Co to może być?
Moderator: Jerry
Re: Co to może być?
zasyfiona chłodnica , doprowadziła do przegrzania silnika , miałem dokładnie to samo objawy dokładnie akie same ,
płyn tez mi nie znikał az do wyparowania całkowitego. bo miałe przedmuch pomiedzy 3 i 4 do kanałów wodnych.
bardzo nie bolało , i roboty tez duzo nie było
płyn tez mi nie znikał az do wyparowania całkowitego. bo miałe przedmuch pomiedzy 3 i 4 do kanałów wodnych.
bardzo nie bolało , i roboty tez duzo nie było
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
HERBU BIEDRONKA
Re: Co to może być?
Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.
300tdi krótki 

Re: Co to może być?
CORNEL pisze:Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.
ciekawa teoria ...
Re: Co to może być?
Może Kolega chciał napisać "zasyfioną chłodniczkę" zwaną też "nagrzewniczką". A może Kolega ma tzw. "inny obieg płynów"LR_Olek pisze:CORNEL pisze:Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.
ciekawa teoria ...

P38A HSE 1995 V8 LPG oraz aprilia mojito 50
Re: Co to może być?
Ja sie tam nie znam.
Mechanik wyjął właśnie kawałek nagwintowanej rurki/końcówki z okolic termostatu, po odpaleniu i nagrzaniu objaw taki sam. Obstawia mimo wszystko uszczelkę pod głowicą.

Mechanik wyjął właśnie kawałek nagwintowanej rurki/końcówki z okolic termostatu, po odpaleniu i nagrzaniu objaw taki sam. Obstawia mimo wszystko uszczelkę pod głowicą.

300tdi krótki 

Re: Co to może być?
a termostat wyjal?
a poza tym to juz ile czasu tam gmera i nic nie wie?
a poza tym to juz ile czasu tam gmera i nic nie wie?
Re: Co to może być?
Gmera od dzisiaj bo nie miał czasu. Wczoraj była zjebka, że nic nie robił przez tydzień, więc teraz mam relację on linowo. 

300tdi krótki 

Re: Co to może być?
Leonidas pisze:Może Kolega chciał napisać "zasyfioną chłodniczkę" zwaną też "nagrzewniczką". A może Kolega ma tzw. "inny obieg płynów"LR_Olek pisze:CORNEL pisze:Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.
ciekawa teoria ...
czy chodzi o zasyfioną od zewnątrz czy od wewnątrz ?
Re: Co to może być?
zasyfiona chłodnica , nie chłodniczka zwana nagrzewnica, wiem co piszeCORNEL pisze:Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.
nagrzewnice to mozna całkiem wywalić i silnika nie przegrzejesz.
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
HERBU BIEDRONKA
Re: Co to może być?
ale bedziesz mial zimno w auciesys-kom pisze:zasyfiona chłodnica , nie chłodniczka zwana nagrzewnica, wiem co piszeCORNEL pisze:Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.
nagrzewnice to mozna całkiem wywalić i silnika nie przegrzejesz.

Re: Co to może być?
to zupełnie jak we frelkach zza kanałaLR_Olek pisze:ale bedziesz mial zimno w aucie


LR Rendzi stajla 

Re: Co to może być?
No i się zesrało, głowica do wymiany bo była wczesniej spawana przez kowala. 

300tdi krótki 

Re: Co to może być?
było to do przewidzeniaCORNEL pisze:No i się zesrało, głowica do wymiany bo była wczesniej spawana przez kowala.


- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Co to może być?
nie siej defetyzmu drogi darku.
oczywiście, że się tego nie zrobi za 150zyli z obróbką włącznie, ale są firmy dysponujące odpowiednią technologią. i daje się zrobić wszystko począwszy od 2.5d/td przez tdi do v8 jeśli jest taka potrzeba.
no prawie wszystko.
niektórych wybuchów głowicy nie warto nawet próbować robić.
i koniecznie nowe gwinty pod klawiature trzeba osadzić żeby potem grodzi nie wycinać
oczywiście, że się tego nie zrobi za 150zyli z obróbką włącznie, ale są firmy dysponujące odpowiednią technologią. i daje się zrobić wszystko począwszy od 2.5d/td przez tdi do v8 jeśli jest taka potrzeba.
no prawie wszystko.
niektórych wybuchów głowicy nie warto nawet próbować robić.
i koniecznie nowe gwinty pod klawiature trzeba osadzić żeby potem grodzi nie wycinać

#noichuj
Re: Co to może być?
Czesław,
napisz coś więcej o tym wycinaniu grodzi - skąd, dlaczego i jakie gwinty.
napisz coś więcej o tym wycinaniu grodzi - skąd, dlaczego i jakie gwinty.
300tdi krótki 

Re: Co to może być?
he he he i zaraz c&j napisze opracowanie jak to zrobić krok po kroku...
potem bankowcy powiedzą jakie będą kursy walut w 2010 roku
murarze jaka zaprawa jest najlepsza i jak się ją robi
piekarz zdradzi skład ciasta i powie jak najlepiej go wypiekać...
ech... rozmarzyłem się...
potem bankowcy powiedzą jakie będą kursy walut w 2010 roku
murarze jaka zaprawa jest najlepsza i jak się ją robi
piekarz zdradzi skład ciasta i powie jak najlepiej go wypiekać...
ech... rozmarzyłem się...

Re: Co to może być?
...wszystkie czysety które do mnie trafiły ze zdupczonymi głowicami były już spawane... nie miałem odwagi podejmować próby naprawy, bo nie lubię powtarzać roboty. Z gwintami święta prawda bo co ciekawe niewielu stosuje 5Nm +50st... częściej patrząc na gwinty chyba raczej 50Nm +50stczesław&jarząbek pisze:nie siej defetyzmu drogi darku.
oczywiście, że się tego nie zrobi za 150zyli z obróbką włącznie, ale są firmy dysponujące odpowiednią technologią. i daje się zrobić wszystko począwszy od 2.5d/td przez tdi do v8 jeśli jest taka potrzeba.
no prawie wszystko.
niektórych wybuchów głowicy nie warto nawet próbować robić.
i koniecznie nowe gwinty pod klawiature trzeba osadzić żeby potem grodzi nie wycinać


- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Co to może być?
bo kluczyk na pierwszy zakres jest dość drogi i nie wytrzymuje konkurencji z chińczykiem za 80zyli obejmującym drugi zakres. no i poza tym te tabele dokręcania takie nieczytelne i w obcym języku i wogóle...darek_s pisze:co ciekawe niewielu stosuje 5Nm +50st... częściej patrząc na gwinty chyba raczej 50Nm +50st

#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Co to może być?
aaa...i jeszcze chciałem dodać, że jak się z ręki porządnie dojebie to nie trzeba nowej uszczelki kupować bo starą tak ładnie wyciska i napewno nie będzie ciekła...


#noichuj
- nowicjusz127
- Posty: 2121
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
- Lokalizacja: okolice Wrocka
Re: Co to może być?
i zapomniałeś dodać,że koniecznie należy stara uszczelke przed ponownym montażem towotem pociągnąć obustronnie 

W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni
już Polska
już Polska
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Co to może być?
ewentualnie czerwonym silikonem 

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Co to może być?
ostatnio w automobiliście się rozpływali nad jakąś odbudową wypasioną auta z silnikiem poskładanym na czerwonym silikonie.
#noichuj
Re: Co to może być?
Drogi Darku Sdarek_s pisze: ...wszystkie czysety które do mnie trafiły ze zdupczonymi głowicami były już spawane... nie miałem odwagi podejmować próby naprawy, bo nie lubię powtarzać roboty. Z gwintami święta prawda bo co ciekawe niewielu stosuje 5Nm +50st... częściej patrząc na gwinty chyba raczej 50Nm +50st. Za punkt honoru stawiają sobie zdupczenie ostatniego.

Może zdradzisz więc na jaki moment dokręca się pokrywę zaworów w 2,25/2,5D? Bo z tego co pamiętam cierpimy na tą samą przypadłość w naszych chrunchlach... wyrzucone uszczelki pod deklami i małe jeziorka oleju w zagłębieniach kolektorów

Pozdro
Zakała Landroweryzmu

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości