wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » wt mar 10, 2009 9:18 pm
Pepek pisze:Na miasto 90tka z 200tką
W teren 90tka z V8
Na wyjazdy rodzinne 110tka SW z td5
Na wyprawy 110tka trzydrzwiowa z 300tką

duzo bys chciał

-
zaloguj

- Posty: 2009
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm
Post
autor: zaloguj » wt mar 10, 2009 9:19 pm
a ja bym chcial 90 moze byc z 200 i pordzewiałe zeby tylko jako tako jezdziło

-
tybero

- Posty: 1950
- Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: brenna
Post
autor: tybero » wt mar 10, 2009 9:20 pm
nie rozmumiem czemu na miasto 200 a do terenu v8, chyba na odwrot

klekotem do miasta?

Mistrzow uprasza sie o spokoj
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » wt mar 10, 2009 9:27 pm
To przez ekonomię

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Mały Staś

- Posty: 366
- Rejestracja: wt mar 08, 2005 8:45 pm
- Lokalizacja: KBR
Post
autor: Mały Staś » śr mar 11, 2009 9:12 am
nowicjusz127 pisze:Mały Staś pisze:
Powiem więcej, turbo dziura w silniku td5 stwarza realne zagrożenie zdrowia i życia w dynamicznym ruchu miejskim

ty chyba sam jestes turbo dziura

.czyja to wina ze jezdziłes td5 z padnietą przepływką

Niewykluczone że właśnie tak było , bo z tego co widze nikt więcej nie narzeka na turbo dziure w td5

Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 10:52 am przez
Mały Staś, łącznie zmieniany 1 raz.
...
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr mar 11, 2009 9:18 am
Pepek pisze:To przez ekonomię

V8 spalające w terenie ile mu się wleje też chyba nie za dużo z ekonomią ma wspólnego
ekonomia tak bardzo by nie ucierpiała gdyby do miasta było 90 z 300 - takie trochę kulinarniejsze
zresztą do miasta to ja bym wolał chyba coś z disko/rr
LR Rendzi stajla

-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » śr mar 11, 2009 9:24 pm
W terenie i tak nikt nie patrzy na spalanie więc może być v8
A 200tka na miasto dla tego że jest najoszczędniejsza

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » czw mar 12, 2009 10:22 am
Pepek pisze:A 200tka na miasto dla tego że jest najoszczędniejsza

niooo najoszczędniejsza bo nie wyjeżdża z garażu, gdyż remont generalny trwa

LR Rendzi stajla

-
KrzyK
-

- Posty: 212
- Rejestracja: śr gru 08, 2004 12:03 pm
- Lokalizacja: Pisz
Post
autor: KrzyK » czw mar 12, 2009 3:35 pm
Pepek pisze:Na miasto 90tka z 200tką
W teren 90tka z V8
Na wyjazdy rodzinne 110tka SW z td5
Na wyprawy 110tka trzydrzwiowa z 300tką

Mógłbyś rozjaśnić dwie pierwsze pozycje

, bo jakoś do tej pory myślałem odwrotnie.
Po mieście wolę śmigać V8, a w teren wolałbym 200.
LR Disco 3.5 V8i, 92', +2''
"I hate asfalt"
-
KrzyK
-

- Posty: 212
- Rejestracja: śr gru 08, 2004 12:03 pm
- Lokalizacja: Pisz
Post
autor: KrzyK » czw mar 12, 2009 3:41 pm
Jeśli chodzi o oszczędności, to niedawno widziałem, że najmniej pali peżo 106- 2,6 l/100, albo jeszcze jaki inny skuter.
LR Disco 3.5 V8i, 92', +2''
"I hate asfalt"
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » czw mar 12, 2009 7:14 pm
Każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie i nic nie będę tłumaczył . Jak sądzisz inaczej to podaj swoje typy .
A najoszczędniejsze auto to służbowa fura

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość