ile tam teraz? 150pln? i to wszystko co trzeba osłaniaćDamian pisze:trzeba wszystko osłaniać


Moderator: Jerry
ile tam teraz? 150pln? i to wszystko co trzeba osłaniaćDamian pisze:trzeba wszystko osłaniać
TRAWOLT pisze:zastanów się, co by się działo przy spiętym reduktorze, gdyby jeden most kręcił się dwa razy szybciej od drugiego0ff-road pisze:ale z tymi różnicami przełożeń przedni i tylny most to tak serio czy bajka?![]()
to rodem z bolidów, załóż z przodu małe kółka, a z tylca ogromniaste - przecież jest różnicówka0ff-road pisze:A jeżeli auto ma centralny mechanizm różnicowy to spoko, mogą być różne prędkości.
Nie wiem, to była akurat część katalogu z defendera. Widocznie jest jakaś różnica zwłaszcza, że polibusze góry sa dwa razy droższe od dolnych elementówa tak wracając do pierwotnego pytania, to się zastanawiam po co dla przedniego amorka jest upper i lower i dwa różne numery katalogowe
nie wiem jak w defie jest, ale disco1 i rrc mają przedni amor szpilka-szpilkaZibi pisze:Nie wiem, to była akurat część katalogu z defendera. Widocznie jest jakaś różnica zwłaszcza, że polibusze góry sa dwa razy droższe od dolnych elementów
aaa, to o te nieszczęsne miseczki się rozchodzi - ale one też są bodajże od któregoś roku wprowadzone??gri74 pisze:są różne rodzaje gumek amorków , do miseczek i bez
ja tam lubię coś koło BTRAWOLT pisze: aaa, to o te nieszczęsne miseczki się rozchodzi
uuu wysoko mierzyszFlor pisze: i tak z początku lat 90'
starsze też bywają fajneTRAWOLT pisze:uuu wysoko mierzyszFlor pisze: i tak z początku lat 90'![]()
dobrze napisane: bywająFlor pisze:starsze też bywają fajne![]()
taaa, tylko kłopotu narobiąFlor pisze:byle nie młodsze![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość