
teraz pompy z opla modne


Moderator: Jerry
SzczesnyLR pisze:karwa były przekładnie i się zaczeło![]()
teraz pompy z opla modne![]()
hm...LR_Olek pisze:SzczesnyLR pisze:karwa były przekładnie i się zaczeło![]()
teraz pompy z opla modne![]()
bo biedota kupuje samochody dla elit
DII chyba bylo z zajechanaa przeplywka .N2O pisze:Dzisiaj niechcący zrobiliśmy drag race DII TD5 vs RR DSE(TDS) i wychodzi na to, że zwycięzcy nie było - żaden nie chciał wysunąć dziobu przed konkurenta. Tylko u nas w RR koła 32", a w tamtym DII wyglądały na seryjny rozmiar.
A co do tych pomp to zarówno Bosch i Zexel sypią się tak samo powodując problemy z odpalaniem na ciepło.
Ta, zregenerowana, to tak naprawdę nowa pompa!scood74 pisze:zgadzam sie ze pompa w dieslu to połowa sukcesu jak nie wiecejFlytier pisze:Akurat pompa jest sercem tego silnika. Warto kupić nową, a właściwie regenerowaną w Boschu. Zamiast 8 dajesz 3,5 tysiaka zostawiając starą i zapominasz o sprawie na kolejne paręset tysięcy. Gdyby coś z silnikiem się stało, pompę możesz przełożyć. Kupując silnik na szrocie, pompa i tak pewnie będzie zajechana.scood74 pisze:wszyscy plują na te 2,5 TDS a ale gdyby on był naprawde taki zły to by go nie matowali w takiej szerokiej gamie samochodów
dla mnie jest istotne że jest on dostępny cenowo i szrotowo![]()
kto kupuje nowa pompe wtryskową do starego silnika ? jak za pół ceny moze mieć cały nowy silnik?
w moim mitsu juz tak nie było silnik niszowy i niektóre części tylko w salonie za kosmiczne pieniądze
tu wychodzi plus mitsu bo jak poszedłem do pompiarza z boscha z swoją z pojarki do uszczelnienia to powiedział ze cytuje "zostało juz jej tak tylko ok 40%" i dodał jeszcze że jak berbeluchy nie bede lał do syfa to jeszcze ta pompa nastepne 15 lat przejezdzi, znaczy w tym wzgledzie to twardy sprzet
ale co jest zastanawiające w mitsu sa montowane japońskie pompy firmy zexel robione na licencji boscha ....
tak jak te z TDS'a czyli podobna technologia jesli nie ta sama
w czym leży różnica ?
nie dał bym 3,5 koła za zregenerowana pompe skoro w tej cenie bede miał ze dwa całe kompletne silniki z gwarancją rozruchową, lepiej by było poszukac egzemplarza z jakiegoś powypadkowego trupa w dobrym stanie ?
po co walić kase na część która przeżyje samochód ? no chyba że zamierzamy jeżdzic autem przez następne 10 lat bo ja nie
pompa z omegi 2,5 TD bedzie pasowała do RRbo to te same silniki a omeg to setki latają i tanie jak barszcz
Mick pisze:Kombinatorow i cwaniaczkow w RR tu tez nie brakuje ,jezdza na czym sie da rolnicze ,opal czy kerozyna, wiec nie mow ze paliwo lepsze .Juz TESCO placilo grobe setki tysiecy fuli odszkodowan za uszkodzone auta ze wzgledu na zla jakosc paliwa .
Mroczny pisze:ee tam
te tds najpierw zrobiły 500tys u niemieckiego bauera
potem 200 u jego polskiego pracownika
potem jeszcze ze 300 z lawetą
a potem były na allegro z przebiegiem 172tys
a na samym końcu piszecie, że pompy słabe..
czesław&jarząbek pisze:
nikt w całej galaktyce. absolutnie nikt.
A gdzie taki bauer z "rzeszowa" ma autobahn do odkrecania do oporu ?LR_Olek pisze:
co nie zmienia faktu,ze i tak sa zarzniete przez bauerow z "rzeszowa"
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości