BFG MT KM2

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Jerz23
Posty: 534
Rejestracja: sob sie 15, 2009 12:55 pm
Lokalizacja: Muscat/OMAN

Re: BFG MT KM2

Post autor: Jerz23 » śr mar 10, 2010 8:58 pm

wolniej jezdzilem jak mialem diesla :)21 halas opon nie przeszkadzal wogole. :)2

Przy predkosci 120 nic niebylo slychac a juz zupelnie szumu opon.

Szosowki juz uzywalem, na piaszczystej pustyni sa OK, ale jeden sezon po gorach lub kamienistych traktach lub wadi i do wyrzucenia.

AT to idealny kompromis.

Glebokiego blota umnie niema :)21
HZJ80 (97) --> FZJ100 (98) --> FZJ100 (06) -->FZJ76 (08)

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Re: BFG MT KM2

Post autor: seburaj » śr mar 10, 2010 9:06 pm

Jerz23 pisze:
A ja zapytam, ktory ATek jest cichy na asfalcie? Bo napewno nie BFG AT :)21
Jurek, a Ty sie na forumie Rant-Lovera udzielasz ? :)21
a tak po temacie - atek bfg jest cichy jak szosówka niemalże przecież... :o
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Jerz23
Posty: 534
Rejestracja: sob sie 15, 2009 12:55 pm
Lokalizacja: Muscat/OMAN

Re: BFG MT KM2

Post autor: Jerz23 » śr mar 10, 2010 9:15 pm

seburaj pisze:
Jerz23 pisze:
A ja zapytam, ktory ATek jest cichy na asfalcie? Bo napewno nie BFG AT :)21
Jurek, a Ty sie na forumie Rant-Lovera udzielasz ? :)21
a tak po temacie - atek bfg jest cichy jak szosówka niemalże przecież... :o

A to forum Rant Lovera jest ?? :)9 :)9 :D

Ty na asfalcie nie slyszysz szumu opon, bo sprzodu pod maska masz 1HD-FTE. Przy tej predkosci diesel zaglusza wszytsko :)21
HZJ80 (97) --> FZJ100 (98) --> FZJ100 (06) -->FZJ76 (08)

Awatar użytkownika
Cyprian
Posty: 300
Rejestracja: czw gru 15, 2005 12:33 pm
Lokalizacja: Chorzów - Warszawa
Kontaktowanie:

Re: BFG MT KM2

Post autor: Cyprian » czw cze 03, 2010 4:42 pm

Mnie udało się na BFG MT KM2 dotrzeć aż do Uzbekistanu.
Biorąc pod uwagę masę mojego Disco, stan lokalnych dróg i zmiany klimatu - gumy robią całkiem nieźle.
:)
Podróżuję sobie ...
:)
gg: 3605628
www.cypis.pl

Awatar użytkownika
hadav
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 28, 2007 12:39 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: BFG MT KM2

Post autor: hadav » śr cze 30, 2010 9:13 am

viking pisze: Tak naprawdę w błocie robi na poziomie AT, jedynie na kamieniach spisuje się trochę lepiej.
Przesiadłem się z BFG AT na BFG MT KM2.
Te opony dzieli przepaść.
Zalety AT w porównaniu do MT KM2 ograniczają się jedynie do czarnego. AT zdecydowanie ciszej pracują na asfalcie, szczególnie powyżej 100 km/h. Są całoroczne.
MT na czarnym są do zaakceptowania a decydowanie lepiej robią w terenie. Ciągną w piachu, ciągną po górskich podjazdach, dobrze pracują w błocie. Żadnej z tych cech nie ma AT.
Zobaczymy co będzie jak spadnie temperatura i śnieg? Nie jeździłem jeszcze zimą na MT KM2.
Disco II TD5

Awatar użytkownika
Cyprian
Posty: 300
Rejestracja: czw gru 15, 2005 12:33 pm
Lokalizacja: Chorzów - Warszawa
Kontaktowanie:

Re: BFG MT KM2

Post autor: Cyprian » śr cze 30, 2010 9:38 am

hadav pisze:
viking pisze: Tak naprawdę w błocie robi na poziomie AT, jedynie na kamieniach spisuje się trochę lepiej.
Ciągną w piachu.
Co do tego jednego trudno się zgodzić.
W piachu wprawdzie robią lepiej niż pierwsze MTki.
Ale jednak chyba lepiej jeździło się w piachu na ATkach.

Po 26 tysiącach na KM2 mogę chyba powiedzieć, że jest to niezła opona uniwersalna.
Nadaje się do samochodu wyprawowego, gdy w założeniu pokonywanie będzie różnych terenów w różnych warunkach klimatycznych.

Nieźle wytrzymuje przeciążenia.
Dobrze robi w błocie, na kamieniach czy na mokrym śniegu.

Przeciętnie w piasku.
A na sypki śnieg rzeczywiście trzeba jeszcze poczekać.
:)
Podróżuję sobie ...
:)
gg: 3605628
www.cypis.pl

Awatar użytkownika
adas bombowiec
Posty: 1676
Rejestracja: sob paź 24, 2009 8:01 pm

Re: BFG MT KM2

Post autor: adas bombowiec » śr cze 30, 2010 9:45 am

Cyprian pisze:A na sypki śnieg rzeczywiście trzeba jeszcze poczekać.
:)
Jest dobrze, nawet bardzo dobrze.
Nie robi tylko w 1,5 metrowych ubitych zaspach :)21

Awatar użytkownika
hadav
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 28, 2007 12:39 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: BFG MT KM2

Post autor: hadav » śr cze 30, 2010 2:27 pm

Cyprian pisze:
hadav pisze:
viking pisze: Tak naprawdę w błocie robi na poziomie AT, jedynie na kamieniach spisuje się trochę lepiej.
Ciągną w piachu.
Co do tego jednego trudno się zgodzić.
W piachu wprawdzie robią lepiej niż pierwsze MTki.
Ale jednak chyba lepiej jeździło się w piachu na ATkach.
:)
Często wyskakuje sobie do ulubionej piaskarni.
Wjeżdżając na długie lekko nachylone piaszczyste wzniesienia jestem w stanie znaleźć takie położenie pedału gazu, że MT nie zakopuje się tylko powolutku ciągnie auto. AT zakopywał się i nie znalazłem na to rady. Nie jest to sprawa ciśnienia w oponach. Takie mam sobie osobiste spostrzeżenie.
Disco II TD5

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Re: BFG MT KM2

Post autor: seburaj » pt lip 02, 2010 8:27 am

nie jest to sprawa ciśnienia w oponach, bo jest to sprawa... różnej wilgotności piasku podczas prób :lol:

robiłeś te próby tego samego dnia o tej samej porze ? nacierałeś na at, po czym zmieniałeś na mt i nacierałeś od razu ponownie ??
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: BFG MT KM2

Post autor: Damian » pt lip 02, 2010 10:24 am

jeszcze szerokość i średnica obu gum
ogólnie AT generalnie jest dużo lepszy od MT na piasku, inne opinie to herezje :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
hadav
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: śr lis 28, 2007 12:39 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: BFG MT KM2

Post autor: hadav » pt lip 02, 2010 6:19 pm

seburaj pisze:nie jest to sprawa ciśnienia w oponach, bo jest to sprawa... różnej wilgotności piasku podczas prób :lol:

robiłeś te próby tego samego dnia o tej samej porze ? nacierałeś na at, po czym zmieniałeś na mt i nacierałeś od razu ponownie ??
Tak, zauważyłem, wpływ wilgotności jest duży.
Nie robiłem prób tego samego dnia z przekładkami między AT i MT.
Lata całe używałem AT i po przeskoczeniu MT KM2 odczułem poprawę.
Może różne czynniki się skumulowały i w błąd mnie wprowadziły.
Dzięki, że czuwacie.
Disco II TD5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość