pomp. wtrysk. 200 a 300

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

kide
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 8:30 pm
Lokalizacja: Lund/Szwecja

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: kide » czw lis 05, 2009 7:03 pm

panowie mam pytanie jak mogą podłączyć mojego złomka pod kompa jak nie mam gniazda diagnostycznego? auto niby z 97roku a go nie posiada auto z EDC obecnie dysponuje KTS i Multi Diagiem czy z pomocą któregoś da sie podpiąć do tego ECU

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: LR_Olek » czw lis 05, 2009 7:04 pm

oho :)21

kide
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 8:30 pm
Lokalizacja: Lund/Szwecja

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: kide » czw lis 05, 2009 7:07 pm

wiem zaraz się zacznie:) ale o land rover nie mam dużej wiedzy bo takich aut nie mam na co dzień na warsztacie natomiast jak ktos by potrzebował pomocy w sprawie Volvo lub Saaba to chętnie pomoge :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: czesław&jarząbek » czw lis 05, 2009 7:10 pm

bert pisze:
darek_s pisze:
bert pisze:
troche, zesmy pompa w te i wewte dali, wiec przestawiony aktualnie jest na bank.
tą metodą nie przestawisz rozrządu
:-?
bert pisze:
najbardziej podejzewam toto co wisi na grodzi. Podejrzewam dlatego, ze czy to podepniemy czy wypniemy to zadnego efektu to nie daje tak na plus (obecnego stanu) jak i na ew pogorszenie.
Slowem czy wpiete, czy wypiete na jedno wychodzi
Turbo pressure sensor ma wpływ na dawkę paliwa w funkcji obciążenia silnika i ciśnienia w kanale dolotowym ...nie ma on wpływu na utrudniony rozruch, czy metaliczną pracę zimnego silnika. Na to ma wpływ jak pisał czesław przestawiony rozrząd (wystarczy że o ząb), a przyczyną przestawionego rozrządu jest niewystarczająco fachowy serwis, lub wadliwe elementy rozrządu... w takiej właśnie kolejności
Poza tym w przypadku przejścia ECU (liczydła) w tryb pracy awaryjnej, część czujników jest ignorowana, a czytany jest przede wszystkim czujnik pedału gazu.

Pozdrawiam
DarekS
no to sam sie wiecej nie mogl przestawic (rozrzad) ponad to co "grzebane" prawo lewo pompa wtrysk.
"toto" sie zrobilo w zasadzie nagle i nie mialo zwiazku z woda ani robieniem rozrzadu albowiem mocno przesuniete w czasie bylo w stosunku do owych "wydarzen".
Z zapalaniem to on wczesniej mial juz problem, palil zawsze, ale tak cos jakby sie mu paliwo cofalo (stad wymienialem pompe paliwa) chwile trzeba bylo pokrecic a potem juz ladnie zapalal, wiec to cos zapewne oddzielnego od obecnej padaczki (im dluzej stal niepalony tym dluzej trzeba bylo krecic - po wymianie pompy nadal ten sam objaw byl).
Obstawialbym to co nazwales czujnikiem cisnienia, przypuszczenie bierze sie stad, ze obojetne czy to jest wpiete czy nie to auto caly czas zachowuje sie tak samo.
Pewnie poszukam jeszcze tego dynkas i wymienie, acz wole docelowo przejsc na prostszy, pojmowalny przezemnie system bez drutow.
Dziek za uwage
Norbert J. Zbróg
poprostu teraz wylazło zielone w wiązkach po poprzednim topieniu. zwiększone oporności na okablowaniu system odczytuje jako błędy. to tak w uproszczeniu.
generalnie okolica w której szukacie czyli lewy róg komory tam gdzie właśnie jest czujnik ciśnienia doładowania i wyjście z wiązki pedału gazu to nagromadzenie okablowania edc.
to nie jest ani czujnik, ani przepływomierz, ani pedał gazu. to są kable. przepływomierz można zupełnie odpiąć i też auto będzie jezdzić. jeżeli na wypiętym będzie jezdzić normalnie to znaczy, że faktycznie przepływka może być problematyczna.
najbliższy komputer masz u karola pod gorzowem.
#noichuj

Awatar użytkownika
darek_s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn lip 28, 2008 10:15 am

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: darek_s » czw lis 05, 2009 8:01 pm

kide pisze:panowie mam pytanie jak mogą podłączyć mojego złomka pod kompa jak nie mam gniazda diagnostycznego? auto niby z 97roku a go nie posiada auto z EDC obecnie dysponuje KTS i Multi Diagiem czy z pomocą któregoś da sie podpiąć do tego ECU
Jak z EDC, to musi zaposiadać OBD, z resztą musi ze względu na security system. Gniazdo powinno być na wysokości prawego kolana kierowcy. Czasami rozentuzjazmowani diagności potrafią je wepchnąć i trza bilonem otworzyć pokrywę i je wydobyć. Oszywiście zakładamy że to nie przekładaniec... :D

Katees może cośtamcośtam ale to z purystyczno landroverowego rozumienia rzeczy nic nie warta puszka. Sie połączyć należy testbookiem, T4... może DECem, a najlepiej Autologicem!!! ...sorry, ale się nie mogłem powstrzymać :D

kide
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 8:30 pm
Lokalizacja: Lund/Szwecja

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: kide » czw lis 05, 2009 8:06 pm

no właśnie wiem że tam powinno być ale nie potrafię go znaleźć nawet jak otworzyłem ta pokrywę auto nie przekładane ale poprzedni właściciel coś majstrował w elektryce bo wywalił alarm i immobiliser

Awatar użytkownika
darek_s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn lip 28, 2008 10:15 am

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: darek_s » czw lis 05, 2009 8:15 pm

Jak zbrodzień jakowyś upitolił OBD to nie pozostaje nic innego jak oddeklować prawą osłone miejsca na nogi pasendżera i podpiąć się do kabelków ECU w takiej sekwencji: 7(OBD)-> 42(ECU), 15(OBD)->27(ECU), 16(OBD)-> +12V, 4&5(OBD)->GND.... i już. :roll:

42(ECU)- biały z jasnozielonym paskiem
27(ECU)- biały z różowym

kide
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 8:30 pm
Lokalizacja: Lund/Szwecja

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: kide » czw lis 05, 2009 8:23 pm

stokroć dzięki!!

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: bert » czw lis 05, 2009 10:44 pm

poprostu teraz wylazło zielone w wiązkach po poprzednim topieniu. zwiększone oporności na
(...)
i to jest dla mnie powod, by w aucie bylo jak najmniej drutow

najbliższy komputer masz u karola pod gorzowem
mam do wyboru dwie opcje, kupic komputer (zastanawiam sie, bo coraz mniej nieodrutowanych aut) albo postawic padake na zakaznym i niech czeka na dawce z angolandii, albo niech sam stanie sie dawca.
Dzieki za pochylenia nad problemem
pod zdowka
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: czesław&jarząbek » czw lis 05, 2009 10:48 pm

pierwszy sensowny komputer to równowartość trzech dawców. a jeszcze trzeba umieć go "odrobić".
bez sensu.
#noichuj

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Re: pomp. wtrysk. 200 a 300

Post autor: bert » czw lis 05, 2009 11:32 pm

czesław&jarząbek pisze:pierwszy sensowny komputer to równowartość trzech dawców. a jeszcze trzeba umieć go "odrobić".
bez sensu.
wole to (jak juz) niz wycieczki z kazdym drutem do Gorzowa, a obrobka...
mam zmyslnego mechanika... sie naumii
narazie dobijam trzy 200 tki i 110, zdecyduje sie chyba na skup 300 bez drutow i jakos to bedzie
(chyba, ze zona mnie wykwateruje z powodow duzej ilosci landroverow i psow)
Pzdr
Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości