


miałem V8 i po miescie NIGDY nie zszedł poniżej 22 na 2" snorkelu i MT ,a w terenie kiedyś wyszło 46

Moderator: Jerry
normalnie Basicczesław&jarząbek pisze:proszzzz...ATON pisze:Dziękuje
10. nie kupuj lr.
20. nie kupuj benzynowego lr.
30. nie kupuj benzynowego lr z gazem.
40. nie zakładaj gazu do benzynowego lr którego przypadkiem kupisz.
50. nie myśl, że benzynowy samochód będzie udaną wyprawówką-nie będzie.
60. nie myśl, że benzynowy samochód z gazem który do niego założysz będzie czymkolwiek więcej niż benzynowym samochodem z instalacją gazową. wyprawówką nie będzie napewno. no chyba, że na wyprawę do bochni jak ktoś zauważył
70. normalnie 20/100
80. teren 40/100
90. konik.pl to źródło tak samo wiarygodne jak wiki. wiki to źródło tak samo wiarygodne jak konik.pl
100. "go to 10"
amen.
no.
taką z własnym wbudowanym, "przemysłowym" komputerem czy badziewie z podłączonym pcetem ?czesław&jarząbek pisze:zaawansowaną machinę spawalniczą kiedyś z kumplem po pijaku programowaliśmy w basicu
qurde, zaczynam robic karieręATON pisze:odpowiedź emkg która momentami swoją fachowością przekroczyła moją wiedze
to też to, że nie odmawia dalszej współpracy mimo problemu - np padnięta sonda nie zatrzyma samochodu w drodze - chleje ile potrafi ale jedzie dalej mimo 'check engine'ATON pisze:"minus dodatni" benzyniaka
można zaakceptować - mam wersję 7 osobową, zamiast prawego tylnego siedzenia mam butlę - około 50 ltr, na wierzchu stanowisko dla psa (mam goldena) a z boku miejsce dla psiego opiekuna (córka)ATON pisze:"plus ujemny"
to nie był pecet - to był timex (albo spectrumgostcomp pisze:badziewie z podłączonym pcetem
nie udało mi się zrobić na benzyne tyle kilometrów, coby wynik spalania podaćgri74 pisze:10L z V 8![]()
![]()
![]()
z własnym przemysłowym.gostcomp pisze:taką z własnym wbudowanym, "przemysłowym" komputerem czy badziewie z podłączonym pcetem ?czesław&jarząbek pisze:zaawansowaną machinę spawalniczą kiedyś z kumplem po pijaku programowaliśmy w basicu
czyli tak samo jak w obrabiarkach numerycznychczesław&jarząbek pisze:z własnym przemysłowym.gostcomp pisze:taką z własnym wbudowanym, "przemysłowym" komputerem czy badziewie z podłączonym pcetem ?czesław&jarząbek pisze:zaawansowaną machinę spawalniczą kiedyś z kumplem po pijaku programowaliśmy w basicu
i od końca proces trzeba było wprowadzać. ta rozkminka zajęła nam dwie kraty...potem poszło łatwo...
jako pierwszą operacją wprowadzaliśmy chłodzenie i parkowanie głowicy po zakończeniu pełnego obrotu...itd...
nie kupuj LRATON pisze:Czesław J. ale konkretnie....!
ad 10. -dlaczego nie kupować LR Disco,? wiem wiem... urecające się półosie, mielące sie dyfry itp, ale licze na to że auto z rocznika 2003/2004 nie bedzie zajerzdzone tak jak wiekszość znanych mi dyskotek, ale jeszcze jakiś argument !
ad 20. - dlaczego nie benzynowy ? dużo pali - LR słyną z tego, ale jeszcze jakiś argument !
ad 30. - dlaczego nie kupic go już z gazem ? będzie taniej, j.w.!
ad 40. - dlaczego go samemu nie założyć, przecież można to zlecić zacnej firmie doświadczonej w montowaniu gazu do V8 ?
jakiś argument przeciw!
ad 50. - dlaczego benzynowy silnik dyskwalifikuje auto jako wyprawówke ? (gaz w krajach które są w moim zainteresowaniu jak pisałem jest dostępny, a benzyna stosunkowo tania!) jakiś argument przeciw!
ad 60. - czemu uważasz ze samochód z instalacją gazową powinien być czymś wiecej niż samochodem, albo innaczej,.. czy idąc tym tokiem myślenia znaczy, że samochód z silnikiem diesla jest czymś więcej niż samochodem?
ad 70. - 20 l gazu (jak sie domyślam) to ok 40 zł , a mój maveric normalnie pali 12.5 ropy czyli ok 50 zł za 100 km to już postęp, ale weźmy disco TD5- z tego co piszą absolutne minimum na manualu to 10 l ropy czyli dalej 40 zł za 100 km czyli remis a normalnie to jednak 12 l / 100km
ad 80. - 40 l gazu w terenie - no tu Maveric ma plusa dodtniego - kosztuje mnie max 56 zł w terne (nie ostrym ale cały czas na reduktorze- dane z ostatniego wyjazdu do Albanii), disco TD5 podejrzewam też podobnie, tu gaz by mnie wyszedł 80 zł, ale za to na autostradzie Maveric przy V 120-130 wychodził mnie prawie 16l czyli 64 zł myślę że przy tej predkości V8 był by oszczędniejszy.Coś za coś.
ad 90. poznałem Konika osobiście i mam szacunek dla niego jako człowieka i jego wiedzy, zresztą potwierdza to swoimi artykułami w OFF-ROAD-dzie, sa zawsze kompetentne zarówno faktograficznie jak i merytorycznie i są obiektywne( co niestety nie zawsze mogę powiedzieć o innych autorach) Nie lubie jak sie kogoś dezawuje bezinteresownie (lub może wrecz przeciwnie) więc też proszę o argumenty....!
ad 100. dlaczego mnie zapętlasz, podaj jakieś konkrety a nie pisz mi, że "nie bo nie", bo mimo wszystko dalej wierzę w Twoją wiedzę na temat LR
I tak na marginesie te posty na temat programowania czegoś tam i to jeszcze po pijaku, to jest to co fatalnie zaśmieca to forum i moderator powinien to wyciąć , ale nie wiem czy dobrze kojarze , że Moderatorem jest Misiek,- ten sympatyczny Misiek który jeździł na muramareszu suzuki sj long??
Ja pier.... jeszcze poprawkę na wiatr musisz uwzglednićad 70. - 20 l gazu (jak sie domyślam) to ok 40 zł , a mój maveric normalnie pali 12.5 ropy czyli ok 50 zł za 100 km to już postęp, ale weźmy disco TD5- z tego co piszą absolutne minimum na manualu to 10 l ropy czyli dalej 40 zł za 100 km czyli remis a normalnie to jednak 12 l / 100km
ad 80. - 40 l gazu w terenie - no tu Maveric ma plusa dodtniego - kosztuje mnie max 56 zł w terne (nie ostrym ale cały czas na reduktorze- dane z ostatniego wyjazdu do Albanii), disco TD5 podejrzewam też podobnie, tu gaz by mnie wyszedł 80 zł, ale za to na autostradzie Maveric przy V 120-130 wychodził mnie prawie 16l czyli 64 zł myślę że przy tej predkości V8 był by oszczędniejszy.Coś za coś.
straszny ten twój słowotokATON pisze:Czesław J. ale konkretnie....!
ad 10. -dlaczego nie kupować LR Disco,? wiem wiem... urecające się półosie, mielące sie dyfry itp, ale licze na to że auto z rocznika 2003/2004 nie bedzie zajerzdzone tak jak wiekszość znanych mi dyskotek, ale jeszcze jakiś argument !
ad 20. - dlaczego nie benzynowy ? dużo pali - LR słyną z tego, ale jeszcze jakiś argument !
ad 30. - dlaczego nie kupic go już z gazem ? będzie taniej, j.w.!
ad 40. - dlaczego go samemu nie założyć, przecież można to zlecić zacnej firmie doświadczonej w montowaniu gazu do V8 ?
jakiś argument przeciw!
ad 50. - dlaczego benzynowy silnik dyskwalifikuje auto jako wyprawówke ? (gaz w krajach które są w moim zainteresowaniu jak pisałem jest dostępny, a benzyna stosunkowo tania!) jakiś argument przeciw!
ad 60. - czemu uważasz ze samochód z instalacją gazową powinien być czymś wiecej niż samochodem, albo innaczej,.. czy idąc tym tokiem myślenia znaczy, że samochód z silnikiem diesla jest czymś więcej niż samochodem?
ad 70. - 20 l gazu (jak sie domyślam) to ok 40 zł , a mój maveric normalnie pali 12.5 ropy czyli ok 50 zł za 100 km to już postęp, ale weźmy disco TD5- z tego co piszą absolutne minimum na manualu to 10 l ropy czyli dalej 40 zł za 100 km czyli remis a normalnie to jednak 12 l / 100km
ad 80. - 40 l gazu w terenie - no tu Maveric ma plusa dodtniego - kosztuje mnie max 56 zł w terne (nie ostrym ale cały czas na reduktorze- dane z ostatniego wyjazdu do Albanii), disco TD5 podejrzewam też podobnie, tu gaz by mnie wyszedł 80 zł, ale za to na autostradzie Maveric przy V 120-130 wychodził mnie prawie 16l czyli 64 zł myślę że przy tej predkości V8 był by oszczędniejszy.Coś za coś.
ad 90. poznałem Konika osobiście i mam szacunek dla niego jako człowieka i jego wiedzy, zresztą potwierdza to swoimi artykułami w OFF-ROAD-dzie, sa zawsze kompetentne zarówno faktograficznie jak i merytorycznie i są obiektywne( co niestety nie zawsze mogę powiedzieć o innych autorach) Nie lubie jak sie kogoś dezawuje bezinteresownie (lub może wrecz przeciwnie) więc też proszę o argumenty....!
ad 100. dlaczego mnie zapętlasz, podaj jakieś konkrety a nie pisz mi, że "nie bo nie", bo mimo wszystko dalej wierzę w Twoją wiedzę na temat LR
I tak na marginesie te posty na temat programowania czegoś tam i to jeszcze po pijaku, to jest to co fatalnie zaśmieca to forum i moderator powinien to wyciąć , ale nie wiem czy dobrze kojarze , że Moderatorem jest Misiek,- ten sympatyczny Misiek który jeździł na muramareszu suzuki sj long??
to nie jest bronienie lecz bezinteresowna życzliwość mająca na celu uchronienie autoratomak74 pisze:ale się bronicie
pudło - gwiazdek mam na max, ale kombinuj dalejATON pisze:(sądze że ich autorzy robią to tylko po to żeby zarobić na gwiazdki pod swoim nickiem - vide JarekK -bez urazy)
te znane dyskoteki to na szrocie poznałeś czy jak?ATON pisze:Czesław J. ale konkretnie....!
ad 10. -dlaczego nie kupować LR Disco,? wiem wiem... urecające się półosie, mielące sie dyfry itp, ale licze na to że auto z rocznika 2003/2004 nie bedzie zajerzdzone tak jak wiekszość znanych mi dyskotek, ale jeszcze jakiś argument !
juz jest nieszczęśliwy - ciekawe dlaczego sie tak spinaczesław&jarząbek pisze:
ad10. bo będziesz nieszczęśliwy![]()
ATON pisze: I tak na marginesie te posty na temat programowania czegoś tam i to jeszcze po pijaku, to jest to co fatalnie zaśmieca to forum i moderator powinien to wyciąć
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość