lift budy p38
Moderator: Jerry
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Jadę wieczorem więc na pewno sprawdzę, ale wedle schematu ramy tam niczego takiego niema.
Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Robota wykonana
czas: 5h, od 00 do 5 rano. Straty: nie odnotowano. Problemy: usunięto osłonę wału tylniego która była zbyt krótka i ocierała o wał.
Wszystkich przewodów (czy to elektrycznych czy hamulcowych) starczyło bez problemu.
Samochód wygląda niesamowicie szkaradnie, ponieważ została tylko podniesiona buda a zderzaki będą podniesione w kolejnym etapie… Mierzenie i sprawdzanie detali nie zostało zrobione ze względu na godzinę. Na oko wyszło jakieś 5/6cm, jutro będą pomiary dokładne, trzeba też wziąć pod uwagę że wszystko musi się ułożyć i opadnie o jakieś 5mm. Czuć że buda minimalnie bardziej pracuje na poduchach ale wszystko trzymają śruby o twardości 10.9 więc problemów nie powinno być.
Gdyby nie dzisiaj kupiony hi-lift to robota byłaby o wiele dłuższa…

Wszystkich przewodów (czy to elektrycznych czy hamulcowych) starczyło bez problemu.
Samochód wygląda niesamowicie szkaradnie, ponieważ została tylko podniesiona buda a zderzaki będą podniesione w kolejnym etapie… Mierzenie i sprawdzanie detali nie zostało zrobione ze względu na godzinę. Na oko wyszło jakieś 5/6cm, jutro będą pomiary dokładne, trzeba też wziąć pod uwagę że wszystko musi się ułożyć i opadnie o jakieś 5mm. Czuć że buda minimalnie bardziej pracuje na poduchach ale wszystko trzymają śruby o twardości 10.9 więc problemów nie powinno być.
Gdyby nie dzisiaj kupiony hi-lift to robota byłaby o wiele dłuższa…
Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Wszystko w swoim czasie
już jest ciemno a ja dopiero co wróciłem z podnoszenia zderzaków (za dużo powiedziane, udało się podnieść na szybko tylko przedni)
Fotki w takim razie dopiero jutro po teście wiosennym (jedziesz?)

Fotki w takim razie dopiero jutro po teście wiosennym (jedziesz?)
Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
na tylnim zderzaku w zeszły weekend połamały się plastiki. Dzisiaj go tylko podciosem od doły aby nie ciągnął błota za sobą… niestety nie mogłem usunąć plastików w całości bo jest tam koreczek od gazu i puszka z prądem dla przyczepy. W przyszły weekend plastiki usunę, podniosę mocowania na odpowiednio wysokość (choć będzie problem z hakiem) Stwierdziłem że nie będę robił zderzaków pod wyciągarkę, przedni i tylni po usunięciu plastików zostanie troszkę wzmocniony i obspawany stalą kwasoodporną. Mało z tym roboty będzie, kaso mało pójdzie a może wyglądać całkiem zacnie (no i będzie odpowiednio mocny aby przyczepić haki do rwania)
Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
A wygląda jakby obcierały? (choć na zdjęciu jakoś krzywo stoi i wygląda jakby przód był dużo niżej od tyłu)
Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Ale pewnie nie jesteś w stanie przytoczyć przepisu który by zabraniał takiej modyfikacji? bo przegląd techniczny przejdzie a przerobiony angol zgodnie z prawem nie może…


Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Tylko to się zachowało i to przypadkiem http://picasaweb.google.pl/RybaXJ/Wielk ... 5280977522
Nie widać że to biała perła… był taki śliczny, ale nawet nie zdążyłem go dokończyć
Nie widać że to biała perła… był taki śliczny, ale nawet nie zdążyłem go dokończyć

Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Małe podsumowanie dla chcących to robić:
- buda trzyma się na 10 śrubach. Dwie są z przodu (odkręcane od góry tzn po podniesieniu maski – przed akumulatorem i puszką z kompresorem od EAS) Dwie po lewej i prawej stronie (pierwsza na wysokości początku drzwi przednich, druga w połowie drzwi tylnich – odkręcane od dołu)Dwie są (dzięki N2O) pod kanapą z tyłu. Dwie są z tyłu (na wysokości tłumika końcowego)
- osiem śrub jest przykręconych do poduszek gumowych (odkręcamy tylko środkową śrubę, rozmiar 17) Dwie przednie są bez poduszek tylko z podkładką gumową.
- potrzebujemy 10szt dystansów wykonanych z dowolnego materiału (aluminium (ma najwięcej wad, stali (najlepiej) lub tworzyw sztucznych.
- Średnica dystansu powinna wynosić 60mm, bo musi wejść w stożek stalowy który trzymał poduchy . U mnie jest to 65mm i dystans ubił się tam na sztywno, jak źle wejdzie to śrub za cholerę nie wkręcimy. Lepiej niech ma minimalny luz na boki.
- Śruby, najlepiej o twardości 10.9 ze stali nierdzewnej. Standardowa długość śrub to: 8szt ma po 60mm, dwie po 100mm (te z tyłu) Muszą być dłuższe o tyle ile podnosimy budę. Wszystkie śruby M10.
- przed podnoszeniem trzeba pamiętać o odkręceniu osłony wału tylniego (cztery śruby rozmiaru 10) jak tego nie zrobimy to jest ciężki
- z przodu niema miejsca za które można by podnieść budę dla tego ja podnosiłem najpierw lewy przód, lewy tył, prawy przód, prawy tył. Używałem do tego hi-lift’a a że nie mam progów to łapałem nim za plastiki przed przednimi drzwiami i za tylnimi drzwiami(wytrzymują bez problemu)
I to by było na tyle.
- buda trzyma się na 10 śrubach. Dwie są z przodu (odkręcane od góry tzn po podniesieniu maski – przed akumulatorem i puszką z kompresorem od EAS) Dwie po lewej i prawej stronie (pierwsza na wysokości początku drzwi przednich, druga w połowie drzwi tylnich – odkręcane od dołu)Dwie są (dzięki N2O) pod kanapą z tyłu. Dwie są z tyłu (na wysokości tłumika końcowego)
- osiem śrub jest przykręconych do poduszek gumowych (odkręcamy tylko środkową śrubę, rozmiar 17) Dwie przednie są bez poduszek tylko z podkładką gumową.
- potrzebujemy 10szt dystansów wykonanych z dowolnego materiału (aluminium (ma najwięcej wad, stali (najlepiej) lub tworzyw sztucznych.
- Średnica dystansu powinna wynosić 60mm, bo musi wejść w stożek stalowy który trzymał poduchy . U mnie jest to 65mm i dystans ubił się tam na sztywno, jak źle wejdzie to śrub za cholerę nie wkręcimy. Lepiej niech ma minimalny luz na boki.
- Śruby, najlepiej o twardości 10.9 ze stali nierdzewnej. Standardowa długość śrub to: 8szt ma po 60mm, dwie po 100mm (te z tyłu) Muszą być dłuższe o tyle ile podnosimy budę. Wszystkie śruby M10.
- przed podnoszeniem trzeba pamiętać o odkręceniu osłony wału tylniego (cztery śruby rozmiaru 10) jak tego nie zrobimy to jest ciężki

- z przodu niema miejsca za które można by podnieść budę dla tego ja podnosiłem najpierw lewy przód, lewy tył, prawy przód, prawy tył. Używałem do tego hi-lift’a a że nie mam progów to łapałem nim za plastiki przed przednimi drzwiami i za tylnimi drzwiami(wytrzymują bez problemu)
I to by było na tyle.
Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Po blacharce pojechaliśmy w góry i wracając niestety trafiliśmy w mondeo… ponieważ zwątpiłem w całość koncepcji saaba i sens ponownej naprawy to po dwóch miesiącach trzymania go w garaży oddałem go za free znajomemu który miał go zrobić. No i niby zrobił, ale po taniościbredfan pisze:A co sie stało biedactwu ?

Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Taa… tylko że on miał być turbo a nie „stylizowana na”. Na zdjęciach to jeszcze przejdzie, dla tego ktoś licytuje… cóż, znam sprzedającego wiec nie wypada komentować
Range Rover V8 Outsourcing IT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość