Adamek pisze:Ok. To moze powiedz mnie co sie dzieje jak zapodasz 3" liftu (only amory i sprezyny ) i jezdzisz po wyjebach gdzie wystepuja duze wykrzyze. Co cierpi najbardziej ?
... Zaglądałeś kiedyś pod D2 i przyglądałeś się zawiasowi ? Czy tak tylko sobie piszesz ?

Dwójka pod względem odporności zawiasu na obciążenia jest pod tym że względem o niebo bardziej wytrzymalsza od D1 czy nawet Defa . Zawias jest oparty na kutych grubych radiusach z przodu i z tyłu , tuleje gumowe w nich są znacznie większe i szersze od D1 a sam wahacz jest inaczej zamontowany do ramy . Panhard jest dłuższy niż ten w D1,Def i też inaczej montowany do ramy , amor skrętu wysoko i na drążku kierowniczym , wszystkie drążki grubsze , sprężyny z innego stopu i grubsze. Amory inaczej zamontowane {Oczko-oczko} , wąsy zwrotnic pancerne jak i same zwrotnice , itd. Jedyny słaby punkt manszety gumowe przegubów i Watt's który potrafi się wybić jeżeli nie zmieni się kątów na drążkach z tym że w razie czego oprócz stukania da się na tym jeżdzić w miarę normalnie przeciwieństwie np. do wywalonego panharda _ Zresztą na to też jest sposób .

ps: Drążki Watta jak chcesz upalać w terenie i tak trzeba w po jakimś czasie przerobić by na wykrzyżu zyskać .
