Dyskucja? :)21 nowy Def.

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: Damian » śr wrz 07, 2011 10:32 am

GAZFAN pisze: "Nie o rynek chodziło tylko o purystów. Obroniło się przed wieloma piewcami D1 jako jedynego do terenu. Obroniło się bo nadal jest tym czym miał być D w zamyśle początkowy. Marcinie, jeszcze 6-7 lat temu wyśmiano każdego kto myślał o DII jako o aucie na wyprawy, podróże.... a dziś... coraz trudniej gdzieś daleko znaleźć coś innego niż DII. Def nowy też się obroni, jestem pewny. Wiedzą co robią, wiedzą gdzie ich rynek dla tego produktu. I będzie takim Defem jak Seria w latach 80. Surowy jak na to co na rynku. Ale rynek się zmienił. i koszty produkcji, i technologie produkcji, i technologie serwisowe... Dziś nie dziwi że ktoś w DII na dalszą podróż ma wrzucone pudełko z małym kompem... kiedyś Gaziutkiem jadąc miałeś 3,4 klucze na krzyż. potem skrzynkę w DI, teraz mini kompa. Narzędzia się zmieniają i tyle. A Def.... będzie surowy, twardy, prosty. a że inny stylistycznie niż przez 60 lat? cóż.. kiedyś tarczowe hamulce miały być beee, że zmianę z resora na sprężynę też nie każdy rozumiał.... przeca resor taki niezajeb..liwy."
ech Gazfan, pierdoły rzeczesz
jak ten korporacyjny, zaprogramowany golem z podśmiechujek czesławowych :)21

przecież to, co piszesz w ogóle się nie broni

powtórzę po sobie i po pezecie - Land Rover jakiś czas temu wywiesił białą flagę i zaczął lokować się na rynku na pozycji producenta aut lajfstajlowych, projektowanych przez Victorię i Davida Beckham, kierowanych do aspirujących klasowo fryzjerów

nie próbuj bronić czegoś, czego się nie da obronić
Def już nigdy nie będzie "twardy, mocny, solidny i prosty", nie będzie już żelazem, prawdziwym "śmietnikiem", w pięknie prosty sposób połączoną kombinacją stali, aluminium i kociego gówna
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: pezet » śr wrz 07, 2011 10:33 am

Przemku,
kiedyś podobna dyskusja była o jagu xj.
Co przyniosła zmiana w sensie handlowym- Ty wiesz najlepiej.
Ja jeszcze na ulicy w Polsce nie spotkałem żadnego.

Za to dziasiaj przyglądałem się nowiutkiemu Carrera.
Ogólny koncept ma już 70 lat i nadal jest piękny.
Da się zrobić nowoczesne auto, nie rezygnując z tradycji.
Gdyby porsche poszło z modą i zrobiło 911 podobną do jakiegoś hjundaja czy leksusa, to by chyba straciło klientów...

A na nowego defendera poczekamy, bo po samym wyglądzie zewnętrznym trudno wyrokować

;)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: Damian » śr wrz 07, 2011 10:35 am

od spodu będzie to D3/D4/RRS, przynajmniej tak twierdzi fabryka
i tak pewnie będzie, z księgowego punktu widzenia to najlepsze rozwiązanie
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
brodafidela
 
 
Posty: 8529
Rejestracja: czw cze 05, 2008 2:22 pm
Lokalizacja: kraków

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: brodafidela » śr wrz 07, 2011 10:35 am

Damian pisze:powtórzę po sobie i po pezecie - Land Rover jakiś czas temu wywiesił białą flagę i zaczął lokować się na rynku na pozycji producenta aut lajfstajlowych, projektowanych przez Victorię i Davida Beckham, kierowanych do aspirujących klasowo fryzjerów
A konkretnie to kiedy to było, Damian ?
Bo nie wiem czy mój DII to juz po kapitulacji czy jeszcze przed... :wink:
Choć jak to ma być auto lafstajlowie to kurza twarz .... 8)
II TD5, LK (10,2): „Tak więc ten, któremu się wydaje, że stoi, niech uważa, aby nie upadł”.

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: Damian » śr wrz 07, 2011 10:42 am

proces długotrwały, rozpoczęty mniej więcej w okresie pierwszego frelka, apogeum przełomu właśnie obserwujemy

nie mam nic przeciwko podążaniu za trendami rynkowymi, w końcu frelek w dużym stopniu uratował firmę przed bankructwem
discovery w starej formie też nie miałby racji bytu
jednak defender powinien pozostać defenderem, z powodów marketingowych i wizerunkowych
coś jak utrzymywanie rodziny królewskiej...
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 10:48 am

Damian pisze:
GAZFAN pisze: "Nie o rynek chodziło tylko o purystów. Obroniło się przed wieloma piewcami D1 jako jedynego do terenu. Obroniło się bo nadal jest tym czym miał być D w zamyśle początkowy. Marcinie, jeszcze 6-7 lat temu wyśmiano każdego kto myślał o DII jako o aucie na wyprawy, podróże.... a dziś... coraz trudniej gdzieś daleko znaleźć coś innego niż DII. Def nowy też się obroni, jestem pewny. Wiedzą co robią, wiedzą gdzie ich rynek dla tego produktu. I będzie takim Defem jak Seria w latach 80. Surowy jak na to co na rynku. Ale rynek się zmienił. i koszty produkcji, i technologie produkcji, i technologie serwisowe... Dziś nie dziwi że ktoś w DII na dalszą podróż ma wrzucone pudełko z małym kompem... kiedyś Gaziutkiem jadąc miałeś 3,4 klucze na krzyż. potem skrzynkę w DI, teraz mini kompa. Narzędzia się zmieniają i tyle. A Def.... będzie surowy, twardy, prosty. a że inny stylistycznie niż przez 60 lat? cóż.. kiedyś tarczowe hamulce miały być beee, że zmianę z resora na sprężynę też nie każdy rozumiał.... przeca resor taki niezajeb..liwy."
ech Gazfan, pierdoły rzeczesz
jak ten korporacyjny, zaprogramowany golem z podśmiechujek czesławowych :)21

przecież to, co piszesz w ogóle się nie broni

powtórzę po sobie i po pezecie - Land Rover jakiś czas temu wywiesił białą flagę i zaczął lokować się na rynku na pozycji producenta aut lajfstajlowych, projektowanych przez Victorię i Davida Beckham, kierowanych do aspirujących klasowo fryzjerów

nie próbuj bronić czegoś, czego się nie da obronić
Def już nigdy nie będzie "twardy, mocny, solidny i prosty", nie będzie już żelazem, prawdziwym "śmietnikiem", w pięknie prosty sposób połączoną kombinacją stali, aluminium i kociego gówna
Jakoś dziwnie piszesz o dwóch róznych płaszczyznach. Czy ja gdziekolwiek napisałem że Def będzie prawdziwym, śmietnikiem, twardym, mocnym, solidnym, prostym? napisałem że sie obroni i tyle. Będzie i tak konstrukcją prostą jak na to co na rynku, będzie mocną w porównaniu z tym co na rynku, będzie prostą w porównaniu z tym co na rynku.
Świat się zmienia, rozwija, i każdy z parametrów o których pisałem też osiąga coraz wyższe poziomy.. a Def będzie szedł swoją ścieżką na tle innych.
I proszę zacznij rozróżniać LR od RR. Gdzie F2 lub D4 są lajfstajlowe? gdzie Victoria gdzie David?
Zrozum Damianie że:
RR dla tych co na weekend jadą do miasta.
LR dla tych co na weekend wyjeżdżają z miasta.
Mijają się na rogatkach. Więc przestań używać argumentów o RR do LR.
Te dwa Brandy rozchodzą się znacznie choć DNA zostanie na bazie LR.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 07, 2011 10:50 am

czemu brand piszesz z dużej litery?

rozumiem ewentualnie VSOP BRANDY jako nazwę własną ale tak...

:)21
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 10:52 am

pezet pisze:Przemku,
kiedyś podobna dyskusja była o jagu xj.
Co przyniosła zmiana w sensie handlowym- Ty wiesz najlepiej.
Ja jeszcze na ulicy w Polsce nie spotkałem żadnego.

Za to dziasiaj przyglądałem się nowiutkiemu Carrera.
Ogólny koncept ma już 70 lat i nadal jest piękny.
Da się zrobić nowoczesne auto, nie rezygnując z tradycji.
Gdyby porsche poszło z modą i zrobiło 911 podobną do jakiegoś hjundaja czy leksusa, to by chyba straciło klientów...

A na nowego defendera poczekamy, bo po samym wyglądzie zewnętrznym trudno wyrokować

;)
Słabo sie rozglądasz :)21
XJ pozwolił na zatrudnienie większej ilości pracowników, zlecenia spowodowały przyspieszenie prac nad C-X16. Dzięki XJ i jego sprzedaży przyspieszono facelift XF który o rok jest szybciej czyli właśnie teraz.

A najlepsze jest to że gromy, hasła, oceny pisane są do konceptu auta które ma być za 4 lata i tak jak piszą "to jest wyprawa na kilak lat.. pokazujemy w którą stronę chcemy iść... ale wymaga to rozmów, planów itd... " Więc nie przejmuję się... bo wiem że gdzieś na końcu produkt się obroni.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 10:53 am

Damian pisze:od spodu będzie to D3/D4/RRS, przynajmniej tak twierdzi fabryka
i tak pewnie będzie, z księgowego punktu widzenia to najlepsze rozwiązanie
Pokaż mi to stwierdzenie fabryki. :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 07, 2011 10:53 am

czy będzie product placement wozów na tych kołach w jakimś filmie o ortodoksyjnych żydowskich homoseksualistach?

:)21
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 10:54 am

Damian pisze: jednak defender powinien pozostać defenderem, z powodów marketingowych i wizerunkowych
coś jak utrzymywanie rodziny królewskiej...
.... ah nie.... nie ważne. :)21
Se chciałem napisać... ale za długo by tłumaczyć... i nie wiem czy tyle znaków upchnie się. :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 10:55 am

czesław&jarząbek pisze:czemu brand piszesz z dużej litery?

rozumiem ewentualnie VSOP BRANDY jako nazwę własną ale tak...

:)21
No widzisz co szczurze w korporacji robi :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 10:56 am

czesław&jarząbek pisze:czy będzie product placement wozów na tych kołach w jakimś filmie o ortodoksyjnych żydowskich homoseksualistach?

:)21
Nie będzie.
bo jako aktor szykowany do głównej roli odmówiłeś* :)21 :)21


* podobno na mało gejowy a za bardzo gojowy był dla Ciebie scenariusz :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 07, 2011 10:58 am

GAZFAN pisze:No widzisz co szczurze w korporacji robi :)21
yyy...jakaś podpowiedź?

:)21
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 10:59 am

Damian pisze:od spodu będzie to D3/D4/RRS, przynajmniej tak twierdzi fabryka
i tak pewnie będzie, z księgowego punktu widzenia to najlepsze rozwiązanie
Nie zależnie od punktu widzenia księgowego, to z punktu widzenia użytkowego także jest to najlepsze rozwiązanie.
Ale nei uprawiajmy nad tym dyskusji... co rajdy, co impreza taką dyskusję uprawiam.
To moje zdanie i będę się go trzymał.
Każdy ma prawo mieć inne.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: gruszkin » śr wrz 07, 2011 11:00 am

jeszcze jest fajnie bo menelstwo elerem jeździ.
a za kilka lat amba, niczego nie będzie.
chociaż damian ze śniegiem na włosach jakby się ogolił to może by i pasował...... taki nasz urbański :roll:
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 11:00 am

czesław&jarząbek pisze:
GAZFAN pisze:No widzisz co szczurze w korporacji robi :)21
yyy...jakaś podpowiedź?

:)21
Ucięło końcówkę.
Miało być szczurzenie :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
franc_ek
 
 
Posty: 1119
Rejestracja: czw gru 10, 2009 1:38 pm
Lokalizacja: Warszawa z dziada pradziada
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: franc_ek » śr wrz 07, 2011 11:04 am

a to co napisałeś powyżej idealnie pasuje do Twojego podpisu :lol: :lol:

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: pezet » śr wrz 07, 2011 11:06 am

GAZFAN pisze: Słabo sie rozglądasz :)21
No dobra, jednego widziałem pod Warriottem - ale był na obcych numerach, wiec sie nie liczy :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 11:10 am

franc_ek pisze:a to co napisałeś powyżej idealnie pasuje do Twojego podpisu :lol: :lol:
Oj tam oj tam.. nie może być :)21
Podpis jest manifestem politycznym.
A teksty powyżej manifestem strategii myślenia o samochodach, rynku moto i autach XXI wieku :)21 :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 11:10 am

pezet pisze:
GAZFAN pisze: Słabo sie rozglądasz :)21
No dobra, jednego widziałem pod Warriottem - ale był na obcych numerach, wiec sie nie liczy :)
Och jednak :)21
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: Damian » śr wrz 07, 2011 11:12 am

GAZFAN pisze:
Damian pisze:od spodu będzie to D3/D4/RRS, przynajmniej tak twierdzi fabryka
i tak pewnie będzie, z księgowego punktu widzenia to najlepsze rozwiązanie
Pokaż mi to stwierdzenie fabryki. :)21
"T5 chassis able to support the good and the air suspension and independent fertilizer is an ideal choice for a new defender. Discovery is currently much better with the slogan ‘Go Anywhere’ than the Range Rover or Freelander. And it will happen in the new Defender. Defender will be a luxury off-roader."


:)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 11:16 am

Damian pisze:
GAZFAN pisze:
Damian pisze:od spodu będzie to D3/D4/RRS, przynajmniej tak twierdzi fabryka
i tak pewnie będzie, z księgowego punktu widzenia to najlepsze rozwiązanie
Pokaż mi to stwierdzenie fabryki. :)21
"T5 chassis able to support the good and the air suspension and independent fertilizer is an ideal choice for a new defender. Discovery is currently much better with the slogan ‘Go Anywhere’ than the Range Rover or Freelander. And it will happen in the new Defender. Defender will be a luxury off-roader."


:)21
Źródło nie słowa Panie.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: Damian » śr wrz 07, 2011 11:29 am

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/258886/

czyli jeśli będzie krucho z kasą to zrobią go na D3/D4/RRS, a jeśli kasy starczy to rozbudują T5 do możliwości stosowania kilku wersji nadwoziowych
:)21

oczywiście zaraz mi napiszesz, że nie będzie to T5, ale pewnie udoskonalona jego wersja, ple ple
tylko jaki to ma wpływ na lot rakiety - sztywnych mostów, sprężyn, układu napędowego na zębatkach (a nie na komputerach) już nie będzie
i to jest clue problemu

ale otworzę się na argumenty, bom ciemna masa: wytłumacz mi w czym dla klasyka do jazdy terenowej jest lepsze niezależne podwozie?
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Re: Dyskucja? :)21 nowy Def.

Post autor: GAZFAN » śr wrz 07, 2011 11:36 am

A. Nie jest to oficjalne stanowisko fabryki. mimo że to zasugerowałeś w swoim poście wcześniej. Jest to rozważenia autora z AutoCar.
B. Nadal twierdzę że wzmocnione T5 jest najlepszym rozwiązaniem. o wiele niż dwa sztywne mosty.
C. Układ napędowy na komputerach? z tego co wiem to dyfry nadal w środku posiadają zębatki :)21
D. Jak pisałem już wcześniej nie chce mi się tutaj uprawiać dyskusji o wyższości niezależnego nad zależnym. Dla mnie jest ta wyższość i tyle. Za wiele pisania. Się spotkamy podyskutujemy. :)21

PS. Pamiętaj że T5 istniało na sprężynie bez pneumatyki.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość