wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » sob mar 28, 2009 2:08 am
tomek pisze:gosc pisze:PIENIO pisze:To może ja cos mądrego napisze...

to niebylo madre

, zasada jest taka ze prad ladowania mierzony na alt powinien wynosic 13,8 -14,2 V , jezeli sa odstepstwa od tego nalezy sprawdzic alternator . EOT
no to też niebardzo

W voltach mierzymy NAPIĘCIE a nie prąd...
ot lapsus taki potoczny

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Darek70
-

- Posty: 130
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 11:57 am
- Lokalizacja: śląsk
Post
autor: Darek70 » sob mar 28, 2009 7:55 pm
czy nikt tu nie powie w końcu rozbiez ,napraw, wyczyść i jezdzij

300tdi
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » sob mar 28, 2009 8:22 pm
Darek70 pisze:czy nikt tu nie powie w końcu rozbiez ,napraw, wyczyść i jezdzij

nie,bo gosc pytajacy nie ma pojecia o co pyta ,wiec nawet jak mu sie napisze
rozbierz ,napraw, wyczyść i jezdzij to ia tak nie bedzie wiwedzial co ma zrobic i gdzie i jak...

-
Bartłomiej
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: czw paź 27, 2005 8:30 pm
- Lokalizacja: Włocławek
Post
autor: Bartłomiej » pt lip 10, 2009 10:34 pm
Odgrzewając wątek -mi kontrolka się zaczęła palić po wyjęciu kluczyka ze stacyjki po trzech dniach rozładowął się akumlator i jutro będę musiał grzebać -jakieś sugestie co to może być?(200tdi)
mi wygląda na zwarcie
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pt lip 10, 2009 10:37 pm
Bartłomiej pisze:Odgrzewając wątek -mi kontrolka się zaczęła palić po wyjęciu kluczyka ze stacyjki po trzech dniach rozładowął się akumlator i jutro będę musiał grzebać -jakieś sugestie co to może być?(200tdi)
mi wygląda na zwarcie
Komputer ma zwarcie, standard w 200tdi

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Bartłomiej
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: czw paź 27, 2005 8:30 pm
- Lokalizacja: Włocławek
Post
autor: Bartłomiej » pt lip 10, 2009 10:40 pm
tak myślałem, wyświetla jakiś kod

kod nr 1 - nie myć
-
dawid597
- jestem tu nowy...

- Posty: 36
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 8:56 pm
- Lokalizacja: Myszków
Post
autor: dawid597 » pt lip 10, 2009 11:14 pm
Diody w alternatorze się wysypały.
Do elektryka - koszt około 80-150PLN, albo inny alternator za około 100-150PLN.
LR Defender 90 300Tdi
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » sob lip 11, 2009 12:19 am
klucz13 pisze:
mi wygląda na zwarcie
ma zwarcie na zwieraczach

-
kruchmot
-

- Posty: 109
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 9:33 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kruchmot » wt lip 14, 2009 3:29 pm
Mistrzowie a co w przypadku żażenia się kontrolki ładowania w RR. Byłem u magika i ciągle wymienia diody wzbudzenia mówiąc że zostały zalane i padły. Czekam na rychłą odpowiedź..
Krucha - Piotr
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt lip 14, 2009 4:31 pm
kruchmot pisze:Mistrzowie a co w przypadku żażenia się kontrolki ładowania w RR. Byłem u magika i ciągle wymienia diody wzbudzenia mówiąc że zostały zalane i padły. Czekam na rychłą odpowiedź..
zmien magika,
bo diody moze wymieniac a moze masz padniety regulator napiecia...albo szczotki sie wyszczotkowaly....albo poszli do lasu

-
nowicjusz127

- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Post
autor: nowicjusz127 » wt lip 14, 2009 5:57 pm
albo zajechany komutator,zwarcie na wirniku....zmien magika bo ten coś cie czaruje....

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
-
Marek

- Posty: 1610
- Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: Marek » wt lip 14, 2009 6:13 pm
nowicjusz127 pisze:albo zajechany komutator
Komutator w altku

- jakaś nowoelektryka

. IMO z wszystkich możliwych elementów pierścienie ślizgowe wirnika ulegają destrukcji w ostatniej kolejności (jeśli w ogóle - bo nie słyszałem dotąd o takich wypadkach).
pzdr.

Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
-
nowicjusz127

- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Post
autor: nowicjusz127 » wt lip 14, 2009 6:15 pm
sorki pierścień.nie zmienia to faktu że sie wycierają.podesłać ci trochę?tylko płacisz za przesyłkę

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
-
Marek

- Posty: 1610
- Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Toruń
Post
autor: Marek » wt lip 14, 2009 7:33 pm
No wiem, że się wycierają. Mój parszywiec kochany, mając nalatane ponad 500 000 (w moich rękach 325 tys.z tego ok. 65% po czarnym) wysrał altka tylko raz (zużyte szczotki) - pierścionki dalej zdrowe. Rozumiem, że jak się elektrownię w błocie topi regularnie, wszystko zużywa się 10 x szybciej, ale i tak najpierw szczotki wymiękają (jako - nomen omen - miększe

).
pzdr.

Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
-
gostcomp

- Posty: 783
- Rejestracja: ndz cze 01, 2008 10:25 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: gostcomp » wt lip 14, 2009 8:27 pm
Marek pisze:No wiem, że się wycierają. Mój parszywiec kochany, mając nalatane ponad 500 000 (w moich rękach 325 tys.z tego ok. 65% po czarnym) wysrał altka tylko raz (zużyte szczotki) - pierścionki dalej zdrowe. Rozumiem, że jak się elektrownię w błocie topi regularnie, wszystko zużywa się 10 x szybciej, ale i tak najpierw szczotki wymiękają (jako - nomen omen - miększe

).
pzdr.

chyba że pomiędzy szczotkę ą pierścień dostanie się pył lub piasek
wtedy to pierścień się wyciera

Ignorancji, nieróbstwu i niechlujstwu stanowcze nie KARWA nie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość