

Moderator: Jerry
Okolice Rabki, jak chcesz więcej info to mogę się dowiedzieć dokładnie co i jak o ile to do mnie pytaszgruszkin pisze:kto gdzie jak?![]()
nie widziałem
danyplus pisze:Witam serdecznie,
Przeszukując forum nie napotkałem na zebrane gdzieś wskazówki dot. przeróbek do terenu...
Od czego zacząć żeby nie robić czegoś dwa razy lub zupełnie bez sensu.
Przebudowa a raczej poprawki usprawniające auto w terenie bez drastycznych rozwiązań typu usunięcie tyłu pojazdu, skracanie ramy itp. raczej przeprawowo-turystycznie po okolicy
Za wszystkie sugestie i podpowiedzi z góry dziękuję
Daniel
nt podtatrzepojara90 pisze:no za górą jest NT to może i zagórze
On juz kupil chyba;-)Damian pisze:danyplus pisze:Witam serdecznie,
Przeszukując forum nie napotkałem na zebrane gdzieś wskazówki dot. przeróbek do terenu...
Od czego zacząć żeby nie robić czegoś dwa razy lub zupełnie bez sensu.
Przebudowa a raczej poprawki usprawniające auto w terenie bez drastycznych rozwiązań typu usunięcie tyłu pojazdu, skracanie ramy itp. raczej przeprawowo-turystycznie po okolicy
Za wszystkie sugestie i podpowiedzi z góry dziękuję
Daniel
kup vitarę albo patrola
teraz tanie są
inaczej zasilisz szybko grono osób, które uważają że LR to gówno
snukler i grillbarWojtek_W pisze:Ja slyszalem,ze halgeny sa potrzebne. I ta... no.. lebiotka!
Nie dokońca się z tym zgodzę, etnografia tego terenu jest trochę inna.gruszkin pisze:nt podtatrzepojara90 pisze:no za górą jest NT to może i zagórze
rabka, mszana limanowa zagórzanie
Zgadza się, landek już kupiony a w opiniach " znawców " jest to jeden z lepszych wyborów na pierwszy samochodów terenowych do przepraw w rozsądnym budżecie do około 15 tyś ( czyli przy założeniu że sprzęt jest leciwy... )pamejudd pisze:On juz kupil chyba;-)Damian pisze:danyplus pisze:Witam serdecznie,
Przeszukując forum nie napotkałem na zebrane gdzieś wskazówki dot. przeróbek do terenu...
Od czego zacząć żeby nie robić czegoś dwa razy lub zupełnie bez sensu.
Przebudowa a raczej poprawki usprawniające auto w terenie bez drastycznych rozwiązań typu usunięcie tyłu pojazdu, skracanie ramy itp. raczej przeprawowo-turystycznie po okolicy
Za wszystkie sugestie i podpowiedzi z góry dziękuję
Daniel
kup vitarę albo patrola
teraz tanie są
inaczej zasilisz szybko grono osób, które uważają że LR to gówno
poka paluchem gdzie sa te zwolnice... akurat mosty dobrze widać.pojara90 pisze:[img][IMG]http://img515.imageshack.us/img515/8050/lr1d.jpg[/img][/img]
A tak skończył karierę
pojara90 pisze:[img][IMG]http://img515.imageshack.us/img515/8050/lr1d.jpg[/img][/img]
A tak skończył karierę
a wiesz po co są zwolnice?pojara90 pisze:Aleście się pany przyczepili. Czytać od początku wątek. Ten do góry kołami jak napisałem skończył karierę i to jest własnie ten 3.5V8 w którym leciały mosty i reduktor.
Ten ze zwolnicami jeździ do tej pory.
ufff...
to coś na zatwardzeniegruszkin pisze: a wiesz po co są zwolnice?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości