spakojno spakojnoczarny75 pisze:nie zarobisz
![]()
tylko sprzedawajcie dalej te wasze wynalazki

i ja zarobie i konkurencja i wszędzie będziesz mógł wpaść na gratisową kawę w ramach uznania wkładu w rozwój polskich warsztatów lr

Moderator: Jerry
spakojno spakojnoczarny75 pisze:nie zarobisz
![]()
jasne że jestczesław&jarząbek pisze:nowy klucz przychodzi spięty z zawieszką z kodem, a stary...no...też jest sposób.
to można łatwo zrobić.nowicjusz127 pisze:mieliśmy ostatnio ciekawe D2palone zwykłym metalowym kluczem bez żadnego immo i z wybranym odpowiednim marketem....nawet z ciekawości zajrzałem
są takie kraje w europie
e to przez te 20 lat wiele się nie zmieniło,Ryszard Giedrojć pisze:wymiana baterii w pilocie w/g instrukcji z mojego defa td5
1. Otworzyć samochód i robroić alarm.
2 Ustawić włącznik zapłonu w pozycji II, a następnie w pozycji 0 wyjąć kluczyk z włącznika.
3. Otworzyć obudowę pilota. Nie można dopuścić do uszkodzenia uszczelki, zabrudzenia lub zawilgocenia pilota.
4 Wysunąć baterię, nie dotykając obwodów elektrycznych, ani powierzchni styku z baterią.
5 Nacisnąć i przytrzymać jeden z przycisków pilota na co najmniej 5 sek w celu jego całkowitego rozładowania.
6. Założyć nową bat.
7. Złożyć obudowę.
8. Wcisnąć przycisk zamykania ( z kłódka) co najmniej 4 razy w pobliżu samochodu w celu zsynchronizowania pilota.
9. Wcisnąć jednokrotnie przycisk otwierania w celu otwarcia samochodu.
Pilot jest gotowy do pracy.
świec nie grzejesz?Wąż pisze:[
...
4. przekręcam stacyjkę
5. odczekuje na wolnych pół minuty by zasłona dymna opadła...
pojazd gotowy do jazdy
\LR_Olek pisze:świec nie grzejesz?Wąż pisze:[
...
4. przekręcam stacyjkę
5. odczekuje na wolnych pół minuty by zasłona dymna opadła...
pojazd gotowy do jazdy![]()
Węzu zmieniło się. Ty możesz zacząć od punktu 2 , a 1 połaczyć z 5. W moim tak sie nie da.Wąż pisze:e to przez te 20 lat wiele się nie zmieniło,Ryszard Giedrojć pisze:wymiana baterii w pilocie w/g instrukcji z mojego defa td5
1. Otworzyć samochód i robroić alarm.
2 Ustawić włącznik zapłonu w pozycji II, a następnie w pozycji 0 wyjąć kluczyk z włącznika.
3. Otworzyć obudowę pilota. Nie można dopuścić do uszkodzenia uszczelki, zabrudzenia lub zawilgocenia pilota.
4 Wysunąć baterię, nie dotykając obwodów elektrycznych, ani powierzchni styku z baterią.
5 Nacisnąć i przytrzymać jeden z przycisków pilota na co najmniej 5 sek w celu jego całkowitego rozładowania.
6. Założyć nową bat.
7. Złożyć obudowę.
8. Wcisnąć przycisk zamykania ( z kłódka) co najmniej 4 razy w pobliżu samochodu w celu zsynchronizowania pilota.
9. Wcisnąć jednokrotnie przycisk otwierania w celu otwarcia samochodu.
Pilot jest gotowy do pracy.
Ja też prze wejściem do samochodu:
1. obchodzę go dookoła
2. obracam się wokół własnej osi trzy razy i spluwam przez lewe ramie
3. po wejściu przez czas odpowiedni do warunków atmosferycznych trzymam przycisk grzania świec
4. przekręcam stacyjkę
5. odczekuje na wolnych pół minuty by zasłona dymna opadła...
pojazd gotowy do jazdy
no oko podobnieselim pisze:jakby Ci się chciało , to zerknij czy tak wygląda wkład do pompy paliwa ?
też racja, wyższa kultura techniczna wy,maga rygoru serwisowego i nie tyllkoRyszard Giedrojć pisze:
Węzu zmieniło się. Ty możesz zacząć od punktu 2 , a 1 połaczyć z 5. W moim tak sie nie da.
zrozumiałe...czesław&jarząbek pisze:no oko podobnieselim pisze:jakby Ci się chciało , to zerknij czy tak wygląda wkład do pompy paliwa ?
nie chce mi sie pompy rozdupcać żeby dokładnie popatrzeć bo śmierdzi ropą
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość