ładny owszem, czy rozwojowy to bym dyskutowałsuzus pisze:1,8
ale z 2,5 v6 to by dopiero śmigało
ale projekt bardzo ładny i rozwojowy

Moderator: Jerry
ładny owszem, czy rozwojowy to bym dyskutowałsuzus pisze:1,8
ale z 2,5 v6 to by dopiero śmigało
ale projekt bardzo ładny i rozwojowy
ja właśnie myślalem o 2.5 v6suzus pisze:1,8
ale z 2,5 v6 to by dopiero śmigało
ale projekt bardzo ładny i rozwojowy
zawsze sie znajda pesymiscijpi pisze:ładny owszem, czy rozwojowy to bym dyskutowałsuzus pisze:1,8
ale z 2,5 v6 to by dopiero śmigało
ale projekt bardzo ładny i rozwojowy
mnie to bardziej kątówka martwiGorbaczov pisze:zawsze sie znajda pesymiscijpi pisze:ładny owszem, czy rozwojowy to bym dyskutowałsuzus pisze:1,8
ale z 2,5 v6 to by dopiero śmigało
ale projekt bardzo ładny i rozwojowy
cena ze tak powiem... niefajnajpi pisze: mnie to bardziej kątówka martwi
http://lr.pl/sklep/reduktor-freelander- ... 33532.html
skoro nie widać frelka w zawodach ( poza GB) to musi być jakaś przyczyna, ogólnie jest fajny
co to koszt części 1000EGorbaczov pisze:
cena ze tak powiem... niefajnano nie wiem ale to cena polska a angielska cena? a z angola wyciagac, na allegro za grosze sa, mi sie wydaje ze nawet chyba lzejszy od pajero i moze nawet sie pokusic ze ladniejszy
taaak, na bank to byl frelekRR V8 pisze:Gdzieś widziałem zdjęcia z rajdu Wrocław coś tam z tego roku i Felek tam dawał radę- przynajmniej na prologu
to byl tylko przyklad rozwiazania... jasne ze najlepiej na nowe i tak powinno byc najczesciejgri74 pisze:z angola używkę![]()
dziwna naprawa używane na używane ...
Na zdjęciach słabo było widać bo fotograf miał delirkę po tym jak przedawkował pewien zacny trunek, a stabilizacji obrazu se nie zapodał bo nie wiedział że ją ma .Łosiu pisze:taaak, na bank to byl frelekRR V8 pisze:Gdzieś widziałem zdjęcia z rajdu Wrocław coś tam z tego roku i Felek tam dawał radę- przynajmniej na prologu
tylko te 2 sztywne mosty
troche przesadziłeś z tymi eurasami. jedno z lepiej zbudowanych pajero w polsce w klasie T2 z paszportem to okolo120tys zł netto. więc bez przesady,mój tomcat do przeprawy kosztował mnie więcej choć sam go budowałem. a ten frelek na drezno-wrocław widziałem i fajnie wyglądał,sam bym sobie takiego zbudował do CC a nawet mam cały artykuł jak coś takiego budowali w anglii- ramaoklatka+plastiki mosty sztywne od disco itd.ale chyba to było juz T1. pozdrawiam MACIEK-HTMFlor pisze:co to koszt części 1000EGorbaczov pisze:
cena ze tak powiem... niefajnano nie wiem ale to cena polska a angielska cena? a z angola wyciagac, na allegro za grosze sa, mi sie wydaje ze nawet chyba lzejszy od pajero i moze nawet sie pokusic ze ladniejszy
do ścigania się w CC
kompletne homologowane auto to wydatek około 300 tyś E a koszty imprez i eksploatacji jeszcze więcej
pytanie podstawowe to gdzie to ma jeździć
i czy chce tylko ukończyć czy walczyć
tyle kosztuje nowy mesio z najnowszą homologacjąawja pisze: troche przesadziłeś z tymi eurasami. jedno z lepiej zbudowanych pajero w polsce w klasie T2 z paszportem to okolo120tys zł netto. więc bez przesady,mój tomcat do przeprawy kosztował mnie więcej choć sam go budowałem. a ten frelek na drezno-wrocław widziałem i fajnie wyglądał,sam bym sobie takiego zbudował do CC a nawet mam cały artykuł jak coś takiego budowali w anglii- ramaoklatka+plastiki mosty sztywne od disco itd.ale chyba to było juz T1. pozdrawiam MACIEK-HTM
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość