Kojak pisze:Hmm, już teraz nic nie wiem. Zrobiłem test tego oryginalnego, zdjętego termostatu (zagotowałem go w wodzie) i okazuje się że jest odwrotnie. Wspomniana blaszka na jego dole, przy zimnym silniku jest odchylona od otworu poniżej. W momencie zagrzania silnika ta blaszka opuszcza się i zatyka poniższy otwór

?
Może mi to ktoś z Was rozjaśnić

?
No dobra Panie i Panowie.
Odgrzebałem tego temata w temacie termostata a Wy mi go skaszaniliście na nawiewy w 110-tkach...
Więć wrócę do temata.
Czy ktoś z Was ma schemat, rysuneczek przepływów cieczy chłodzącej w Disco ? Cały czas mnie męczy brak w nowym termostacie dolnej blaszki zatykającej jakiś otworek na dole. Nie wiem co to zmienia

?
A póki co test Disco na nowym termostacie:
Temperatura -9st.C, silnik zimny, po całej nocy:
1 minuta- nawiew lodowaty, strzałka wskaźnika zero.
5 minuta- nawiew letni, strzałka wskaźnika zero.
7 minuta - nawiew cieplejszy, strzałka wskaźnika ruszyła z zera
10 minuta - nawiew bardzo ciepły, strzałka wskaźnika na 1/4
15 minuta - nawiew gorący, strzaka wskażnika 1/2 (czyli tak jak trzeba).
Jeszze powtórzę kilka razy ten test ze stoperem i opublikuję wyniki...