Disco II - Td5 czy V8 ???

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: gri74 » pn wrz 14, 2009 9:44 pm

10L z V 8 :lol: :lol: :lol:

miałem V8 i po miescie NIGDY nie zszedł poniżej 22 na 2" snorkelu i MT ,a w terenie kiedyś wyszło 46 :x
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
gostcomp
Posty: 783
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 10:25 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: gostcomp » pn wrz 14, 2009 9:45 pm

czesław&jarząbek pisze:
ATON pisze:Dziękuje
proszzzz...

10. nie kupuj lr.
20. nie kupuj benzynowego lr.
30. nie kupuj benzynowego lr z gazem.
40. nie zakładaj gazu do benzynowego lr którego przypadkiem kupisz.
50. nie myśl, że benzynowy samochód będzie udaną wyprawówką-nie będzie.
60. nie myśl, że benzynowy samochód z gazem który do niego założysz będzie czymkolwiek więcej niż benzynowym samochodem z instalacją gazową. wyprawówką nie będzie napewno. no chyba, że na wyprawę do bochni jak ktoś zauważył :)21
70. normalnie 20/100
80. teren 40/100
90. konik.pl to źródło tak samo wiarygodne jak wiki. wiki to źródło tak samo wiarygodne jak konik.pl
100. "go to 10"

amen.

no.

:)21
normalnie Basic
ee czesław nie podejrzewałem cię o znajomość "wysoko poziomowego" języka "programowania" :)21

a odnośnie tematu to zabieranie piecyka na pustynie prawdopodobnie nie skończy się dobrze :)21
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 9:48 pm przez gostcomp, łącznie zmieniany 1 raz.
Ignorancji, nieróbstwu i niechlujstwu stanowcze nie KARWA nie

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: czesław&jarząbek » pn wrz 14, 2009 9:46 pm

zaawansowaną machinę spawalniczą kiedyś z kumplem po pijaku programowaliśmy w basicu
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
gostcomp
Posty: 783
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 10:25 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: gostcomp » pn wrz 14, 2009 9:49 pm

czesław&jarząbek pisze:zaawansowaną machinę spawalniczą kiedyś z kumplem po pijaku programowaliśmy w basicu
:)21
taką z własnym wbudowanym, "przemysłowym" komputerem czy badziewie z podłączonym pcetem ?
Ignorancji, nieróbstwu i niechlujstwu stanowcze nie KARWA nie

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: Wiechu » pn wrz 14, 2009 9:54 pm

Mam swoją krótszą wersję powyższego wywodu:

Torpeda w bagażniku to hu.jnia. Nawet jak stolarz wykona zabudowę w fornirze. I koniec.
:)21
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
emkg
 
 
Posty: 1246
Rejestracja: wt cze 09, 2009 4:44 pm
Lokalizacja: Stolyca

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: emkg » pn wrz 14, 2009 9:55 pm

ATON pisze:odpowiedź emkg która momentami swoją fachowością przekroczyła moją wiedze
qurde, zaczynam robic karierę :)21
nie obraź się za ten komentarz- moja wiedza jest niewielka ale potrafię kojarzyć fakty i z głową użytkować pojazd który jest mi dany :)21 .
Co do niektórych postów niektórych ( :)21 ) forumowiczów - ja się przyzwyczaiłem - to takie specyficzne poczucie humoru ;)
ATON pisze:"minus dodatni" benzyniaka
to też to, że nie odmawia dalszej współpracy mimo problemu - np padnięta sonda nie zatrzyma samochodu w drodze - chleje ile potrafi ale jedzie dalej mimo 'check engine' :)21
a
ATON pisze:"plus ujemny"
można zaakceptować - mam wersję 7 osobową, zamiast prawego tylnego siedzenia mam butlę - około 50 ltr, na wierzchu stanowisko dla psa (mam goldena) a z boku miejsce dla psiego opiekuna (córka) :)21 obecnie pies nawet nie spojrzy na boczne drzwi - wali jak w dym do piątych i czeka aż się otworzą.
pod półka dla psa mam jeszcze miejsce na skrzynkę z różnym drobnym szpejem - pasy saperka siekierka trójkąt i inne duperały - nie latają luzem po kufrze :)21

no i Czesław ma rację - benzynowo - gazowy lr nie będzie lr-em przeprawowym - a wyprawy - dokładnie zależy, co kto przez to rozumie - nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem, ale sądzę, że większość posiadaczy LR-a zakończy wyprawy w obszarze Bulanda i okolice (i to najbliższe) więc nie ma problemu jak sądzę - ja się swoim w Biesy zaraz wybieram i myślę, że i gaz znajdę i wrócę nawet z tej głuszy :)21

@Aton, pytaj na PW - oczywiście, co już się dowiedziałem, to odpowiem - co mi tam :lol:
gostcomp pisze:badziewie z podłączonym pcetem
to nie był pecet - to był timex (albo spectrum :)21 )
gri74 pisze:10L z V 8 :lol: :lol: :lol:
nie udało mi się zrobić na benzyne tyle kilometrów, coby wynik spalania podać :)21
Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: czesław&jarząbek » pn wrz 14, 2009 10:00 pm

gostcomp pisze:
czesław&jarząbek pisze:zaawansowaną machinę spawalniczą kiedyś z kumplem po pijaku programowaliśmy w basicu
:)21
taką z własnym wbudowanym, "przemysłowym" komputerem czy badziewie z podłączonym pcetem ?
z własnym przemysłowym.

i od końca proces trzeba było wprowadzać. ta rozkminka zajęła nam dwie kraty...potem poszło łatwo...

jako pierwszą operacją wprowadzaliśmy chłodzenie i parkowanie głowicy po zakończeniu pełnego obrotu...itd...
#noichuj

Awatar użytkownika
gostcomp
Posty: 783
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 10:25 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: gostcomp » pn wrz 14, 2009 10:06 pm

czesław&jarząbek pisze:
gostcomp pisze:
czesław&jarząbek pisze:zaawansowaną machinę spawalniczą kiedyś z kumplem po pijaku programowaliśmy w basicu
:)21
taką z własnym wbudowanym, "przemysłowym" komputerem czy badziewie z podłączonym pcetem ?
z własnym przemysłowym.

i od końca proces trzeba było wprowadzać. ta rozkminka zajęła nam dwie kraty...potem poszło łatwo...

jako pierwszą operacją wprowadzaliśmy chłodzenie i parkowanie głowicy po zakończeniu pełnego obrotu...itd...
czyli tak samo jak w obrabiarkach numerycznych
no to mieliście przednią zabawę :)2
za to teraz możesz mówić że posiadasz umiejętność programowania w "językach wysokiego poziomu" :)21
Ignorancji, nieróbstwu i niechlujstwu stanowcze nie KARWA nie

Awatar użytkownika
ATON
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lip 13, 2003 11:40 am
Lokalizacja: Łapanów

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: ATON » wt wrz 15, 2009 12:08 am

Czesław J. ale konkretnie....!
ad 10. -dlaczego nie kupować LR Disco,? wiem wiem... urecające się półosie, mielące sie dyfry itp, ale licze na to że auto z rocznika 2003/2004 nie bedzie zajerzdzone tak jak wiekszość znanych mi dyskotek, ale jeszcze jakiś argument !
ad 20. - dlaczego nie benzynowy ? dużo pali - LR słyną z tego, ale jeszcze jakiś argument !
ad 30. - dlaczego nie kupic go już z gazem ? będzie taniej, j.w.!
ad 40. - dlaczego go samemu nie założyć, przecież można to zlecić zacnej firmie doświadczonej w montowaniu gazu do V8 ?
jakiś argument przeciw!
ad 50. - dlaczego benzynowy silnik dyskwalifikuje auto jako wyprawówke ? (gaz w krajach które są w moim zainteresowaniu jak pisałem jest dostępny, a benzyna stosunkowo tania!) jakiś argument przeciw!
ad 60. - czemu uważasz ze samochód z instalacją gazową powinien być czymś wiecej niż samochodem, albo innaczej,.. czy idąc tym tokiem myślenia znaczy, że samochód z silnikiem diesla jest czymś więcej niż samochodem?
ad 70. - 20 l gazu (jak sie domyślam) to ok 40 zł , a mój maveric normalnie pali 12.5 ropy czyli ok 50 zł za 100 km to już postęp, ale weźmy disco TD5- z tego co piszą absolutne minimum na manualu to 10 l ropy czyli dalej 40 zł za 100 km czyli remis a normalnie to jednak 12 l / 100km
ad 80. - 40 l gazu w terenie - no tu Maveric ma plusa dodtniego - kosztuje mnie max 56 zł w terne (nie ostrym ale cały czas na reduktorze- dane z ostatniego wyjazdu do Albanii), disco TD5 podejrzewam też podobnie, tu gaz by mnie wyszedł 80 zł, ale za to na autostradzie Maveric przy V 120-130 wychodził mnie prawie 16l czyli 64 zł myślę że przy tej predkości V8 był by oszczędniejszy.Coś za coś.
ad 90. poznałem Konika osobiście i mam szacunek dla niego jako człowieka i jego wiedzy, zresztą potwierdza to swoimi artykułami w OFF-ROAD-dzie, sa zawsze kompetentne zarówno faktograficznie jak i merytorycznie i są obiektywne( co niestety nie zawsze mogę powiedzieć o innych autorach :( ) Nie lubie jak sie kogoś dezawuje bezinteresownie (lub może wrecz przeciwnie) więc też proszę o argumenty....!
ad 100. dlaczego mnie zapętlasz, podaj jakieś konkrety a nie pisz mi, że "nie bo nie", bo mimo wszystko dalej wierzę w Twoją wiedzę na temat LR
I tak na marginesie te posty na temat programowania czegoś tam i to jeszcze po pijaku, to jest to co fatalnie zaśmieca to forum i moderator powinien to wyciąć , ale nie wiem czy dobrze kojarze , że Moderatorem jest Misiek,- ten sympatyczny Misiek który jeździł na muramareszu suzuki sj long??
Nivką też można

Awatar użytkownika
Mikado
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 7:46 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: Mikado » wt wrz 15, 2009 5:46 am

jeżeli już "musisz" V8 to kup sobie z oryginalną instalacją gazową zamontowaną w części zbiornika paliwa (Pb masz [chyba] 10 litrów, a reszta miejsca to zbiornik na gaz)
jeśli włozysz zbiornik do bagażnika to się nie zapakujesz
a nawet jeśli będziesz miał oryginała to zuzycie gazu ver jego ilość dyskwalifikuje go jako czynnika napędowego w wyjazdach ad hoc bo cały czas będziesz tylko myslał gdzie tu zatankować...

czyli jesli musisz V8 to o gazie raczej zapomnij :roll:

Awatar użytkownika
gostcomp
Posty: 783
Rejestracja: ndz cze 01, 2008 10:25 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: gostcomp » wt wrz 15, 2009 7:39 am

ATON pisze:Czesław J. ale konkretnie....!
ad 10. -dlaczego nie kupować LR Disco,? wiem wiem... urecające się półosie, mielące sie dyfry itp, ale licze na to że auto z rocznika 2003/2004 nie bedzie zajerzdzone tak jak wiekszość znanych mi dyskotek, ale jeszcze jakiś argument !
ad 20. - dlaczego nie benzynowy ? dużo pali - LR słyną z tego, ale jeszcze jakiś argument !
ad 30. - dlaczego nie kupic go już z gazem ? będzie taniej, j.w.!
ad 40. - dlaczego go samemu nie założyć, przecież można to zlecić zacnej firmie doświadczonej w montowaniu gazu do V8 ?
jakiś argument przeciw!
ad 50. - dlaczego benzynowy silnik dyskwalifikuje auto jako wyprawówke ? (gaz w krajach które są w moim zainteresowaniu jak pisałem jest dostępny, a benzyna stosunkowo tania!) jakiś argument przeciw!
ad 60. - czemu uważasz ze samochód z instalacją gazową powinien być czymś wiecej niż samochodem, albo innaczej,.. czy idąc tym tokiem myślenia znaczy, że samochód z silnikiem diesla jest czymś więcej niż samochodem?
ad 70. - 20 l gazu (jak sie domyślam) to ok 40 zł , a mój maveric normalnie pali 12.5 ropy czyli ok 50 zł za 100 km to już postęp, ale weźmy disco TD5- z tego co piszą absolutne minimum na manualu to 10 l ropy czyli dalej 40 zł za 100 km czyli remis a normalnie to jednak 12 l / 100km
ad 80. - 40 l gazu w terenie - no tu Maveric ma plusa dodtniego - kosztuje mnie max 56 zł w terne (nie ostrym ale cały czas na reduktorze- dane z ostatniego wyjazdu do Albanii), disco TD5 podejrzewam też podobnie, tu gaz by mnie wyszedł 80 zł, ale za to na autostradzie Maveric przy V 120-130 wychodził mnie prawie 16l czyli 64 zł myślę że przy tej predkości V8 był by oszczędniejszy.Coś za coś.
ad 90. poznałem Konika osobiście i mam szacunek dla niego jako człowieka i jego wiedzy, zresztą potwierdza to swoimi artykułami w OFF-ROAD-dzie, sa zawsze kompetentne zarówno faktograficznie jak i merytorycznie i są obiektywne( co niestety nie zawsze mogę powiedzieć o innych autorach :( ) Nie lubie jak sie kogoś dezawuje bezinteresownie (lub może wrecz przeciwnie) więc też proszę o argumenty....!
ad 100. dlaczego mnie zapętlasz, podaj jakieś konkrety a nie pisz mi, że "nie bo nie", bo mimo wszystko dalej wierzę w Twoją wiedzę na temat LR
I tak na marginesie te posty na temat programowania czegoś tam i to jeszcze po pijaku, to jest to co fatalnie zaśmieca to forum i moderator powinien to wyciąć , ale nie wiem czy dobrze kojarze , że Moderatorem jest Misiek,- ten sympatyczny Misiek który jeździł na muramareszu suzuki sj long??
nie kupuj LR
kup jeepa :)21
będzie bardziej do ciebie pasował :)21
Ignorancji, nieróbstwu i niechlujstwu stanowcze nie KARWA nie

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: gri74 » wt wrz 15, 2009 7:43 am

zdecydowanie tak :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
tryna
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 3:56 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: tryna » wt wrz 15, 2009 7:48 am

Dodam jeszcze małe ale, do tego pieca V8 z gazem to sobie domontuj na dachu dwie chłodnice przy wyjeździe "na południe".

Gaz jest do zapalniczek albo kuchenek.

Kup Jeepa, to fakt, że bardziej do Ciebie pasuje.
Kto za młodu głupi nie był, ten na starość nie zmądrzeje
Disko II TD5

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: Piotrul » wt wrz 15, 2009 7:53 am

ad 70. - 20 l gazu (jak sie domyślam) to ok 40 zł , a mój maveric normalnie pali 12.5 ropy czyli ok 50 zł za 100 km to już postęp, ale weźmy disco TD5- z tego co piszą absolutne minimum na manualu to 10 l ropy czyli dalej 40 zł za 100 km czyli remis a normalnie to jednak 12 l / 100km
ad 80. - 40 l gazu w terenie - no tu Maveric ma plusa dodtniego - kosztuje mnie max 56 zł w terne (nie ostrym ale cały czas na reduktorze- dane z ostatniego wyjazdu do Albanii), disco TD5 podejrzewam też podobnie, tu gaz by mnie wyszedł 80 zł, ale za to na autostradzie Maveric przy V 120-130 wychodził mnie prawie 16l czyli 64 zł myślę że przy tej predkości V8 był by oszczędniejszy.Coś za coś.
Ja pier.... jeszcze poprawkę na wiatr musisz uwzglednić :)21 Ja rozumiem, że koszty paliwa są ważne, ale nie z dokładnością do 1zł. A poza tym nie musisz popycać 130, można majestatycznie 90 i wtedy pali 6... 8) :)21
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: czesław&jarząbek » wt wrz 15, 2009 8:33 am

ATON pisze:Czesław J. ale konkretnie....!
ad 10. -dlaczego nie kupować LR Disco,? wiem wiem... urecające się półosie, mielące sie dyfry itp, ale licze na to że auto z rocznika 2003/2004 nie bedzie zajerzdzone tak jak wiekszość znanych mi dyskotek, ale jeszcze jakiś argument !
ad 20. - dlaczego nie benzynowy ? dużo pali - LR słyną z tego, ale jeszcze jakiś argument !
ad 30. - dlaczego nie kupic go już z gazem ? będzie taniej, j.w.!
ad 40. - dlaczego go samemu nie założyć, przecież można to zlecić zacnej firmie doświadczonej w montowaniu gazu do V8 ?
jakiś argument przeciw!
ad 50. - dlaczego benzynowy silnik dyskwalifikuje auto jako wyprawówke ? (gaz w krajach które są w moim zainteresowaniu jak pisałem jest dostępny, a benzyna stosunkowo tania!) jakiś argument przeciw!
ad 60. - czemu uważasz ze samochód z instalacją gazową powinien być czymś wiecej niż samochodem, albo innaczej,.. czy idąc tym tokiem myślenia znaczy, że samochód z silnikiem diesla jest czymś więcej niż samochodem?
ad 70. - 20 l gazu (jak sie domyślam) to ok 40 zł , a mój maveric normalnie pali 12.5 ropy czyli ok 50 zł za 100 km to już postęp, ale weźmy disco TD5- z tego co piszą absolutne minimum na manualu to 10 l ropy czyli dalej 40 zł za 100 km czyli remis a normalnie to jednak 12 l / 100km
ad 80. - 40 l gazu w terenie - no tu Maveric ma plusa dodtniego - kosztuje mnie max 56 zł w terne (nie ostrym ale cały czas na reduktorze- dane z ostatniego wyjazdu do Albanii), disco TD5 podejrzewam też podobnie, tu gaz by mnie wyszedł 80 zł, ale za to na autostradzie Maveric przy V 120-130 wychodził mnie prawie 16l czyli 64 zł myślę że przy tej predkości V8 był by oszczędniejszy.Coś za coś.
ad 90. poznałem Konika osobiście i mam szacunek dla niego jako człowieka i jego wiedzy, zresztą potwierdza to swoimi artykułami w OFF-ROAD-dzie, sa zawsze kompetentne zarówno faktograficznie jak i merytorycznie i są obiektywne( co niestety nie zawsze mogę powiedzieć o innych autorach :( ) Nie lubie jak sie kogoś dezawuje bezinteresownie (lub może wrecz przeciwnie) więc też proszę o argumenty....!
ad 100. dlaczego mnie zapętlasz, podaj jakieś konkrety a nie pisz mi, że "nie bo nie", bo mimo wszystko dalej wierzę w Twoją wiedzę na temat LR
I tak na marginesie te posty na temat programowania czegoś tam i to jeszcze po pijaku, to jest to co fatalnie zaśmieca to forum i moderator powinien to wyciąć , ale nie wiem czy dobrze kojarze , że Moderatorem jest Misiek,- ten sympatyczny Misiek który jeździł na muramareszu suzuki sj long??
straszny ten twój słowotok
:)21
próbowałeś kiedyś używać równoważników zdań bez dodawania retrospekcji, introspekcji itp?
:)21

ostatni raz:

ad10. bo będziesz nieszczęśliwy :)21
ad20. bo to auto hobbystyczne, a nie użytkowe wtedy jest.
ad30. taniej=za drogo. nie odrobiłeś lekcji. nie znasz zawartości forum na temat gazojebów lr.
ad40. jak znajdziesz taką firmę to daj znać... :)21
ad50. myślę, że to wiesz ale jeszcze sobie nie spolaryzowałeś tej wiedzy z powodu nadmiaru słów w głowie :)21
ad60. samochód z instalacją gazową jest nic nie wartym rzęchem którego można zalać mlekiem i dać psu...
ad70. benzyny. 20+
ad80. benzyny. 40+
ad90. wielkorotnie dał przykłady ignorancji w swoich tekstach i wielokrotnie było to szeroko komentowane w środowisku. to że go znamy osobiście i potrafi być sympatycznym kompanem w terenie niczego nie zmienia.
ad100. żebyś kupił cokolwiek byle nie lr. bo będziesz nieszczęśliwy. :)21
ad.margines. tak było jest i będzie. maszruj albo giń. "take it or leave it". teraz mamy erę moderatorów globalnych. poza tym nie widzę powodów by moderator pisać z dużej litery :)21
#noichuj

tomak74
Posty: 313
Rejestracja: śr mar 26, 2008 7:20 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: tomak74 » wt wrz 15, 2009 11:46 am

ale się bronicie , hehe kup land rovera nabędziesz doświadczenia.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: TRAWOLT » wt wrz 15, 2009 11:51 am

tomak74 pisze:ale się bronicie
to nie jest bronienie lecz bezinteresowna życzliwość mająca na celu uchronienie autora
przed podjęciem nierozważnej i bezsensownej decyzji jaką jest zakup LRa :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: JarekK » wt wrz 15, 2009 12:19 pm

ATON pisze:(sądze że ich autorzy robią to tylko po to żeby zarobić na gwiazdki pod swoim nickiem - vide JarekK -bez urazy :)21 )
pudło - gwiazdek mam na max, ale kombinuj dalej :)21
ATON pisze:Czesław J. ale konkretnie....!
ad 10. -dlaczego nie kupować LR Disco,? wiem wiem... urecające się półosie, mielące sie dyfry itp, ale licze na to że auto z rocznika 2003/2004 nie bedzie zajerzdzone tak jak wiekszość znanych mi dyskotek, ale jeszcze jakiś argument !
te znane dyskoteki to na szrocie poznałeś czy jak?

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: JarekK » wt wrz 15, 2009 12:23 pm

czesław&jarząbek pisze:
ad10. bo będziesz nieszczęśliwy :)21
juz jest nieszczęśliwy - ciekawe dlaczego sie tak spina :o
ATON pisze: I tak na marginesie te posty na temat programowania czegoś tam i to jeszcze po pijaku, to jest to co fatalnie zaśmieca to forum i moderator powinien to wyciąć

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: Damian » wt wrz 15, 2009 12:51 pm

słowa klucze, a zarazem wzajemnie nieprzenikające się światy:

- NAS (ogramona większość disco V8 jest w tej specyfikacji) i podwójne EOBD
- LPG

jeden taki mi mówił że się nie da, ale się da, kosztuje dużo i ze świecą szukać tego, kto dobrze to zrobi
poza tym nie będziesz miał nic więcej niż zjebanego LR z gazojebem
butla i parownik pasują do tej marki jak królowa brytyjska na Dniach Taniej Kanapki w mcdonadzie
:)21

jeepy się podobno łatwo gazuje ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
emkg
 
 
Posty: 1246
Rejestracja: wt cze 09, 2009 4:44 pm
Lokalizacja: Stolyca

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: emkg » wt wrz 15, 2009 1:11 pm

wydaje mi się, że specyfikacja NAS i E(uropean)OBD jakby się wykluczają wzajemnie :)21 ?
a - i dlaczego podwójne ? bo ma sondy z prawej i z lewej, czy dlatego, że ma 2 pary sond i mierzy przed i po ?
i co to ma do LPG ?
nie wiem, nie znam się, dlatego pytam ? :)21
Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: czesław&jarząbek » wt wrz 15, 2009 3:08 pm

a prot. OBD to niby skąd się wziął?

z osranej kaliforni...
#noichuj

Awatar użytkownika
emkg
 
 
Posty: 1246
Rejestracja: wt cze 09, 2009 4:44 pm
Lokalizacja: Stolyca

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: emkg » wt wrz 15, 2009 3:10 pm

no dobra - tak tylko ... czepić się chciałem :)21
Wszystko co naprawdę lubię jest niemoralne, nielegalne lub tuczące
Disco 2 V8 4,6, Xsara 1,6

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: gossy » wt wrz 15, 2009 4:27 pm

Nie straszcie Atona :)17 :)17
Ja miałem za krótko V8 żeby mieć duże doświadczenie w tej materii
ale żeby całe Disco było tak niezajebliwe jak jego silnik .....
nawet 4,2 Z Patrola można zarżnąć :)21 :)21

Aton- bierz V8, ciesz się z jazdy, gazuj jak musisz.
------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Disco II - Td5 czy V8 ???

Post autor: Damian » wt wrz 15, 2009 4:33 pm

ja tam się nie za bardzo znam w teorii V8 elera, ale podobnież bloki to wcale takie wytrzymałe nie są...
podobno pokutuje wieloletnie rozwiercanie poczciwego 3,5...
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość