lift budy p38

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pt maja 16, 2008 1:04 pm

Widzę że wszystkim humor dopisuje…
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt maja 16, 2008 1:05 pm

no przecież napisałem ci że pod kanapa chyba są 2 śruby :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pt maja 16, 2008 1:16 pm

Jadę wieczorem więc na pewno sprawdzę, ale wedle schematu ramy tam niczego takiego niema.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt maja 16, 2008 2:35 pm

jest, patrzyłeś nie na ten rysunek co trzeba :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob maja 17, 2008 11:38 am

Robota wykonana :-) czas: 5h, od 00 do 5 rano. Straty: nie odnotowano. Problemy: usunięto osłonę wału tylniego która była zbyt krótka i ocierała o wał.
Wszystkich przewodów (czy to elektrycznych czy hamulcowych) starczyło bez problemu.
Samochód wygląda niesamowicie szkaradnie, ponieważ została tylko podniesiona buda a zderzaki będą podniesione w kolejnym etapie… Mierzenie i sprawdzanie detali nie zostało zrobione ze względu na godzinę. Na oko wyszło jakieś 5/6cm, jutro będą pomiary dokładne, trzeba też wziąć pod uwagę że wszystko musi się ułożyć i opadnie o jakieś 5mm. Czuć że buda minimalnie bardziej pracuje na poduchach ale wszystko trzymają śruby o twardości 10.9 więc problemów nie powinno być.
Gdyby nie dzisiaj kupiony hi-lift to robota byłaby o wiele dłuższa…
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » sob maja 17, 2008 11:40 am

zapodaj fotki !! :)21
Ostatnio zmieniony sob maja 17, 2008 12:33 pm przez zaloguj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob maja 17, 2008 11:47 am

Wieczorem będą, muszę odebrać aparat. Może zdążę podnieść zderzaki…
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » sob maja 17, 2008 5:30 pm

dawaj fotki :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob maja 17, 2008 8:36 pm

Wszystko w swoim czasie :-) już jest ciemno a ja dopiero co wróciłem z podnoszenia zderzaków (za dużo powiedziane, udało się podnieść na szybko tylko przedni)
Fotki w takim razie dopiero jutro po teście wiosennym (jedziesz?)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » sob maja 17, 2008 9:41 pm

niestety nie mogę - matura z polaka w poniedziałek i muszę się trochę przygotować :lol: :evil:

a tylnego zderzaka jeszcze ci nie rozerwało ?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob maja 17, 2008 10:54 pm

na tylnim zderzaku w zeszły weekend połamały się plastiki. Dzisiaj go tylko podciosem od doły aby nie ciągnął błota za sobą… niestety nie mogłem usunąć plastików w całości bo jest tam koreczek od gazu i puszka z prądem dla przyczepy. W przyszły weekend plastiki usunę, podniosę mocowania na odpowiednio wysokość (choć będzie problem z hakiem) Stwierdziłem że nie będę robił zderzaków pod wyciągarkę, przedni i tylni po usunięciu plastików zostanie troszkę wzmocniony i obspawany stalą kwasoodporną. Mało z tym roboty będzie, kaso mało pójdzie a może wyglądać całkiem zacnie (no i będzie odpowiednio mocny aby przyczepić haki do rwania)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 18, 2008 3:34 pm

Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » ndz maja 18, 2008 3:38 pm

to zrób jeszcze fotki całego auta po podniesieniu :D
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 18, 2008 4:04 pm

Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » ndz maja 18, 2008 4:09 pm

rozumiem, że teraz koła nie obcierają o nadkola ?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 18, 2008 6:43 pm

A wygląda jakby obcierały? (choć na zdjęciu jakoś krzywo stoi i wygląda jakby przód był dużo niżej od tyłu)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » ndz maja 18, 2008 6:50 pm

hmm
czy zdajesz sobie sprawę, że ta modyfikacja nie ma homologacji i Twój pojazd winien być natychmiast zezłomowany niczym, nie przymierzając, przerabiane angliki - o co kruszyłeś onegdaj kopie

:)21

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 18, 2008 6:59 pm

Ale pewnie nie jesteś w stanie przytoczyć przepisu który by zabraniał takiej modyfikacji? bo przegląd techniczny przejdzie a przerobiony angol zgodnie z prawem nie może…
:-)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

Post autor: bredfan » ndz maja 18, 2008 8:12 pm

A krokodyla zdjęcie po malowaniu posiadasz ?
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » ndz maja 18, 2008 8:25 pm

Tylko to się zachowało i to przypadkiem http://picasaweb.google.pl/RybaXJ/Wielk ... 5280977522
Nie widać że to biała perła… był taki śliczny, ale nawet nie zdążyłem go dokończyć :-(
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
bredfan
 
 
Posty: 814
Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
Lokalizacja: gmina Solina

Post autor: bredfan » pn maja 19, 2008 7:08 am

A co sie stało biedactwu ?
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pn maja 19, 2008 9:42 am

Małe podsumowanie dla chcących to robić:
- buda trzyma się na 10 śrubach. Dwie są z przodu (odkręcane od góry tzn po podniesieniu maski – przed akumulatorem i puszką z kompresorem od EAS) Dwie po lewej i prawej stronie (pierwsza na wysokości początku drzwi przednich, druga w połowie drzwi tylnich – odkręcane od dołu)Dwie są (dzięki N2O) pod kanapą z tyłu. Dwie są z tyłu (na wysokości tłumika końcowego)
- osiem śrub jest przykręconych do poduszek gumowych (odkręcamy tylko środkową śrubę, rozmiar 17) Dwie przednie są bez poduszek tylko z podkładką gumową.
- potrzebujemy 10szt dystansów wykonanych z dowolnego materiału (aluminium (ma najwięcej wad, stali (najlepiej) lub tworzyw sztucznych.
- Średnica dystansu powinna wynosić 60mm, bo musi wejść w stożek stalowy który trzymał poduchy . U mnie jest to 65mm i dystans ubił się tam na sztywno, jak źle wejdzie to śrub za cholerę nie wkręcimy. Lepiej niech ma minimalny luz na boki.
- Śruby, najlepiej o twardości 10.9 ze stali nierdzewnej. Standardowa długość śrub to: 8szt ma po 60mm, dwie po 100mm (te z tyłu) Muszą być dłuższe o tyle ile podnosimy budę. Wszystkie śruby M10.
- przed podnoszeniem trzeba pamiętać o odkręceniu osłony wału tylniego (cztery śruby rozmiaru 10) jak tego nie zrobimy to jest ciężki :-)
- z przodu niema miejsca za które można by podnieść budę dla tego ja podnosiłem najpierw lewy przód, lewy tył, prawy przód, prawy tył. Używałem do tego hi-lift’a a że nie mam progów to łapałem nim za plastiki przed przednimi drzwiami i za tylnimi drzwiami(wytrzymują bez problemu)
I to by było na tyle.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pn maja 19, 2008 9:49 am

bredfan pisze:A co sie stało biedactwu ?
Po blacharce pojechaliśmy w góry i wracając niestety trafiliśmy w mondeo… ponieważ zwątpiłem w całość koncepcji saaba i sens ponownej naprawy to po dwóch miesiącach trzymania go w garaży oddałem go za free znajomemu który miał go zrobić. No i niby zrobił, ale po taniości :-( Pół saaba w perle, pół w białym metaliku… teraz wygląda ohydnie i jest zaniedbany. Z perspektywy czasu wiem że powinien zostać u mnie, jakby mi przeszło –cenzura- to bym go zrobił a tak z pięknej koncepcji nic nie zostało.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pn maja 19, 2008 10:27 am

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pn maja 19, 2008 10:32 am

Taa… tylko że on miał być turbo a nie „stylizowana na”. Na zdjęciach to jeszcze przejdzie, dla tego ktoś licytuje… cóż, znam sprzedającego wiec nie wypada komentować
Range Rover V8 Outsourcing IT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość