Strona 1 z 2

Krzyżaki w wałach

: śr sie 24, 2005 11:08 pm
autor: świerszcz
No, przy jakim lifcie pojawiają się problemy z katem pracy krzyżaków??
-> inaczej czy mogę mieć problemy z przednim wałem przy lifcie 2cale + 3 cm = 3,25 cala?????!!!!!
(acha przypominam że na aucie zderzak z grillem + winch więc z dwóch cali na sprężynach zostało pewnie 1,5)


ćwiczył ktoś kiedyś jakieś podwójne krzyżaki albo co? ma to sens?spać spokojnie czy raczej standard się upier......li?


piszta.

: czw sie 25, 2005 7:27 am
autor: Discotheque
budujesz pomnik? :)21

: czw sie 25, 2005 9:07 am
autor: świerszcz
No :lol:
Wielkie dzieło skończyłem,
coś do wyjścia mnie pcha,
preżę się i napinam,
a mur stoi jak stał,
ref:
mój jest ten kawałek podłogi
..............


- a wiesz że nawet robi :o :o :o ta cała zmota, nawet kierownica mi bez problemu wraca 8) ; i w czarne trafiam lepiej niż wcześniej - przed obniżeniem amorków znaczit sie..
chyba obniżenia punktów mocowań amorów najwiecej pomogły; mam teraz tak
- Królewskie + 2 cale HD fabrycznie ale jak pisałem siadło gówno pod szpejem i chyba z 1 cal się ostał
- z tyłu podładki 5cm
- z przodu podkładki 3 cm
- przespawane kielichy - 5 cm
- obnizone górne mocowania tylnych amorów - 5cm
- naspawane na mosty po 2,5cm więcej odboja


tylko ten krzyżak w przednim wale jakoś spokoju mi nie daje....

: pt sie 26, 2005 1:56 pm
autor: Paweł Disco
i co świerszczu? znalazłeś te podwójne krzyżaki w ex-tecu? Oni to sprzedają w całości z przednim wałem.

: pt sie 26, 2005 2:44 pm
autor: świerszcz
znalazłem - ale biorąc pod uwagę ceny :o :o :o

taniej będzie dorobić cos takiego u nas i wspawać w stary wał :)4

: pt sie 26, 2005 6:13 pm
autor: Discotheque
Nie zebym byl ciekawy Swierszczu ale po uj Ci taki wiezowiec?

Chyba ze to jakas zorganizowana akcja podnoszenia w gore albo jakies zawody czy cus? :)21

: pt sie 26, 2005 7:48 pm
autor: świerszcz
wiesz dach i rynny w chałupie będę zmieniał i na rusztowaniu chcę przyoszczędzić :)21

: pt sie 26, 2005 7:49 pm
autor: świerszcz
a poza tym tak serio to tylko brzmi groźnie - porównywaliśmy z Tyberem i jego jest raptem o 2 cm niższy --> luzik :wink:

: pn gru 05, 2005 10:31 pm
autor: bratek
Lekko odgrzewając - czym Szanowni Panowie zalecają nakarmić krzyżaki wału? Byle co byle tłuste i śliskie, czy też produkt winien spełniać normy jakiejś koszerności?

: pn gru 05, 2005 11:05 pm
autor: czesław&jarząbek
tawot ogólnego stosowania wystarczy
ale spodziewaj się że jeśli przez ostatni zylion kilometrów nie były smarowane i nagle dostaną tłustego to się posypią

: wt gru 06, 2005 7:15 am
autor: bratek
cudowna perspektywa...
może lepiej wcale nie smarować?

: wt gru 06, 2005 7:26 am
autor: czesław&jarząbek
posmaruj

: wt gru 06, 2005 12:20 pm
autor: LR_Olek
bratek pisze:cudowna perspektywa...
może lepiej wcale nie smarować?
Wymienic.

: wt gru 06, 2005 2:14 pm
autor: bratek
ej no chwileczkę...
może zanim wymienię najpierw pozwolę się im posypać?

: wt gru 06, 2005 3:14 pm
autor: LR_Olek
bratek pisze:ej no chwileczkę...
może zanim wymienię najpierw pozwolę się im posypać?
a skad naszly cie mysli,ze masz je akurat teraz nasmarowac? :roll:

: wt gru 06, 2005 3:36 pm
autor: jogibabuu
swieta ida, a w tym czasie trzeba byc milym dla wszystkich :)21

moze dlatego....

: ndz lip 29, 2007 7:28 pm
autor: Lit
Dziś pięknego niedzielnego popołudnia, mój Land Rover Disco 200 pierwszy raz zawiódł mnie na trasie.
Starał się powiadomić mnie o zbliżającym się nieszczęściu przez kilka ostatnich dni...lecz wykazałem się tępiozą i nie zwracałem na to uwagi.

I stało się.
Dziś z wielkim hukiem pękł krzyżak na przednim wale.
Jako, że byłem w środku mej podróży, po wielkich walkach odkręciłem przedni krzyżak i zdjąłem cały przedni wał.
Jak wielkie było moje zdziwenie, gdy okazało się, żę na normalnym ulicznym ustawieniu krótkiej dźwigni na H samochód nie chce jechać.
Ruszył się dopiero po ustawieniu na LOCK i na takim begu przejechaliśmy 200km.
Co mogło się klepnąć? Do tej pory jeździłem na ustawieniu H i wszystko było ok.

: ndz lip 29, 2007 7:48 pm
autor: Jaaareeek !
Lit pisze:... Co mogło się klepnąć? ...
:o
klepnij się w czoło i pomyśl

: ndz lip 29, 2007 7:59 pm
autor: Roch
a wieszdo czego sluzy centralny dyferencjal i jego blokada [czyli lock]?

uspokoje cie, ze wszytko zadzialalo jak powinno.

: ndz lip 29, 2007 8:12 pm
autor: Lit
racja
po ostygnięciu z nerwów przestaje mnie to dziwić
dziki za szybką odpowiedź

: ndz lip 29, 2007 8:20 pm
autor: LR_Olek
ale jaja. :o

sprzedaj go czym predzej,zanim cos popsujesz

: ndz lip 29, 2007 8:46 pm
autor: Broncosaurus
ee tam gorzej by było gdyby po odpięciu wału nadal jechał jak zawsze na H :)

: ndz lip 29, 2007 8:53 pm
autor: świerszcz
Lit pisze:Dziś pięknego niedzielnego popołudnia, mój Land Rover Disco 200 pierwszy raz zawiódł mnie na trasie.
Starał się powiadomić mnie o zbliżającym się nieszczęściu przez kilka ostatnich dni...lecz wykazałem się tępiozą i nie zwracałem na to uwagi.

I stało się.
Dziś z wielkim hukiem pękł krzyżak na przednim wale.
Jako, że byłem w środku mej podróży, po wielkich walkach odkręciłem przedni krzyżak i zdjąłem cały przedni wał.
Jak wielkie było moje zdziwenie, gdy okazało się, żę na normalnym ulicznym ustawieniu krótkiej dźwigni na H samochód nie chce jechać.
Ruszył się dopiero po ustawieniu na LOCK i na takim begu przejechaliśmy 200km.
Co mogło się klepnąć? Do tej pory jeździłem na ustawieniu H i wszystko było ok.
:)20 :)20 :)20 :)20 :)20 o w mordę!!!! ale się ubawiłem :)2 :)2

: ndz lip 29, 2007 9:43 pm
autor: Tarsus
A mozesz powiedziweć co Cie tak ubawiło? :)21

: ndz lip 29, 2007 9:48 pm
autor: Ptak
Ja pier.......
Tego nie było w moim kontrakcie :evil:
Zróbmy jakąś krucjatę i uwolnijmy LR z rak katów !! !! !!