gir szifting H&L

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

gir szifting H&L

Post autor: czesław&jarząbek » pn lis 21, 2005 8:28 pm

robiłem porządki w papierach i znalazłem coś co z niemałym trudem opracował ajreneusz L kiedyś,
czyli wartości przełożeń poszczególnych biegów na reduktorze i bez narastająco.
na kartce mam to w formie graficznej bo chcielismy takie stylowe tabliczki do przynitowania w syfach zrobić, tutaj przepisze poprostu w kolejności dla podniesienia uzytkowników świadomości ogólnej
:)21

jest tak:

1L > 2L > 1H > 3L > 2H > 4L > 5L > 3H > 4H > 5H

no.
:)21

dotyczy wszystkich syfów ze skrzyniami lt i R
Ostatnio zmieniony pn lis 21, 2005 8:58 pm przez czesław&jarząbek, łącznie zmieniany 1 raz.
#noichuj

Awatar użytkownika
Roch
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: pn lis 08, 2004 10:32 am
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Roch » czw sty 18, 2007 7:19 pm

nie ze sie czepiam, bo sie przeca nie znam, ale czy to tylko akademicke rozwzania czy tez ma to jakies praktyczne znaczenie?

przeciez reduktor i tak nie jest synchronizowany...
Landrąver Discovęry 200tdi

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw sty 18, 2007 7:27 pm

Roch pisze:nie ze sie czepiam, bo sie przeca nie znam, ale czy to tylko akademicke rozwzania czy tez ma to jakies praktyczne znaczenie?

przeciez reduktor i tak nie jest synchronizowany...
misiu, a miałeś kidys dylemat na którym biegu dasz rade...bo ja tak i uwierz mi przełożenia mają znaczenie :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Post autor: Piotrul » czw sty 18, 2007 7:52 pm

Tapeworm pisze:
Roch pisze:nie ze sie czepiam, bo sie przeca nie znam, ale czy to tylko akademicke rozwzania czy tez ma to jakies praktyczne znaczenie?

przeciez reduktor i tak nie jest synchronizowany...
misiu, a miałeś kidys dylemat na którym biegu dasz rade...bo ja tak i uwierz mi przełożenia mają znaczenie :)21
Maja, ale czy na pewno będziesz się zastanawiał czy zamiast 2L nie dać 1H bo 3L bedzie już za długi, co w międzyczasie wiąże się z odpieciem reduktora :)21
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw sty 18, 2007 8:22 pm

łormuś sobie to wydrukowane na daszku przeciwslonecznym przyczepi i bedzie analizowal :-P

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw sty 18, 2007 8:36 pm

Ja już nic analizować nie musze :wink: :)21
1L "operacja chirurgicznego parkowania"
2L "jazda w terenie: zimny łokieć, fajek w gębie"
1H "tocznięcie do przodu wcelu wrzucenia 2H"
3L "rozwiązania siłowe wymagające impetu"
2H "szybkie manewrowanie w terenie zabudowanym"
4L "gonienie towarzystwa na dojadówkach gdy się niechce reduktora wypinać"
5L "bieg plażowy"
3H "Uniwersalny"
4H "spieszy mi sie, ale nie bardzo"
5H "autostradowy usypiacz"
6H "niema go gdy jest potrzebny" :)21

Moge jeszcze rozpisać się na temat obrotów na każdym z przełożeń i załanczaniu turbiny...ale to książka z tego by wyszła :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
RR V8
 
 
Posty: 241
Rejestracja: pt paź 20, 2006 10:45 am
Lokalizacja: Krakow

Re: gir szifting H&L

Post autor: RR V8 » sob lut 24, 2007 9:06 pm

czesław&jarząbek pisze:robiłem porządki w papierach i znalazłem coś co z niemałym trudem opracował ajreneusz L kiedyś,
czyli wartości przełożeń poszczególnych biegów na reduktorze i bez narastająco.
na kartce mam to w formie graficznej bo chcielismy takie stylowe tabliczki do przynitowania w syfach zrobić, tutaj przepisze poprostu w kolejności dla podniesienia uzytkowników świadomości ogólnej
:)21

jest tak:

1L > 2L > 1H > 3L > 2H > 4L > 5L > 3H > 4H > 5H

no.
:)21

dotyczy wszystkich syfów ze skrzyniami lt i R
chyba sie komus nudzilo, a ciekawe jak to wyglada przy lt230 1.4 z defa??
bo za h.... mi sie niechce liczyc. pozdrowionka
chevy K5, yamaha V-max, Fz 750 smietnik2??

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Post autor: gruszkin » ndz lut 25, 2007 12:18 am

takie na tabliczce to szit.przeciez jak sie pojezdzi troche to sie wie.a jak cos nie wyjdzie to tak jak w piosence "popelniaj bledy i naprawiaj je" :lol:
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: gir szifting H&L

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lut 25, 2007 2:18 pm

RR V8 pisze:
czesław&jarząbek pisze:robiłem porządki w papierach i znalazłem coś co z niemałym trudem opracował ajreneusz L kiedyś,
czyli wartości przełożeń poszczególnych biegów na reduktorze i bez narastająco.
na kartce mam to w formie graficznej bo chcielismy takie stylowe tabliczki do przynitowania w syfach zrobić, tutaj przepisze poprostu w kolejności dla podniesienia uzytkowników świadomości ogólnej
:)21

jest tak:

1L > 2L > 1H > 3L > 2H > 4L > 5L > 3H > 4H > 5H

no.
:)21

dotyczy wszystkich syfów ze skrzyniami lt i R
chyba sie komus nudzilo, a ciekawe jak to wyglada przy lt230 1.4 z defa??
bo za h.... mi sie niechce liczyc. pozdrowionka
tak samo
#noichuj

Awatar użytkownika
Cyprian
Posty: 300
Rejestracja: czw gru 15, 2005 12:33 pm
Lokalizacja: Chorzów - Warszawa
Kontaktowanie:

Re: gir szifting H&L

Post autor: Cyprian » czw kwie 12, 2007 9:54 am

czesław&jarząbek pisze:
RR V8 pisze:
czesław&jarząbek pisze:robiłem porządki w papierach i znalazłem coś co z niemałym trudem opracował ajreneusz L kiedyś,
czyli wartości przełożeń poszczególnych biegów na reduktorze i bez narastająco.
na kartce mam to w formie graficznej bo chcielismy takie stylowe tabliczki do przynitowania w syfach zrobić, tutaj przepisze poprostu w kolejności dla podniesienia uzytkowników świadomości ogólnej
:)21

jest tak:

1L > 2L > 1H > 3L > 2H > 4L > 5L > 3H > 4H > 5H

no.
:)21

dotyczy wszystkich syfów ze skrzyniami lt i R
chyba sie komus nudzilo, a ciekawe jak to wyglada przy lt230 1.4 z defa??
bo za h.... mi sie niechce liczyc. pozdrowionka
tak samo
Czy wy już nie macie ciekawszych problemów ??????
:))
Podróżuję sobie ...
:)
gg: 3605628
www.cypis.pl

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw kwie 12, 2007 10:17 am

a po co dopisujesz bzdury do watku do ktorego nie wypada nic dopisywac? :o

Awatar użytkownika
Cyprian
Posty: 300
Rejestracja: czw gru 15, 2005 12:33 pm
Lokalizacja: Chorzów - Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Cyprian » czw kwie 12, 2007 10:46 am

LR_Olek pisze:a po co dopisujesz bzdury do watku do ktorego nie wypada nic dopisywac? :o
W sumie racja ...
:):):)
Podróżuję sobie ...
:)
gg: 3605628
www.cypis.pl

elmex
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: elmex » śr sty 02, 2008 10:01 pm

w sumie tego jest tyle że się pogubiłem
a jak to wygląda obrazkowo
bo ci co to znają to się z tego śmieją a ci co nie wiedzą o co chodzi
to dalej nie wiedzą i nie będą wiedzieli
mam nadzieję że za jakiś czas pośmiejemy się razem przy jakimś tam piwku na integracji i poopowiadamy dowcipy jak to jeden z drugim nie wie co to jest H a co L
ale puki co
Proszę
i chylę czoła tym którzy chcą pomóc i przekazać wiedzę i spostrzeżenia

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr sty 02, 2008 10:04 pm

czego dokładnie nie wiesz?
konkretne pytania, konkretne odpowiedzi.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr sty 02, 2008 10:06 pm

:o

Ale czego tu można nie rozumieć ? Prościej niźli Czesław przedstawił to się nie da..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

elmex
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: elmex » śr sty 02, 2008 10:06 pm

nie wiem w jakiej pozycji wajcha jaką funkcja

elmex
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: elmex » śr sty 02, 2008 10:09 pm

jak byśmy ją sobie opisali


I I
I I
I I
--------
I I
I I
I I

CHYBA W TAKIM UKŁADZIE SIĘ PORUSZA

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr sty 02, 2008 10:10 pm

na drążku jest opis.
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » śr sty 02, 2008 10:10 pm

elmex pisze:nie wiem w jakiej pozycji wajcha jaką funkcja
czerwoną do siebie i masz Low :)21

elmex
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: elmex » śr sty 02, 2008 10:12 pm

napiszmy powinien być

jezdziłem jakąś tam Ferrozą i tam było 2H 4H 4L
i to jest dla mnie jasne

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr sty 02, 2008 10:14 pm

JarekK pisze:czerwoną do siebie i masz Low :)21
Teraz się kolega będzie zastanawiał czy Go czasem nie obraziłeś :)21
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » śr sty 02, 2008 10:14 pm

elmex pisze:napiszmy powinien być

jezdziłem jakąś tam Ferrozą i tam było 2H 4H 4L
i to jest dla mnie jasne
normalnie 2H
wciśnięta żółta 4h
czerwona do siebie 4L
:)21

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr sty 02, 2008 10:14 pm

[cenzura] wysiadam :roll:
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

elmex
 
 
Posty: 100
Rejestracja: wt sty 01, 2008 6:05 pm
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: elmex » śr sty 02, 2008 10:20 pm

-Wąż- ty tu nie cenzuruj tylko się ucz od starszych kolegów
masz okazję

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr sty 02, 2008 10:24 pm

JarekK pisze: i to jest dla mnie jasne
normalnie 2H
wciśnięta żółta 4h
czerwona do siebie 4L
:)21[/quote]
[cenzura] :)20 :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości