przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: nowicjusz127 » śr lis 18, 2009 12:20 am

GrabarzQ pisze: , mam wersję bez klimy więc mniej rzeźby
jasne.Twoja nieświadomość jest nawet zabawna :D tylko nie wspominaj później na forum o parujących szybach,braku nawiewu i nie zadawaj pytań z czego można podpasować silnik nawiewu,jak przerobić lampy...
a tak BTW to który to rok jest?możesz podać vin sami se odczytamy :lol:
i te 120MPH po autobanie dla tego silniczka to było cuś piknego :)21
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: nowicjusz127 » śr lis 18, 2009 12:22 am

chera pisze:
nowicjusz127 pisze:mocne słowa znasz cene genuinowej?? :lol:
Niektóre ceny genuina porażają... :)21

Kiedyś w Olsztynie miałem ochotę na darmową kawę, więc pojechałem do serwisu sprawdzić poziom oleum w mechanizmach wehikułu...
Po podniesieniu auta poinformowano mnie, że jedno z mocowań tłumika drgań na wale jest naderwane... :roll: Wycena : 5500-6000 zł :o Do wymiany cała wiskoza z kawałkiem wału... :)21
bo dzwonisz do Katowic i masz sam tłumik za kilka stów.... 8)
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: chera » śr lis 18, 2009 12:27 am

nowicjusz127 pisze: bo dzwonisz do Katowic i masz sam tłumik za kilka stów .... 8)
Pod warunkiem, że Karcher nie zagłuszy telefonu... :)21

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: nowicjusz127 » śr lis 18, 2009 12:32 am

złośliwe ale śmieszne.... :)2
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: chera » śr lis 18, 2009 12:34 am

nowicjusz127 pisze:złośliwe ale śmieszne.... :)2
Wcale nie miało być złośliwe... :roll:
....a wyszło jak zwykle... :)21

GrabarzQ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pn lip 20, 2009 8:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: GrabarzQ » śr lis 18, 2009 1:19 am

nowicjusz127 pisze:
GrabarzQ pisze:
1,8 benzyna , 115tyś km (72tyś mil) przebiegu , świeżo po zrobieniu

głowicy
no to błysnąłeś :lol: nawet szkoda przerabiać :lol: szukaj se silnika na zapas :)21 :)21 :)21
no wiesz , jak ktoś mundry zaprojektował śruby mocujące głowicę dłuższe od murzyńskiego przyrodzenia to siłą rzeczy w każdym frelku z tym silnikiem prędzej czy później wydmucha uszczelkę

zrobił się masakryczny offtop , a ja tylko spytałem czy ktoś nie ma rozrysowanej budowy reduktora
nowicjusz127 pisze:
GrabarzQ pisze: , mam wersję bez klimy więc mniej rzeźby
jasne.Twoja nieświadomość jest nawet zabawna :D tylko nie wspominaj później na forum o parujących szybach,braku nawiewu i nie zadawaj pytań z czego można podpasować silnik nawiewu,jak przerobić lampy...
a tak BTW to który to rok jest?możesz podać vin sami se odczytamy :lol:
i te 120MPH po autobanie dla tego silniczka to było cuś piknego :)21
Twoja umiejętność udzielania odpowiedzi na zadane pytanie jest za to powalająca ; jakbyś pracował w warzywniaku to na pytanie "po ile pomidory ?" można by się pewnie dowiedzieć od Ciebie że "ogórki są zielone" . Niech Cię głowa nie boli , bo jak zauważyłeś nie zadałem ani pół pytania o przekładkę , jeśli te parujące szyby i brak nawiewu opisujesz z autopsji to jeszcze się musisz sporo nauczyć . Pomysłu przerabiania lamp nie chce mi się komentować
Wow jak zabłysłeś że umiesz rok produkcji z winu odczytać , jestem pod wrażeniem , jak pewnie połowa tego forum . . .



Co do miliona pierdółek w landku nie ma ich aż tak wiele , nie porywałbym się na przekładkę auta w którym na przykład trzeba wyciąć i wspawać nową ścianę grodziową , frelek jest chyba jednym z najbardziej symetrycznych samochodów , zakończę może ten cały offtop krótkim stwierdzeniem że można frelka przełożyć u przysłowiowego Kazia w stodole (nie obrażając Kaziów) za 2tyś zł i będzie to mega rzeźnia na maglu z opla , a można to zrobić profi za jakieś 4,5-5 tyś i bez zaglądania pod wykładzinę nikt nie zauważy że to po przeróbce a co najważniejsze będzie można nim bezpiecznie przemieszczać się po drodze - rozrzut cen u przekładaczy o czymś świadczy i jak wszystko można zrobić dobrze albo tanio , co do vinu jego się nie zmieni - ale przecież nie będe sam siebie oszukiwał , a rocznik landka to 1999

ps. ponawiam prośbę o rozryskę budowy wewnętrznej reduktora jeśli ktoś takową dysponuje

Awatar użytkownika
darek_s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn lip 28, 2008 10:15 am

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: darek_s » śr lis 18, 2009 8:13 am

GrabarzQ pisze:
Co do miliona pierdółek w landku nie ma ich aż tak wiele , nie porywałbym się na przekładkę auta w którym na przykład trzeba wyciąć i wspawać nową ścianę grodziową , frelek jest chyba jednym z najbardziej symetrycznych samochodów , zakończę może ten cały offtop krótkim stwierdzeniem że można frelka przełożyć u przysłowiowego Kazia w stodole (nie obrażając Kaziów) za 2tyś zł i będzie to mega rzeźnia na maglu z opla , a można to zrobić profi za jakieś 4,5-5 tyś i bez zaglądania pod wykładzinę nikt nie zauważy że to po przeróbce a co najważniejsze będzie można nim bezpiecznie przemieszczać się po drodze - rozrzut cen u przekładaczy o czymś świadczy i jak wszystko można zrobić dobrze albo tanio , co do vinu jego się nie zmieni - ale przecież nie będe sam siebie oszukiwał , a rocznik landka to 1999

ps. ponawiam prośbę o rozryskę budowy wewnętrznej reduktora jeśli ktoś takową dysponuje
... a jak sądzisz, ...czemu nadwozie tego najbardziej symetrycznego freelandera RHD ma inny part number niż takie same LHD? W takich na przykład "niesymetrycznych" jak def, czy disco jest taki sam. Czasami dociekliwy diagnosta zadaje pytanie dystybutorowi "czy nadwozie jest przystosowane do montarzu LHD"... i odpowiedź jest jedna zgadnij jaka. I to kończy w zasadzie procedurę rejestracyjną .Jak zauważyłeś nikt nie udostępnił Ci rysunków konstrukcyjnych kątówki, nie dla tego żeby Cię pognębić, tylko dlatego że nikt takowych nie posiada. Zresztą rysunki nic by Ci nie dały, bo jak rozbierzesz kątówkę (nie zgadzam się z kolegami że jest nierozbieralna ...jest tylko nieskładalna :)21 ) to będziesz miał wszystko jak na dłoni, problemem jest brak procedur na regulację i montaż. A to wystarczy żeby spieprzyć nabożeństwo.
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 3:04 pm przez darek_s, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
ArturM
Posty: 396
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 8:10 pm
Lokalizacja: Kozienice

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: ArturM » śr lis 18, 2009 8:15 am

GrabarzQ pisze: Co do miliona pierdółek w landku nie ma ich aż tak wiele , nie porywałbym się na przekładkę auta w którym na przykład trzeba wyciąć i wspawać nową ścianę grodziową , frelek jest chyba jednym z najbardziej symetrycznych samochodów , zakończę może ten cały offtop krótkim stwierdzeniem że można frelka przełożyć u przysłowiowego Kazia w stodole (nie obrażając Kaziów) za 2tyś zł i będzie to mega rzeźnia na maglu z opla , a można to zrobić profi za jakieś 4,5-5 tyś i bez zaglądania pod wykładzinę nikt nie zauważy że to po przeróbce a co najważniejsze będzie można nim bezpiecznie przemieszczać się po drodze - rozrzut cen u przekładaczy o czymś świadczy i jak wszystko można zrobić dobrze albo tanio , co do vinu jego się nie zmieni - ale przecież nie będe sam siebie oszukiwał , a rocznik landka to 1999
:)21
No widzisz Sławku? Mówisz i pouczasz, a nie znasz się wcale :D

Koledze gratuluję.
Disco 300TDi MY98

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: Wąż » śr lis 18, 2009 8:28 am

dawno się tak nie uśmiałem... Darku kolejne postyczytaj uważnie, może i ty się czegoś nauczysz :roll: :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: chera » śr lis 18, 2009 9:23 am

GrabarzQ pisze:
zrobił się masakryczny offtop , a ja tylko spytałem czy ktoś nie ma rozrysowanej budowy reduktora
:)21

Jeżeli uważasz, że to był off-topic to znaczy, że w ogóle nie czytałeś tego forum....

Rysio_Ochódzki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: śr maja 19, 2004 3:52 pm
Lokalizacja: Bielsko

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: Rysio_Ochódzki » śr lis 18, 2009 9:49 am

Kolego poszukaj sobie Microcat-a, tam jest wszystko rozpisane...
Ostatnio zmieniony śr lis 18, 2009 10:00 am przez Rysio_Ochódzki, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczywista oczywistość...

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: Wąż » śr lis 18, 2009 9:52 am

namawiasz kolegę do piractwa? :o
nieładnie :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Rysio_Ochódzki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: śr maja 19, 2004 3:52 pm
Lokalizacja: Bielsko

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: Rysio_Ochódzki » śr lis 18, 2009 10:00 am

Wąż pisze:namawiasz kolegę do piractwa? :o
nieładnie :)21
Teraz lepiej? :)21
Oczywista oczywistość...

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: LR_Olek » śr lis 18, 2009 1:34 pm

GrabarzQ pisze:panoże ktoś freelanderem będzie popierdzielał 120mph przez 1800km :D , .
a to ciekawe ....ze to auto taka predkosc osiaga...., bo 120 x 1,6 = 192kmh

a po drugie,to nie zwalniales nigdzie ? nie ma takiej prostej 1800km :)21

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: nowicjusz127 » śr lis 18, 2009 1:55 pm

same mądrusie się ostatnio schodzą na forum :D będszie wesoła zima :D
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: nowicjusz127 » śr lis 18, 2009 2:05 pm

GrabarzQ pisze: no wiesz , jak ktoś mundry zaprojektował śruby mocujące głowicę dłuższe od murzyńskiego przyrodzenia to siłą rzeczy w każdym frelku z tym silnikiem prędzej czy później wydmucha uszczelkę
no jeżeli według Ciebie to jest powód wydmychanych uszczelek w K series to myślę,że nie pogadamy za bardzo..... :)21
GrabarzQ pisze: Co do miliona pierdółek w landku nie ma ich aż tak wiele , nie porywałbym się na przekładkę auta w którym na przykład trzeba wyciąć i wspawać nową ścianę grodziową , frelek jest chyba jednym z najbardziej symetrycznych samochodów , zakończę może ten cały offtop krótkim stwierdzeniem że można frelka przełożyć u przysłowiowego Kazia w stodole (nie obrażając Kaziów) za 2tyś zł i będzie to mega rzeźnia na maglu z opla , a można to zrobić profi za jakieś 4,5-5 tyś i bez zaglądania pod wykładzinę nikt nie zauważy że to po przeróbce a co najważniejsze będzie można nim bezpiecznie przemieszczać się po drodze - rozrzut cen u przekładaczy o czymś świadczy i jak wszystko można zrobić dobrze albo tanio , co do vinu jego się nie zmieni - ale przecież nie będe sam siebie oszukiwał , a rocznik landka to 1999

ps. ponawiam prośbę o rozryskę budowy wewnętrznej reduktora jeśli ktoś takową dysponuje
przekładnia,której aukcję wkleiłeś to nie jest genuin LR.
nie jesteś w stanie przełożyć frelka tak,żeby nikt nie zauważył.pomijam angielski vin.jeżeli masz zamiar się zmieścic w 5 tyś to będzie rzeźba i jestem tego pewien na 100 procent.nawet nie trzeba zaglądać pod wykładzinę żeby to stwierdzić.przerabiaj waśc Twoje auto Twoja sprawa ale nie kozakuj na forum bo dużo nauki przed Tobą :)21
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: Wąż » śr lis 18, 2009 2:12 pm

nowicjusz127 pisze:
GrabarzQ pisze: no wiesz , jak ktoś mundry zaprojektował śruby mocujące głowicę dłuższe od murzyńskiego przyrodzenia to siłą rzeczy w każdym frelku z tym silnikiem prędzej czy później wydmucha uszczelkę
no jeżeli według Ciebie to jest powód wydmychanych uszczelek w K series to myślę,że nie pogadamy za bardzo..... :)21
wydmuchanych uszczelek nie, ale już lamentu panów Mieciów i innych przydomowych mechaników, jak najbardziej :)20
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: nowicjusz127 » śr lis 18, 2009 2:28 pm

dobra idę się czegoś pouczyć :lol: chociaż na podnośniku akurat RRS wisi a nie srylander :)21
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: Wąż » śr lis 18, 2009 2:31 pm

przynajmniej podpory nie będziesz z miski wyławiał :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
Colicab
Posty: 2123
Rejestracja: sob lis 01, 2008 9:25 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: Colicab » śr lis 18, 2009 4:04 pm

nowicjusz127 pisze:same mądrusie się ostatnio schodzą na forum :D będszie wesoła zima :D
jak aku pozdychaja w mrozie, to chociaz bedzie co poczytac.

w microcacie nawet nalepki ostrzegawcze sa osobno dla RHD i LHD :)21
Nie jeżdżę w błocie bo można się zakopać
zbieram schematy i smieci na chomikuj.pl/offroad4x4

Awatar użytkownika
darek_s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn lip 28, 2008 10:15 am

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: darek_s » śr lis 18, 2009 5:35 pm

Colicab pisze:
w microcacie nawet nalepki ostrzegawcze sa osobno dla RHD i LHD :)21
...nie, wyodrębnione są tylko LHD (sekcja C01.110)

:o

Awatar użytkownika
chera
Posty: 1549
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: chera » śr lis 18, 2009 6:23 pm

nowicjusz127 pisze: nie jesteś w stanie przełożyć frelka tak,żeby nikt nie zauważył.pomijam angielski vin.jeżeli masz zamiar się zmieścic w 5 tyś to będzie rzeźba i jestem tego pewien na 100 procent.nawet nie trzeba zaglądać pod wykładzinę żeby to stwierdzić.przerabiaj waśc Twoje auto Twoja sprawa ale nie kozakuj na forum bo dużo nauki przed Tobą :)21
Przecież zawsze można tak zrobić przekładkę.... ( wyłowione w temacie o Toyotach ) :
Chciałbym widzieć minę mechaników w serwisie np. w Niemczech, gdyby takie coś przyjechało na wymianę oleju....
:)21

http://moto.allegro.pl/item821564181_to ... disel.html


Obrazek

:)20 :)20

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: gri74 » śr lis 18, 2009 7:53 pm

:o ło matko
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

rafi 109
Posty: 707
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 9:26 am
Lokalizacja: Piła-Trzcianka

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: rafi 109 » śr lis 18, 2009 7:56 pm

Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie - przerobiony

:o :o :o :o :o :o
chyba ja wymiękam :)21
LR 109 S III 2,25>2.5>300tdi
LR Disco 3 2,7 TDI

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: przekładnia kątowa / reduktor FREELANDER

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 18, 2009 8:28 pm

#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość