wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt kwie 28, 2009 8:55 am
CORNEL pisze:Teraz to została linka licznika do założenia i kontrolki na desce do sprawdzenia.

jaka linka? przeciez tam nie ma linki

-
CORNEL
-

- Posty: 133
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
- Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna
Post
autor: CORNEL » wt kwie 28, 2009 9:12 am
Olek, albo wpuszczasz mnie w kanał - dosłownie Wejśc i sprawdzić albo jesień nadciąga i kasztany zaczynają spadać.

300tdi krótki

-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt kwie 28, 2009 9:22 am
w 200 jest linka w 300 nie
znaczy się tak słyszałem, bo ja to ...

LR Rendzi stajla

-
CORNEL
-

- Posty: 133
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
- Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna
Post
autor: CORNEL » wt kwie 28, 2009 9:28 am
To czemu licznik nie działa?
I jak zrobić żeby działał?

300tdi krótki

-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt kwie 28, 2009 9:37 am
CORNEL pisze:To czemu licznik nie działa?
bo nie masz linki
CORNEL pisze:
I jak zrobić żeby działał?

załóż linkę

LR Rendzi stajla

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt kwie 28, 2009 2:20 pm
TRAWOLT pisze:w 200 jest linka w 300 nie
znaczy się tak słyszałem, bo ja to ...

ale przedmowca ma 300

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt kwie 28, 2009 2:21 pm
CORNEL pisze:To czemu licznik nie działa?
I jak zrobić żeby działał?

licznik nie dziala bo masz popsuty jais element ktory jest odpowiedzialny za wskazania
naprawic lub udac sie do warsztatu
-
CORNEL
-

- Posty: 133
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
- Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna
Post
autor: CORNEL » wt kwie 28, 2009 4:17 pm
Olek
Co muszę wyjąć/odkręcić żeby sprawdzić jaki element jest popsuty?
300tdi krótki

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt kwie 28, 2009 6:53 pm
CORNEL pisze:Olek
Co muszę wyjąć/odkręcić żeby sprawdzić jaki element jest popsuty?
wypatroszyc zegary i srodkowy tunel i znalezc poczatek i koniec ukladu

oraz elementy znajdujace sie tu i tam

-
juur
-

- Posty: 122
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 9:22 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: juur » śr kwie 29, 2009 8:01 am
podłączając sie do tematu. Po co mi w 300 96 dwużarnikowe światła stopu w górnych lampach? świecą się tylko przy hamowaniu - po co więc drugi żarnik?
jest LR DISCO 1996 byl Swift 1.3 powered by 500W RMS - dorastam?

-
piotr borowiec
-

- Posty: 1319
- Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: piotr borowiec » śr kwie 29, 2009 8:45 am
Serwus "strzelcu" widzę, że więcej ludzi bawi się tu bronią
Cornel jak będziesz zdejmował obudowe zegarów to uważaj na zczepy znajdujące się z tyłu. Obudowy się nie podnosi tylko WYSUWA!! delikatnie próbuj to zrozumiesz o co chodzi. Jak połamiesz to potem będzie podzczas jazdy dźwiękać, telepać i jeszcze inaczej wk.... denerwować
Mam nadzieje że zdążyłem

-
Dżek
-

- Posty: 896
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:26 pm
- Lokalizacja: WaWa
Post
autor: Dżek » śr kwie 29, 2009 9:18 am
juur pisze:podłączając sie do tematu. Po co mi w 300 96 dwużarnikowe światła stopu w górnych lampach? świecą się tylko przy hamowaniu - po co więc drugi żarnik?
Większą ciekawostką jest to, że w nowszych 300 (możliwe, że także w Twoim) jest zdublowana instalacja. Obejrzyj swoją kostkę, czy przypadkiem nie masz 6 kabelków zamiast 4. Jeśli jest 6, to znaczy że masz doprowadzone kierunki i pozycyjne do lampy zespolonej, ino sama lampa została fabrycznie wykastrowana.
Faceci dojrzewają do 3 roku życia, a później już tylko drożeją zabawki... Disco 300 Tdi
-
piotr borowiec
-

- Posty: 1319
- Rejestracja: ndz gru 17, 2006 10:00 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: piotr borowiec » śr kwie 29, 2009 9:28 am
i w tedy można sobie założyć lampki z modelu starszego i się ma przyzwoitą pozycje, a nie żarzące ogniki w zerzaku

-
CORNEL
-

- Posty: 133
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
- Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna
Post
autor: CORNEL » śr kwie 29, 2009 2:21 pm
juur
Jeszcze nie zdążyłem połamać.
Jutro walczę z pilotem alarmu, potem długi weekend i kilka wyjazdów w teren w planach. Linkę licznika mam dostać od poprzedniego własciciela jak wróci z Niemiec, więc na razie nie będę wyłamywał deski rozdzielczej.

300tdi krótki

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » śr kwie 29, 2009 6:32 pm
juur pisze:podłączając sie do tematu. Po co mi w 300 96 dwużarnikowe światła stopu w górnych lampach? świecą się tylko przy hamowaniu - po co więc drugi żarnik?
a nie pomyslales ze jakis cymbal mogl je wsadzic tam,zamiast jednowloknowych?
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » śr kwie 29, 2009 6:33 pm
CORNEL pisze: Linkę licznika mam dostać od poprzedniego własciciela jak wróci z Niemiec,
przeciez tam nie ma linki wiec chyba linke holownicza on ci da...
-
juur
-

- Posty: 122
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 9:22 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: juur » czw kwie 30, 2009 7:06 am
LR_Olek pisze:juur pisze:podłączając sie do tematu. Po co mi w 300 96 dwużarnikowe światła stopu w górnych lampach? świecą się tylko przy hamowaniu - po co więc drugi żarnik?
a nie pomyslales ze jakis cymbal mogl je wsadzic tam,zamiast jednowloknowych?
Gniazdo żarówki przyjmuje tylko dwużarnikowe...
jest LR DISCO 1996 byl Swift 1.3 powered by 500W RMS - dorastam?

-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » wt maja 05, 2009 9:46 am
juur pisze:LR_Olek pisze:juur pisze:podłączając sie do tematu. Po co mi w 300 96 dwużarnikowe światła stopu w górnych lampach? świecą się tylko przy hamowaniu - po co więc drugi żarnik?
a nie pomyslales ze jakis cymbal mogl je wsadzic tam,zamiast jednowloknowych?
Gniazdo żarówki przyjmuje tylko dwużarnikowe...
masz dwa wyjścia:
1. pogodzić się z tym
2. potraktować to jako początek zmian na lampy od dwusety
PS
kurcza Poznań to jakiejś zagłębie dyskotek się robi

-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » wt maja 05, 2009 9:47 am
Saphira pisze:... wiesz że się nie maluję

to takie ładne oczy z natury masz?
-
sbb
-

- Posty: 3753
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: sbb » wt maja 05, 2009 9:47 pm
JarekK pisze:Saphira pisze:... wiesz że się nie maluję

to takie ładne oczy z natury masz?
tey, od kiedy ty na oczy zwracasz uwagę ?

Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony

-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » śr maja 06, 2009 7:49 am
sbb pisze:JarekK pisze:Saphira pisze:... wiesz że się nie maluję

to takie ładne oczy z natury masz?
tey, od kiedy ty na oczy zwracasz uwagę ?

cicho no

na kulturalnego i obytego chciałem wyjść
PS
a w przypadku Saphiry to na oczy akurat trudno nie zwrócić uwagi no
-
CORNEL
-

- Posty: 133
- Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
- Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna
Post
autor: CORNEL » pt maja 08, 2009 12:10 pm
Problemów ciąg dalszy, eeeech.
1. Linka od licznika była, tylko, że urwana i nie dochodziła do zegarów - prawdopodobnie była wymieniona skrzynia od innego (starszego???) modelu.
2. Normalnie w 3setce z 96 jak pisał Olek jest elektroniczny układ pomiaru prędkości.
3. Pytanie co zrobić, żeby licznik działał? Kolesie od dorabiania linek do liczników powiedzieli albo wymienić skrztynie (na pewno nie wymienię) albo wymienić deskę rozdzielczą. Czy są inne możliwości.
300tdi krótki

-
Saphira

- Posty: 1556
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Saphira » pn maja 11, 2009 10:28 pm
JarekK pisze:cicho no

na kulturalnego i obytego chciałem wyjść
PS
a w przypadku Saphiry to na oczy akurat trudno nie zwrócić uwagi no
co Ty taki miły jeheś ?

adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » wt maja 12, 2009 2:02 am
CORNEL pisze:Problemów ciąg dalszy, eeeech.
1. Linka od licznika była, tylko, że urwana i nie dochodziła do zegarów - prawdopodobnie była wymieniona skrzynia od innego (starszego???) modelu.
2. Normalnie w 3setce z 96 jak pisał Olek jest elektroniczny układ pomiaru prędkości.
3. Pytanie co zrobić, żeby licznik działał? Kolesie od dorabiania linek do liczników powiedzieli albo wymienić skrztynie (na pewno nie wymienię) albo wymienić deskę rozdzielczą. Czy są inne możliwości.
Kupujesz impulsator od 300, montujesz , zakładasz wtyczkę i jak kabelki sprawne i Licznik w zegarach bedzie działać
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » wt maja 12, 2009 7:20 am
Saphira pisze:JarekK pisze:cicho no

na kulturalnego i obytego chciałem wyjść
PS
a w przypadku Saphiry to na oczy akurat trudno nie zwrócić uwagi no
co Ty taki miły jeheś ?

sam nie wiem

tak mnie jakoś naszło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości