Range Rower 1996r

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czarny75
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pt paź 20, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: LODZ
Kontaktowanie:

Post autor: czarny75 » pt lip 13, 2007 6:57 pm

ale znaczek LR-a jest :)21

u mnie ostatnio wywalaja rozne elementy losowo ze nie nadazam paczek z LS odbierac.. :evil:

jutro sie odstresuje..Bedziesz Toroo na meczu ?
"najwiekszym nieszczęściem jest szczęśliwe małżeństwo..maleją szanse na rozwód" M. Kundera

kwiateq0007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:11 pm
Lokalizacja: Pisz

Co z liftingiem

Post autor: kwiateq0007 » sob lis 24, 2007 12:27 pm

Witam,

udalo sie Macku zrobic ta przerobke?, tez mysle o takim optycznym odswieżeniu.

Radze tez nie zwracac uwagi na innych forumowiczow ktorzy nie maja kasy na nowego RR i dlatego pisza ze nowe wygladaja kiepsko i sa syfiaste, wstyd i wiocha. Przypm. optyczny tuning lub lifting to praktyka z zachodu gdzie 10 letni samochod to normalny pojazd do jazdy tylko z troche przestarzalym wygladem. W polskich warunkach trudno sie jeszcze przyzwyczaic 10 lat ekspolatacji na naszych drogach, to innej natury problemy tj. zdza, zawieszenie, zurzyte silniki przez zle paliwo czy nadmierna eksplatacje.
Lifting to mozliwosci dla firm samochodowych na rozwij, tzn robienie wiecej niz ciagla naprawa rozwalajacych sie pojazdow (w tym tez RR).

PZD.

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob lis 24, 2007 1:32 pm

Nie koniecznie mogę się zgodzić z Twoją wypowiedzią. Nowe RR są moim zdaniem piękne z zewnątrz, nie za ładne w środku (kwestia gustu, ale ta deska nie podoba mi się). Uważam że model który posiadamy jest ostatnim RR który ma charakter samochodu terenowego. Potężna rama, sztywna linia, dość mało plastików z zewnątrz. Twardy samochód z wyglądu. Nowe są bulwarowymi limuzynami, jedyna cecha wspólna to zbliżone rozmiary i waga. Czy dodanie lamp, zderzaków coś zmieni? Raczej nie. Nadal będzie to starszy samochód (od 5 do 12 lat mogą mieć RR P38) Straci styl który posiada i zacznie być nieudaną atrapą nowego modelu.
Mi się mój podoba, ewentualnie chciałbym go zmienić na ostatni rocznik czyli 2002, wymienić mu zawieszenie na innej firmy z wyższym skokiem (ale oczywiście nadal powietrzne :-) ) i dbać o to aby układ przeniesienia napędu jak i silnik był w doskonałej formie. Nie czuje potrzeby upiększania na siłę no chyba że wzmocnienia przymocowane do ramy z nierdzewni, posiadające haki do rwania uznamy za ozdobę.
Range Rover V8 Outsourcing IT

kwiateq0007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:11 pm
Lokalizacja: Pisz

Upiekszanie dalej.

Post autor: kwiateq0007 » sob lis 24, 2007 1:50 pm

Witaj,

ja to rozumiem i zgadzam sie z tym. Jesli Twoj pojazd, podoba sie Tobie to wszystko gra i tak powinno byc. Moja riposta dotyczyla naskoczenia na czlowieka ktory ma jakis koncept zmiany wygladu. Jesli nie mozna mu pomoc , naprowadzic go to trzeba zmienic temat i nie wypisywac tesktow w stylu wariat (nadal uwazam to za wioche i syf).

Co do zmiany wygladu, dlaczego pytanie... moze przy okazji uda sie zobaczyc chociaz zdjecie RR po przerobce. Wtedy szybko ocenie czy dac sobie spokoj czy jednak jest to warte zachodu m.in kosztowo.

PZD

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob lis 24, 2007 2:06 pm

Zdjęcia z przeróbki też chciałbym zobaczyć. Ale zdaje mi się że projekt jest nieopłacalny jeśli chodzi o budżet. Lampy na allegro 900pln (tył), zderzak tył około 300/500pln (nie ma na allegro więc opieram się na cenie przedniego) Do tego praca gości który skróci zderzak (bo nowy RR jest szerszy), praca blacharza który podejmie się wycięcie aluminium pod kształt nowych lamp (zapewne mało ko się tego podejmie bo to strasznie uciążliwa robota) oraz malowanie szpachlowanie, przerabianie końcówek od instalacji elektrycznej. Jak dla mnie wyjdzie to jakieś 3tyś. Jak na zmianę wizualną tyłu, drogo.
Range Rover V8 Outsourcing IT

kwiateq0007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:11 pm
Lokalizacja: Pisz

Post autor: kwiateq0007 » sob lis 24, 2007 2:38 pm

To zalezy oczywiscie od zakresu, założymy dwa rodzaje: delikatny lifting i pelny lifting. W pierwszym zmieniamy przednie swiatla na okragle, z tylu okragle oraz nowsza felga. Przednie swiatla xenonowe dlatego ze oprocz walorow estecznych wazna jest tez poprawa bezpieczenstwa, a te swiatla zdecydowanie lepiej swieca.

Drugi wariant, czyli pelen lift, swiatla prod(moze gryf przedni) i tyl oraz wymiana tylnej klapy, ciecie blotnikow tylnich na nowe swiatla.

Oczywiscie pytanie brzmi, czy da sie zrobic lift nie wielkim kosztem wlasnej pracy albo zaprzyjaznionego zakladu. Pelen lift raczej nie, ale czy okragle swiatla(tyl,prod) z ktoregos modelu RR lub innego modelu tej marki pasuja do naszego RR. Czy bedzie potrzebna spawarka, ciecie blahy, lakierowanie, itp. czy moze wystarczy cos podgiac, ewentualnie podszpachlowac, zalozyc jakas uszczelke. Czy potrzeba puszczac dodatkowa wiazke elektryki, a moze da sie podlaczyc do aktualnie istniejacej.

PZD

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob lis 24, 2007 2:40 pm

Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » sob lis 24, 2007 3:57 pm

ten drugi obleci nawet, pierwszy jest zdecydowwanie śmieszny hybryda ni to hasiok nito sport ni to rekin słowem ni pies ni wydra.
A generalnie P38 bez wydumek w klasycznej formie to piękne auto.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

kwiateq0007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:11 pm
Lokalizacja: Pisz

Post autor: kwiateq0007 » sob lis 24, 2007 5:31 pm

Bardzo wazne sa felgi, zle dobrane moga popsuc caly efekt.
Cos takiego jest w sam raz, cenowo tez wyglada przystepnie :

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Od jakiego modelu moga byc te światła?

jesli wloty powietrza na blotniku, to te sa lepsze:
Obrazek



PZD

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » sob lis 24, 2007 10:59 pm

nie psuj tak pięknego samochodu jakim jest RR P38A, te lampy z nowego RR są naprawdę okropne, i nawet argument bezpieczeństwa jest kiepski, bo dobrze wyregulowane oryginalne lampy świecą rewelacyjnie :D
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz lis 25, 2007 12:18 am

boszzz tuning optyczny :)3 :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » ndz lis 25, 2007 9:32 am

brzydal :)3 :)3 :)3 :lol:

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz lis 25, 2007 11:14 am

Przyglądam się zdjęciom, oglądam mój samochód i dochodzę do wniosku że małe odświeżenie to nie taki zły pomysł jak na początku się wydawało.
Postaram się jeszcze w tym miesiącu nabyć niezbędne elementy tak aby przed świętami samochód był gotowy. Oczywiście zmiana dotyczyłaby tylko przednich świateł i grilla bo reszta jest bardzo ładna.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 25, 2007 11:46 am

:o

ide popatrzeć przez okno...
widok defektera działa kojąco...dwóch jeszcze bardziej
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz lis 25, 2007 12:03 pm

czesław&jarząbek pisze::o

ide popatrzeć przez okno...
widok defektera działa kojąco...dwóch jeszcze bardziej
:)21
fuuu,zboczek :)21

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz lis 25, 2007 12:48 pm

czesław&jarząbek pisze::o

ide popatrzeć przez okno...
widok defektera działa kojąco...dwóch jeszcze bardziej
:)21
ustaw je prawą stroną do siebie, na bank bardziej poobijana jest :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

kwiateq0007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:11 pm
Lokalizacja: Pisz

Post autor: kwiateq0007 » ndz lis 25, 2007 1:50 pm

Gdy bedziesz robil przerobke koniecznie zrób zdjecia tak by przyszly
nabywca byl pewien ze jest to odswiezenie wygladu a nie maskarada po ostrym dzwonie. Oczywiscie dokumentacja foto przyda sie tez innym zainteresowanym tematem :)

jeszcze raz do wszystkich ktorzy nie rozwijaja tematu... zajmijcie sie czyms innym, a nie generujecie posty bez tresci. Nie kazdemu ma sie podobac i nie kazdy ma wszystko rozumiec, tak juz jest i tyle. Nie chce sie powtarzac , prosze przeczytac kilka postow wyzej co sadze o takim gadaniu.

PZD

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz lis 25, 2007 2:07 pm

A ja koledze przypomnę, że to jest forum rajdy4x4 , a nie tuningowe... to tak byś się nie dziwił reakcjom :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Bukol
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn mar 15, 2004 12:22 pm
Lokalizacja: Hilversum / Wolomin

Post autor: Bukol » ndz lis 25, 2007 2:15 pm

O w mordę. Myślałem, że tylko Mercedesy 124 przerabia się na "okularniki". A tu klops. Pewnie pod podmiejską dyskoteką taki stjuningowany P38 zrobi furorę :) tylko czy potencjalne nastoletnie "ofiary" się zorientują :lol:
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92

kwiateq0007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:11 pm
Lokalizacja: Pisz

Post autor: kwiateq0007 » ndz lis 25, 2007 2:21 pm

Tapeworm pisze:A ja koledze przypomnę, że to jest forum rajdy4x4 , a nie tuningowe... to tak byś się nie dziwił reakcjom :)21
skoro jest to forum poswiecone rajdom to co robi tu Range Rover. W terenie uazem mozna go 2 objechac. Zreszta wystarczy popatrzec na inne tematy, wiekszosc dotyczy eksploatacji. Apeluje jeszcze raz, nie jestes zwolenikiem liftingu, nie pisz, nie lubisz radia w samochodzie to nie pisz ze zamontowanie najnowszej alpiny to bezmyslnosc itd.

kwiateq0007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:11 pm
Lokalizacja: Pisz

Post autor: kwiateq0007 » ndz lis 25, 2007 2:26 pm

Bukol pisze:O w mordę. Myślałem, że tylko Mercedesy 124 przerabia się na "okularniki". A tu klops. Pewnie pod podmiejską dyskoteką taki stjuningowany P38 zrobi furorę :) tylko czy potencjalne nastoletnie "ofiary" się zorientują :lol:
Wiem ze moze byc to trudne do zrozumienia, ale sa mezczyzni, miedzy nimi ja, ktorzy nie potrzebuja samochodu by poznac kobiete.

Ale za to potrzebuje organizowac swiat wg swojego pomyslu. A taki lekki lift wlasnego RR jest wlasnie wyrazem indywidualnosci i wiary w wolnosc jednostki :)

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz lis 25, 2007 2:52 pm

kwiateq0007 pisze: skoro jest to forum poswiecone rajdom to co robi tu Range Rover. W terenie uazem mozna go 2 objechac. Zreszta wystarczy popatrzec na inne tematy, wiekszosc dotyczy eksploatacji. Apeluje jeszcze raz, nie jestes zwolenikiem liftingu, nie pisz, nie lubisz radia w samochodzie to nie pisz ze zamontowanie najnowszej alpiny to bezmyslnosc itd.
Range Rover mój drogi to samochód z tradycjami, produkowany od roku 70tego do 95, na jego bazie powstają samochody do rempstów, przepraw i wypraw. Nawet nie motany classic, ma spore możliwości terenowe, zwłaszcza z vejtem pod maską. Po 95 roku, był p38 mimo iż zatracił sporo z możliwości poprzednika nadal da się nim turystycznie pojeździć, często całkiem efektownie.
Lifting, cóż jest kwestią gustu, ale naprawdę chyba pomyliłeś fora. Wszelkie modyfikacje i pytania eksploatacyjne na tym forum mają swoje podłoże w poprawieniu osiągów, parametrów użytkowości i ergonomii... nie wiem jak do tego się mają chromowane felgi,końcówki na wydech i finezyjne wloty powietrza.
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 25, 2007 3:20 pm

kwiateq0007 pisze:zajmijcie sie czyms innym, a nie generujecie posty bez tresci. Nie kazdemu ma sie podobac i nie kazdy ma wszystko rozumiec,
jakim land roverem jezdzisz, ewentualnie jakiego posiadasz i od ilu lat?

jeżeli żadnego to dedykuję ci cytat powyżej.
nie ma obowiązku zabierać głosu w każdym temacie. w dziale land rover przeznaczonym dla zniewieściałych i zakompleksionych posiadaczy najgorszych samochodów na swiecie szczególnie.
więc...fuck away...
#noichuj

kwiateq0007
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:11 pm
Lokalizacja: Pisz

Post autor: kwiateq0007 » ndz lis 25, 2007 3:47 pm

Panowie caly czas apeluje by pisac na temat, ktory zapoczatkowel ten topic. Jak zrobic lifting range rover'owi z 1996 r i tyle. Bardziej mnie interesuje z jakiego modelu mozna wykorzystac swiatla, czy trzeba duzej ilosci przerobek itd. Jesli ktos ma jakies merytoryczne informacje to chetnie poczytam i wlacze sie dyskusji. A, aktualna dyskusja z mojej strony, wyglada jak klasyczne karmienie troli albo jak kto woli zapasy z swiania w blocie. Moge podsumowac ta czesc , JEST CZESC UZYTKOWNIKOW, KTóRYM TAKA PRZEROBKA NIE PASUJE, ORAZ NIE ZROBILI BY TEGO W SWOIM POJEZDZIE. Jeszcze raz pytam czy ktos ma praktyczne sugestje co do w/w przerobki?

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Re: Co z liftingiem

Post autor: Tapeworm » ndz lis 25, 2007 4:54 pm

Mam dziś dobry humor więc sobie nie odpuszczę :)21
kwiateq0007 pisze: Radze tez nie zwracac uwagi na innych forumowiczow ktorzy nie maja kasy na nowego RR i dlatego pisza ze nowe wygladaja kiepsko i sa syfiaste, wstyd i wiocha.
Widzisz wszystko by sie zgadzało, jesteśmy brudasy, kozojeby, nie stać nas na nowego RRa, więc zawistni jesteśmy. Tylko powiedz mi czym jest taki lifting? Przerabianiem starego na nowe. Nie stać ciebie lub autora tematu na nowego RRa? Cóż przykro nam, my sie z tym pogodziliśmy jeśli ty nie możesz to pozostaje ci tylko odkładać kasę do skarpetki, kiedyś może będzie cię stać :)21
Są tu ludzie którzy potrafią władować 200tyś w pompę do gnoju która nawet szyb w drzwiach nie ma, więc kwestii finansów nie poruszaj już :)21
kwiateq0007 pisze:Przednie swiatla xenonowe dlatego ze oprocz walorow estecznych wazna jest tez poprawa bezpieczenstwa, a te swiatla zdecydowanie lepiej swieca.
Skonfrontuje to z moimi odczuciami. Coraz więcej na drogach samochodów z ksenonami, niestety wiele z nich albo ma je źle ustawione, albo są to samoróbki zmontowane przez tunerów. Już średnio co drugie takie światła walą mi prosto w oczy, parę razy przez takie oślepienie mało pieszego nie wziąłem na maskę. Więc nie gadaj tu o bezpieczeństwie.
Bezpieczeństwem jest dostosowanie prędkości do warunków na drodze i przewidywanie.
kwiateq0007 pisze: A taki lekki lift wlasnego RR jest wlasnie wyrazem indywidualnosci i wiary w wolnosc jednostki
Wypowiadanie takich bredni w dziale LR pozostawiam bez komentarza :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości