Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: Damian » czw kwie 05, 2012 9:06 am

problem jest chyba dość powszechny w nowszych samochodach
występuje np. w silnikach CDI mercedesa

a takie pytanie - czy serwisy zakładając świece w d3/d4 stosują difoltowo smar do świec żarowych?
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: Yoorek » czw kwie 05, 2012 9:12 am

Myślę, że moje świece wkręcili angole, a serwis ich nie dotykał.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: gri74 » czw kwie 05, 2012 12:55 pm

Wojtek_W pisze:
Yoorek pisze:Panowie nie znam się no ale skoro one tylko podgrzewają to może ja sobie cyk webasto (mam na SMS :) tak 15 min zawsze wcześniej zapodam i świece oleję :D?


A w temacie...
Nie wiedzialem, ze Disco jest taki problem ze swiecami. Zrezsta nie mam takiego obowiazku. Jade ze swoim autem do warsztatu i pytam ile za wymiane swiec. Fachowiec patrzy i mowi X za swiece i Y za robote. Jakby przyszlo do obioru auta i by mi powiedzial,ze chce dodatkowe ~3 tysie to bym go smiechem zabil chyba.
To elementarne, informują ,że może być problem wynikający z tego bądź tamtego i może wyjść dużo więcej

jak wyjdzie to wyjdzie , jak nie wyjdzie to płacisz za to co zrobione i albo zabierasz, albo dopłacasz ...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: LR_Olek » czw kwie 05, 2012 1:54 pm

selim pisze:i tak odpowie ...nie wytrzyma
uuuuppppehhhhhhhhhhh...popuscilem....na ciebie :)21

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: Wojtek_W » czw kwie 05, 2012 2:17 pm

Grzesiu akurat u Ciebie to nie mam watpliwosci,ze tak wlasnie by bylo. :)2
Zreszta przyklad wyzej (z serwislem LR to tez potwierdza)
Tylko do tego trzeba miec jeszcze: wiedze i doswiadczenie albo byc uczciwym. Przezemnie przemawia troche zlosc, bo wlasnie w zeszlym tygodniu taki pseudo mechanik nacial mi ojca. Ja sie staram byc w miare swiadomym uzytkownikiem samochodow, ale moj Tata ma to w dupie. Kazalem mu jechac wymienil lozsyko w kole, to gnoje tak prały młotami i czym tam jeszcze,ze trzeba bylo jeszcze piaste i tarcze pozmieniać. Kase odzyskamy, ale bedzie to trwalo i kosztowalo.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
SzczesnyLR
Posty: 1823
Rejestracja: pn paź 27, 2008 3:16 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: SzczesnyLR » czw kwie 05, 2012 3:12 pm

Damian pisze:problem jest chyba dość powszechny w nowszych samochodach
występuje np. w silnikach CDI mercedesa

a takie pytanie - czy serwisy zakładając świece w d3/d4 stosują difoltowo smar do świec żarowych?
nie stosują
alkohol , brawura , wypadek

D1,D3...

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: Maq » czw kwie 05, 2012 6:03 pm

Ostatnio jak w płaskaczu zmieniałem to na fakturze miałem wymianę 3 świec i 2 roboczo-godziny na 4 świecę. Ale cenowo nie było dramatu bo to nie był LR.

Urywają się wszystkie, we wszystkich autach, ale niektórzy sobie z tym lepiej radzą.
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: N2O » czw kwie 05, 2012 6:34 pm

Wojtek_W pisze:Grzesiu akurat u Ciebie to nie mam watpliwosci,ze tak wlasnie by bylo. :)2
Zreszta przyklad wyzej (z serwislem LR to tez potwierdza)
Tylko do tego trzeba miec jeszcze: wiedze i doswiadczenie albo byc uczciwym. Przezemnie przemawia troche zlosc, bo wlasnie w zeszlym tygodniu taki pseudo mechanik nacial mi ojca. Ja sie staram byc w miare swiadomym uzytkownikiem samochodow, ale moj Tata ma to w dupie. Kazalem mu jechac wymienil lozsyko w kole, to gnoje tak prały młotami i czym tam jeszcze,ze trzeba bylo jeszcze piaste i tarcze pozmieniać. Kase odzyskamy, ale bedzie to trwalo i kosztowalo.
Widać żeś klient awanturujący się.
Czasem po prostu nie da się wymienić pewnym elementów bez uszkodzenia innych z nim związanych - szczególnie jeśli dochodzi do tego korozja.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: Wojtek_W » czw kwie 05, 2012 9:35 pm

Ale wrecz przeciwnie :)21

No, ale jak sie zajezdza i pyta goscia: umiesz zrobic? Odpowida: No problem, luz majonez x za czesci y za robote. Przyjezdzasz za 2 dni po auto i nie ma. Za 3 dni to samo. W koncu niby zrobione, ale za robote ma byc 5Y. :)9 Czemu? Bo pyprok nigdy wczesniej tego nie robil i wzial robote byleby rozgrzebac, ale pozniej zaczely sie schody? Sorry nie zamierzam placic za brak czyjejs wiedzy :)21 Zeby nie bylo sam robie w uslugach. Raz na X robot zdarzy sie wtopa.Nie ma sily. I tyle. Zaciska sie dupe, placi za swoj blad/niewiedze i koniec. Nastepnym razem sie jest madrzejszym. A z czasem wtop coraz mniej. Oczywiscie taki warsztacik przewaznie nieubezpieczony (bo po co? ) i tyle. Szara strefa, ktora psuje opinie dobrym mechanikom. Zreszta modelowy przyklad jak powinna wygaldac taka wycena podal Grzesiu. Pelen szacun. Jak klient sie decyduje to swiadomie. A jak mysli,ze drogo to poznej jezie do pyproka i zaczynaja sie schody.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: czesław&jarząbek » pt kwie 06, 2012 7:48 am

to po co jedziesz do szarej strefy?

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: LR_Olek » pt kwie 06, 2012 8:59 am

czesław&jarząbek pisze:to po co jedziesz do szarej strefy?

:)21

to tradycja narodowa...
pozorna taniosc...
bunt przeciwko wyzyskiwaczom...
gdyz wyzyskiwacze warsztatowi skryci pod szyldem ,sa zapyzialymi karłami reakcji i wrednymi kapitalistycznymi swiniami. :)21

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: Świece żarowe w DIII - urywane czy odkręcane.

Post autor: Wojtek_W » pt kwie 06, 2012 11:18 am

czesław&jarząbek pisze:to po co jedziesz do szarej strefy?

:)21
Nie jezdze. Znaczy juz nie jezdze. :)21
Kiedys sie jezdzilo, ale to bledy mlodosci. Chcialem tanio a zwykle wychodzilo drogo. :)21
Pozniej zaczalem jezdzic do prawdziwych warsztatow, ktore wystawiaja faktury, maja ubezpieczenie etc.. Problemy z jezdzidlami sie skonczyly. 8) Namawiam wszystkich do pojscia ta droga.
Z terenowka wciaz jezzdze do kolegi gdzie jedyne uznawane srodki platnicze maja nominały 0,5, 0,7 i 1l. :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość