O Diff-locka zapytam

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

LandRadek
 
 
Posty: 209
Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: LandRadek » pn sty 15, 2007 9:08 pm

Oby nie skończyć w temacie> Senny koszmar< :wink: !!

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn sty 15, 2007 9:25 pm

LandRadek pisze:Nastała jasność :)4 !! :)2
Dzięki!
PS...i fenomenalny czas odpowiedzi :)2
teeee,ale tego to w szkolach ucza...

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn sty 15, 2007 9:32 pm

Widocznie humanistyczne nauki pobierał :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

LandRadek
 
 
Posty: 209
Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: LandRadek » pn sty 15, 2007 9:48 pm

W szkole.....Niech sobie przypomnę.... :roll:
Pole koła było.....,obwód koła...był, na fizyce ich ruchy...były.
O blokowaniu kół nie było :o
Ale zaraz... !! Faktycznie! Pod akademikiem straż miejska blokady na koła zakładała. Tylko, że do naszej szkoły nie chodzili... :D

LandRadek
 
 
Posty: 209
Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: LandRadek » pn sty 15, 2007 9:52 pm

W szkole.....Niech sobie przypomnę.... :roll:
Pole koła było.....,obwód koła...był, na fizyce ich ruchy...były.
O blokowaniu kół nie było :o
Ale zaraz... !! Faktycznie! Pod akademikiem straż miejska blokady na koła zakładała. Tylko, że do naszej szkoły nie chodzili... :D

Awatar użytkownika
biesu_pl
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 79
Rejestracja: wt lut 13, 2007 8:22 am
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: biesu_pl » wt lut 13, 2007 3:25 pm

Jeśli jeszcze ktoś to czyta to mam jedno pytanko?
Najpierw fakty – do serwisu LR zajechała dyskoteka 1/96’, kierowca stwierdził, że próbował pierwszy raz załączyć reduktor i od tej pory - to znaczy jakieś 120km temu, po czarnym i suchym - ma zapaloną kontrolkę blokady – tłumaczył sobie, że pewnie czujnik się zaciął.
W serwisie stwierdzili, że jeździł z załączonym difflock-iem. Fakt, ręką nie można było ruszyć wajchy i dopiero od spodu łomem wyskoczyła na luz.
Od tego czasu samochodzik śmiga po czarnym, po zielonym, po białym, na reduktorze, z blokadą i bez, a wszystko jest ok. – zrobiłem już nim (bo go kupiłem) jakieś 500km i nic nie rzęzi.
Więc co jest grane z tymi awariami??
Dodam, jeśli to na coś się przyda, że to 300 w automacie.
wrrrr...

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt lut 13, 2007 9:21 pm

bo to sa legendy ludowe....

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » wt mar 27, 2007 5:54 pm

Witam - posanowiłem odgrzać kotleta.
Ostatnio jak wyciągałem łódkę to trochę się zakopałem i skończyło sie załączeniem difflocka żeby sie wyczołgać, niestety jak już było po wszystkim to diff-dźwignię jakby przyspawało i ni członka sie jej ruszyć z powrotem nie dało. Na włączonym difflocku przejechałem jakieś 15km po czarnym, miejscami dość krętym, zanim wreszcie po kolejnym stopie udało się dźwignie przestawić i go wyłączyć. Bać się?? Zacząć zbierać kasę? Czy lac to i nie przejmowac się bo nie takie rzeczy auto przeżyje??
Trochę basowo zaczął chodzić ale raczej bym stawiał na wydech co ma luzu juz na palec :lol:
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » wt mar 27, 2007 6:55 pm

na 90 % załatwisz to za pomoca papieru ściernego i tawotu.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr mar 28, 2007 12:06 pm

ale co on ma tym papierem robic? po jajach sie podrapac i zatowotowac? :o

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » śr mar 28, 2007 1:08 pm

tobie tylko jaja w glowie. bedzie chcial wiedziec to sie zapyta.

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » śr mar 28, 2007 1:39 pm

ja chce wiedziec :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr mar 28, 2007 1:51 pm

henry pisze:ja chce wiedziec :)
popracuj troszke drazkiem od difflocka,a papier wyrzuc i :lol: zjedz towot

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » śr mar 28, 2007 2:13 pm

ale jaja najpierw podrap.

poruszanie jest na krótką metę.

operacja zajmie ci ok godzinki a bedziesz mial spokój. musisz wyjąć tunel i dostać sie do takiego koszyka w którym pracuje "wajcha" . potem musisz wyjąć ten koszyk jest on przykrecony czterema śrubami (16). w nim masz taki kołek metalowy(9)ktory wychodzi na zewnątrz koszyka i jest zawsze skorodowany bo nic go nie osłania od syfu z zewnatrz. czyli 9 ma chodzić w miare lużno w 3. dalej to sam już zobaczysz. papier scierny i tawot.
[img][img]http://img463.imageshack.us/img463/9274/wajhadt6.jpg[/img][/img]

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » śr mar 28, 2007 2:46 pm

a dziekuje.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr mar 28, 2007 3:18 pm

nadal pozostaje przy tym,ze po prostu trzeba ja uzywac a nie sie na nia patrzec i podniecac :D

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » śr mar 28, 2007 3:49 pm

Wielkie dzięki maristez za wyjaśnienie i rozrysowanie - jak mi aborygeni wymieniali sprzęgło to mówili że wajcha skorodowana i dlatego moga być problemy, a nie wiedzieli czy chcę żeby mi to przesmarowac więc złożyli jak leci :evil:
Po jajach się podrapię tak na wszelki wypadek - to jakis zwyczaj przed rozgrzebaniem landa?? Muszę zwrócić uwage mechanikowi co szukał wachaczy w disco, pewnie nie znalazł bo nie drapał.........
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » śr mar 28, 2007 5:06 pm

henry pisze:a dziekuje.
a i ja dziekuje - wezykiem, wezykiem...
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr mar 28, 2007 5:13 pm

:lol:
Olo czemu nie uświadomiłeś kolegi, że będzie musiał wiertarką nity potraktować by się do podstawy wajchy dobrać :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » śr mar 28, 2007 5:16 pm

może nożem gumę pochlastać. rozwiercić nity te od przodu cieżko bedzie bo niema zbytnio dojścia. trzeba sie pogimnastykować.

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr mar 28, 2007 5:18 pm

Suzusowi z moją asystą się udało :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Modi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt lut 02, 2007 1:33 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Modi » czw lip 19, 2007 6:48 am

teraz ja odgrzeje kotleta :) ...

szukalem nie znalazlem, dlatego pada pytanie:

na L jak wrzucam diff lock'a wszytko gra i hula, natomiast jak chce zrobic to samo na H, nie pali sie kontrolka trudno powiedziec czy diff dziala, czy jest to kwestia tylko kontrolki?
Disco 96r. 300 Tdi; "" nie automat
5 o'clock off road team.

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw lip 19, 2007 6:55 am

jedz na jakimś placu na maxymalnie skręconych kołach i obserwuj koła. albo na asfalcie, jak beda opony piszczeć to masz załaczony. mysle ze jak na L ci działa to na H też.

Awatar użytkownika
Modi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt lut 02, 2007 1:33 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Modi » czw lip 19, 2007 7:17 am

re up:

dzieki.

po ilu kolkach kleknie mechanizm równicowy na czarnym :D :D :D ?
Disco 96r. 300 Tdi; "" nie automat
5 o'clock off road team.

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw lip 19, 2007 7:20 am

u mnie sie pali kontrolka jak dupne w jakas dziure
brak swiatła w kontrolce nie znaczy zupełnie nic
zalacz difflocka podnies tył samochodu i zakrec kołem
jak zie zalaczy diflok to powino sie zablokować
OneTen
Discofery 300tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość