się wydaje, że imo zawyża statystyki i to ostro 
Kurde, rozumiem centralny zamek, przydatna rzecz, autoalarm też... ale immobilizer... brr toż to nie tylko przed złodziejem, ale i przed właścicielem pojazd chroni... szatańskie urządzenie

Kurde, rozumiem centralny zamek, przydatna rzecz, autoalarm też... ale immobilizer... brr toż to nie tylko przed złodziejem, ale i przed właścicielem pojazd chroni... szatańskie urządzenie

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- JarekM
-
- Posty: 173
- Rejestracja: pn paź 02, 2006 12:53 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Nakło/Minikowo
- Kontaktowanie:
który ze znanych wam warsztatów w okolicach Poznaniaczesław&jarząbek pisze:pilot nowy
wkodowanie w warstacie posiadającym sprzęt który potrafi się skomunikować z tym systemem
czyli mus jechać autem
na pocieszenie...nowy pilot kosztuje 260zł, nowa obudowa do starego pilota 23zł, bateria 20zł
i nie ma problemów z dostępnością
jest w stanie taką usługę wykonać

bo że oba okoliczne ASO z otwartymi rękami (kasami

JarekM
Discovery 2 Td5, '1999
GG:1390529

Discovery 2 Td5, '1999
GG:1390529

- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Byłem dziś w SST w Długiej Goślinie. Mam już drugiego pilota i EKA. Koleżka z serwisu powiedział mi, że mam wgrany kod na Polskę, co nie ma praktycznego znaczenia, ale po podpięciu kompa auto "się zgłasza jako kupione w Polsce. Jego zdaniem wgranie wersji na Afrykę "wycina immo". Przyznam, że ta wersja mnie zainteresowała, bo do immo mam zadawnioną i uzasadnioną niechęć. Niestety, nie udało mi się na temat afrykańskiego patentu zdobyć żadnej wiedzy, bo człowiek obsługujący komp w międzyczasie wyjechał.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
sprawdze Panie kolego bo faktycznie cus w tym moze byc
troche czlowiek zbyt rutyniarsko uzywa tego T4 


Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 11:11 pm przez nowicjusz127, łącznie zmieniany 1 raz.
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
może to też być czego nie życzę tak jak u mnie że antena immo ta co jest w tylnej bocznej szybce się zdoopcyć raczyła zabawa droga bo sama antaena 1200 peelenów ja wymieniłem i działa jak narazie galowo. też stało się to po odłączeniu akumulatora bo tak zwyczajnie podobno nie wolno ale jak sie powinno też nie wiem. a jeśli tylko sie rozkodował to w serwisie zakodowanie trwa chwile i nie jest drogie 

RR hasiok dwatysiące, RR ropniok dziewiećsześć
Pomocy
Kolega przyjechał do Mnie defem td5 99rok i za cholere nie można go odpalić. Zastosowany został kod klucz-drzwi, nie dał rady. Ściągnięci koledzy z kompem a ten sku....l nie chce się połączyć z nim. Objawy :
- nie pali
- przy wyłączonym kluczyku nie miga kontrolka od immo
- po załączeniu kluczyka kontrolka od immo pali się cały czas i nic nie dają operacje z pilotem(nowa bateria)
- komp diagnostyczny po podpięciu pod wtyczkę działa, ale nie może się połączyć z kompem w aucie.
Może ktoś z Kolegów ma jakiś pomysł na to schorzenie lub spotkał się z podobnym, i co było przyczyną

- nie pali
- przy wyłączonym kluczyku nie miga kontrolka od immo
- po załączeniu kluczyka kontrolka od immo pali się cały czas i nic nie dają operacje z pilotem(nowa bateria)
- komp diagnostyczny po podpięciu pod wtyczkę działa, ale nie może się połączyć z kompem w aucie.
Może ktoś z Kolegów ma jakiś pomysł na to schorzenie lub spotkał się z podobnym, i co było przyczyną
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
[quote9e="Pepek"]Pomocy !! Kolega przyjechał do Mnie defem td5 99rok i za cholere nie można go odpalić. Zastosowany został kod klucz-drzwi, nie dał rady. Ściągnięci koledzy z kompem a ten sku....l nie chce się połączyć z nim. Objawy :
- nie pali
- przy wyłączonym kluczyku nie miga kontrolka od immo
- po załączeniu kluczyka kontrolka od immo pali się cały czas i nic nie dają operacje z pilotem(nowa bateria)
- komp diagnostyczny po podpięciu pod wtyczkę działa, ale nie może się połączyć z kompem w aucie.
Może ktoś z Kolegów ma jakiś pomysł na to schorzenie lub spotkał się z podobnym, i co było przyczyną[/quote9e]
A to nie te magiczne zakłócenia?
- nie pali
- przy wyłączonym kluczyku nie miga kontrolka od immo
- po załączeniu kluczyka kontrolka od immo pali się cały czas i nic nie dają operacje z pilotem(nowa bateria)
- komp diagnostyczny po podpięciu pod wtyczkę działa, ale nie może się połączyć z kompem w aucie.
Może ktoś z Kolegów ma jakiś pomysł na to schorzenie lub spotkał się z podobnym, i co było przyczyną[/quote9e]
A to nie te magiczne zakłócenia?
NX650 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość