PODNOSZENIE RR

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt lis 21, 2008 10:42 pm

nowicjusz127 pisze:no widzisz?jednak wciaz malo wiesz :D
to, że masz dostęp do fachowego sprzętu nie oznacza, że wszystkie rozumy pozjadałeś :)21
Są tacy co nie mają i też dają radę :)2
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Post autor: nowicjusz127 » pt lis 21, 2008 10:58 pm

ja zawsze jem swieze buleczki Wezu.za mozdzkami nie przepadam za bardzo :D i wcale nie twierdze ze wiem wszystko chcialem pomoc ale kolega HPX juz to wie wiec nie ma sprawy :D :D :D :)2
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt lis 21, 2008 11:01 pm

skoro robił i działa, to znaczy, że musiał wiedzieć :wink:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

dar-man
 
 
Posty: 259
Rejestracja: wt lis 18, 2008 8:45 pm
Lokalizacja: NYSA
Kontaktowanie:

Post autor: dar-man » śr gru 03, 2008 8:40 pm

po wymianie sprezarki nie trzeba podpinac do zadnego kompa,chyba ze wczesniej złapal bład,wtedy trzeba,w serwisie kosztuje to ok 200zl netto(bylem 3 razy)a sprzet do diagnostyki EAS kosztuje ok 1000zl,a z tymi klockami pod rame do kalibracji to robi sie to tylko po wymianie czujnikow polozenia,przy wachaczach,jestem tu nowy,ale z eas mialem troszke do czynienia

Awatar użytkownika
Szot_RR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Szot_RR » czw gru 25, 2008 2:54 am

elektrozawory sprawdź na początek a póżniej szczelność poduszek bo może mu ciśnienie ucieka i głupieje miałem podobnie tylko u mnie padło jednoo i drugie no i sprawdz se w manualu co znaczą komunikaty:D
RR hasiok dwatysiące, RR ropniok dziewiećsześć

Awatar użytkownika
Ryszard Giedrojć
 
 
Posty: 986
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
Lokalizacja: Kozielec

Post autor: Ryszard Giedrojć » czw gru 25, 2008 2:25 pm

dar-man pisze:po wymianie sprezarki nie trzeba podpinac do zadnego kompa,chyba ze wczesniej złapal bład,wtedy trzeba,w serwisie kosztuje to ok 200zl netto(bylem 3 razy)a sprzet do diagnostyki EAS kosztuje ok 1000zl,a z tymi klockami pod rame do kalibracji to robi sie to tylko po wymianie czujnikow polozenia,przy wachaczach,jestem tu nowy,ale z eas mialem troszke do czynienia


NOWOŚĆ! EAS Kicker firmy Blackbox Solutions, komputer do diagnostyki i kasowania błędów zawieszenia
kliknij miniaturkę, aby przeczytać opis... (upgrade) wszystkie P38A i RRC
z zawieszeniem EAS CENA 1350
zestaw do konwersji zawieszenia EAS na sprężyny
BRITISH ATLANTIC wszystkie P38A CENA 2499
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » czw gru 25, 2008 4:31 pm

To nie jest miejsce na reklamę...
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Szot_RR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Szot_RR » pt gru 26, 2008 2:07 am

noo..
RR hasiok dwatysiące, RR ropniok dziewiećsześć

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości