Lightweight

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 9:46 am

jakby były cokolwiek warte to by nie leżały :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt sty 13, 2004 9:56 am

czesław&jarząbek pisze:jakby były cokolwiek warte to by nie leżały :)21
będą jak żyletki, tylko napierw trza je przetopić. Ale abstrahując jest może coś w nich co się nie psuje. :lol:
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 10:01 am

eee tam...a co wy tam gamonie tysko-sosnowiecko-mysłowicko-kobiórskie wiecie o silnikach...nic... :)21
jezdzta se dalej tojotami ze szpachli nakładanej pod wymiar szyb :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt sty 13, 2004 10:08 am

Lepij jeździć wyszpachlowana toyotą
niż pokolaborncką aluminiową zmotą 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 10:10 am

ty lepiej pilnuj żeby ci szpachle kładli coraz cieniej ku górze...bo jak sie od tego środek ciężkości podniesie to znowu spadniesz z jakiegoś trawnika pod hotelem :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Frącek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn sty 12, 2004 10:50 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Frącek » wt sty 13, 2004 10:37 am

LT z obudową sprzegła od diesla oczywiście, co by przypasowało bez zmot. W końcu pierwsze 90 i 110 miały silniki 2.25 i skrzynkę LT. Obudowa od V8 nie ma sensu, bo albo wentylator wystawał by mi z przodu przed samochód, albo gajge zmiany biegów miałbym na wysokości ramion a tylny wał miałby długość 15 cm. Dlatego jedynym sensownym rozwiązaniem jest krótka obudowa sprzęgła, a z V8 połączy się ją za pomocą flanszy. O takiej:
Obrazek

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 10:41 am

krótki kielich i taką flanszę miały też-coby v8 połaczyć z lt małym sprzęgłem-osobowe rovery sd1, tzw rover 3500, austin-rover van den plus itp...dokładnie to czego potrzebujesz
#noichuj

Awatar użytkownika
Frącek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn sty 12, 2004 10:50 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Frącek » wt sty 13, 2004 12:41 pm

Wiem że LT77 z osobowych Roverów V8 miały krótki kielich, ale jesteś pewien, że też krótką flanszę? Nie był to przypadkiem jeden element? Bo ja się dopatrzyć nie mogę np. na tym zdjęciu.
Obrazek
Jest to LT77 pod V8, flanszy tam chyba nie widać.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 2:41 pm

hmmm...nie pamiętam w tej chwili czy kielich prosto na motor sie przykręca, czy jeszcze coś jest...tak czy siak pasuje :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Frącek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn sty 12, 2004 10:50 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Frącek » wt sty 13, 2004 5:05 pm

:)2
Pasować pasuje ale trzeba by jeszcze oprócz takiej obudowy sprzęgła pozyskać jeszcze od takiego Rovera wałek sprzęgłowy. Poza tym, jako że mój V8 pochodzi z Rendża a nie SD1 lub P6, więc żeby przykręcić docisk sprzęgła trzeba będzie w kole zamachowym nawiecić i tulejować nowe otwory, ewentualnie zdobyć odpowiednie koło z osobowego Rovera. Tak na marginesie, to skrzynki LT77 z takiego auta nie da się chyba połączyć z landroverowskim reduktorem LT230, obudowa trochę inna czy cuś. Czy ktoś tu próbował takiego przeszczepu?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 5:13 pm

lt77 z tylnonapędowego auta jest sprawą beznadziejną jezeli chodzi o zastosowania 4x4...jakieś pojedyncze bebechy ze środka sie użyje i główny żeliwny korpus...reszta szrot...a wałki najsampierw niestety

Awatar użytkownika
Frącek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn sty 12, 2004 10:50 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Frącek » wt sty 13, 2004 6:24 pm

Wałek ze skrzyni landroverowskiej z 4 cylindrowych 90/110 powinien pasować. Jakby dało się taką obudowę pozyskać na jakimś szrocie w Polsce to git, ale podejrzewam że jest nie do znalezienia choć pewno gdzieś w naszym pięknym kraju jakaś sobie leży, niepotrzebna nikomu . :wink:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 6:52 pm

obudowe czego? lt z osobówki?
żaden problem
#noichuj

Awatar użytkownika
Frącek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn sty 12, 2004 10:50 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Frącek » wt sty 13, 2004 7:03 pm

A gdzie szukać takiej z osobówki?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 7:04 pm

a bardzo chcesz znalezć?
#noichuj

Awatar użytkownika
Frącek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn sty 12, 2004 10:50 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Frącek » wt sty 13, 2004 7:46 pm

A ile toto może kosztować? Jeszcze nie potrzebuję, pytam w ramach rozpoznania tematu. Będe szukał jak przyjdzie czas do montowania V8, a póki co zacząłem dłubaninę przy ramie. :roll:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 8:12 pm

eee...to raz że jeszcze czas, a dwa że i tak nic z niej nie zrobisz, ale jakby co to pisz na priv
#noichuj

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt sty 13, 2004 8:48 pm

czesław&jarząbek pisze:eee...to raz że jeszcze czas, a dwa że i tak nic z niej nie zrobisz, ale jakby co to pisz na priv
Najpierw trza to ze stawu wyciągnąc po całości potem będziesz hienował i wesz chociaż już dokładnie gdzie, bo ten zbiornik jakiś duzy troche jest. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Frącek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn sty 12, 2004 10:50 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Frącek » wt sty 13, 2004 10:08 pm

A z czego to niby mam nic nie zrobić: z ramy, z V8 czy obudowy :)5

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 10:38 pm

z obudowy...taniej ci wyjdzie całego rendza na białych naszukać, niz tą obudowę częściami kupowanymi wypełniać
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 10:40 pm

BĄKU pisze:Najpierw trza to ze stawu wyciągnąc po całości potem będziesz hienował i wesz chociaż już dokładnie gdzie, bo ten zbiornik jakiś duzy troche jest. 8)
jaki tam duży...na kiepskim silniku sie płynie po długości 15minut, a po obwodzie 40...sadzawka zwykła
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt sty 13, 2004 11:29 pm

Ja mam płatwy i butlę na 40 minut a ty mi tutaj o jakis silnikach buraczysz. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt sty 13, 2004 11:32 pm

no to ta twoja butla akurat...uwiążemy cie za rufą, wrzucimy pod wode i przewleczemy przez akwen na silniku...nie bedziesz musiał płetwami machać to butli na dłużej starczy...taki przyspieszony zwiad podwodny zrobimy :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt sty 13, 2004 11:34 pm

A może Bocian jakś torpedę znajdzie i pożyczy i jeszcze przeszkoli wcześniej , żeby nie jebła miedzy jajami. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Lightweight

Post autor: LR_Olek » ndz mar 18, 2007 9:37 pm

Baron pisze:Co myślicie o tym pojeździe - do katuszy?
Bywa to w Polszcze gdziesik?
W jakiś cenach rozsądnych?

Ale ludzie 4 lata temu mieli problemy :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość