Co to może być?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Re: Co to może być?

Post autor: sys-kom » ndz lis 15, 2009 1:51 pm

zasyfiona chłodnica , doprowadziła do przegrzania silnika , miałem dokładnie to samo objawy dokładnie akie same ,
płyn tez mi nie znikał az do wyparowania całkowitego. bo miałe przedmuch pomiedzy 3 i 4 do kanałów wodnych.
bardzo nie bolało , i roboty tez duzo nie było
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

CORNEL
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna

Re: Co to może być?

Post autor: CORNEL » pn lis 16, 2009 11:15 am

Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.
300tdi krótki ;-)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Co to może być?

Post autor: LR_Olek » pn lis 16, 2009 11:29 am

CORNEL pisze:Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.

ciekawa teoria ...

Awatar użytkownika
Leonidas
 
 
Posty: 260
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 8:23 pm
Lokalizacja: Ścisłe centrum Polski

Re: Co to może być?

Post autor: Leonidas » pn lis 16, 2009 1:16 pm

LR_Olek pisze:
CORNEL pisze:Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.

ciekawa teoria ...
Może Kolega chciał napisać "zasyfioną chłodniczkę" zwaną też "nagrzewniczką". A może Kolega ma tzw. "inny obieg płynów" :)21
P38A HSE 1995 V8 LPG oraz aprilia mojito 50

CORNEL
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna

Re: Co to może być?

Post autor: CORNEL » pn lis 16, 2009 1:53 pm

Ja sie tam nie znam. :lol:
Mechanik wyjął właśnie kawałek nagwintowanej rurki/końcówki z okolic termostatu, po odpaleniu i nagrzaniu objaw taki sam. Obstawia mimo wszystko uszczelkę pod głowicą. :)15
300tdi krótki ;-)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Co to może być?

Post autor: LR_Olek » pn lis 16, 2009 2:02 pm

a termostat wyjal?

a poza tym to juz ile czasu tam gmera i nic nie wie?

CORNEL
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna

Re: Co to może być?

Post autor: CORNEL » pn lis 16, 2009 2:16 pm

Gmera od dzisiaj bo nie miał czasu. Wczoraj była zjebka, że nic nie robił przez tydzień, więc teraz mam relację on linowo. :wink:
300tdi krótki ;-)

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Co to może być?

Post autor: maruda » pn lis 16, 2009 7:40 pm

Leonidas pisze:
LR_Olek pisze:
CORNEL pisze:Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.

ciekawa teoria ...
Może Kolega chciał napisać "zasyfioną chłodniczkę" zwaną też "nagrzewniczką". A może Kolega ma tzw. "inny obieg płynów" :)21

czy chodzi o zasyfioną od zewnątrz czy od wewnątrz ?

Awatar użytkownika
sys-kom
Posty: 1810
Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontaktowanie:

Re: Co to może być?

Post autor: sys-kom » pn lis 16, 2009 8:08 pm

CORNEL pisze:Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.
zasyfiona chłodnica , nie chłodniczka zwana nagrzewnica, wiem co pisze

nagrzewnice to mozna całkiem wywalić i silnika nie przegrzejesz.
Off Road to choroba przenoszona przez błoto


HERBU BIEDRONKA

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Co to może być?

Post autor: LR_Olek » pn lis 16, 2009 8:20 pm

sys-kom pisze:
CORNEL pisze:Wątpię w zasyfioną chłodnicę, bo grzeje, gdyby była zasyfiona nie narzewałaby się.
zasyfiona chłodnica , nie chłodniczka zwana nagrzewnica, wiem co pisze

nagrzewnice to mozna całkiem wywalić i silnika nie przegrzejesz.
ale bedziesz mial zimno w aucie :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Co to może być?

Post autor: TRAWOLT » pn lis 16, 2009 9:20 pm

LR_Olek pisze:ale bedziesz mial zimno w aucie :)21
to zupełnie jak we frelkach zza kanała :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

CORNEL
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna

Re: Co to może być?

Post autor: CORNEL » śr lis 18, 2009 8:31 am

No i się zesrało, głowica do wymiany bo była wczesniej spawana przez kowala. :)11
300tdi krótki ;-)

Awatar użytkownika
darek_s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn lip 28, 2008 10:15 am

Re: Co to może być?

Post autor: darek_s » śr lis 18, 2009 8:45 am

CORNEL pisze:No i się zesrało, głowica do wymiany bo była wczesniej spawana przez kowala. :)11
było to do przewidzenia :cry: kolejny raz nezniszczalność 300tdi okazuje się mitem. Nie znam przypadku udaanego spawania głowicy do trzysetki. Zawsze puszczały, czasem delikatnie do pierwszego przegrzania , ...a czasem wręcz spektakularnie :)17

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Co to może być?

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 18, 2009 8:54 am

nie siej defetyzmu drogi darku.
oczywiście, że się tego nie zrobi za 150zyli z obróbką włącznie, ale są firmy dysponujące odpowiednią technologią. i daje się zrobić wszystko począwszy od 2.5d/td przez tdi do v8 jeśli jest taka potrzeba.
no prawie wszystko.
niektórych wybuchów głowicy nie warto nawet próbować robić.
i koniecznie nowe gwinty pod klawiature trzeba osadzić żeby potem grodzi nie wycinać :)21
#noichuj

CORNEL
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna

Re: Co to może być?

Post autor: CORNEL » śr lis 18, 2009 9:25 am

Czesław,
napisz coś więcej o tym wycinaniu grodzi - skąd, dlaczego i jakie gwinty.
300tdi krótki ;-)

Awatar użytkownika
Mikado
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 7:46 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Co to może być?

Post autor: Mikado » śr lis 18, 2009 10:01 am

he he he i zaraz c&j napisze opracowanie jak to zrobić krok po kroku...
potem bankowcy powiedzą jakie będą kursy walut w 2010 roku
murarze jaka zaprawa jest najlepsza i jak się ją robi
piekarz zdradzi skład ciasta i powie jak najlepiej go wypiekać...

ech... rozmarzyłem się... :)21

CORNEL
 
 
Posty: 133
Rejestracja: śr gru 31, 2008 1:17 pm
Lokalizacja: Gdynia/Kościerzyna

Re: Co to może być?

Post autor: CORNEL » śr lis 18, 2009 11:24 am

Mikado
Bankowców zostaw w spokoju.... :)21
300tdi krótki ;-)

Awatar użytkownika
darek_s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn lip 28, 2008 10:15 am

Re: Co to może być?

Post autor: darek_s » śr lis 18, 2009 6:11 pm

czesław&jarząbek pisze:nie siej defetyzmu drogi darku.
oczywiście, że się tego nie zrobi za 150zyli z obróbką włącznie, ale są firmy dysponujące odpowiednią technologią. i daje się zrobić wszystko począwszy od 2.5d/td przez tdi do v8 jeśli jest taka potrzeba.
no prawie wszystko.
niektórych wybuchów głowicy nie warto nawet próbować robić.
i koniecznie nowe gwinty pod klawiature trzeba osadzić żeby potem grodzi nie wycinać :)21
...wszystkie czysety które do mnie trafiły ze zdupczonymi głowicami były już spawane... nie miałem odwagi podejmować próby naprawy, bo nie lubię powtarzać roboty. Z gwintami święta prawda bo co ciekawe niewielu stosuje 5Nm +50st... częściej patrząc na gwinty chyba raczej 50Nm +50st :)21 . Za punkt honoru stawiają sobie zdupczenie ostatniego. :)17

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Co to może być?

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 18, 2009 8:33 pm

darek_s pisze:co ciekawe niewielu stosuje 5Nm +50st... częściej patrząc na gwinty chyba raczej 50Nm +50st
bo kluczyk na pierwszy zakres jest dość drogi i nie wytrzymuje konkurencji z chińczykiem za 80zyli obejmującym drugi zakres. no i poza tym te tabele dokręcania takie nieczytelne i w obcym języku i wogóle...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Co to może być?

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 18, 2009 8:34 pm

aaa...i jeszcze chciałem dodać, że jak się z ręki porządnie dojebie to nie trzeba nowej uszczelki kupować bo starą tak ładnie wyciska i napewno nie będzie ciekła...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
nowicjusz127
Posty: 2121
Rejestracja: czw mar 27, 2008 10:37 pm
Lokalizacja: okolice Wrocka

Re: Co to może być?

Post autor: nowicjusz127 » śr lis 18, 2009 9:16 pm

i zapomniałeś dodać,że koniecznie należy stara uszczelke przed ponownym montażem towotem pociągnąć obustronnie :)21
W walce z głupotą nie ma wygranych,są tylko cudem ocaleni

już Polska

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Co to może być?

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 18, 2009 9:16 pm

to elementarne.
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Co to może być?

Post autor: gri74 » śr lis 18, 2009 9:25 pm

ewentualnie czerwonym silikonem :D
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Co to może być?

Post autor: czesław&jarząbek » śr lis 18, 2009 9:27 pm

ostatnio w automobiliście się rozpływali nad jakąś odbudową wypasioną auta z silnikiem poskładanym na czerwonym silikonie.
#noichuj

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Re: Co to może być?

Post autor: Wąż » śr lis 18, 2009 10:11 pm

darek_s pisze: ...wszystkie czysety które do mnie trafiły ze zdupczonymi głowicami były już spawane... nie miałem odwagi podejmować próby naprawy, bo nie lubię powtarzać roboty. Z gwintami święta prawda bo co ciekawe niewielu stosuje 5Nm +50st... częściej patrząc na gwinty chyba raczej 50Nm +50st :)21 . Za punkt honoru stawiają sobie zdupczenie ostatniego. :)17
Drogi Darku S :)21
Może zdradzisz więc na jaki moment dokręca się pokrywę zaworów w 2,25/2,5D? Bo z tego co pamiętam cierpimy na tą samą przypadłość w naszych chrunchlach... wyrzucone uszczelki pod deklami i małe jeziorka oleju w zagłębieniach kolektorów :)21
Pozdro
Zakała Landroweryzmu
:)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości