Specyfikacja ROW(rest of the world)

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

cij
 
 
Posty: 238
Rejestracja: wt maja 06, 2008 8:14 pm

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: cij » ndz lip 12, 2009 6:49 pm

standerus pisze:15tyś GBP... kurde, niezła cena. Jeśli się mieszka rok po za PL to można ominąć akcyzę i vat, ja tak zrobiłem ze swoim disco
Ciekawe czy tego defa 300 tdi ROW można w UK zarejestrować, vat niższy, brak akcyzy...

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: nowicjusz127 » ndz lip 12, 2009 6:52 pm

nie można albowiem gdyż ponieważ normy emisyji spalinów nie dopuszczają :lol:
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

cij
 
 
Posty: 238
Rejestracja: wt maja 06, 2008 8:14 pm

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: cij » ndz lip 12, 2009 6:59 pm

nowicjusz127 pisze:nie można albowiem gdyż ponieważ normy emisyji spalinów nie dopuszczają :lol:
włąśnie znalazłem na lr4x4 gościa który zarejestrował nową cysete w uk, nie znam jednak szczegółów znaczy czy oficjalnie i w pełni legalnie. Tak czy inaczej nawet jezeli nie mozna faktycznie zarejestrować to aż tak bardzo nie boli bo dla mnie przynajmniej byłaby to raczej trudna droga z racji mieszkania nie w UK.

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: nowicjusz127 » ndz lip 12, 2009 7:04 pm

zarejestrować na siebie auto w UK nie mieszkając tu a mając znajomości to nie problem.pozostają koszty.insurance no i road tax ok 200 funtów na rok
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

cij
 
 
Posty: 238
Rejestracja: wt maja 06, 2008 8:14 pm

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: cij » ndz lip 12, 2009 7:27 pm

W obliczu mega haraczu jakiego życzy sobie państwo polskie zastanawiam sie czy po prostu nie lepiej kupic uzywanego defa 300tdi, włożyć w niego ile trzeba: wymiana i zrobienie czego sie da, może nawet remont/wymiana silnika na nowy 300tdi o ile takie są dostępne. Wiadomo cięzko wyrokować ile taka operacja wyniesie i czy to wogóle ma sens. Choć czy jakiekolwiek zafascynowanie ma sens i jest przeliczalne na mamonę. Jak niektórzy wiedzą motam się i przez pomyłkę kupiłem jimnego choć sympatyczny to jednak jest tylko dzielną namiastką auta do jazdy w terenie. Czytałem i jeździłem wieloma autami i jakoś wbrew logice cały czas myślę o lr. Wiem jednak po czasie, chociaż tyle, że interesuje mnie Defender z silnikiem 300tdi. Szukałem w miarę swieżych okazów ale z tym silnikiem szans duzych nie ma. Są niby nowe ale jakoś tak nie lubię być ruchany bez względu na to czy ruchającym jest prywatna firma czy urzad skarbowy, celny itd.
Jedyne czego chciałbym uniknąć to włożenie dużej sumy w stare auto( i jego pełny remont) z którym później będę się bujać z powodu awarii do usranej smierci, mojej bądź jego.

Chciałbym takie auto zatrzymać na długo i teraz pytanie:
czy jest taka możliwość, że po pełnym remoncie defa 300 tdi i sensownym dbaniu o nie, auto te po prostu będzie się pieprzyć bez końca. Kupno nowego 300 tdi niejako daje większą gwarancję, że bedzie ok. Co ze starym po remoncie?

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: Damian » ndz lip 12, 2009 7:38 pm

cij pisze:W obliczu mega haraczu jakiego życzy sobie państwo polskie zastanawiam sie czy po prostu nie lepiej kupic uzywanego defa 300tdi, włożyć w niego ile trzeba: wymiana i zrobienie czego sie da, może nawet remont/wymiana silnika na nowy 300tdi o ile takie są dostępne.
:o :o :o :o
po co?! silnik 300tdi to najtrwalszy element tego auta, a Ty chcesz go wymieniać na fabrycznie nowy?
:)20

cij pisze:Jak niektórzy wiedzą motam się i przez pomyłkę kupiłem jimnego choć sympatyczny to jednak jest tylko dzielną namiastką auta do jazdy w terenie.
nie masz pojęcia o czym piszesz
przy jimnym to raczej każdy seryjny land rover z lat 1948-2009 jest marną namiastką auta do jazdy w terenie
takie stwierdzenie byłoby bardziej na miejscu
cij pisze: Jedyne czego chciałbym uniknąć to włożenie dużej sumy w stare auto( i jego pełny remont) z którym później będę się bujać z powodu awarii do usranej smierci, mojej bądź jego.
Wybacz bezpośredniość, ale dla Ciebie są salony LR. Idź do salonu, kup nowego Defa, po okresie gwarancyjnym kup kolejnego.
Poważnie piszę.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: nowicjusz127 » ndz lip 12, 2009 7:48 pm

cij pisze:wymiana silnika na nowy 300tdi o ile takie są dostępne
oczywiście że są dostępne-po fabrycznej odbudowie LR praktycznie jak nowe
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

cij
 
 
Posty: 238
Rejestracja: wt maja 06, 2008 8:14 pm

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: cij » ndz lip 12, 2009 8:10 pm

:o :o :o :o
po co?! silnik 300tdi to najtrwalszy element tego auta, a Ty chcesz go wymieniać na fabrycznie nowy?
tak sobie myślałem, że nawet biorąc pod uwagę jak trwałe są te silniki, trzeba również brać pod uwagę ile mają przejechane. Założyłem, że przy odrobinie "szczęścia" kupię zajechany, stąd pomyśł na remont lub ewentualną wymianę.
nie masz pojęcia o czym piszesz
przy jimnym to raczej każdy seryjny land rover z lat 1948-2009 jest marną namiastką auta do jazdy w terenie
takie stwierdzenie byłoby bardziej na miejscu
Widzisz Jimny w wersji bez zmian ma jednak pewne problemy w terenie, chociążby wynikające z nisko wiszącego zderzaka przedniego i stosunkowo małych kółek i prześwitu. Ja nie chcę go przerabiać bo jeździ 90% km po ulicy. Mimo całej sympati nie mogę sie z Tobą zgodzić, że jimny ma szanse na objechanie Defa. Chodzi też o minimum komfortu podczas jazdy w terenie.
Wybacz bezpośredniość, ale dla Ciebie są salony LR. Idź do salonu, kup nowego Defa, po okresie gwarancyjnym kup kolejnego.
Poważnie piszę.
bo się nie znam na autach tak jak inni forumowicze? bo mam swoje wątpliwości?
W tej chwili nie stać mnie na Defa z salonu, szczególnie polskiego. Jednakże najważniejsze jest to ze interesuje mnie 300 tdi, nie nowe rozwiązania. A poza tym wszystko jest dla ludzi

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: Wąż » ndz lip 12, 2009 8:32 pm

jeśli szukasz komfortu w defektorze to cię bóg opuścił :)21

zacznijmy od łokcia obitego łokcia na który producent nie przewidział miejsca, potem uszy atakowane przez decybele przy byle prędkościach, następnie wymuszona pozycja na siedzisku o znikomej regulacji, a jak już wysiądziesz to bolec zamka rozerwie ci kieszeń w portkach :)21

jak chcesz mieć pewny silnik to albo zrób jak ci nowicjusz każe, albo szukaj brazylijskiej ewolucji 300ety... jak już będziesz miał funkiel nówka silnik to pierdolnie ci skrzynia, albo aso zacznie ci kasować fabryczne luzy w mostach i takie tam...

to nie są niezawodne samochody, zawsze coś się zesra zawłaszcza przy jakości dzisiejszych zmieników, bo wszystkiego na geniuinach nie dasz rady zrobić :roll:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: Damian » ndz lip 12, 2009 8:42 pm

cij pisze:
:o :o :o :o
po co?! silnik 300tdi to najtrwalszy element tego auta, a Ty chcesz go wymieniać na fabrycznie nowy?
tak sobie myślałem, że nawet biorąc pod uwagę jak trwałe są te silniki, trzeba również brać pod uwagę ile mają przejechane. Założyłem, że przy odrobinie "szczęścia" kupię zajechany, stąd pomyśł na remont lub ewentualną wymianę.
Jeśli kupisz egzemplarz w którym będzie już przelatany silnik, to akurat remont silnika może być jednym z najmniejszych Twoich problemów...

cij pisze:
Widzisz Jimny w wersji bez zmian ma jednak pewne problemy w terenie, chociążby wynikające z nisko wiszącego zderzaka przedniego i stosunkowo małych kółek i prześwitu. Ja nie chcę go przerabiać bo jeździ 90% km po ulicy. Mimo całej sympati nie mogę sie z Tobą zgodzić, że jimny ma szanse na objechanie Defa.
seryjny jimny objedzie zawsze seryjnego defa
seryjny jimny + opony MT objedzie doposażonego defa
przyjmij to jako aksjomat :)

a zderzak to sie urywa i przestaje byc problemem

ale akurat nie o dzielnosci jimny mowa tutaj
skoro zakładasz wymianę silnika + doprowadzenie do stanu "jak nowy" to stać Cię na dwa defy z salonu co najmniej ;) nie znasz się, więc wszystko będziesz musiał zlecać, być może nawet jakiś serwis 4x4 Cię przekręci na kasę, jak to niestety często bywa w przypadku klientów typu "no to panie mechanik, co to jeszcze w takim samochodzie terenowym powinno być?"
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: Flor » ndz lip 12, 2009 8:49 pm

Damian pisze:
seryjny jimny + opony MT objedzie doposażonego defa
przyjmij to jako aksjomat :)
chętnie to zobaczę :D ja daję defa a ty jimniaka :)21

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: tybero » ndz lip 12, 2009 8:51 pm

Flor pisze:
Damian pisze:
seryjny jimny + opony MT objedzie doposażonego defa
przyjmij to jako aksjomat :)
chętnie to zobaczę :D ja daję defa a ty jimniaka :)21
szczegolnie gdy do tesu wezmie sie kierowce i pilota po 150 kg kazdy i do tego szpej na pake.
smiem twierdzic ze pod stroma gorke i reduktor nie pomoze....:)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: Damian » ndz lip 12, 2009 8:57 pm

Flor pisze:
Damian pisze:
seryjny jimny + opony MT objedzie doposażonego defa
przyjmij to jako aksjomat :)
chętnie to zobaczę :D ja daję defa a ty jimniaka :)21
to żeby było sprawiedliwie to ja pojadę jimniakiem suzusa :)21

wiedziałem że Was sprowokuję :)20 ech dzieci dzieci :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: Flor » ndz lip 12, 2009 9:01 pm

Damian pisze: to żeby było sprawiedliwie to ja pojadę jimniakiem suzusa :)21

wiedziałem że Was sprowokuję :)20 ech dzieci dzieci :)21
jeżeli wyprodukuje ich ponad tysiąc :D dopiero wtedy będą seryjne :)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: Damian » ndz lip 12, 2009 9:07 pm

Twojego defa też ciężko nazwać "doposażonym seryjnym" :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: GAZFAN » ndz lip 12, 2009 10:16 pm

cij pisze:
GAZFAN pisze:Wolność wyboru się kłania... losujta losy :)21
masakra bez względu na wbór jakiego dokonamy...

Ps. Gazfan przeczytałem na forum, że miałeś problemy ze zdrowiem.
Mam nadzieję, ze już lepiej się czujesz.

Pozdrawiam
Lepiej... zdecydowanie. :)2
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: klucz13 » ndz lip 12, 2009 10:27 pm

Wąż pisze: zacznijmy od łokcia obitego łokcia na który producent nie przewidział miejsca, potem uszy atakowane przez decybele przy byle prędkościach, następnie wymuszona pozycja na siedzisku o znikomej regulacji, a jak już wysiądziesz to bolec zamka rozerwie ci kieszeń w portkach :)21

:
Zapomniałeś o plamach na bucie :wink:
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: SzczesnyLR » pn lip 13, 2009 12:20 am

no i fiu ,,, puma rulez... :)21
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Awatar użytkownika
rorvik
Posty: 461
Rejestracja: sob mar 18, 2006 2:44 pm
Lokalizacja: Marki
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: rorvik » pn lip 13, 2009 7:27 am

nowicjusz127 pisze:
cij pisze:wymiana silnika na nowy 300tdi o ile takie są dostępne
oczywiście że są dostępne-po fabrycznej odbudowie LR praktycznie jak nowe
Ktoś kiedyś wkleił taki link - http://www.landrovermotor.com/indexframehs28.html


r
ex RRC '94 300tdi

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: standerus » pn lip 13, 2009 10:05 am

International trochę drogi tam... 5500e, pamiętam że swego czasu - ze dwa lata temu w UK były nówki po jakieś 2-3 tysie?? chyba że się mi coś poplątało
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
Ryszard Giedrojć
 
 
Posty: 986
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
Lokalizacja: Kozielec

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: Ryszard Giedrojć » pn lip 13, 2009 10:50 am

Można posłużyć się fortelem, kupując jakieś padło z polskimi papierami , a nówkę sprowadzić do roli dawcy. Bez żadnego przebijania numerów i innych wałków. Czy do truchła moge kupić rame i jak jest wtedy z numerami ?
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: Wąż » pn lip 13, 2009 6:36 pm

oryginalne numery na ramie mogą ulec... zniszczeniu, ruda, dzwon.... diax :)21
sprawdza się przy nastoletnich padłach, możesz spróbować z nóweksem, że niby odrestaurowany :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: LR_Olek » wt lip 14, 2009 2:09 pm

Wąż pisze:127 jest protoplastą 130tki
a austin, to austin :)21

rzekł ekspert... :)21

a opowiedz nam cos o 107 ? :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: LR_Olek » wt lip 14, 2009 2:11 pm

nowicjusz127 pisze:
cij pisze:wymiana silnika na nowy 300tdi o ile takie są dostępne
oczywiście że są dostępne-po fabrycznej odbudowie LR praktycznie jak nowe

ile kosztuje?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Specyfikacja ROW(rest of the world)

Post autor: czesław&jarząbek » wt lip 14, 2009 7:48 pm

Wąż pisze:127 jest protoplastą 130tki
127 jest 130tką albo jak kto woli 130tka ma 127"
pozostałe różnice takie jak między defenderem a ninety/county
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości