Problem z odpalaniem 300 tdi nawet w lato, zawsze po nocy

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt sty 08, 2008 9:31 am

No Student widzę żeś oblatany w tym temacie :D

dokładnie nie dociągnięcie śruby na wale
lub taki jeden sugerował że też istnieje możliwość złego zaklinowania rolki na wale.

po paru tysiącach od roboty efekt
wyjeb..ny klin rolki pędzącej w kosmos
a co za tym idzie latająca jak żyd po pustym polu rolka i koło na wale
pasek zciachany
pompa przestawiona o ząbek

mowa o 200cie
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt sty 08, 2008 9:34 am

Wąż pisze:
TRAWOLT pisze:
mi rozrząd spieprzyli w Twoim ulubionym super hiper warsztacie :D
reklamowałeś, czy strzeliłeś focha? :)21
generalnie nie chce mi się prać tego syfu tu
ale mówię stanowcze nie ściemniaczowi :)3
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » wt sty 08, 2008 12:03 pm

twoja sprawa, ja tam nigdy zastrzeżeń nie miałem :)
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » wt sty 08, 2008 12:08 pm

Wąż pisze:twoja sprawa, ja tam nigdy zastrzeżeń nie miałem :)
a na co miałby Cię niby naciągnąć
na rolkę drutu :wink: :D
LR Rendzi stajla :)

tomahouk
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: śr lis 21, 2007 9:20 am

na 100% słaba kompresja teraz tylko remoncik całosci silnika

Post autor: tomahouk » wt lut 26, 2008 2:02 pm

przykro mi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: na 100% słaba kompresja teraz tylko remoncik całosci sil

Post autor: TRAWOLT » wt lut 26, 2008 2:11 pm

tomahouk pisze:przykro mi
:o

no nam też przykro, że Ci przykro :D
może jakąś lalę albo butelkę na pocieszenie ? :wink: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

Post autor: bredfan » wt lut 26, 2008 7:25 pm

TRAWOLT pisze:No Student widzę żeś oblatany w tym temacie :D

dokładnie nie dociągnięcie śruby na wale
lub taki jeden sugerował że też istnieje możliwość złego zaklinowania rolki na wale.

po paru tysiącach od roboty efekt
wyjeb..ny klin rolki pędzącej w kosmos
a co za tym idzie latająca jak żyd po pustym polu rolka i koło na wale
pasek zciachany
pompa przestawiona o ząbek

mowa o 200cie
oraz litr oleum w obudowie paska a następnie piękny wybuch i 4k pln za części nowe do motura a wszystko dlatego, że mądry niemaszek wbił klina na odwrót....co jest tylko potwierdzeniem iż stereotyp o fachowości i solidności germańskich naprawiaczy to BAJKA. Co tam..przynajmniej teraz silniczek zapitala jak nowy.
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości