V8 z D3 vs. V8 z D2

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Piasek
 
 
Posty: 4313
Rejestracja: pn gru 22, 2014 6:12 pm
Lokalizacja: Piotrków Kujawski

V8 z D3 vs. V8 z D2

Post autor: Piasek » ndz wrz 10, 2017 8:49 am

Mam pytanie odnośnie w/w silników a konkretnie 4.4 V8 z D3:
czy ten silnik jest równie "udany" co 4.0 V8 z D2 ? czy jednak po wpadce z tamtym ten 4.4 został poprawiony albo żywcem wzięty z BMW bo BMW dokładnie ma taki sam silnik.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: V8 z D3 vs. V8 z D2

Post autor: czesław&jarząbek » ndz wrz 10, 2017 12:12 pm

siadaj. pała.

pan doczyta i przyjdzie ponownie za miesiąc.

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Piasek
 
 
Posty: 4313
Rejestracja: pn gru 22, 2014 6:12 pm
Lokalizacja: Piotrków Kujawski

Re: V8 z D3 vs. V8 z D2

Post autor: Piasek » ndz wrz 10, 2017 9:25 pm

Doczytałem. Jaguar.
No i co w związku z tym ? Dobre to ? Trwałe ? Wiem że rozrząd łańcuchowy, że gazowalne i że chleje niebotyczne ilości wachy

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: V8 z D3 vs. V8 z D2

Post autor: czesław&jarząbek » ndz wrz 10, 2017 9:30 pm

jak już wszystko wiesz to po co pytasz?

:)21

dobre.

trwałość zależy od wielu czynników.
#noichuj

Awatar użytkownika
Piasek
 
 
Posty: 4313
Rejestracja: pn gru 22, 2014 6:12 pm
Lokalizacja: Piotrków Kujawski

Re: V8 z D3 vs. V8 z D2

Post autor: Piasek » pn wrz 11, 2017 7:44 am

A czy egzemplarz z przeb. 300 tys km wart jest zainteresowania czy lepiej sobie odpuścić ?
Widziałem w ub. tygodniu w jednym z BE komisów taką sztukę pofirmową: wer. HSE czyli fontanny w środku tylko brakuje, opony stricte szosowe, obstawiam że w życiu gruntowej drogi nie widziało, oglądałem go pod spodem, nigdzie ryski nawet nie było żeby o coś przytarł, gdzieś się powiesił itp, książka wypełniona do końca pieczątkami ASO ale to jest g*wno bo teczka ze stosem faktur dokumentujących wszystko. Po przerzuceniu pierwszych może dziesięciu na szybko mi się już koło 6 tyś euro naliczyło nakładów a było tego jeszcze duuużo.
Z jednej zachęcająca oferta bo "nie ma lipy", wszystko robione i wymieniane na czas, faktury z ASO i z serwisów specjalistycznych LR, widać że tam nikt nie oszczędzał, auto jeździło i musiało być tip-top, z drugiej jednak zapaliła mi się lampka że może coś k***a z nim nie tak skoro 10-letnie auto ma faktur pewnie na równowartość ceny nowego.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: V8 z D3 vs. V8 z D2

Post autor: Mroczny » pn wrz 11, 2017 8:00 am

serio liczysz na mniejszy przebieg?

poza tym - nie ważne ile, ważne jak
:)21

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: V8 z D3 vs. V8 z D2

Post autor: Wowos » pn wrz 11, 2017 8:23 am

Piasek pisze:
pn wrz 11, 2017 7:44 am
może coś k***a z nim nie tak skoro 10-letnie auto ma faktur pewnie na równowartość ceny nowego.
A dziwisz się ? Wszak to land rover :)21
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
Piasek
 
 
Posty: 4313
Rejestracja: pn gru 22, 2014 6:12 pm
Lokalizacja: Piotrków Kujawski

Re: V8 z D3 vs. V8 z D2

Post autor: Piasek » pn wrz 11, 2017 8:41 am

Mroczny pisze:
pn wrz 11, 2017 8:00 am
serio liczysz na mniejszy przebieg?
nie gra roli zwłaszcza kiedy tak udokumentowany chodziło mi tylko o info czy silnik to nie jakaś mina że nie ważne jak się z nim obchodzisz i tak nie pożyje przez wady konstrukcyjne.
Zadzwoniłem z ciekawości do celnego ile sobie jaśniepaństwo myta za to liczą
10,6 tyś zł
Dziękuje
Dobranoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości