Ciekawe czy tego defa 300 tdi ROW można w UK zarejestrować, vat niższy, brak akcyzy...standerus pisze:15tyś GBP... kurde, niezła cena. Jeśli się mieszka rok po za PL to można ominąć akcyzę i vat, ja tak zrobiłem ze swoim disco
Specyfikacja ROW(rest of the world)
Moderator: Jerry
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
nie można albowiem gdyż ponieważ normy emisyji spalinów nie dopuszczają 

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
włąśnie znalazłem na lr4x4 gościa który zarejestrował nową cysete w uk, nie znam jednak szczegółów znaczy czy oficjalnie i w pełni legalnie. Tak czy inaczej nawet jezeli nie mozna faktycznie zarejestrować to aż tak bardzo nie boli bo dla mnie przynajmniej byłaby to raczej trudna droga z racji mieszkania nie w UK.nowicjusz127 pisze:nie można albowiem gdyż ponieważ normy emisyji spalinów nie dopuszczają
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
zarejestrować na siebie auto w UK nie mieszkając tu a mając znajomości to nie problem.pozostają koszty.insurance no i road tax ok 200 funtów na rok
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
W obliczu mega haraczu jakiego życzy sobie państwo polskie zastanawiam sie czy po prostu nie lepiej kupic uzywanego defa 300tdi, włożyć w niego ile trzeba: wymiana i zrobienie czego sie da, może nawet remont/wymiana silnika na nowy 300tdi o ile takie są dostępne. Wiadomo cięzko wyrokować ile taka operacja wyniesie i czy to wogóle ma sens. Choć czy jakiekolwiek zafascynowanie ma sens i jest przeliczalne na mamonę. Jak niektórzy wiedzą motam się i przez pomyłkę kupiłem jimnego choć sympatyczny to jednak jest tylko dzielną namiastką auta do jazdy w terenie. Czytałem i jeździłem wieloma autami i jakoś wbrew logice cały czas myślę o lr. Wiem jednak po czasie, chociaż tyle, że interesuje mnie Defender z silnikiem 300tdi. Szukałem w miarę swieżych okazów ale z tym silnikiem szans duzych nie ma. Są niby nowe ale jakoś tak nie lubię być ruchany bez względu na to czy ruchającym jest prywatna firma czy urzad skarbowy, celny itd.
Jedyne czego chciałbym uniknąć to włożenie dużej sumy w stare auto( i jego pełny remont) z którym później będę się bujać z powodu awarii do usranej smierci, mojej bądź jego.
Chciałbym takie auto zatrzymać na długo i teraz pytanie:
czy jest taka możliwość, że po pełnym remoncie defa 300 tdi i sensownym dbaniu o nie, auto te po prostu będzie się pieprzyć bez końca. Kupno nowego 300 tdi niejako daje większą gwarancję, że bedzie ok. Co ze starym po remoncie?
Jedyne czego chciałbym uniknąć to włożenie dużej sumy w stare auto( i jego pełny remont) z którym później będę się bujać z powodu awarii do usranej smierci, mojej bądź jego.
Chciałbym takie auto zatrzymać na długo i teraz pytanie:
czy jest taka możliwość, że po pełnym remoncie defa 300 tdi i sensownym dbaniu o nie, auto te po prostu będzie się pieprzyć bez końca. Kupno nowego 300 tdi niejako daje większą gwarancję, że bedzie ok. Co ze starym po remoncie?
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
cij pisze:W obliczu mega haraczu jakiego życzy sobie państwo polskie zastanawiam sie czy po prostu nie lepiej kupic uzywanego defa 300tdi, włożyć w niego ile trzeba: wymiana i zrobienie czego sie da, może nawet remont/wymiana silnika na nowy 300tdi o ile takie są dostępne.




po co?! silnik 300tdi to najtrwalszy element tego auta, a Ty chcesz go wymieniać na fabrycznie nowy?

nie masz pojęcia o czym piszeszcij pisze:Jak niektórzy wiedzą motam się i przez pomyłkę kupiłem jimnego choć sympatyczny to jednak jest tylko dzielną namiastką auta do jazdy w terenie.
przy jimnym to raczej każdy seryjny land rover z lat 1948-2009 jest marną namiastką auta do jazdy w terenie
takie stwierdzenie byłoby bardziej na miejscu
Wybacz bezpośredniość, ale dla Ciebie są salony LR. Idź do salonu, kup nowego Defa, po okresie gwarancyjnym kup kolejnego.cij pisze: Jedyne czego chciałbym uniknąć to włożenie dużej sumy w stare auto( i jego pełny remont) z którym później będę się bujać z powodu awarii do usranej smierci, mojej bądź jego.
Poważnie piszę.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
oczywiście że są dostępne-po fabrycznej odbudowie LR praktycznie jak nowecij pisze:wymiana silnika na nowy 300tdi o ile takie są dostępne
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
tak sobie myślałem, że nawet biorąc pod uwagę jak trwałe są te silniki, trzeba również brać pod uwagę ile mają przejechane. Założyłem, że przy odrobinie "szczęścia" kupię zajechany, stąd pomyśł na remont lub ewentualną wymianę.![]()
![]()
![]()
![]()
po co?! silnik 300tdi to najtrwalszy element tego auta, a Ty chcesz go wymieniać na fabrycznie nowy?
Widzisz Jimny w wersji bez zmian ma jednak pewne problemy w terenie, chociążby wynikające z nisko wiszącego zderzaka przedniego i stosunkowo małych kółek i prześwitu. Ja nie chcę go przerabiać bo jeździ 90% km po ulicy. Mimo całej sympati nie mogę sie z Tobą zgodzić, że jimny ma szanse na objechanie Defa. Chodzi też o minimum komfortu podczas jazdy w terenie.nie masz pojęcia o czym piszesz
przy jimnym to raczej każdy seryjny land rover z lat 1948-2009 jest marną namiastką auta do jazdy w terenie
takie stwierdzenie byłoby bardziej na miejscu
bo się nie znam na autach tak jak inni forumowicze? bo mam swoje wątpliwości?Wybacz bezpośredniość, ale dla Ciebie są salony LR. Idź do salonu, kup nowego Defa, po okresie gwarancyjnym kup kolejnego.
Poważnie piszę.
W tej chwili nie stać mnie na Defa z salonu, szczególnie polskiego. Jednakże najważniejsze jest to ze interesuje mnie 300 tdi, nie nowe rozwiązania. A poza tym wszystko jest dla ludzi
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
jeśli szukasz komfortu w defektorze to cię bóg opuścił
zacznijmy od łokcia obitego łokcia na który producent nie przewidział miejsca, potem uszy atakowane przez decybele przy byle prędkościach, następnie wymuszona pozycja na siedzisku o znikomej regulacji, a jak już wysiądziesz to bolec zamka rozerwie ci kieszeń w portkach
jak chcesz mieć pewny silnik to albo zrób jak ci nowicjusz każe, albo szukaj brazylijskiej ewolucji 300ety... jak już będziesz miał funkiel nówka silnik to pierdolnie ci skrzynia, albo aso zacznie ci kasować fabryczne luzy w mostach i takie tam...
to nie są niezawodne samochody, zawsze coś się zesra zawłaszcza przy jakości dzisiejszych zmieników, bo wszystkiego na geniuinach nie dasz rady zrobić

zacznijmy od łokcia obitego łokcia na który producent nie przewidział miejsca, potem uszy atakowane przez decybele przy byle prędkościach, następnie wymuszona pozycja na siedzisku o znikomej regulacji, a jak już wysiądziesz to bolec zamka rozerwie ci kieszeń w portkach

jak chcesz mieć pewny silnik to albo zrób jak ci nowicjusz każe, albo szukaj brazylijskiej ewolucji 300ety... jak już będziesz miał funkiel nówka silnik to pierdolnie ci skrzynia, albo aso zacznie ci kasować fabryczne luzy w mostach i takie tam...
to nie są niezawodne samochody, zawsze coś się zesra zawłaszcza przy jakości dzisiejszych zmieników, bo wszystkiego na geniuinach nie dasz rady zrobić

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Jeśli kupisz egzemplarz w którym będzie już przelatany silnik, to akurat remont silnika może być jednym z najmniejszych Twoich problemów...cij pisze:tak sobie myślałem, że nawet biorąc pod uwagę jak trwałe są te silniki, trzeba również brać pod uwagę ile mają przejechane. Założyłem, że przy odrobinie "szczęścia" kupię zajechany, stąd pomyśł na remont lub ewentualną wymianę.![]()
![]()
![]()
![]()
po co?! silnik 300tdi to najtrwalszy element tego auta, a Ty chcesz go wymieniać na fabrycznie nowy?
seryjny jimny objedzie zawsze seryjnego defacij pisze:
Widzisz Jimny w wersji bez zmian ma jednak pewne problemy w terenie, chociążby wynikające z nisko wiszącego zderzaka przedniego i stosunkowo małych kółek i prześwitu. Ja nie chcę go przerabiać bo jeździ 90% km po ulicy. Mimo całej sympati nie mogę sie z Tobą zgodzić, że jimny ma szanse na objechanie Defa.
seryjny jimny + opony MT objedzie doposażonego defa
przyjmij to jako aksjomat

a zderzak to sie urywa i przestaje byc problemem
ale akurat nie o dzielnosci jimny mowa tutaj
skoro zakładasz wymianę silnika + doprowadzenie do stanu "jak nowy" to stać Cię na dwa defy z salonu co najmniej

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
chętnie to zobaczęDamian pisze:
seryjny jimny + opony MT objedzie doposażonego defa
przyjmij to jako aksjomat


Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
szczegolnie gdy do tesu wezmie sie kierowce i pilota po 150 kg kazdy i do tego szpej na pake.Flor pisze:chętnie to zobaczęDamian pisze:
seryjny jimny + opony MT objedzie doposażonego defa
przyjmij to jako aksjomat
ja daję defa a ty jimniaka
smiem twierdzic ze pod stroma gorke i reduktor nie pomoze....

Mistrzow uprasza sie o spokoj
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
to żeby było sprawiedliwie to ja pojadę jimniakiem suzusaFlor pisze:chętnie to zobaczęDamian pisze:
seryjny jimny + opony MT objedzie doposażonego defa
przyjmij to jako aksjomat
ja daję defa a ty jimniaka

wiedziałem że Was sprowokuję


the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
jeżeli wyprodukuje ich ponad tysiącDamian pisze: to żeby było sprawiedliwie to ja pojadę jimniakiem suzusa
wiedziałem że Was sprowokujęech dzieci dzieci


- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Twojego defa też ciężko nazwać "doposażonym seryjnym" 

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Lepiej... zdecydowanie.cij pisze:masakra bez względu na wbór jakiego dokonamy...GAZFAN pisze:Wolność wyboru się kłania... losujta losy
Ps. Gazfan przeczytałem na forum, że miałeś problemy ze zdrowiem.
Mam nadzieję, ze już lepiej się czujesz.
Pozdrawiam

Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Zapomniałeś o plamach na bucieWąż pisze: zacznijmy od łokcia obitego łokcia na który producent nie przewidział miejsca, potem uszy atakowane przez decybele przy byle prędkościach, następnie wymuszona pozycja na siedzisku o znikomej regulacji, a jak już wysiądziesz to bolec zamka rozerwie ci kieszeń w portkach![]()
:


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- SzczesnyLR
- Posty: 1823
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
- Lokalizacja: warszawa
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
no i fiu ,,, puma rulez... 

alkohol , brawura , wypadek
D1,D3...
D1,D3...
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Ktoś kiedyś wkleił taki link - http://www.landrovermotor.com/indexframehs28.htmlnowicjusz127 pisze:oczywiście że są dostępne-po fabrycznej odbudowie LR praktycznie jak nowecij pisze:wymiana silnika na nowy 300tdi o ile takie są dostępne
r
ex RRC '94 300tdi
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
International trochę drogi tam... 5500e, pamiętam że swego czasu - ze dwa lata temu w UK były nówki po jakieś 2-3 tysie?? chyba że się mi coś poplątało
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Można posłużyć się fortelem, kupując jakieś padło z polskimi papierami , a nówkę sprowadzić do roli dawcy. Bez żadnego przebijania numerów i innych wałków. Czy do truchła moge kupić rame i jak jest wtedy z numerami ?
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
oryginalne numery na ramie mogą ulec... zniszczeniu, ruda, dzwon.... diax
sprawdza się przy nastoletnich padłach, możesz spróbować z nóweksem, że niby odrestaurowany

sprawdza się przy nastoletnich padłach, możesz spróbować z nóweksem, że niby odrestaurowany

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
Wąż pisze:127 jest protoplastą 130tki
a austin, to austin
rzekł ekspert...

a opowiedz nam cos o 107 ?

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
nowicjusz127 pisze:oczywiście że są dostępne-po fabrycznej odbudowie LR praktycznie jak nowecij pisze:wymiana silnika na nowy 300tdi o ile takie są dostępne
ile kosztuje?
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)
127 jest 130tką albo jak kto woli 130tka ma 127"Wąż pisze:127 jest protoplastą 130tki
pozostałe różnice takie jak między defenderem a ninety/county
#noichuj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości