P 38, Alarm Fault, pomocy.

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
ArturM
Posty: 396
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 8:10 pm
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: ArturM » pt gru 26, 2008 1:21 pm

Flytier pisze:Panowie, to jak jest z tym kodem? Mam go wklepywać w zamek, czy stacyjkę?
Żeby było łatwiej, to podobno już w moim roczniku (97) trzeba najpierw przekręcić w pozycję lock cztery razy, a dopiero potem właściwy kod?!
Toż to czarna magia, angielska :( .
http://landklinika.pl/index.php?option= ... &Itemid=31

Nie wiem na ile to pomoże bo P38 widziałem tylko na obrazku - ale może pomoże. Wg powyższego w zamek klepać i faktycznie 4 razy zamknąć.

HTH
Disco 300TDi MY98

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 26, 2008 1:47 pm

Flytier pisze:Czesław&jarząbek, czy ten kod można „naprawić”, zsynchronizować bez używania T4 i pokrewnych, a jedynie dzięki oprogramowaniu Bosch dla silnika?
Pytam, bo mam dobrego mechanika od tego silnika, a do serwisu boję się jechać.
Gdyby tak było, to mógłbym uderzyć do niego o pomoc.
Pisałem, że paliwo jest dostarczane. Zresztą mam nową pompę, niepotrzebnie kiedyś wymienioną przez rzeczony serwis, za jedyne osiem stów :evil: .
nie wiem. nie znam możliwości boszowskiego kts'a. z tego co wiem z systemami boscha w lr będzie się komunikował czyli że łączność z silnikiem w p38 będzie. natomiast to też nie do końca może rozwiać wszystkie wątpliwości.
#noichuj

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Flytier » pt gru 26, 2008 3:56 pm

To auto jest naprawde powalone !! .
Poszedłem teraz do samochodu, otwieram, a alarm się nie wyłącza i wyje. Ot tak, bez powodu :o . Tak trzy razy i blokada. Na desce Engine Disabled, Press Remont. Nie mam co „press”, bo pilot niezsynchronizowany. Odpięcie od aku normalizuje sytuację. Niestety jak nie paliło, tak nie pali :( .
Wymontowałem skrzynkę bezpieczników. Zaglądnę, co w środku. Może jakieś zimny lut?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 26, 2008 4:03 pm

bo gdzieś tam drobnym drukiem jest napisane...czy też było...że ileś prób uruchomienia i przerwa...czterdzieści miunut bodajże...potem ileś prób i doba przerwy...zamuliłeś system zylionem sprzecznych poleceń...stary commodore amiga wyświetlał w takich sytuacjach czerwony ekran z napisem: guru medytuje
:)21
p38 też medytuje...im starszy tym częściej i dłużej
:)21
nie można zapominać o tym, że ten system został wprowadzony w roku 1994...zegarki ważyły wtedy pół kilograma a magnetowidy 18kg...
żaden z waszych sprzętów agd wyprodukowany w roku 1994 już nie istnieje...magnetowicy, lodówki, odtwarzacze cd, aparaty foto...to wszystko się zepsuło i wylądowało na wysypisku.
well...

no.
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pt gru 26, 2008 4:14 pm

Dam 5 zl :)21
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 26, 2008 4:16 pm

idź spróbuj opanować system sterowania świec żarowych w swoim tfu...partolu
:)21

jak wrócisz skamląc z gilami wiszącymi u nosa wtedy pogadamy o prądzie w motoryzacji...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pt gru 26, 2008 4:19 pm

czesław&jarząbek pisze: jak wrócisz skamląc z gilami wiszącymi u nosa wtedy pogadamy o prądzie w motoryzacji...
:)21
Ktos kiedys pisal ze to nie jest instalacja elektryczna, a swobodny przeplyw elektronow :)21
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Flytier » pt gru 26, 2008 4:22 pm

To ja nie chcę wiedzieć, co będzie ze współczesnymi LR/RR za dziesięć lat 8) . Przy obecnej ilości elektroniki w samochodzie, to za te dziesięć lat nikt ich nie naprawi! Mam gdzieś taki postęp :D .

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 26, 2008 6:12 pm

naprawi naprawi
p38 też sie da naprawić
ale...
należy pamiętać że to wozy z półki cenowej 50k ojro +
i że ceny niektórych rzeczy nadal leżą na tej półce.
to że p38 można już kupić nawet poniżej dziesięciu tysi nie czyni go wcale tanim autem.
a może wręcz odwrotnie? :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt gru 26, 2008 6:22 pm

Ale i tak ceny części mechanicznych do tego modelu są niższe niż do tanich japończyków :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 26, 2008 6:27 pm

mechanika jest tania. fakt.
ale mechanika nie jest też w hasioku specjalnie upierdliwa. to dobre podwozie.
#noichuj

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pt gru 26, 2008 7:16 pm

czesław&jarząbek pisze:należy pamiętać że to wozy z półki cenowej 50k ojro +
i że ceny niektórych rzeczy nadal leżą na tej półce.
to że p38 można już kupić nawet poniżej dziesięciu tysi nie czyni go wcale tanim autem.
:)21
pozwalam sobie czasem cytować powyższe, podając autora oczywiście..
swoją drogą, na kim i za co, konstruktor P38 chciał się zemścić?

:)21
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 26, 2008 7:23 pm

na nikim.
naonczas to było objawienie jak jakiś prom kosmiczny :)21
wyprzedzili konkurencję na dość długo. tak samo jak kolejnym rendzem-rekinem/L322

ładne auto z końca produkcji jeszcze może sprawić wiele radości.
#noichuj

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pt gru 26, 2008 7:30 pm

o rendżach mawia się, że zastąpiły karety na dworze JKM.. także musi wyprzedzać.. tak z urzędu..

;)
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt gru 26, 2008 7:38 pm

co by nie mówić to pierwszy produkt lr w którym skilowano systemowo problem korozji nadwozia
#noichuj

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Flytier » pt gru 26, 2008 8:26 pm

No i niestety, Fuse Box okazał się być w idealnym stanie.
Za to przeglądając schematy w rave, znalazłem Fuel Shut–Off So-
Leonid. Co ciekawe konektor oznaczony jako C 582, do którego idzie sygnał z ECM nie jest uwidoczniony w spisie konektorów. Ani jako zdjęcie, gdzie się znajdować powinien, ani jako rysunek wtyczki z opisanymi pinami. Może by tutaj spróbować poszukać obejścia? Chyba, że jest to napięcie rzędu 8V podawane na elektrozawór :-?.
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt gru 26, 2008 8:50 pm przez Flytier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pt gru 26, 2008 8:41 pm

Flytier: Ty nie rozbieraj połowy samochodu… pojedz do serwisu ASO po EKA. Wprowadz go poprawnie i ciesz się jazdą :-)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Flytier » pt gru 26, 2008 8:43 pm

Nie wiem gdzie jest takie ASO :( .

Awatar użytkownika
Szot_RR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Szot_RR » pt gru 26, 2008 8:56 pm

ASO masz w Katowicach przy ul. Lubiny
RR hasiok dwatysiące, RR ropniok dziewiećsześć

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Flytier » pt gru 26, 2008 9:09 pm

Czy muszę tam jechać osobiście? Niemożna tego załatwić przez telefon plus na przykład wysłanie netem zdjęcia książki wozu?

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt gru 26, 2008 9:20 pm

a sprawdzałeś interia switch ?(koło nóg pasażera) :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt gru 26, 2008 9:24 pm

Flytier pisze:Sczytać laptopkiem serwisowym, znaczy udać się do serwisu ?! To dupa.
Ze sie tak niesmialo wtrace...
ale nie rozumiem zdania powyzej :)21 :o

Awatar użytkownika
Szot_RR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 10:56 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Szot_RR » pt gru 26, 2008 9:34 pm

przez telefon nie pójdzie próbowałem sam już trzeba sie osobiście udać na miejsce...no ale zawsze możesz zadzwonić zapytac może Tobie się uda:) a inertia switch to raczej nie będzie bo by kieruniki non stop migały i klima by nie działała a pozatym wyświetlał by komunikat że inertia..
RR hasiok dwatysiące, RR ropniok dziewiećsześć

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Flytier » pt gru 26, 2008 9:34 pm

To ja nie do końca zrozumiałem więc dopytywałem :( .
Określenie „laptopek serwisowy” mogło dotyczyć prywatnego laptopa z ogólnodostępnym programem do diagnozy auta. Tak, jak na przykład program do zawieszenia. Niekoniecznie komputer w serwisie.
Ta dupa, to fakt, że muszę jechać do serwisu, który mnie „nie lubi” :cry: .

Awatar użytkownika
Flytier
Posty: 784
Rejestracja: sob lip 12, 2008 7:17 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Flytier » pt gru 26, 2008 9:36 pm

Nie mam bladego pojęcia, co to Interia Switch :o .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości