wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » ndz lis 02, 2008 8:39 pm
@Szczesław
Raczej nie, ale wolę bez

Gorsza sprawa, że demontaż w 3 minuty mało prawdopodobny. Choć i tak łatwiej, niż zamontować.
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz lis 02, 2008 8:52 pm
Yonek pisze:czesław&jarząbek pisze:Yonek pisze:
No taka. Tylko w pierwszych seriach się okropnie mieliła.
tu by należało zadać pytanie czy mieliła się pierwszemu właścicielowi na gwarancji
czy mieliła się drugiemu właścicielowi tuż po gwarancji
czy mieliła się diagnoście bo nie potrafił z rolek wyjechać po badaniu hamulców
czy mieliła się karkom od niezmienianego oleju i palenia gumy
albo jakiś raport dekry przeanalizować
w lr też nie jest skrzynią absolutnie bezawaryjną. fochy bywają. jest natomiast naprawialna znacznie skuteczniej i taniej niż lt/r manualne
Chyba pierwszemu albo drugiemu, skoro po roku czy dwóch produkcji zmienili na 5HP30.
A tak wogóle to chyba nie do końca taka sama, bo w LR to chyba 4HP22 a w 750 4HP24 najpierw była.
taka sama nie
nawet w 4hp pomiędzy rrc a disco jest od cholery różnic
koncepcyjnie i generalnie to samo
#noichuj
-
Gierek
-

- Posty: 824
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
- Lokalizacja: Skoczów
Post
autor: Gierek » pn lis 03, 2008 8:30 am
czesław&jarząbek pisze:mniej więcej na poziomie opon z wueski...
szyba na motórze nie straszy na żywo?
Eeee no Czesław...z tymi opunami to chyba przesadziłeś

Kupiłem se komplet metzelerów do harego i nie narzekam. Prezentują się bardzo ładnie jak stoi.Jak skończe budowe motóra i wyjade myśle na wiosne to trzysetka z tyłu napewno interesująco zakrety wybierać bedzie

Jestem na odwyku!
-
Namdan
-

- Posty: 966
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny
Post
autor: Namdan » pn lis 03, 2008 8:35 am
A wracając do automata: do upalania to trzeba koniecznie zakładać dodatkową chłodnice oleju?
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway
-
Namdan
-

- Posty: 966
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny
Post
autor: Namdan » pn lis 03, 2008 12:07 pm
Mam. Nawet nowa. Ale... z powodu merytoryczności tutejszych wypowiedzi

zacząłem równolegle śledzić forum na
www.lr4x4.com i często tam polecają założenie większej lub dodatkowej chłodnicy. A gość, od którego zakupiłem defa dodał mi taką nową chłodnicę i nakazał założyć. Jeżdżę, monitoruję temperaturę i myślę, że latem przy ostrej jeździe to można taki olej zagotować.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway
-
hpx4000
-

- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
-
Kontaktowanie:
Post
autor: hpx4000 » pn lis 03, 2008 12:18 pm
Gdzie zamontowałeś czujnik temperatury? Na chłodnicy?
-
Namdan
-

- Posty: 966
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny
Post
autor: Namdan » pn lis 03, 2008 12:39 pm
hpx4000 pisze:Gdzie zamontowałeś czujnik temperatury? Na chłodnicy?
Można tak powiedzieć. Co ostrzej poszaleję, to sprawdzam łapą jaka jest temperatura chłodnicy...
Już mi się nie chce montować wszędzie tych czujników. Ma działać a ja podczas jazdy mam myśleć o przyjemnych i wzniosłych sprawach.

Nazywam się Gordon, Gordon Shumway
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pn lis 03, 2008 12:47 pm
Namdan pisze:Mam. Nawet nowa. Ale... z powodu merytoryczności tutejszych wypowiedzi

zacząłem równolegle śledzić forum na
www.lr4x4.com i często tam polecają założenie większej lub dodatkowej chłodnicy. A gość, od którego zakupiłem defa dodał mi taką nową chłodnicę i nakazał założyć. Jeżdżę, monitoruję temperaturę i myślę, że latem przy ostrej jeździe to można taki olej zagotować.
misie od automatów mówią to samo. załóż sobie.
widziałem u kogoś nawet taką pionową w lewej skrzynce na akumulator z elektrowentylatorem.
misie od automatów mówią też o wzmacnianych kevlarem tarczkach do zf'a na warunki pustynne...
#noichuj
-
Namdan
-

- Posty: 966
- Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Z Organizacji Wyzwolenia Plasteliny
Post
autor: Namdan » pn lis 03, 2008 1:23 pm
Ja mam tak, że jedna chłodnica oleju jest obok chłodnicy silnika a podwójny wentylator kenlowa chłodzi obie chłodnice. Nie mam pojęcia gdzie dać drugą ale coś się wymyśli.
Nazywam się Gordon, Gordon Shumway
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pn lis 03, 2008 10:11 pm
Gierek pisze:czesław&jarząbek pisze:mniej więcej na poziomie opon z wueski...
szyba na motórze nie straszy na żywo?
Eeee no Czesław...z tymi opunami to chyba przesadziłeś

Kupiłem se komplet metzelerów do harego i nie narzekam. Prezentują się bardzo ładnie jak stoi.Jak skończe budowe motóra i wyjade myśle na wiosne to trzysetka z tyłu napewno interesująco zakrety wybierać bedzie

w taczce do użytku na działce kupionej w obi też mam opone metzler...

#noichuj
-
Gierek
-

- Posty: 824
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
- Lokalizacja: Skoczów
Post
autor: Gierek » pn lis 03, 2008 11:41 pm

A może ty masz te taczke z limitowanej lini Waltz Hardcore Cycki

Jestem na odwyku!
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt lis 04, 2008 8:48 am
czesław&jarząbek pisze:z obi

obi wan kenobi

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości