Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na trasie ?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Ingrid » pn mar 25, 2013 8:21 pm

Czyli paranoidalnie najsprawniejsze auto na trasę to def.......

cij
 
 
Posty: 238
Rejestracja: wt maja 06, 2008 8:14 pm

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: cij » pn mar 25, 2013 8:23 pm

Ingrid pisze:Czyli paranoidalnie najsprawniejsze auto na trasę to def.......
chyba paradoksalnie :lol:

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Jaaareeek ! » pn mar 25, 2013 8:33 pm

dikson17 pisze:eureka, a co to ma do 6 biegu o ktorym pisales? :)21
a co, miałem jechać na piątym ?
:roll:
bez sensu
:)21

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Ingrid » pn mar 25, 2013 8:37 pm

To zależy... :wink: Czyli wychodzi na to że jak do defa dołożę trzy nagrzewnicę, webasto, wzmocnie mos
ty, polubię szybę kierowcy to... mam ideał :)2

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Student » pn mar 25, 2013 9:54 pm

najlepsze na trasę jest aro 243


:)21

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Kabal » pn mar 25, 2013 9:58 pm

Ingrid pisze:To zależy... :wink: Czyli wychodzi na to że jak do defa dołożę trzy nagrzewnicę, webasto, wzmocnie mos
ty, polubię szybę kierowcy to... mam ideał :)2
Jeszcze fotel kierowcy w innej osi niż kolumna kierownicy. Praktycy - po ilu km trasy lekko skręcona pozycja wymaga ingerencji ortopedy ?? Bo ja na krótkim odcinku czułem tylko lekki dyskomfort w tym temacie...
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

dikson17
 
 
Posty: 919
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:41 pm

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: dikson17 » pn mar 25, 2013 10:00 pm

Jaaareeek ! pisze:td4 ma skrzynie 6 biegową. to zawsze z 800 rpm mniej na budziku,
a spalanie... trzeba przyjąć 23,54 MPG :wink:
:)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: czesław&jarząbek » pn mar 25, 2013 10:04 pm

Student pisze:najlepsze na trasę jest aro 243


:)21
aha.
z turboandorią i przełożeniem z dwugłowicowego ropnika.
140 to entry level przy którym odpadają wszyscy zawodnicy w zachodnich furach. przy 150 zaczynają odpadać blaszydła, przy 160 koła wpadają w drgania zwiastujące samozagładę.
cojones mi starczyło we wczesnej młodości na bujnięcie tego do 170, potem wymiękłem bo szerokości dwupasu zaczynało brakować.
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Koro
Posty: 1620
Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:02 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Koro » wt mar 26, 2013 10:58 pm

tylko przez wieloletnia sympatie powiem mało dosadnie:
błądzisz Czesław

Student powozi aro z andorią na szybkich mostach - 140km/h to jedna reka na kierownicy i muza w środku a spalanie jakos 11l...

a jak ktos opanował temperature w 2.8 w parchu latajac powyżej 100 na godzine to defender nie jest wyzwaniem tylko miekkim fotelem przed kominkiem
:)21

edit: puma i ogranicznik sa wkórwiajacym połączeniem np na autostradowych przelotach.... kierowca albo mantra albo wylew-dużo zalezy od psychiki 8)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: czesław&jarząbek » śr mar 27, 2013 7:51 am

140 toć pisałem, że entry level. na luzaku.
uza z tym samym zespołem napędowym też się dawał proawdzić jedną ręką przy takiej szybkości ale już miał wyważone koła i porządne felgi.
#noichuj

Ingrid
Posty: 397
Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:23 pm

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Ingrid » śr mar 27, 2013 8:55 pm

Wracając na właściwe tory... jeśli już to w defie jednak lepsze td4 od td5 ? W sensie osiągi/spalanie/awaryjność... (a może wogóle nie warto iść w nowsze motory i zostać przy trzysecie ?) szczególnie patrząc na ceny defów z td4... :(

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: GAZFAN » czw mar 28, 2013 8:47 am

td4. Klima chłodzi, ogrzewanie grzeje.
Sprawniej i płynniej jeździ.
Lepiej radzi sobie w terenie.
Wygodniejszy.
Mniej rozlatany w środku.
i co oczywiste młodsze roczniki.

Awaryjność w obu przypadkach właściwie taka sama.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Jaaareeek ! » czw mar 28, 2013 9:07 am

kilka spostrzeżeń (td4):

- odpowietrzanie układu paliwowego jest kłopotliwe,
- króćce w podstawie filtra paliwa odpadają od wibracji,
- umiejscowienie chłodniczki paliwa na podłużnicy ramy jest słabe,
- mam teorię, że działanie etc przyczynia się istotnie do destrukcji dyfrów,
- kłopotliwa wymiana paska wielorowkowego,
- brak możliwości kasowania luzów na łożyskach piast (tak mi warsztat powiedział :wink: ),
- klima faktycznie wydajna, ale elektronika siada i zamarza,
- wyjęcie rozrusznika w warunkach polowych trudne

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 28, 2013 9:25 am

i to są wszystkie twoje uwagi po tych kilku latach?

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Jaaareeek ! » czw mar 28, 2013 9:37 am

czesław&jarząbek pisze:i to są wszystkie twoje uwagi po tych kilku latach?

:)21
nie, wczoraj jeszcze pękła mi przednia szyba
:)21

wiesz, czas goi rany, nie chcę rozdrapywać zaschniętych strupów.
jak wisz :wink: , doprowadziłem auto do stanu, w którym
ogranicza mój wkurw do rozsądnego minimum.
:lol:

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: GAZFAN » czw mar 28, 2013 9:38 am

Jaaareeek ! pisze:kilka spostrzeżeń (td4):

- odpowietrzanie układu paliwowego jest kłopotliwe,
- króćce w podstawie filtra paliwa odpadają od wibracji,
- umiejscowienie chłodniczki paliwa na podłużnicy ramy jest słabe,
- mam teorię, że działanie etc przyczynia się istotnie do destrukcji dyfrów,
- kłopotliwa wymiana paska wielorowkowego,
- brak możliwości kasowania luzów na łożyskach piast (tak mi warsztat powiedział :wink: ),
- klima faktycznie wydajna, ale elektronika siada i zamarza,
- wyjęcie rozrusznika w warunkach polowych trudne
ad1. Jak czesław wie, poznałem patent na zasysanie.
ad2. Nie wydarzyło mi się.
ad3. ehh tam. :)
ad4. Można mieć nbez etc... (choć teorii nie popieram).
ad5. Dość kłopotliwa.. ale to robi serwis :)21
ad6. byle nie ten :)21
ad7. Nigdy mi nie zamarzła.
ad8. Niemniej wykonalne choć nie miłe... :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Jaaareeek ! » czw mar 28, 2013 10:05 am

GAZFAN pisze: Nie spotkanie czegoś nie powoduje nieistnienia tego czegoś ;)
:)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 28, 2013 10:35 am

Jaaareeek ! pisze: wczoraj jeszcze pękła mi przednia szyba
:)21
robimy grzaną od razu?
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: GAZFAN » czw mar 28, 2013 10:38 am

Zgodzić się muszę.

Więc nie negowałem istnienia a jedynie podałem fakt niewydarzenia.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: GAZFAN » czw mar 28, 2013 10:39 am

czesław&jarząbek pisze:
Jaaareeek ! pisze: wczoraj jeszcze pękła mi przednia szyba
:)21
robimy grzaną od razu?
Zamieniam się w słuch :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 28, 2013 10:44 am

ad.6...

uważaj fiflak żebyś sobie w stopę nie strzelił.

regulacja wg fabrycznej procedury empirycznej poprzez zakup kontenera 20" pełnego tulejek dystansowych po zylion za sztukę, w różnych rozmiarach, które nie są skatalogowane ani żaden z dostawców nie ma ich na stanie w pełnym wyborze to wiesz...nie jest regulacja.

model procedury regulacji napięcia łożyska piasty w pumie wg fabryki z korektą na rynek polski:
-stwierdzenie luzu
-rozbiórka celem weryfikacji
-stwierdzenie zniszczonych łożysk i uszkodzonej tulejki dystansowej
-stwierdzenie brak oznaczeń grupy selekcyjnej na zgliszczach tulejki
-dobór hipotetycznego rozmiaru na podstawie zgliszczy
-sprawdzenie dostępności
-zamówienie
-oczekiwanie 10dni roboczych na zamówienie importowe
-montaż
to pod warunkiem, że uda się trafić z rozmiarem. jeśli nie to powtarzamy ostatnie pięć punktów do sukcesu.

i teraz...zrób to w górach dajmy na to albanii z rozrzężoną rodziną za plecami...
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: GAZFAN » czw mar 28, 2013 11:42 am

czesław&jarząbek pisze:ad.6...

uważaj fiflak żebyś sobie w stopę nie strzelił.

regulacja wg fabrycznej procedury empirycznej poprzez zakup kontenera 20" pełnego tulejek dystansowych po zylion za sztukę, w różnych rozmiarach, które nie są skatalogowane ani żaden z dostawców nie ma ich na stanie w pełnym wyborze to wiesz...nie jest regulacja.

model procedury regulacji napięcia łożyska piasty w pumie wg fabryki z korektą na rynek polski:
-stwierdzenie luzu
-rozbiórka celem weryfikacji
-stwierdzenie zniszczonych łożysk i uszkodzonej tulejki dystansowej
-stwierdzenie brak oznaczeń grupy selekcyjnej na zgliszczach tulejki
-dobór hipotetycznego rozmiaru na podstawie zgliszczy
-sprawdzenie dostępności
-zamówienie
-oczekiwanie 10dni roboczych na zamówienie importowe
-montaż
to pod warunkiem, że uda się trafić z rozmiarem. jeśli nie to powtarzamy ostatnie pięć punktów do sukcesu.

i teraz...zrób to w górach dajmy na to albanii z rozrzężoną rodziną za plecami...
Ależ Czesławie, nie wątpię że tak może być :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: tybero » czw mar 28, 2013 12:11 pm

ja chcialem jeszcze odnosnie ogrzewania.
tak, dziala lepiej, ale nadal tylko z przodu - nawiewow z tylu brak jak wiadomo.
jechalismy w 5 osob w bieszczady przy -25.
osoby z tylu siedzialy w spiworach a szyby zamarzniete byly wszystkie oprocz przedniej i 1/3 przednich bocznych.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Jaaareeek ! » czw mar 28, 2013 12:15 pm

czesław&jarząbek pisze:
Jaaareeek ! pisze: wczoraj jeszcze pękła mi przednia szyba
:)21
robimy grzaną od razu?
kuszące, ale nierozsądne
:)21

Awatar użytkownika
Jaaareeek !
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 6:41 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Defender td5 lub puma - jaka prędkość przelotowa na tras

Post autor: Jaaareeek ! » czw mar 28, 2013 12:17 pm

tybero pisze:ja chcialem jeszcze odnosnie ogrzewania.
tak, dziala lepiej, ale nadal tylko z przodu - nawiewow z tylu brak jak wiadomo.
jechalismy w 5 osob w bieszczady przy -25.
osoby z tylu siedzialy w spiworach a szyby zamarzniete byly wszystkie oprocz przedniej i 1/3 przednich bocznych.
nie narzekaj, w moim grzeje tylko po stronie kierowcy
:)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość